Mitkä kirpputorit ovat parhaita Helsingissä? Mikä on suurin kirppis? Kiitos!
hyviä kirpputoreja Helsingissä?
6
833
Vastaukset
- Alppilassa
Valtteri on suurin. En tiedä onko paras, kun juuri muissa ei tule käytyä kuin ihan sattumalta. Alla lisätietoa.
http://www.kirpputori.com/valtteri_web/index_valtteri.html- Valppila
Niin, siis Vallilaahan se Aleksis Kiven kadun itäpuoli taitaa olla?
- MIMMI =o)
Valppila kirjoitti:
Niin, siis Vallilaahan se Aleksis Kiven kadun itäpuoli taitaa olla?
Valtterin osoitekin on Vallilan makasiinit. =o)
- hyvä-->
Fidan torit on tosi hyviä, ja teet vielä hyvääkin samalla kun saat itse vaatteita :) www.fida.info ylärivillä näkyy olevan lähetystorit. Itse ainakin kavereiden kanssa suositaan noita :)
- NikkiNiklas
Uusi JOTA kirpputori on paras (se on entinen Löytöretki kirppis, mutta omistaja on uusi)
Minusta, palvelu on todella hyvä, valikoima on iso ja hinnat ovat edullisia. Tykkäsin tästä paikasta ja suosittelen teille.
Se on auki ma-pe, 10-18 ja la 10-16
Mäkelänkatu 56, As.2, Helsinki- LindaUff
Huomio:
27.8 saakka iso valikoima kesä- ja lastenvaatteita on 50% alennuksella
Vuokrapöydän hinta alk. 29€/vko .
Hinta opiskelijoille: pöydän varaus alk. 20€/vko, puolipöydän varaus: 15€/vko.
Terveiset,
Kirpputori JOTA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020