JUNTTISUOMALAISET

Mallityttö

En tajua, miksi suomalaiset miehet pukeutuvat niin uskomattoman juntisti. Menkää viikoksi lomalle Tukholmaan, katselkaa miten tyylikkäitä miehiä siellä on ja ottakaa heistä oppia!
Helsingissä on pukeutuminen onneksi trendikkäämpää, mutta heti kun mennään vähänkin maalle niin VOI EI.

23

3754

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheeta.

      Mäkin tykkään hirveesti käydä noissa... mitä nää nyt on, rokkikonserteissa, mut kun ihan silmiin koskee se rockäijien pukeutuminen.

    • Nimetön

      Ihan kauheet o ku menee tiäksä kehä III:n ulkopuolelle. Se o iha extremee! Kauheit dorkii siel, niilhä on talvel takki kiinni ja talvikengät!

    • vosuposu

      Ja naiset vastaavasti äkkiä sinne viroon ottaan naisten tyylistä mallia. Eiku sori, tyylikkäät virolaisethan olikin huoria koska ovat niin tyylikkäitä! Varsinkin ketjun alottaja pääsee varmasti nopeesti tsekkaan tyylin kun asuu siellä ah niin snadissa stadissa.

      Voi elämä mitä idiootteja...

    • Tuulitakki

      En tajua, miksi suomalaiset naiset pukeutuvat niin uskomattoman juntisti. Menkää viikoksi lomalle Tallinnaan, katselkaa miten tyylikkäitä naisia siellä on ja ottakaa heistä oppia!

      • karmeita

        Mihin on hävinneet kauniisti pukeutuvat naiset, kun katsoo tv:n aamuohjelmia, eipä heti erota nais- ja miespuolista uutisankkuria toisintaan. Pirkko Arstila oli hyväsäärisin ja myös näköjään ainoa.


    • hoi!

      Mitä enemmän juntteja rumiluksia, sen paremmilta TE näytätte, eiks niin? Olkaa nyt onnellisia hyvistä sääristänne ja miehekkäistä olemuksistanne, kun osaatte niin hurmaavia ollakin.

      Tai kasvakaa nyt vähän sekä ikää että kokoa...

    • muuttaisit

      mielummin itse sinne Tukholmaan niitten ruotsalaisten hintukkamiesten seuraan, niin saatais pukeutua rauhassa ilman että se tökkii sun muotitietoista silmää. ;)

      nimi. Junttisuomalainen mies

      • terveisiä tukholmasta

        ja arvaa...pylly on kipee vieläki.Sillee trendikkäästi.
        Terveisin sun Håkan.


    • jos ihminen

      pukeutuu mukavasti sen sijaan, että sliippaa itseään 2h peilin edessä kuntoon.

      t. College-housuissa viihtyvä akateeminen juntti.

    • Junttibönde

      Voe tokkiissa,niihä se meijännii ukko vua kulukoo pussihoosuissa ja jatsareissa eikä tokkiissa uskalla männä Helsinkkii ku hyä kulukoo siällä kuulema toisenlaisissa vetimisssä.Voe tokkiissa eikä meillä oo etes televiisiota millä näkis jotta mimmosia ne helsingin immeiset oekeen näyttee.On ne varmasti oikee hianoja immmesiä ne helesinkin immeiset.Ny mää kumarrun heitä kohti oekeen monta kertaa...noen ja noen.Ossooko ne kiäliä ne helesinkin immeiset.Oon vua kuullu jotta ossaisivat haastaa ihan semmosta ulukomaan höpäjätä.On ne hianoja ... nii ne helsinkin immeiset ja varamasti viisaita..tokkiisa.

      • näppikselle

        ja pitkin ruutua ja seiniä!!!

        Voe tokkiisa :D :D :b


      • fdgdg
        näppikselle kirjoitti:

        ja pitkin ruutua ja seiniä!!!

        Voe tokkiisa :D :D :b

        Ja suomessa jos joku jotain keksii, ni jokainen alkaa kopioimaan. esim. parin viime talven karvahupputakit.


      • Junttibönde
        näppikselle kirjoitti:

        ja pitkin ruutua ja seiniä!!!

        Voe tokkiisa :D :D :b

        Elähä sie kuule sillai viskele niitä mokkia pitki seinnee, vua hörpötä alahuuli lurpallaa niinku ne helesinkin muarikkaat immeist. Eiköne jua sillai tassilta elikkäs aluslaataselta ja toisesa poskessa on sokerpala.Nii pit sannoo niistä helsinkin muarikkaista immeisistä jotta saispa tua tulla meihillekkii kyllään näöttee niitä vetimiää jotta mimmossii ne sit on.Tehtäis vaek vaihtokaapatens alakuu.Löytyypi meinoon hyvvii jatsreita ja pussihoosuja ja lanellikalsareita ,ihan vaek soap sovittaa meijä navetas. On kyl tilloo isomallekki helesinkilääselle jookolle tulla nii.Kohveet kyl keitän kaapan peäl.Ja ukko lupas tehä yhvet ylimmäärset sätkät jokahiselle.Tervetullo vaa helesinkin muarikkaat immeiset.


    • Valde

      Meidän Arvi pukeutuu aina tyylikkäästi silkkipusakkaan ja tummiin housuihin.On pukeutunut jo vuodesta -65 ja kuten huomaatte, on tämä muoti ajatonta.Turha haukkua ettei pukeuduta hienosti.

      • kaunis nainen

        Arvasinkin että kaikki vastaajat ovat myös vastaustensa puolesta juntteja.


      • Maija Hiluna
        kaunis nainen kirjoitti:

        Arvasinkin että kaikki vastaajat ovat myös vastaustensa puolesta juntteja.

        Nii onnii ja sie myös.Senkin...jätän sanomatta kun ei kestä enää kukaa sun typeriä juttujas.


      • muoti
        kaunis nainen kirjoitti:

        Arvasinkin että kaikki vastaajat ovat myös vastaustensa puolesta juntteja.

        No jos junttisuomalaisten junttivastaukset tympii, ah, niin kaunista ja muotitietoista naista, niin miksi notkut tällä palstalla? Siirry lukemaan Demiä.


      • Tyylimies
        kaunis nainen kirjoitti:

        Arvasinkin että kaikki vastaajat ovat myös vastaustensa puolesta juntteja.

        Kylläpäs junttilauma älähti, kun niitä vähän arvosteli.
        Suurin syy miksi suomi-mies ei uskalla pukeutua tyylikkäästi, on tietenkin tuo homoksi leimautumisen pelko, mikään ei Suomi-junttia pelota niin paljon kuin se että häntä luullaan homoksi.
        Minä tietenkin olen poikkeus, olen hetero mutta uskallan pukeutua tyylikkäästi ja trendikkäästi ja saan myös helposti kauniiden naisten huomion. Ja tuota huomiota lisää tietenkin se kun kuljetan naista hienolla 700-sarjan Bemarillani. Armanin puku ylläni tietenkin.

        Tukehtukaa kateuteen, te hielle, paskalle ja kuselle haisevat Suomi-juntit.


      • urdream
        Tyylimies kirjoitti:

        Kylläpäs junttilauma älähti, kun niitä vähän arvosteli.
        Suurin syy miksi suomi-mies ei uskalla pukeutua tyylikkäästi, on tietenkin tuo homoksi leimautumisen pelko, mikään ei Suomi-junttia pelota niin paljon kuin se että häntä luullaan homoksi.
        Minä tietenkin olen poikkeus, olen hetero mutta uskallan pukeutua tyylikkäästi ja trendikkäästi ja saan myös helposti kauniiden naisten huomion. Ja tuota huomiota lisää tietenkin se kun kuljetan naista hienolla 700-sarjan Bemarillani. Armanin puku ylläni tietenkin.

        Tukehtukaa kateuteen, te hielle, paskalle ja kuselle haisevat Suomi-juntit.

        ...tyylitajulla, mikäli ei osaa käyttäytyä kuin herrasmies. Sama pätee toki naisiin.

        Itse käytän Bossia, Burberryä ja Lacostea, mutta en siksi, että kiinnittäisin muiden huomion, vaan siksi, että viihdyn niissä vaatteissa. Trendikäs pukeutuminen on eria asia kuin tyylikäs.


    • Mallipoika100

      Pukeudun tosi tyylikkäästi.

      • Top ten poika

        Minä pukeudun myös muodikkaasti,vai väittääkö tuulipukunaiset jotain muuta.


      • Nainen tyylikkästi
        Top ten poika kirjoitti:

        Minä pukeudun myös muodikkaasti,vai väittääkö tuulipukunaiset jotain muuta.

        Menaiset osaamme olla muodikkaita myös tuulipuvussa jos et satu tietämään. Mutta junttiukot ovat ikuisesti juntteja pukeutuivatpa he miten vaa.


    • Anonyymi

      Mies Jolla onIisot Munat, paksu rahapussi ja komentelee alempiaan on Aina tyylikas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe