Luulen että joillakin vaan on sellainen karisma mikä vetää vastakkaista sukupuolta puoleensa.
Olit sitten laiha tai pyöreämpi, kauniimpi tai rumempi niin se ei haittaa kun saat karismalla kiinnostuksen vastakkaisessa sukupuolessa heräämään.Tämä pätee sekä miehiin, että naisiin. Itselläni on karismaa ja nautin siitä kun voin olla sellainen kuin olen, lisäksi mahtava huumorintaju tekee vaikutuksen miehiin. Osaan nauraa myös itselleni! Toisilla sitä vaan on ja toisilla ei!
karismaa
olla pitää
2
861
Vastaukset
- näin on
Olen aika lailla samaa mieltä. Tiedän, että mussakin on sitä karismaa, sisältä tulevaa säteilyä. Ja se on ihan totta, jos karismaa on, niin ei tarvitse olla mikään kaunotar/komistus, hoikka/laiha, niin silti tekee vaikutuksen ihmisiin. Sekä miehiin, että naisiin :)
- pitää
olla ja moraali korkealla, siten on kaikilla paljon mukavampaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633