Taas haluttaa,ukko on kylmä kuin kala! en haluaisi pettää, mutta onko vaihtoehtoa!
mitä tehdä
8
1398
Vastaukset
- voinu
ehtiä jo ensin
- niin oikeasti
voi kun olisi ehtinyt ensin, silloin ainakin tietäisin, että sillä olisi hormoonit kunnossa!
- samanlainen M35
Minkä ikäinen olet ja asutko pks:lla... josko vaikka tavattaisiin...
- Nythän
täällä alkoi tapahtuu!!! Älkää nyt vaan tavatko, koska sit heti huomenna jo kadutte koko juttua.
- samanlainen
Nythän kirjoitti:
täällä alkoi tapahtuu!!! Älkää nyt vaan tavatko, koska sit heti huomenna jo kadutte koko juttua.
Naurattaa vaan jos on saanut vierasta naista...
- täällä
Olen pk seudulta ja päälle kolmekymppinen, mutta mies hyvä, rohkeuteni ei riitä, enkä halua ketään loukata!
- samanlainen
täällä kirjoitti:
Olen pk seudulta ja päälle kolmekymppinen, mutta mies hyvä, rohkeuteni ei riitä, enkä halua ketään loukata!
Niin minäkin... samassa iässä ja samanlaisessa elämäntilanteessa...
Kirjoita mulle... [email protected] - katsotaan jos katsotaan
samanlainen kirjoitti:
Niin minäkin... samassa iässä ja samanlaisessa elämäntilanteessa...
Kirjoita mulle... [email protected]kuten sanoin en halua loukata ketään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073