Olin kolme viikkoa sitten sokeroinnissa eli sellaisella sokerivahalla vedetään karvat pois. Mulla kun yleensä ei millään vahauksella tai millään on se sitten kotona tai kosmetologilla hoidettu ole ollut karvat pysyneet pois kuin korkeintaan kolme päivää. MUTTA tää sokerointi on just sitä mitä oon kaivanut.
Kävin yli kolme viikkoa sitten jalat ja bikinirajan hoitamassa sillä ja ei vieläkään ole kunnon sänkeä eli vielä voisi hameella heilua. Mulla kun on aivan pikimustat karvat!
Olin kyllä niin epäileväinen, että tulinko kosmetologin huijattavaksi, mutta onneksi ei!
Kosmetologi itse lupaili, että kaksi viikkoa ainakin saan iloita karvattomista jaloista, mutta nyt menee jo kolmas viikko :)!
Kannatan kaikille kesäksi. Tarvitse koko ajan olla höyläilemässä :)!
Olen myös valohoidossa ja tää sokerointi on hyvä juttu välissä..
Kumpa vaan joskus keksittäis hoito joka veis kerralla karvat pois eikä enään kasvaisi.(..kärsin niistä nimittäin kasvoissakin..prkl)
Mutta Sokerointi on se tämän kesän ykkösjuttu. Eikä se edes satu. Silloin kun vahaa levitetään niin silloin se ehkä nipistelee eniten. Eikä jalat punotellut edes hoidon jälkeen JESH!
Sokeroitin :)!
41
30541
Vastaukset
- houd
voiko tätä hoitoa millään tehdä itse kotona?
ja paljonkos se sitten maksaa jos kosmetologilla käy vetäisemässä?- Kannttaa
Minä todellakin edelleen kannatan kosmetologilla käyntiä. En itse ole koskaan saanut itseltäni vahattua hyvin jaloista niin että ne pysyisi poissa viikkoja.
Eilen kävin taas valohoidossa ja kehuin kosmetologille tuota sokerointia, että haluan kesäksi jaloista ja kainaloista pois. Se kertoi, että yhdellä hänen asiakkaalla oli pysynyt sokeroinnin jälkeen kuusi viikkoa karvat poissa.
Eli tarkoitan tässä, että jos haluatte nautiskella niin menkää kosmetogille ja maksakaa hieman. Kauneudestahan pitää aina vähän kärsiä.
Minä ainakin sen teen. Itse en saisi kotona tehdyllä sokeri mössöllä niin pois karvoja, että kuusi viikkoa saisin nautiskella karvattomuudesta.
Niin siinä sokeroinnissa ei käytetä kangasliuskoja.
Sinulle joka kirjoitit, että se sattui niin meillähän kaikilla on erilaiset kipuherkkyydet. Yleisesti sen ei pitäisi sattua. Kyllähän se tuntuu, mutta minulla ei ainakaan jalat edes punoittanut sen jälkeen. eikä mitään näppyjä ilmestynyt silloin eikä nytkään.
Siis käykää edes kerran kokeilemassa!!!!!
Muistakaa, että karvat kannattaa olla suht pitkiä, että varmasti lähtee.
Mä oon kyllä niin tyytyväinen, että oon löytänyt sen sopivat poisto jutut ja vielä joku päivä ovat jalat ja kainalot siistit :)!
Niin vielä, että noissa kauneishoitoloissa on eri-hinta-tasoja, että kannattaa soittaa oman paikkakunnan paikat läpi hinta vertailun vuoksi, koska jossakin paikoissa hinnat ovat taivaissa ja jossakin todella edullisia! - karvoista
Kannttaa kirjoitti:
Minä todellakin edelleen kannatan kosmetologilla käyntiä. En itse ole koskaan saanut itseltäni vahattua hyvin jaloista niin että ne pysyisi poissa viikkoja.
Eilen kävin taas valohoidossa ja kehuin kosmetologille tuota sokerointia, että haluan kesäksi jaloista ja kainaloista pois. Se kertoi, että yhdellä hänen asiakkaalla oli pysynyt sokeroinnin jälkeen kuusi viikkoa karvat poissa.
Eli tarkoitan tässä, että jos haluatte nautiskella niin menkää kosmetogille ja maksakaa hieman. Kauneudestahan pitää aina vähän kärsiä.
Minä ainakin sen teen. Itse en saisi kotona tehdyllä sokeri mössöllä niin pois karvoja, että kuusi viikkoa saisin nautiskella karvattomuudesta.
Niin siinä sokeroinnissa ei käytetä kangasliuskoja.
Sinulle joka kirjoitit, että se sattui niin meillähän kaikilla on erilaiset kipuherkkyydet. Yleisesti sen ei pitäisi sattua. Kyllähän se tuntuu, mutta minulla ei ainakaan jalat edes punoittanut sen jälkeen. eikä mitään näppyjä ilmestynyt silloin eikä nytkään.
Siis käykää edes kerran kokeilemassa!!!!!
Muistakaa, että karvat kannattaa olla suht pitkiä, että varmasti lähtee.
Mä oon kyllä niin tyytyväinen, että oon löytänyt sen sopivat poisto jutut ja vielä joku päivä ovat jalat ja kainalot siistit :)!
Niin vielä, että noissa kauneishoitoloissa on eri-hinta-tasoja, että kannattaa soittaa oman paikkakunnan paikat läpi hinta vertailun vuoksi, koska jossakin paikoissa hinnat ovat taivaissa ja jossakin todella edullisia!Jos on hyvä sokerikarvanpoistaja niin hän ottaa kyllä 2-3 milliset karvat pois. Itse olen huomannut , että mitä lyhemmät sen parempi poistaa ja tietysti pysyvät myös kauemmin pois.
- ja on toiminut.
Ohje
3 dl sokeria
2rkl vettä
2rkl sitruunamehua
2rkl hunajaa
- Keitetään kunnes sokeri ei ole enää kiteistä. Käytön yhteydessä lämmitän sen mikrossa vesihauteessa. Tuo määrä riittää sääriin, jos alue on suurempi tee kaksinkertainen satsi. Voi säilyttää loput jääkaapissa, siis ei mene hukkaan vaikka jäisikin käyttämättä.- tinttidintti
alkoipa kiinnostamaan..
Miten se sitten käytännössä tehdään?En ole ikinä vahannu, mutta karvat on ongelmana. Levitetäänkö se lämmin mönjä säärille ja sitten joku kangas päälle, vai miten?
Olisi kiva jos viittisit kertoa tarkasti ensikertalaiselle.
-kiitos - käytännön ohjeita...
Täällä myös kaivattaisiin vähän tarkempia ohjeita...!
- ei saa olla liian
tinttidintti kirjoitti:
alkoipa kiinnostamaan..
Miten se sitten käytännössä tehdään?En ole ikinä vahannu, mutta karvat on ongelmana. Levitetäänkö se lämmin mönjä säärille ja sitten joku kangas päälle, vai miten?
Olisi kiva jos viittisit kertoa tarkasti ensikertalaiselle.
-kiitoskuumaa. Levität sen lastalla ohueksi kerrokseksi ja painat vaikka veetin kangaspalan päälle, hetki odottelua ja vedät karvat pois niiden kasvusuuntaisesti. Kangaspalat voi pestä seuraavaa kertaa varten, sokerivaha on vesiliukoista. Sokerivaha kuorii samalla myös kuollutta ihokerrosta, ja pehmeä karvaton iho säilyy noin 3-4 viikkoa karvattomana. Karvat kasvaa heikompana takasin.
- santtu
Sokerointi ei ole sama asia kuin tämä sokerivahaus.Sokeroinnissa ei käytetä mitään liuskoja,sokeri rullataan pois.
- miten toimii,
santtu kirjoitti:
Sokerointi ei ole sama asia kuin tämä sokerivahaus.Sokeroinnissa ei käytetä mitään liuskoja,sokeri rullataan pois.
eikös pääasia ole että se että toimii, ja on montakertaa halvempi ratkaisu kun valmisvahat.
- onnistu
miten toimii, kirjoitti:
eikös pääasia ole että se että toimii, ja on montakertaa halvempi ratkaisu kun valmisvahat.
Tuon itsekeitetyn sokerimassan kanssa kannattaa olla tosi varovainen, jos ei taida sen käyttöä.
Siinä on monella ihokin palanut ja lisäksi sen keitto, on tosiaankin tehtävä oikein muuten ei toimi. Ehkä joku jolla on aikaa puljata noiden aineiden kanssa onnistuu, mutta ei kireseillä nykyihmisellä ole aikaa ruveta kaiken maailman mömmöjä keittelemään. Sen kun menee kosmetologin luo ja homma on hoidettu pikaisesti eikä varmaan iho pala ja karvat on oikein poistettu, ettei tapahdu katkeamisia ja sisäänkasvamisia. Lisäksi käytetään aineita, ettei tule tulehduksia ym. joita itsetehdyissä aineissa usein on. Olen joskus kokeillut keittää ja vahata, on aika sottaista hommaa, en suosittele. - tinttidintti
ei saa olla liian kirjoitti:
kuumaa. Levität sen lastalla ohueksi kerrokseksi ja painat vaikka veetin kangaspalan päälle, hetki odottelua ja vedät karvat pois niiden kasvusuuntaisesti. Kangaspalat voi pestä seuraavaa kertaa varten, sokerivaha on vesiliukoista. Sokerivaha kuorii samalla myös kuollutta ihokerrosta, ja pehmeä karvaton iho säilyy noin 3-4 viikkoa karvattomana. Karvat kasvaa heikompana takasin.
jospa vielä tekis tuosta edullisempaa, nin mahtaisko niitten veetti-liuskojen tilalle käydä lakana-kangas? Sitten kun se mömmö on levitetty sääriin, niin laitetaanko liuska suoraan päälle ja vedetään heti pois, vai pitääkö antaa kuivua?
- risto_so
onnistu kirjoitti:
Tuon itsekeitetyn sokerimassan kanssa kannattaa olla tosi varovainen, jos ei taida sen käyttöä.
Siinä on monella ihokin palanut ja lisäksi sen keitto, on tosiaankin tehtävä oikein muuten ei toimi. Ehkä joku jolla on aikaa puljata noiden aineiden kanssa onnistuu, mutta ei kireseillä nykyihmisellä ole aikaa ruveta kaiken maailman mömmöjä keittelemään. Sen kun menee kosmetologin luo ja homma on hoidettu pikaisesti eikä varmaan iho pala ja karvat on oikein poistettu, ettei tapahdu katkeamisia ja sisäänkasvamisia. Lisäksi käytetään aineita, ettei tule tulehduksia ym. joita itsetehdyissä aineissa usein on. Olen joskus kokeillut keittää ja vahata, on aika sottaista hommaa, en suosittele."Siinä on monella ihokin palanut"
Se on kyllä mielestäni silloin käyttäjän vika, sokerivaha tulee laittaa iholle niin että se ei ole liian kuumaa.
Itse en käytä ko vahaa, käytössä sen olen nähnyt ja se todella toimii.
Myös kauneushoitoloissa käytössä oleva sokerimassa toimii, tutustuin siihen kauneusmessuilla. Nämä on erityyppisiä vahoja vaikka perustuvat sokeriin. Myös Veetin vaha perustuu sokeriin.
http://www.veet.dk/default2.asp?id=72&lang=4 - kun en ole kokeillut,
tinttidintti kirjoitti:
jospa vielä tekis tuosta edullisempaa, nin mahtaisko niitten veetti-liuskojen tilalle käydä lakana-kangas? Sitten kun se mömmö on levitetty sääriin, niin laitetaanko liuska suoraan päälle ja vedetään heti pois, vai pitääkö antaa kuivua?
kokeile ja kerro tänne miten meni. Anetaan kuivua hetki että ottaa karvoihin kiinni. Vedät senjälkeen karvan kasvusuuntaisesti pois.
- ...
santtu kirjoitti:
Kertojaa joku että mikä juju siinä on, että poistetaanko karvat vasta- vai myötäkarvaan? Vahatessa ilmeisesti pitäisi vastakarvaan, mutta sokeroinnin suhteen ohjeet ovat olleet aika kirjavia. Eli kumpi suunta olisi sokeroinnissa oikea ja miksi?
- risto_so
... kirjoitti:
Kertojaa joku että mikä juju siinä on, että poistetaanko karvat vasta- vai myötäkarvaan? Vahatessa ilmeisesti pitäisi vastakarvaan, mutta sokeroinnin suhteen ohjeet ovat olleet aika kirjavia. Eli kumpi suunta olisi sokeroinnissa oikea ja miksi?
Taitaa olla käsitys vähän sekavaa tuossa myötä ja vasta käsitteessä. Parempi on puhua karvan kasvusuunnasta. Jos karvan vetää kasvusuuntaisesti pois se on oikea suunta. Jos vetää karvan toiseen suuntaan se rikkoo ihoa. Kaikki nyppimiseen perustuva sen poisvetosuunta on se mihinpäin karva kasvaa.
- ...
risto_so kirjoitti:
Taitaa olla käsitys vähän sekavaa tuossa myötä ja vasta käsitteessä. Parempi on puhua karvan kasvusuunnasta. Jos karvan vetää kasvusuuntaisesti pois se on oikea suunta. Jos vetää karvan toiseen suuntaan se rikkoo ihoa. Kaikki nyppimiseen perustuva sen poisvetosuunta on se mihinpäin karva kasvaa.
Ainakin veet kylmävahan ohjeessa sanotaan "vastakarvaan" eli karvan kasvusuunnan vastaisesti. Miksi siis sokeroinnissa pitäisi toiseen suuntaan?
- silloin kiskot
... kirjoitti:
Ainakin veet kylmävahan ohjeessa sanotaan "vastakarvaan" eli karvan kasvusuunnan vastaisesti. Miksi siis sokeroinnissa pitäisi toiseen suuntaan?
nurkan takaa ja iho voi mennä rikki. Jos kädellä kokeilet karvaa, se on myötäkarvaan sileä ja vastakarvaan se nousee pystyyn ja on karhea. Karvatupet on vinossa ja jos vedät nurkantakaa se on väärin. Näin minä ainakin olen toiminut ja ei ole ollut ongelmia.
- tau
kuinka sokerista saa vahamaista? koitin kerran ja kuumana se oli notkeaa mutta jäähtyneenä jämähti heti kivikovaksi. ohjeeseen ei kyllä kuulunut hunajaa.. lopputulos oli pieni palovamma sääressä:)
- risto_so
tau kirjoitti:
kuinka sokerista saa vahamaista? koitin kerran ja kuumana se oli notkeaa mutta jäähtyneenä jämähti heti kivikovaksi. ohjeeseen ei kyllä kuulunut hunajaa.. lopputulos oli pieni palovamma sääressä:)
”kuinka sokerista saa vahamaista? ”
Sokeriin perustuvasta vahasta on monta reseptiä, toiset käyttää hunajaa ja toiset sitruunamehua. Itse en ole sitä kokeillut mutta olen nähnyt sen toimivana. Sokerivaha on vahoista kaikkein tunnetuin. Siitä on monta versiota, on käytetty sokeria ja eteläisessä Euroopassa, lähinnä Italia ja Kreikka, pinjamännyn pihkaa. Myös Arabikulttuurissa käytetään sokerivahaa, ohjeita löytyy vahankeittämiseen jo ihan ajanlaskumme alusta.
Tässä yksi ohje:
0.2dl sitruunamehua
0.2 dl vettä
1.6 dl sokeria
Ainekset kasaan ja sitten keittelet n.15 minuuttia kunnes seoksesta tulee kullanruskeaa. Annat sen sitten hyytyä ja ennen käyttöä lämmität alle minuutin mikrossa. Levitä ihan ohut kerros iholle, paina 100% puuvilla-lappu päälle ja repäise myötäkarvaan irti. ” Lainaus sivulta http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=342
On myös olemassa http://www.topkat.fi/index.php?mid=44 sokerointi, se on massamaista ja sen ohje on salaisuus.
Vahalla poistoa pidetään turvallisena, HUS:n ihotautilääkärin Leila Jeskasen mukaan http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=362
”koitin kerran ja kuumana :)”
Vaha lämmitetään vesihauteessa ja se ei saa iholle laitettaessa olla liian kuumaa, lähinnä lämmintä. Palovamma on osoitus siitä, se oli liian kuumaa.
Myös Veet vahasta on sokeriin perustuva vaha http://www.veet.dk/default2.asp?id=72&lang=4 - parempi.
risto_so kirjoitti:
Sokeriin perustuvasta vahasta on monta reseptiä, toiset käyttää hunajaa ja toiset sitruunamehua. Itse en ole sitä kokeillut mutta olen nähnyt sen toimivana. Sokerivaha on vahoista kaikkein tunnetuin. Siitä on monta versiota, on käytetty sokeria ja eteläisessä Euroopassa, lähinnä Italia ja Kreikka, pinjamännyn pihkaa. Myös Arabikulttuurissa käytetään sokerivahaa, ohjeita löytyy vahankeittämiseen jo ihan ajanlaskumme alusta.
Tässä yksi ohje:
0.2dl sitruunamehua
0.2 dl vettä
1.6 dl sokeria
Ainekset kasaan ja sitten keittelet n.15 minuuttia kunnes seoksesta tulee kullanruskeaa. Annat sen sitten hyytyä ja ennen käyttöä lämmität alle minuutin mikrossa. Levitä ihan ohut kerros iholle, paina 100% puuvilla-lappu päälle ja repäise myötäkarvaan irti. ” Lainaus sivulta http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=342
On myös olemassa http://www.topkat.fi/index.php?mid=44 sokerointi, se on massamaista ja sen ohje on salaisuus.
Vahalla poistoa pidetään turvallisena, HUS:n ihotautilääkärin Leila Jeskasen mukaan http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=362
Vaha lämmitetään vesihauteessa ja se ei saa iholle laitettaessa olla liian kuumaa, lähinnä lämmintä. Palovamma on osoitus siitä, se oli liian kuumaa.
Myös Veet vahasta on sokeriin perustuva vaha http://www.veet.dk/default2.asp?id=72&lang=4Kyllä minusta tuo kosmetologien karvanpoistoon käyttämä sokerimassa on kyllä vähän erilaista, vaikkakin samanlaisita aineista tehty. Siinä on aina sama koostumus ei ja on myös hygieninen , eikä siinä tarvitse käyttää minkäänlaisia lappuja vaan se levitetään suoraan iholle, jolloin sokerimassa imeytyy karvatuppeen . Luulisin kyllä, että jos lappuja käytetään, ei sokerimassa varmaankaan samalla tavalla imeydy karvatuppeen. Lisäksi ei ole mitään palamisen vaaraa.Suosittelen kyllä käymään kosmetologeilla koska ei se niin kallista ole jos katsoo paikan missä teettää, koska niissä on kyllä hintaeroja missä teettää.
- onko
risto_so kirjoitti:
Tässä yksi ohje:
0.2dl sitruunamehua
0.2 dl vettä
1.6 dl sokeria
Myös Veet vahasta on sokeriin perustuva vaha http://www.veet.dk/default2.asp?id=72&lang=4Täällä puhuttiin Veetilläkin olevan sokeripohjainen vaha, siis en kyllä ole nähnyt Veetillä kuin yhden "perusvahan" mutten jaksaisi itse alkaa keittelemään. Ja onko siis mahdollista sokeroida ilman sitä repäisyvaihetta tai myötäkarvaan, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ;)
- ---
Voiko tuota vahaa käyttää muuallekin kuin sääriin? Ovatko kainalot liian herkät vai voinko käyttää sitä niihin?
- -LR-
silloin kiskot kirjoitti:
nurkan takaa ja iho voi mennä rikki. Jos kädellä kokeilet karvaa, se on myötäkarvaan sileä ja vastakarvaan se nousee pystyyn ja on karhea. Karvatupet on vinossa ja jos vedät nurkantakaa se on väärin. Näin minä ainakin olen toiminut ja ei ole ollut ongelmia.
Ainakaan millään vahalla, kylmällä tai kuumalla, ei irtoa myötäkarvaan vetämällä yhden yhtä karvaa. Eli vastakarvaanhan ne vedetään, niinku ohjeissakin lukee. Pinsetit on ainoat millä irtoaa myötäkarvaan! Sokerista ei ole kokemusta.
- :).))))
onnistu kirjoitti:
Siinä on monella ihokin palanut ja lisäksi sen keitto, on tosiaankin tehtävä oikein muuten ei toimi. Ehkä joku jolla on aikaa puljata noiden aineiden kanssa onnistuu, mutta ei kireseillä nykyihmisellä ole aikaa ruveta kaiken maailman mömmöjä keittelemään. Sen kun menee kosmetologin luo ja homma on hoidettu pikaisesti eikä varmaan iho pala ja karvat on oikein poistettu, ettei tapahdu katkeamisia ja sisäänkasvamisia. Lisäksi käytetään aineita, ettei tule tulehduksia ym. joita itsetehdyissä aineissa usein on. Olen joskus kokeillut keittää ja vahata, on aika sottaista hommaa, en suosittele.Voihan hitsit, tää on täydellinen tapa...jos ajattelee et ite on köyhä opiskelija jolla ei ole ees varaa ostaa Veetin 7 euron pakkauksia..
Kuka nyt kosmetologilla ei menisi? ite ei tarvis tehdä mitään, mutta kuin raha on aina ongelma ku kysessä on kauneushoitoa.
Muuten vaa tääl suomes se on prkln kallista!! joku sanoi et espanjassa ja USAssa ei maksa ku vajaa kympin.
mä en tiedä ooteko te kaikki rikkaita vai?.. - parempaa päin
:).)))) kirjoitti:
Voihan hitsit, tää on täydellinen tapa...jos ajattelee et ite on köyhä opiskelija jolla ei ole ees varaa ostaa Veetin 7 euron pakkauksia..
Kuka nyt kosmetologilla ei menisi? ite ei tarvis tehdä mitään, mutta kuin raha on aina ongelma ku kysessä on kauneushoitoa.
Muuten vaa tääl suomes se on prkln kallista!! joku sanoi et espanjassa ja USAssa ei maksa ku vajaa kympin.
mä en tiedä ooteko te kaikki rikkaita vai?..Fenix- kauneus hoitolassa on kuulemma ylähuulen sokerointi 14euroa, vaan. Eikä ne hinnat ole kalleimmillakaan edes 100euroa, siis sokeroinnissa. En ole vielä kokeillut, mutta voisiko joku kertoa, että kuinka kauan ylähuulen sokeroinnin vaikutus kestää.
- mutta se sattui!
Sääristä kosmetologi otti karvat pois sokeroinnilla, mutta sattui mun kohdalla aika samalla tavalla kuin vahauksessa. Onkohan ollut kokematon 'sokeroija' vai olenko minä vain arempi? Ja samalla tavalla sokeri repäistiin pois, ainoa ero oli että karvan kasvusuuntaan. Mistä siis olen jäänyt paitsi, mikä on rullaus ja eikö se satu muillakaan...?
- kamu
intiassa ovat käyttäneet sokeri massaa vuosisatoja että on varmaan ihan hyvä konsti ne tekee siitä sellasen klimpin ja hankaa sillä niin että karvat lähtee.
- itsesokeroijat
oletteko muuten maistaneet sitä tekemäänne vahaa? aika pirun hyvänmakuista! :D
- olet
A) Olet kosmetologi, tai muuten alalla? Siispä olet luultavasti tätä mieltä:
- itsetekeminen on naurettavaa puljausta
- keittiökosmetiikka tappaa
- vähintäänkin saat 3. asteen palovamman
- ei nykyihmisellä saa olla aikaa tuollaiseen
- kotikosmetiikkaa tekevä on varmasti muutenkin perverssi ja syö poistamansa karvat.
B) Et ole alalla? Siispä olet tätä mieltä:
- voihan sitä kokeilla
- ainakin on halvempaa
- itsensä voi polttaa teevedelläkin
- kemianteollisuuden tuotteetkin saattavat EHKÄ joskus olla vaarallisempia kuin esim. sokeri ja sitruuna.
- aikaa menee kosmetologillakin istuessa, matkoihin myös
- ehkäpä, mutta ei sentään työkseen (ks. kohta A, viimeinen lause)
- "nuori"
Minkä ikäisille suosittelette tuota sokerointia. katsotaanko nuoria nenänvartta pitkin jos menevät sokerointiin.Itse olen 16 en siis mikään 10 vuotias, mutta kuitenkin.
- asdasddsa
Miksi 16- vuotias ei voisi mennä sokerointiin?
- asd?
asdasddsa kirjoitti:
Miksi 16- vuotias ei voisi mennä sokerointiin?
mikä on tämä kuuluisa asd sitä käyttää monet,mutta mitä se tarkoittaa??
- asdf
asd? kirjoitti:
mikä on tämä kuuluisa asd sitä käyttää monet,mutta mitä se tarkoittaa??
- parempaa päin
Onko sokeroinnilla ikärajaa vai voiko sinne mennä esim. 12-16 vuotiaat ? Olen itse aika nuori ja haluaisin saada vähän informaatiota tähän juttuun.....:)
- posliini on paras..
Jos karvat vaivaa, niinkuin minua, voi mennä ihan nuorenakin.
Itse käytin Body Shopin kuumasokerointia- mies auttaa alapään kanssa ja se kuumavahaus on sen verran kovaa räpläämistä, eivätkä karvat pysy kauaa poissa, siksi tein jälleen uuden yrityksen tuosta sokerimassa systeemistä, ja toivon kovasti, että voin jättää laput ja lämmitysvaiheen karvanpoisto toimenpiteessä pois, saa nopeammin hommat sujumaan.
Hassua sinänsä, että kuumavahauksessa sattuu eniten se lastalla levittäminen, eikä niinkään ne repäisyt.
Onnekseni jäsenieni karvat ovat niin vaaleita, että mun ei tarvi niitä poistaa- siis suosin brassi- ja kainalojenalueen karvojen poistoa.
- posliini on paras..
Onko joillain jakaa tietoja itsetehdystä sokerimassasta??
Olen kokeillut kovasti valmistaa massan itse, mutta aina siitä tulee joko liian löysää(sopivaa lapuilla pois otettaviksi)mutta ei sopivaa,siis liian paksua..Kokkailin ja kokkailin,mutta en ole vielä saanut tehtyä oikeanlaista..Olen lisäillyt vettä ja keittänyt..plaa,plaa..ja huomannut sen,että sokerimassa tulee polttaa todella ilkeän tummaksi,ennenkuin aine voisi mahdollisesti toimia.Onko tämä toivotonta..?? - 19
Hei kaikkille!
Olen irakilainen nainen. irakilaiset sekä kaikki asialaiset tyttöt käytävät koti sokeri vaha. elikä sokeri, vetta ja sitrunamehu. paras kangas on farku kangas. levität vaha farku kankan päälle ja annat se jäähty. sen jälken suora karvan päälle. uskoka ei kuka kuole :) eikä tapahtu mitä iho ongelmat. sokerivaha on irakissa käytössä yli 100 vuotta.- melkein aasialainen
kiitos tiedosta! voisitko vielä kertoa määrät, kuinka paljon sokeria, vettä ja sitruunamehua? Pitääkö sokerivahan olla kuumaa? :)
- karvahippi
Hei! Paljon maksaa sokerointi kosmetologilla nykyään????
- emmma_
Ei sokeroinnit ole mitään älykalliita, kannattaa vertailla kauneushoitoloiden hintoja vaikka netissä. Itse olen 16 ja käyn kauneushoitolassa sokeroimassa karvat pois, kyllä se vähän sattuu mutta hyvä lopputulos ja hintansa väärti (:
- kiliti
http://www.youtube.com/watch?v=WoS1uuddqcM&feature=related tässä on ohje sokerivahan valmistukseen englanniksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078