Onko mahdollista, että kaiken sen jälkeen, kun selviää, että mies on pettänyt kihlattuaan, sitten katuu syvästi ja haluaa jatkaa, että suhde tulisi onnistumaan? Kannattaako suhdetta jatkaa, kannattaako yrittää? Voiko suhteesta tulla enää mitään?
Millaisia kokemuksia teillä on?
Onko mahdollista...
7
1543
Vastaukset
- voi tulla
Jos mies todella katuu tekoaan, suhteesta voi tulla entistä parempi ja jopa lujempi. Jos taas toinen "muka katuu" eikä kuitenkaan sydämmessään kadu, suhdetta ei kannata jatkaa.
- sitä ei
tiedä, katuuko toinen sydämestään vai ei...
- katumus?
sitä ei kirjoitti:
tiedä, katuuko toinen sydämestään vai ei...
Ei sitä kukaan muu tiedä, kun henkilö itse. Tämän takia onkin tärkeää, että hän juuri haluaa jatkaa. Sehän minusta osoittaa sen, että hän katuu tekoaan, mutta haluaa jatkaa. Nythän ne vaikeudet vasta alkavatkin..ja siinä hän joutuu aika koville. Ethän sinä tietenkään asiaa unohda, ja tuleehan se tietenkin esille luottamuspulana.
Minä olen viisikymppinen nainen, jonka elämän kokemuksella voin sanoa, että 99%sen varmasti pettäjä pettää uudelleenkin. Se ei johdu sinusta vaan hänen omasta heikkoudestaan. Ihan varman päälle jos haluat rakentaa, niin tietenkin jätät pettäjän. Näin säilyy itsekunnioitus ja löydät vielä paremman miehen itsellesi.
- realityN
mun mies petti kun olin sairaalassa (syöpä), jatkettiin pari vuotta vielä sen jälkeen. Mut mä ajattelenkin asiaa vähemmän tunteella kuin muut, oon huomannut kun luen tätä palstaa. Miehelle yx pano = nothing.
- -justjust-
siis jos toinen katuu....eikä se nyt niin mene että kerran pettää aina pettää....meidän suhde on entistäkin ehompi nyt....kriisistä useampi vuosi...ja heivaa pettäjän ja vaihtaa uuteen ...mistä tietää ettei se petä yhtään sen enmpää kun siitä joka kerran petti...näin minä ajattelin KUKAAN ei ole 100 % varma...ja toisesta voi olla varma vielä vähemmän....
- Kerran petetty nainen
Kai on mahdollista jatkaa, mutta omalla kohdallani ei ollut. Riippuu niin ihmisestä. Minä ansaitsen sellaisen miehen joka ei petä ja olen sellaisen löytänytkin. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi, silti näitä naisia näkyy löytyvän jotka luulee voivansa muuttaa miehen.
Voimia sinulle, on päätöksesi sitten mikä tahansa - yrittää
uudelleen sinulla tulee olemaan luottamuspula
tosta kohtaan ja ties että tekisi sen toisenkin kerran.
kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474