kummastunut

kovakasvo

ihmetyttää tämä nykyisten naisten pienirintaisuus,kun ottaa tissin kouraansa niin tuntuu kuin siellä olisi nappi.Mitäs helevetin peliä se semmoinen on,jos ette suomi-tytöt ryhdistäydy ja kasvata kunnon rintoja niin minä siirryn niille markkinoille missä tissit ovat tissejä.Teistä on muutenkin tullut sellaisia laihoja honkkeleita,kun pukille kapuaa ja ryhtyy töihin niin lonkkaluut iskee kipinää,varokaa,olen hyvin petynyt.

19

2495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetyttää

tämä nykyisen kyrvän pienuus, kun ottaa sen kouraansa, niin tuntuu että se olis kuin pieni nakki, mitäs helvettiä se semmoinen on, jos miehet ei ala kasvattaa suurempia vehkeitä niin siirryn sinne missä penis on penis. Teistä on muutenkin tullut niin honkkeleita ettei kunnon kosketuksesta ja vahvasta miehestä ole tietoakaan...aika pettynyt olen

• Komea mies

"Teistä on muutenkin tullut niin honkkeleita ettei kunnon kosketuksesta ja vahvasta miehestä ole tietoakaan..."

Tyypillistä naisen tekstiä, puhutaan miehestä vain tekijänä, ei kohteena. Mua ihan oikeesti ihmetyttää tollaset huorat, joita kiinnostaa vaan se kuin paljon mies koskettaa heitä, eikä kiinnosta koskettaa miestä yhtä paljon. Huoria te olette! :D

• idiootti
        Komea mies kirjoitti:

"Teistä on muutenkin tullut niin honkkeleita ettei kunnon kosketuksesta ja vahvasta miehestä ole tietoakaan..."

Tyypillistä naisen tekstiä, puhutaan miehestä vain tekijänä, ei kohteena. Mua ihan oikeesti ihmetyttää tollaset huorat, joita kiinnostaa vaan se kuin paljon mies koskettaa heitä, eikä kiinnosta koskettaa miestä yhtä paljon. Huoria te olette! :D

natsipaska psykopaatti imbesilli pikkukyrpä, turpa kiinni

• hauskaa.

hih.:)

• nainen.
        Komea mies kirjoitti:

"Tyypillistä naisen tekstiä, puhutaan miehestä vain tekijänä, ei kohteena.Mua ihan oikeesti ihmetyttää tollaset huorat, joita kiinnostaa vaan se kuin paljon mies koskettaa heitä, eikä kiinnosta koskettaa miestä yhtä paljon. Huoria te olette!"

Oletko sina sitten siis joku PEHMO-SOFTIS, vai...? Kylla MIEHEN pitaa OLLA MIES!

• nnainen
        nainen. kirjoitti:

"Tyypillistä naisen tekstiä, puhutaan miehestä vain tekijänä, ei kohteena.Mua ihan oikeesti ihmetyttää tollaset huorat, joita kiinnostaa vaan se kuin paljon mies koskettaa heitä, eikä kiinnosta koskettaa miestä yhtä paljon. Huoria te olette!"

Oletko sina sitten siis joku PEHMO-SOFTIS, vai...? Kylla MIEHEN pitaa OLLA MIES!

TYYPILLISTÄ miesten tekstiä, puhutaan naisesta vain tekijänä, ei kohteena. Mua ihan oikeesti ihmetyttää tollaset hinttarit, joita kiinnostaa vaa se kuin paljon nainen koskettaa heitä, eikä kiinnosta koskettaa naista yhtä paljon. Hinttareita te olette! :D

• oudoksuttaa

Se, että miksi miesten ja naisten on oltava toisensa kilpailijoita kun pitäisi olla toisiaan täydentäviä.

• LIIAN LAIHAT

TOTTA TURISET..LAIHAT NAISET OVAT MELKEIN "VAJAITA" JOTENKIN FYYSISESTI..MAKUASIA TIETENKIN!!!

• Komeamies77

Olen itse urheilullinen ja hyväkroppainen. Pidän kuitenkin naisista, joilla on pyöreyttä, tissit ja pylly, ei luisevan ja liian laihan päälle ole kiva mennä:/ Saa olla vähän ylimääräistäkin, se on söpöä.

• meikkis

Suomi-naisethan on jenkkien jälkeen maailman läskeimpiä. Sellaista mukavan hoikkaa ja kevyttä naista saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Naiset vetää vaan siideriä napaan ja sit niistä tulee sellaisia pötkylöitä. Asfalttijyräksi kävisivät hyvin. Pari siideriä naamaan ja sitten suomipötkylä kumoon möhkimään kännissä, asfalttimies ohjaamaan suuntaa hiuksista. Tulis tosi sileetä tietä.

• Asfalttimies

Hiuksista ei pysty ohjaamaan kun nykynaisilla on siilitukka mistä ei saa otetta.

• hartian

leveyttä, pakaroihin tavaraa, sekä lisää lihaa luitten päälle.
      Lökkärit pois ja tukka ajettu. Pipot kotiin ja ryhti suoraksi.
      Rusketusta kalvakalle iholle sekä kunnon ihonhoidot.
      Siinä näin alkajaisiksi suomi-pojalle ohjeeksi jos naista haluaa.

• pakko

Pipo pitää olla, ja muut pakkasreleet, ei muuten onnistu. Kesä on erikseen, mutta sinne on vielä jokseenkin matkaa, joten pipot, kunnon kengät, toppa/höyhenvehkeet kunniaan.
        Mä en haluaisi miestä, joka talvipakkasilla roikottelee farkuissa ja pilottitakissa.
        Reippaan ja kunnollisen miehen tunnistaa tilanteen mukaisesta pukeutumisesta.

• ei sitä tarvita
        pakko kirjoitti:

Pipo pitää olla, ja muut pakkasreleet, ei muuten onnistu. Kesä on erikseen, mutta sinne on vielä jokseenkin matkaa, joten pipot, kunnon kengät, toppa/höyhenvehkeet kunniaan.
        Mä en haluaisi miestä, joka talvipakkasilla roikottelee farkuissa ja pilottitakissa.
        Reippaan ja kunnollisen miehen tunnistaa tilanteen mukaisesta pukeutumisesta.

ravintolaan tai muihin tilaisuuksiin....................

• hipsankeikkaa.

Taisit tormata ANOREKTIKKOON - onneksi olkoon...!

• naisellinen

onhan se niin että monet naiset haluavat näyttää pikkupojilta, ikävä heteromiehille. mut älä kiusaa niitä joilla on tahtomattaan pienet tissit, sille kun ei mitään voida, eikä kaikki halua mitää luonnottomia silikonejakaan.

• mii

Tottahan tuo että useat naiset laihduttaa sun muuta, eihän se hyvä juttu ole...mut kuten aiemmin sanottiin, esim. sille ei vaan voi mitään jos on pienet rinnat. itse olen muuten muodokas norm.painoinen nainen, mutta omistan ne pienet tissit..et näin:)

• päin:)

Mulla on niin isot tissit, että tarttet kaks kättä yhtä rintaa kohden, jos haluat saada kunnon otteen.

Pömppömahani päällä on pehmeä sun kölliä:)

• wesimies-70

...kummasti noi kovakasvon viestit. Taitaa huumorinkukka sielläpäin olla SUURI kukka! Exäni sanoi aina minulle, että luojan lykky ku ei lyö vanteille...mutta kuten kaikki tiedämme, maku-asioista on paha riidellä, vaikka kuinka se on hauskaa. Joten lähde kovien kasvojesi kanssa metsästämään, eikähän lihaisaa naista jostain kolkasta vastaan tule. Onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe