tylsimys treffeillä

zzz

tunnen olevani kamalan tylsä ihminen. mulle on todella vaikea keksiä puhuttavaa muiden kanssa..etenkään mitään mielenkiintoista....neuvoja? muita samanlaisia?

12

6011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen

Eli ihan samaa ongelmaa täällä. Ei vain yksinkertaisesti päästä tule mitään puheen aiheita. Tilannetta yleensä vielä pahentaa se, kun alkaa väkisin hiljaisen hetken tullen miettimään, mitä sanoisi. Sillon vasta todella huomaa kuinka tyhjä pää minulla on. Eli sen voin neuvoa, että älä ainakaan väkisin yritä päässäsi mitään keksiä, koska itselläni ei ainakaan silloin tule sieltä yhtikäs mitään.

Jotain kunnon neuvoja olisi tosiaan mukava saada tähän ongelmaan, kun tuppaavat kaikki treffit ja muukin elämä mennä vähän penkin alle, kun ei puhetta tule. Hiljaiset eivät vain tunnu pärjäävän tässä maailmassa. Onkohan olemassa jotain kurssia, jossa opetettaisiin keskustelutaidon alkeet, jos on niin minä ilmottaudun heti.

• joonas-

Jos treffiseuralainen tyttö ei ole syystä tai toisesta puhelias niin sitä asiaa minä en noin yhtäkkiä voi millään taikatempulla muuttaa. Syynä voi olla monikin asia ujoudesta totaaliseen kiinnostuksen puutteeseen. Siinä tapauksessa saa tyttö sitten treffien ajan luvan kuunnella minun (paska)puheitani vaikka koko illan. En todellakaan takaa että aiheeni ovat koko ajan helvetin mielenkiintoisia tai kysymykseni sykähdyttävän taitavasti aseteltuja. Keskustelussa voi tyttö aloittaa jonkun muun puheenaiheen, kysyä itse kerrankin jotain tai lähteä lampsimaan jos siltä tuntuu. Tämä on vapaa maailma ja jokainen saa päättää itse seurastaan ja ajankäytöstään. Sitä saa mitä tilaa.

• Roseanna*
        joonas- kirjoitti:

Jos treffiseuralainen tyttö ei ole syystä tai toisesta puhelias niin sitä asiaa minä en noin yhtäkkiä voi millään taikatempulla muuttaa. Syynä voi olla monikin asia ujoudesta totaaliseen kiinnostuksen puutteeseen. Siinä tapauksessa saa tyttö sitten treffien ajan luvan kuunnella minun (paska)puheitani vaikka koko illan. En todellakaan takaa että aiheeni ovat koko ajan helvetin mielenkiintoisia tai kysymykseni sykähdyttävän taitavasti aseteltuja. Keskustelussa voi tyttö aloittaa jonkun muun puheenaiheen, kysyä itse kerrankin jotain tai lähteä lampsimaan jos siltä tuntuu. Tämä on vapaa maailma ja jokainen saa päättää itse seurastaan ja ajankäytöstään. Sitä saa mitä tilaa.

Noh,noh..kohtelias mies ei pakota ketään kuuntelemaan p..kajuttuja.Jos tuntuu siltä että on ujo ja jännittää,ehdottaisin treffipaikaksi jotain muuta,esim kirppikselle kävelylle,ostoksille tai näyttelyyn.....ei kai sitä pakko ole kahvilla istuskella.

• Måste gädda
        joonas- kirjoitti:

Vastuu on kuulijalla!,kuten savossa sanotaan.
        Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei kannata esittää jotain ihme roolia, jota ei todellisuudessa edusta. Toki skarpata pitää, mutta kyllä treffeillä edellytetään mielestäni vastavuoroisyytta myös kumppanilta.

• zip-77

1.Alkohooli on aina hyvä alotus ja siinä juomisessa alkaa monet keskustelut jos et ole nyt absolutisti..

2. jos kummatkin on kiinostuneita niin sillon kans on helppo jutella..

3. kysele kaikenlaista ja kysy usein semmosta mihin itsekkin pystyt vastaamaan..

4. Olen tapaillut ihmisiä jotka ei ole hyviä puhumaan ja sillon ei voi mitään.. sillon sitä vaan voi kertoa jotain hauskaa itsestään huumorilla tulee pitkälle...

5. jos on mahdollista ota selvää jotain mistä se toinen on kiinostunut ja kysele siitä vähän...

6. kysy siltä vähän mistä se on kiinostunut ja kysy siitä ja katso jos on mitään yhteistä...

7. juttelet siitä miten se treffi homma alko niin kuin netin kautta tai baarissa tai juhlissa..

8. jos ei oikeesti tule mitään juttelemista niin kannattaa antaa sen olla ja käydä useilla treffeillä vaikka ei kiinostais harjotushan tekee mestariks :P

• Meikämanne
        joonas- kirjoitti:

Sellainen pointti kannattaa ottaa huomioon että treffikumppanit voi olla niinkin epäreiluja ja jotkut varmastikin ovatkin että jos eivät jostain syystä satu tykkäämään naamataulustasi niin sen takia ovat sitten poissaolevia ja eivätkä näin ollen anna sulle mitään mahdollisuutta tutustua häneen sen enempää,monesti poissaoleva ja hiljainen käytös johtuu juuri tästä että he yrittävät viestittää sulle "kiitos mutta ei kiitos"......se on epäreilua mutta sellaista se joskus on!:(

• kysele

ja kuuntele ja jatka juttua sitten siitä, mitä toinen on vastannut, jos mahdollista. Jos ei ole, kysy uusi kysymys. Ei tartte olla mitään liian henkilökohtaista, kunhan kysymykset ovat sellaisia, että niihin voi vastata mutu-pohjalta. Esim. "Näitsä sen ohjelman/leffan?" on hyvä kysymys, "mikä on lempiseksiasentosi?" on vähän turhan henkilökohtainen ekoille treffeille.

• tytskä_

silloin se puhuu sinunkin puolestasi ja voit vain hymistä ja myötäillä jos et muuta uskalla sanoa. Paha jos molemmat on ihan tuppisuita. Itse aina etsin verbaalisesti taitavaa jotta niitä kiusallisia tilanteita ei pääsisi syntymään ja muutenkin tykkään puhella kunhan oon rohkaistunut, olen oikea puhekone kun luotan toiseen.

• Niljakas22

Älä yritäkään keksiä mitään MIELENKIINTOISTA. Eiköhän yleensä ekoilla treffeillä ja kun tutustutaan, niin puhuta jostain tyhjänpäiväsestä tai ihan mistä vaan. Ite en kauaa jaksa jos kauheen virallisesti pitää puhua, tai huomaa et toinen vaatii virallisia vastauksia. Siinä tulee jotenkin vittuuntunu olo. En kyllä tuomitsekaan virallisesti vapaa-aikanaan seurustelevia, mut en vaan todella jaksa, tulee huonommuden tunne. Sekin on kyllä ärsyttävää jos ei toinen mitään puhu, vastaa vaan lyhyesti kysymyksiin. Ikään kuin häntä ei voisi pätkääkään kiinnostaa...Mikä voi kyllä olla totta... Yleensä se mielenkiinto herää kokonaisuudesta, ei siitä mitä joku ihminen yksillä tai kaksilla treffeillä puhuu tai ei puhu. Kun löytää yhteisen kielen on löytäny kaverin.

• mies__

Jos sattuu tulemaan sellanen inhottavan hiljanen hetkiä, milloin oikein huomaa yrittävänsä keksiä jotain sanottavaa niin kannattaa tehdä näin. Hymyilet vaan kauniisti toiselle, sitten kun irtoaa takas hymyä niin kysyt "mitä sä oikeen hymyilet?" Tosin sit jos toinen ei vaan näyttää myrtsiä naamaa takas, niin on varmaan aika ohi se juttu.

• jäbäläinen

Mun mielestä rohkeus on valttia näissä tilanteissa. Jos on ujo niin on vaikea keksiä sanottavaa, koska pelkää mitä toinen ajattelee. Mitään kovin hirveää ei voi siellä treffeillä kuitenkaa tapahtua, jos mokaa niin mokaa ja sitä sattuu kaikille joten rentoutuminen on valttia jos multa kysytään (helpommin sanottu ku tehty ;) ) On varmaan mahdollisimman paljo oma ittensä ja antaa tilanteen kehittyy luonnollisesti. Jos yhteist on niin puhuttavaa alkaa löytyä. Puhuu asisoita joista on itse kiinnostunu (tottakai järjen kanssa) ja näyttää minkälainen itse on. Jos toinen ei kiinnostu niin turhaa sitä toista on alaka mielistelmää liikaa, koska jatkossahan se ei toimi kovin pitkälle. huh, tulihan saarnattua...

• UjoMyös

Itsekin olen hieman ujo treffeillä ja jos on aikaisemmin ihmisen kanssa vaan textaillu/chattaillu/mailaillut niin ei sitä kautta opi ketään tuntemaan täydellisesti koska niissä kuka tahansa voi esittää mitä vaan.

Itse sen takia etsin hieman itseäni puheliaampaa naista niin sitten juttu lähtee paremmin luistamaan mullakin,vaikka ois kuinka puhelias ihminen itse niin ei se hyödytä mitään jos toinen vastaa aina yhdellä sanalla korkeintaan juttuihisi.
      Tosin ei treffikumppanin tarvitse mikään moottoriturpakaan olla joka hölisee taukoamatta ja ei anna sulle puheenvuoroa eikä sunkaan tarvitse olla sellainen;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe