vaikeaa...

indica78

Ei tästä elämästä helpolla selviä.. olen naimisissa ja kolman lapsen äiti ja pahasti retkahtanut toiseen mieheen... oma mies on ihana, mutta tunteita on toistakin kohtaan. vaikeata huomata että tunteilleen ei oikein mahda mitään. sitä yrittää olla ajattelematta tätä toista miestä (jonka kans ei ole tapahtunut vielä mitään), mutta ei pysty oleen ajattelematta. Kamalaa, ja tää toinenkin on naimisissa. En halua loukata ketään, mutta jos tulee mahdollisuus edetä pidemmälle sen toisen kans, niin pelkäänpä että en paljon jarruttele!

12

1681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realityN

ainahan se ruoho vihreää tuolla puolen aitaa… jotenki oon vain niin vanhanaikainen että aattelen, että se on naiselle eri juttu lähteä pettämään kuin miehelle, että naisella on vähän enempi tunteet mukana.
      Ja että pitäisi ajatella pitemmälle kuin siihen hetkeen että saa kaverin punkkaan, tai siis että pääsette yhteiseen sänkyyn. Se on se ihastuminen, hetken hurmio, funtsi kannattaako rikkoa oma elämä sellaisen takia, koska vähän luulen että niin kävisi, pystyisitkö pitämään tunteet ulkopuolella, vai haluaisitko edes.. tämmöisiä juttuja tuli mieleen, vähän ristiriitaisia siihen nähden mitä tonne alemmas kirjoittelin. Mutta mun mielestä naisen kohdalla pettäminen ON eri juttu.

• Nyt heti

Ihmiset ihastuvat, sehän on selvää, läpi koko elämänsä. Aikuinen ja kypsä ihminen pitää kuitenkin kiinni niistä lupauksista, joita on tehnyt, ja sitoutuu niihin. Todella!!! Tuollaista ihastumista ei kannata lähteä millään tavalla lisää ruokkimaan. Yritä unohtaa se toinen ja kohdista kaikki ne "ihanat" ajatukset nyt omaan kumppaniisi. Vaikea sitä "ihanuutta" on unohtaa, se vie jonkin aikaa, mutta tee se. Ensimmäinen juttu: pois silmistä ,pois mielestä. Ja hyppää oman kultasi syliin.

Käyttäydyt nyt todella itsekkäästi eli mikään ei riitä sulle. Sen osoittaa se mitä kerrot miehestäsi. Hän on ihana. IHANA!!! Sulle ei taida koskaan riittää mikään...Avioliittolupaus ei paljoa monellekaan paina, häät ovat pelkät kissanristiäiset monelle naiselle, pienestä tytöstä lähtien on haaveiltu tuosta "prinsessapäivästä"...Muuta se ei sinullekaan näytä olevan, kun olet kaikesta valmis luopumaan.Lapsellista...

Ja ajattele lapsiasikin...Oletko valmis särkemään heidän perheensä? Koska niin siinä joka tapauksessa käy, jos nyt hairahdut väärälle polulle...

Kunpa ihmiset sitoutuessaan ja lupauksia antaessaan kävisivät mielessään läpi tällaisia asioita...Ei sitten ihmeteltäs, että mitä tämä on kun ihastuu toiseen ja mitä pitäis tehdä...Tuntuu niin toivottomalta kun ihmiset käyttäytyvät kuin jotkut 15-kesäiset teinit...

Tässä vähän ajateltavaa:
      "Älä turmele sitä, mitä sinulla on haluamalla sitä, mitä ei ole;
      sillä muista, että mitä sinulla nyt on,
      se oli kerran niiden asioiden joukossa,
      mistä vain uneksit..."

Tunteet kulkevat aina omia polkujaan, mutta älä heittäydy pelkästään niiden varaan. Tekonsa ja sanansa voi harkita.

• apu auttoi

Sinä päätäät kumman tien valitset.
        Hae heti ammattiapua.
        Kaytät nyt paljon aikaa ja energiaa miettimiseen kummanko valitset. Suuntaa kaikki kiinnostukesi omaan puolisoosi niin huomaat avioliitossasi ihmeitä tapahtuva.

• Hoitaja
        apu auttoi kirjoitti:

Hae heti ammattiapua.
        Kaytät nyt paljon aikaa ja energiaa miettimiseen kummanko valitset. Suuntaa kaikki kiinnostukesi omaan puolisoosi niin huomaat avioliitossasi ihmeitä tapahtuva.

Apua jos tälläsiinkin tullaan hakemaan ammattiapua.
        Sopineen että duunaan tasan tarkaan itsemurhakandien kanssa- palkka huono ja töitä liikaa ja tälläisiin ONGELMIIN kehotetaan hakemaan AMMAATTIAPUA!

• apu auttoi
        apu auttoi kirjoitti:

Hae heti ammattiapua.

Ehkapä avun saaminen tässä vaiheessa auttaa ja sinakin tulet tulevaisuudessa saamaan vähemmän asiakkaita.

• myös

Ymmärrän ihan täysin miltä susta tuntuu, koska olen itsekkin vastaavassa tilanteessa. Tavallan mä ymmärrän, ettei tässä todella ole mitään järkeä mutta kun ne tunteet ja järki ei aina valitettavsti kohtaa... ;o)

Olen ajatellut että kuinkahan moni mies -ennenkaikkea sellainen, jolla ei ole lapsia ja on nuorempi, kestäisi lapsiperheen todellista arkea? Huutoa ja meteliä, kiukuttelua ja sellaista. Kun tuntuu että omankin puolison kanssa se kestäminen on aika lujilla välillä. Siitä kait nää ihastumiset johtuukin, että ei ole aikaa omalle parisuhteelle ja sen hoitamiselle. Sitten vasta huomataan ongelmat, kun toinen on jo päätä pahkaa ihastunut!?

Ja kun tilanne menee tarpeeksi pitkälle, entistä voi olla vaikeaa korjata. Kun mielessä ei ole kuin se uusi ihastus...

Mä kerroin mun miehelle mun tänhetkisestä tilanteesta, ja nyt hieman mietityttää olisko sittenkään pitänyt. Voin vain kuvitella mitä kyttäämistä homma on tästä eteenpäin, vaikka mitään konkreettista ei ole edes tapahtunut. Toisaalta se että kerroin, katkas pahimmat siivet mun omilta mielikuvilta ja pahimmalta huumalta. Koska aloin oikeasti ajatella mistä tässä on kyse! Ehkäpä kannattas pitää tunteita kuitenkin siinä määrin aisoissa ettei ainakaan ota askelta eteen ainakaan sen miehen suuntaan, vaan nauttii vaikkapa salaa tosta ihastumisen tunteesta...

• hairahdu.

Niin, älä missään nimessä itse ruoki tilannetta, ota yhteyttä, tee aloitetta tms.

Pidä tunteesi sisälläsi. Toivon, että jonkin ajan kuluttua pahin/ihanin huuma menee ohi...

• ...

Ei Todellakaan!Miten kehtaa edes ajatella noin?3:men lapsen äiti...Tiedän todella tutun henkilön jonka mies petti ja heillä on yksi pieni lapsi...Inhottavaa katsoa sivusta kun lapsi juoksee ovella ja sanoo "isi"(pari siis erosi). Se tekee todella kipeää koko perheelle...

• Pettynyt

Sanoit, että oma mies on ihana. Työskentele nyt sen asian kanssa ja unohda se toinen mies. 3 lasta on todellakin syy olla epäitsekäs ja satsata kaikki perheen eteen. Lähde yhdessä miehesi kanssa jonnekin ja unohtakaa raskas arki hetkeksi. Toivottavasti ihastut mieheesi uudelleen ja huomaat että et missään nimessä halua menettää häntä ja rikkoa perhettäsi. Tsemppiä!

• second thoughts...

Ja sama taas täällä. Ohjeita en soi antaa, mutta ehkä lohduttaa vertaistuki. Kaikkien neuvot ovat kai tässäkin viestiketjussa oikeita, kun on ihana mies joka välittää ja lapset (sinänsä olen sitä mieltä että vain lasten takia ei jatketa, jos ei toimi)on ehdoton tsemppi jatkoon kannattavaa, vaikka niin odottaisi sitä rohkaisevaa " tee niin kuin tunnet juuri nyt ja juokse rakkautesi syliin".. vai mitä.

Auttaisko yhtään miettiä, että älä hötkyile. Jos edelleen olette rakastuneet ihastuksenne kanssa piiiitkän ajan päästä ja haluatte edelleen Tällä ajatuksella koitan itse selviytyä.
      Hypäten yhtäkkiä uuteen niin harvoin (joskus kylläkin....) onnistuu..saa itse vaan sormille.

Tsemppiä sulle!
      t.kahden pikkuisen ihastunut naimisissa oleva äiti

• Riina42

on todeta itselleen, ettei loukkaamatta ketään voi edetä pidemmälle.

• Aikuinen

28 ja kolme lasta? Saako kysyä, miten vanhoja lapsesi ovat?

Oletko sitoutunut liian nuorena? Onko nuoruus jäänyt elämättä?

Oli miten tahansa, nyt on myöhäistä katua. Sinulla on kolme lasta, jotka tulevat ennen sekä nykyistä miestäsi, että ihastuksesi kohdetta.

Olet kohta 30. Käyttäydy sen mukaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe