Mites tytöt tahtoo tanssilattialla miesten lähestyvän? Onko väärin "vahingossa" kosketella tyttöä tanssin lomassa?
Onko tanssilattia yleensäkään hyvä paikka iskeä?
baarin tanssilattia
8
3450
Vastaukset
- hyvä paikka.
Ihan sama, mitä teet ni ei ne sieltä lähde. Jos edes vahingossa kosket tulee samantien iskukasvoihin. Jos koitat jotain jutella sama homma. Silmäpeliä yrittäessä ei saa iskua, mutte ei muutakaan. Ja on niitä muitakin tapoja yritetty, mutta ei ole koskaan tassilattialla onnistanut. Tai sitten en vain osaa tanssia, mutta osaako sielä kukaan muukaan...
- ainakaan mulla
Kun hakeudun lattialla jonkun naisen lähelle, nainen vilkaisee mua, kääntyy sitten kaveriinsa päin ja virnuilee eikä noteeraa mua enää mitenkään. Hyvin harvoin joku nainen on edes hetken aikaa bailannut mun kanssa.
- edellisten kanssa...
En ole koskaan päässyt koskettelua pidemmälle tanssilattialla ja jutteleminen ei oikein onnistu kun musiikki peittää oman äänen ja ei viitsi karjua toisen korvaan. Ulkonäöstä tai tanssitaidosta homma tuskin on kiinni, muualla kuin tanssipaikoissa on seuraa aina löytynyt. Ja naiset kyllä huomaa äkkiä, jos joku mies on tanssittanut joka toista tyttöä aikaisemmin ja pakit tulee helposti.
- minä
tykkää että heti käydään iholle tai tullaan liian lähelle. Osa voi haluta ihan liki, mutta minä ainakin henk.kohtasesti haluan tanssia ihan rauhassa ilman ällöttäviä perseelle hiplaajia. Siksi aika usein käännän selkäni heille jotka yrittävät päästä kosketuksiin kanssani. Eri asia on jos oma poikaystävä tanssii kanssani mutta muuten ei kiitos.
- just
ei todellakaan pidä alkaa pikkuhiljaa hiplaa mikä voisikaan olla ällöttävämpää!!!!tanssilattia yleensäkin on tanssimista varten ja haluan siellä myös rauhassa tanssia.ensin kannattaa kuitenkin varmistaa ettei humalatila ole noussut liian suureksi silloin ei kannata iskeä ketään..sekin on yksi ikäviä piirteitä miehissä (kun nyt niistä puhutaan).ihan normaali jutustelun aloittaminen olis varmaan paras....ja jos nainen ei siihen lämpene ni et ole varmaan kiinnostusta herättänyt...baarissa kuitenkin toi ulkoinen habitus vaikuttaa että alkaako/jatkaako juttua...ja makuja on monia...
- aina ei
Tanssilattia on munn mielestä ihan ärsyttävä paikka mihinkään muuhun kuin tanssimiseen. Ei todella kannata kosketella, sellaiset tyypit kuvottaa ja puhuminen tanssilattialla on vaikeeta kunn ei siellä kuule mitään ilman, että toisen suu on korvassa kiinni ja sekään ei ole kivaa. Ja kun siellä tanssilattialla tosiaan ollaan sen takia kun halutaan tanssia, ni alkaa ottaa päähän kun pitää seisoa siellä toisten tukkeena jos ei halua olla miehelle törkeä. Monenkin miehen kanssa voisi jutella, jos tulisivat juttelemaan silloin kun istuskelee tai seisoskelee jossain, mutta silloinkin kannattais kattoo ettei heilu humalassa siinä.
- Gia_
Ei, ei iskemistä baarin tanssilattialla kiitos. Tytöt pitävät sillä useimmiten tarkoituksessa hauskaa ystäviensä kanssa vain, eivät miehiä iskeäkseen. Siihen tanssiporukkaan ei kaivata ihmeellisiä tunkeutumisia ja varsinkaan koskettelua.
Paras paikka iskemiselle on baaritiski tai muu paikka baarissa, mutta ei tanssilattia. Uskokaa pois.- tyttö-83..
onnistuu aina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558