Mikä oli tämän tarkoitus?

kuuskolme

Tapasin miehen, johon aikaa myöten ihastuin. En tosin ollut varma hänen tunteistaan. Hänen käytöksensä oli aika kummallista. Hän lähetteli minulle hempeitä postikortteja, oli kerran tuonut ruusuja ovelle, tämä oli hämmentävää, niin uutta minulle. Mutta häntä ei saanut kiinni koskaan puhelimella ja hän oli kadoksissa aika ajoin. Ja kun taas ilmaantui oli rakastettava.

Hänen vierailunsa kestivät tasan 2 tuntia, enintään halailua, pussailua. Hän vetosi myöskin vanhaan äitiinsä, äiti tarvitsi apua. Hän lupasi tulla takaisin, mutta ei tullut. Tuntui, että hän pakeni luotani, keksi syyn lähteä. Sai minut syyttämään itseäni.

Sitten hän katosi vuodeksi, ilmoittamatta mitään itsestään, hän ei vastannut puhelimeen, viesteihin, löi kerran puhelimen korvaani. Minä romahdin ja itsin viikkotolkulla. Lopulta minä unohdin hänet. Oli pakko jatkaa elämää.

Kunnes n. vuoden päästä sain hempeän kortin, toi postiluukkuuni, hän oli kaivannut minua, hän halusi uuden mahdollisuuden, hän halusi näytönpaikan. Olin onnessani, jatkoimme siitä mihin vuosi sitten jäimme, tai minä jatkoin, en tiedä mitä hän halusi.

Meni muutama viikko, olin onnellinen, en kysellyt
turhia. Kunnes hän katosi taas useaksi vuodeksi.

Viime vuonna sain taas hempeän kortin, joka oli pudotettu postiluukustani, hän oli kaivannut minua, kyseli mitä kuului, oli nähnyt minut kaupungilla ja oli muistanut, että minä pidin hänestä.

Revin kortin!!!!!

8

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhjgjhg

Varttihulluja on yllättävän paljon, etenkin keski-ikäisissä sinkuissa. Niin miehissä kuin naisissakin.

Onneksi ne on helppo tunnistaa, jos joku käyttäytyy kuin hullu niin se hyvin luultavasti on hullu. *LOL*

• liian paljon.

Se on ongelma tuossa.

• roseanna*

Mikä kumma saa naiset aina samaan retkuun?Nämä häviämistemput on miehen pelittämistä,todennäköisesti tekee sitä useammalle samaanaikaan.Mies ei osaa päättää kuka niistä monista olisi se oikea,eikä halua olla "ilkeä" kenellekkään.Eli väärin opittu tapa.Ei normaalissa suhteessa "hävitä" minnekkään,se on enemmänkin yhteinen sopimusjuttu.

• pihkura

Olisko kuitenkin ollu ihan naimisissa. Ukkomies, joka ihastu, mutta yritti kuitenki pysyä vaimolleen uskollisena.

• jossa lukee...

nyt kun revit kortin niin lähetä äkkiä sen kännykkään viestin muuten se alkaa taas kiusaa sua aina uudelleen,kirjoita viestiin
        FUCK YOU SELF!

• mimmi
        jossa lukee... kirjoitti:

nyt kun revit kortin niin lähetä äkkiä sen kännykkään viestin muuten se alkaa taas kiusaa sua aina uudelleen,kirjoita viestiin
        FUCK YOU SELF!

Ei kannata tuollasta viestiä lähettää... vähän noloa =)

• pihkura
        mimmi kirjoitti:

Ei kannata tuollasta viestiä lähettää... vähän noloa =)

Olishan siinä sellasta "jännää" teiniangstia mukana, että varmasti aikusen ihmisen mielenkiinto lopahtais.. ;) Ainakin jos kieliopin jättää ehdotettuun muotoon.. Se on ihan "up yours" :):)

• kylläpä jaksoit

yhden miehen perään vinkuakin... ei toi mitään välittämistä oo, naimisissa ehkä ja silleen.. kävi panemassa sua muiden lisäks, silloin kuin huvittaa, mikä teitä naisia oikein vaivaa kun tyydytte noin vähään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe