Kerätäänpä tänne nyt kaikki kokemukset Jane Iredalen Magic Mitt -puhdistuskintaasta.
Hirveästi himottaisi se ostaa, mutta kun se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja yhtään "ei-niin-hyvää" -tuotetta en haluaisi enää kaapintäytteeksi ostaa!
Kertokaa nyt ihka omat kokemuksenne: onko meikki todella lähtenyt kunnolla (myös silmämeikki) ja ennen kaikkea, onko tarvinnut kovasti hangata vai onko riittänyt kevyt pyyhkäisy? Kuivattaako käyttö ihoa?
Arvelluttaa myös tuon kintaan puhdistus. Puhdistetaanko käytön jälkeen vesihanan alla huljuttelemalla vai pitääkö ruveta jollain astianpesuaineella hinkkaamaan, että saa kaikki ripsivärinjämät kintaasta pois? Lähteekö kintaasta todella lika ja bakteerit?
Niin ja mikäs tuollaisen hinta suunnilleen on?
Kiitos vastauksista!
Magic Mitt
11
1161
Vastaukset
- tuotteet
on rahantuhlausta samanlaisia pesukintaita saa paljon halvemmalla.
- Ostanko?
Olen lukenut, että tämä Magic Mitt on mikrokuitukangasta ja nämä mikrokuidut yhdessä veden kanssa irrottavat meikin (näin siis ainakin luvataan). Mitään puhdistusaineita ei siis tarvita.
Kaikenmaailman pesukintaitahan löytyy melkeen joka ruokakaupasta, mutta eihän ne itsessään mitään meikkiä poista, tarvitaan myös kasvojenpesuaine. Nehän on muutenkin kai tarkoitettu lähinnä vartalon pesuun.
Tämä Magic Mitt -mikrokuitukinnas ja tavallinen pesukinnas eivät siis ole sama asia! - käsitys
Tuo mikrokinnas, ei tosiaankaa ole sama kuin kaupoissa myytävä esim. kuorintakinnas. Se on kudottu ohuemmasta mikrokuidusta kuin hius jotka rikkovat meikin koostumuksen. Laboratoriokoe on todennut, että kuivuttuaan kintaassa ei ole bakteereja. Ei muuta myöskään ihon ph-arvoa. Se näyttää frotee kintaalta, mutta ei ole sitä.
Itse olen käyttänyt noin 3 kk. ja ollut tosi tyytyväinen, kun olen kasvoni puhdistanut pesen sen aivan normaalilla saippualla , lisäksi yksi asia josta olen tosi iloinen on, että kintaan oston jälkeen ei pyyheliinat, enään ole olleet likaiset. Joskus kun on tuntunut siltä niin laitan kintaaseen pienen määrän puhdistusemulsiota ja senkin kanssa toimii. Ihaninta on puhtaat valkoiset pyyhkeet ja puhtaat kasvot.
- tosi kiva
Itselläni on ollut muutaman kuukauden, kinnas käytössä. Tosi tyytyväinen olen, en tarvitse muuta kuin kintaan kasvoveden ja voiteen. Ihokin on pysynyt ihan kivan tuntuisena. Kinnas jotenkin irottaa myös päivittäistä kuolutta ihosolukkoa ihon pinnalta, mutta ei sinänsä kuori.
- teitä
huijataan. Mikrokuitu on hyvä vain siivouksessa.
- kuin siivous
teitä kirjoitti:
huijataan. Mikrokuitu on hyvä vain siivouksessa.
Ei tämä elämä ole ainostaan siivousta, mikrokuidusta tehdään paljon , muutakin kuin siivoukseen käytettäviä tuotteita.Toiset siivoaa ja tuntee siihen kuuluvat tuotteet ja toiset hoitaa itseään ja käyttää siihen hyväksi kokemansa tuotteet.Ei kaikki ole niin yksinkertaista miltä näyttää. Yleensä tuotteissa on tuoteselostukset joten tutkippa siivoukseen käytettävän mikrokuidun ja tämän hanskan tuoteselostuksia niin ehkä ymmärrät eron.
- marjaana
Meikki lähtee hyvin, jopa ripsarikin. Pesen joka käytön jälkeen ihan tavallisessa käsisaippualla ja kerran viikossa pyykkikoneessa. Ei kuivata ihoa (itsellä luonnostaan hyvin kuiva iho ja hanska ei lisää kuivuutta, toisin kuin entiset puhdistusaineeni). Hinta oli noin 15 euroa.
- Ostanko?
Kiitos asiaa selventävistä vastauksista!
Kyllä se on nyt pakko käydä se taikahanska kosmetologilta ostamassa.
Ai niin, kun olette hanskaa pesseet käsisaippualla yms., niin onko tuntunut, että on saippuanjäämiä jäänyt siihen kintaaseen, vaikka on kunnolla huuhdellut. Saippuahan ei kasvojen iholle kovin hyvää tee.
Ja sitten vielä, miten hanskan kuljetus matkoilla onnistuu?? Rupeaako hanska haisemaan yms., jos se on joutunut olemaan hieman kosteana matkalaukussa tuntikaupalla. Eikös tuon hanskan mukana tule joku säilytyspussi, onko se hyvä?
Ja vastatkaa pliis vielä siihen, onko tota meikkiä joutunut hirmusesti hinkkaamaan pois vai onko puhdistamiseen tarvittu vain kevyt pyyhkäisy?
Himskatti kun mä oon niin pikkutarkka:) - marjaana
Ostanko? kirjoitti:
Kiitos asiaa selventävistä vastauksista!
Kyllä se on nyt pakko käydä se taikahanska kosmetologilta ostamassa.
Ai niin, kun olette hanskaa pesseet käsisaippualla yms., niin onko tuntunut, että on saippuanjäämiä jäänyt siihen kintaaseen, vaikka on kunnolla huuhdellut. Saippuahan ei kasvojen iholle kovin hyvää tee.
Ja sitten vielä, miten hanskan kuljetus matkoilla onnistuu?? Rupeaako hanska haisemaan yms., jos se on joutunut olemaan hieman kosteana matkalaukussa tuntikaupalla. Eikös tuon hanskan mukana tule joku säilytyspussi, onko se hyvä?
Ja vastatkaa pliis vielä siihen, onko tota meikkiä joutunut hirmusesti hinkkaamaan pois vai onko puhdistamiseen tarvittu vain kevyt pyyhkäisy?
Himskatti kun mä oon niin pikkutarkka:)Ei jää saippuajämiä, kun lämpimällä vedellä huuhtelee hyvin. Pääasia, että muistat pestä hanskan koneessa kerran viikossa ILMAN huuhteluainetta.
Enpä ole hanskaa kosteana pakannut, mutta se kuivuu melko nopeasti, joten ei se varmaan ala haisemaan. Muistaakseni mukana tuli jonkinlainen "verkkopussi".
Meikki lähtee ihan hyvin pois ilman sen kummempia hankailuja. Vähemmän menee hanskan kanssa puhdistellessa kuin perinteisillä meikinpoistoaineilla lotratessa. - pesukonetta
marjaana kirjoitti:
Ei jää saippuajämiä, kun lämpimällä vedellä huuhtelee hyvin. Pääasia, että muistat pestä hanskan koneessa kerran viikossa ILMAN huuhteluainetta.
Enpä ole hanskaa kosteana pakannut, mutta se kuivuu melko nopeasti, joten ei se varmaan ala haisemaan. Muistaakseni mukana tuli jonkinlainen "verkkopussi".
Meikki lähtee ihan hyvin pois ilman sen kummempia hankailuja. Vähemmän menee hanskan kanssa puhdistellessa kuin perinteisillä meikinpoistoaineilla lotratessa.Olen itse käyttänyt jo yli kaksi kuukautta ja olen pessyt vain saippualla ja huuhdellut hyvin, ei ole tuoksunut yhtään ja on ollut joka ilta ihan raikas. En ole tarvinut laittaa edes pesukoneeseen, sillä voihan sen josku pestä vaikka Fairilla joka irroittaa lian hyvin.
- Ostanko?
pesukonetta kirjoitti:
Olen itse käyttänyt jo yli kaksi kuukautta ja olen pessyt vain saippualla ja huuhdellut hyvin, ei ole tuoksunut yhtään ja on ollut joka ilta ihan raikas. En ole tarvinut laittaa edes pesukoneeseen, sillä voihan sen josku pestä vaikka Fairilla joka irroittaa lian hyvin.
Ensi viikolla marssin kosmetologille ton hanskan ostamaan, se on varma.
Nyt ei sitten tarvii kosmetologia enää tykittää kysymyksillä, kun on jo täältä saanut selkeät ja hyvät tiedot, joten kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249