eli olen 20 vuotias nainen joka haluaisi epätoivoisesti laihtua 20 kiloa.
mutta minua pelottaa että mulle jää löysänahka enkä semmosta halua :( mielummin kulen läskeissäni kuin löysä nahka roikkuu.
onko miten varmaa että jos vaihtaa ruokailumuutoksia ja rupee laihtuaan niin siitä ei jää löysää ihoa vaan iho kiinteytyy mukana?
apuva
3
318
Vastaukset
- noppa
Enpä usko että vielä noin pienestä pudotettavasta määrästä alkaa nahka roikkua. Nuorilla iho palautuu vielä hyvin ja kun et ihan älytöntä kiirettä pidä niin ei sulla ole mitään pelkoa tuon asian suhteen.
- epätoivolla?
"...joka haluaisi epätoivoisesti laihtua..."
Miksi epätoivoisesti? Laihduttamisen pitää olla mielekästä, ei mitään hampaat irvessä nyt-kiellän-itseltäni-kaiken-juttua. Minäkin, vanha ihramaha olen löytänyt liikkumisen ilon ja oikeaoppisen ruokavalion.
Eikä tuollaisissa määrissä nuorella ihmisellä ole pelkoa, että nahka jäisi roikkumaan. Kiinteytysjumppa mukaan säännöllisen liikunnan lisäksi, niin hyvää tulee. :D - tinam
1. Pidä soppeli tahti siinä laihuttamisessa
2. Liiku! eli siis kiinteytä jo samalla
3. Kuori ihoa
4. Rasvaa ihoa
Siinä muutama vinkki, näin ite teen, eikä roiku, ainakaan vielä, mukana on tullu =)...
T: 20 vuotias 20 kiloa takana samanaverran edessä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073