Vanhempi nainen ja nuori mies

20w.

Mua jäi häiritsee eilinen: Eli todella nuorekas (ja hyväkroppainen) 45 vuotias nainen, 3:n lapsen äiti, tuli heittää juttua ja itseasiassa oli tosi mahtavaa seuraa.. Mentiin ihan niin pitkälle että annoin hänen silittää mun hiuksia ja silittää muutenkin ja kuiskutella, loppuillasta tosin annoin vienon suukon ja sanoin että pakko mennä mutta nähdään tääl uudestaan joku kerta ja katsoin sitä pitkään silmiim. Naisella oli siis vihkisormus kädessä ja vanhin tytär oli mun ikänen, ei näyttänyt paljoa jarruttelevan joten aloin miettimään nyt tänään vasta että kuinkahan pitkälle olisi mennyt jos olisin jäänyt? Miten keski-ikäset naiset muuten kokee nuoremmat miehet, itseasiassa kun tarkemmin miettii ei olisi välttämättä ikävä juttu "joutua" kokeneen kivannäköisen vanhemman neidon kouluttamaksi yhdeksi yöksi :P

Muilla nuorilla kundeilla vastaavia kokemuksia?

8

1556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikutuksia

jäikö mielialalääkkeet ottamatta, läski perse?

• hoitoon!

Men hoitoon jos et ottanut tilaisuudesta vaarin. Vanhana pappana sitten muistelet koko asiaa ja mietit että voi helv...

• käytä harkintaa!

Olit järkevä kieltäytyessäsi! Jos hän ei kunnioita aviomiestään, tai ajattele perhettään, niin se on hänen ongelmansa. Mielestäni on tosi arvostettavaa että toimit niin kuin toimit. Ja, toisekseen jos naimisissa oleviin perheellisiin naisiin sekaantuu, niin yleensä siitä tulee ennen pitkää tavalla tai toisella ongelmia. Eli kannattaa miettiä noita asioita! Ehkä varmaan olet tietyllä tavalla huvittunutkin asiasta, koska eihän se nyt kovin tavallista ole, että vanhempi nainen yrittää iskeä nuorempaa miestä. Mutta voithan ottaa sen jonkinasteisena kohteliaisuutenakin sinua kohtaan; hän on katsonut että olet hyvännäköinen tms. ja ollut kiinnostunut (ja osoittanut sen!) Toisaalta hän on saattanut vain testata omaa viehätysvoimaansa. Että vieläkö muille miehille kelpaisi, vaikkei mihinkään vakavampaan sitten ryhtyisikään, tai haluaisikaan ryhtyä. Eli pientä flirttailua vain. Jos on jatkoa tiedossa naisen puolelta, niin ehkä kannattaa kahdesti miettiä. Molemmat vaihtoehdot on vapaana, voit solmia suhteen (olipa se nyt minkälainen tahansa) tai kieltäytyä kohteliaasti. Sinuna kuitenkin ajattelisin ihan ensimmäiseksi sitä, että naisella on kotona perhe: mies ja lapset. Naimisissa olevan kanssa ei yleensä aleta mihinkään puuhiin, kuten varmaan jo tiedätkin!

• en välitä

"Naimisissa olevan kanssa ei yleensä aleta mihinkään puuhiin, kuten varmaan jo tiedätkin!"

Miksi ei alettaisi? Kyllä minä vain aloin, äijällä kotonaan täysin itselleen sopimaton löysä, keski-ikäinen vaimo. Ei ulkonäköä nimeksikään, toisin kuin miehellään joka on vielä nelikymppisenäkin hyvännäköinen. Jos rupsahtanut ämmä ei osaa viriiliä miestään tyydyttää kuin kerran vuodessa niin ei ihme että mies käy minun luonani.

• oot
        en välitä kirjoitti:

"Naimisissa olevan kanssa ei yleensä aleta mihinkään puuhiin, kuten varmaan jo tiedätkin!"

Miksi ei alettaisi? Kyllä minä vain aloin, äijällä kotonaan täysin itselleen sopimaton löysä, keski-ikäinen vaimo. Ei ulkonäköä nimeksikään, toisin kuin miehellään joka on vielä nelikymppisenäkin hyvännäköinen. Jos rupsahtanut ämmä ei osaa viriiliä miestään tyydyttää kuin kerran vuodessa niin ei ihme että mies käy minun luonani.

pimee, mee hoitoon!

• Kundi20v

Olisikin tullainen kokemus,mutta vielä ei ainakaan ole.

Voi sua.Kävisipä mullakin noin hyvä tuuri että hyvännäköinen 40 äiti tulisi mua iskemään.En todellakaan olisi kieltäytynyt,olisin yrittänyt tietty saada tämän naisen sänkyyn kanssani:)!

Yksi suuremmista fantasioistani on päästä touhuamaan vanhemman naisen kanssa,nimenomaan vanhempi nainen jolla on lapsia ja ehkä vielä aviomies,niin sellainen sytyttää kaikesta eniten;)

• saalis...

Suurelle metsästäjälle.

• onhan niitä

vapaita yh-äitejä pilvin pimein, mitä sitä kannattaa tunkea itteänsä naimisissa olevien sekaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe