Moi vaan! Haluaisin tehdä pienimuotoisen tutkimuksen naisten rintaliiveihin liittyen eli:
1)Miten usein ostatte rintaliivejä?
2)Mitkä ovat ostonne syyt? (Esim. haluatte vaihtelua, entiset rintaliivit menivät rikki jne.)
3)Millaiset ovat hyvät rintaliivit?/Mitä arvostatte rintaliiveissä?
4)Millainen on hyvä rintaliivikauppa?
GALLUP RINTALIIVEISTÄ
16
2226
Vastaukset
- Kata
Kiitos vastauksistanne ja ajastanne! =) Olisin todella kiitollinen kaikista vastauksista, sillä tämä tutkimus on tärkeä minulle.
- Silakka
Olen köyhä opiskelija, joten en osta alusvaatteita niin usein kuin haluaisin. Lähinnä silloin kun yhdet parit menee roskiin, niin ostan uudet. Kerralla on ehkä viidet rintsikat kaapissa.
2)Mitkä ovat ostonne syyt? (Esim. haluatte vaihtelua, entiset rintaliivit menivät rikki jne.)
No rikkimeneminen ja jos on uusi poikaystävä, niin tekee mieli panostaa alusvaatteisiin enemmän kuin muuten. Ja silloin jos on erityistarvetta, esim. erikoisliivit tietyn puseron kanssa.
Hyvä tuki, sileä pinta (t-paitaliivit), mustia ja valkoisia, ja tärkein on tietenkin istuvuus - ja istuvia on tosi, tosi vaikea löytää.
Jossa saa rauhassa katsella, ettei myyjä hyökkää kimppuun - lindexiltä olen ostanut monet liivit - köyhä arvostaa myös edullisia hintoja. Joskus rikkaamapana tulen osatamaan kalliimpia, ehkäpä paremman merkkisiä liivejä - silloin varmaan vaihtuu ostopaikkakin. - kysymykseen:
1) Kerran vuodessa useita erilaisia ja laadukkaita
2) Suurin osa kuluu käytössä
3) Tuet, kohottavat, napakat, tuntuvat hyvältä
4) Kaunis, romanttinen sisutus, pinkkiä :), rauhallinen paikka ja kaunista musiikkia taustalla. Ennen kaikkea osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta. Panostetaan erikoisempiin, laadukkaimpiin ja parhaimpiin liiveihin. - Minä
1) Aika harvakseltaan... Sillon kun on pakko tai löytyy hyvät alennuksesta
2) Jos toiset ha´joo, tai sitten kun on joku vaata jonka kanssa tarvii tietynlaiset esim. punaiset tai silikoniolkaimiset jne... Eli aina kun on tarvetta
3) Jotka näyttää päällä hyvältä ja tuntuu mukavilta.
4) Sellainen jossa on paljon valinanvaraa ja kohtuu hinnat esim. Lindex - minä..
1)Noin kolme kertaa vuodessa
2)vaihtelu, eivät ne koskaan ole minulla rikki menneet.
3)hyvännäköiset, tarpeeksi pieni kuppikoko, koska olen pienirintainen A voi olla liian iso
4)Sellainen, jossa rintaliivien tyyli on minun mukaiseni. Aika harvassa paikassa on mitään tyylikästä, lähinnä löytyy halvan huoran tyyliä, myös hintojen pitää olla kohtuu hintaiset, eikä myyjät saisi tulla tiedustelemaan, kuinka voin auttaa - kamu
1)Miten usein ostatte rintaliivejä? 2 kertaa vuodessa
2)Mitkä ovat ostonne syyt? ostan jos tarviin tai jos löytyy erikois ihanan erikoiset jotka ovat ok hintaiset
3)Millaiset ovat hyvät rintaliivit?/Mitä arvostatte rintaliiveissä? istuvuus ja että ne ei näy paidan läpi sileät nauhoja ja kuvioita saa olla. nykään on hirveesti teini rintaliivejä jotka ällöttää
4)Millainen on hyvä rintaliivikauppa? trendikäs ja mukava että sinne ei ile vaikea tulla ja pitää olla vaihtelua hinoissa ja tyyleissä - sadfghjklö
1. noin viidet vuodessa..
2. vaihtelun halu, ja ehkä myös miestä miellyttääkseni..
3. hyvät rintaliivit ovat tukevat, pitsiset, eivät hierrä, ovat kestävät, värikkäät/yksi väriset.. mutta ei aina mustat ja valkoiset vaan jotai erikoisempaa..
4. pienet putiikit ovat täynnä kauniita liivejä, mutta usein ne eivät välttämättä ole niin tukevia, mutta hintaa niissä on aina liikaa joten sen takia suosin isompia liikkeitä joissa ei myöskään joudu myyjän silmätikuksi..eli seppälä, lindex, h&m ym.- tyttainen14w
1.kerran viikos kahdet.
2.ei jaksa kattella samoja.
3.sexyt.
4.en osaa kuvailla.
- <33...
1) Ostan rintaliivejä varmaan n. 5 vuodessa
2) Ostan siksi, että ainahan niitä rintaliivejä tarvitsee, ja jos sattuu jotkut kauniit ja kivannäköiset suht edulliset eteen niin voihan ne ostaa.
3)No hyvät rintaliivit ovat tietysti sellaiset hyvän muotoiset, eli siis kaarituki, ja sellaiset että ne kupit eivät ole sellaiset liian rintoja peittävät. Arvostan rintaliivieissä kauneutta ja mukavuutta. Pitsiä pitää olla, se on naisellista ja kaunista=)
4)Itse ostan H&M:stä, siellä yleensä ihan nättejä ja edullisia, ja suht laadukkaita rintaliivejä hintaan nähden. - nainen isolla N:llä
1) Useita (yli 10) kertoja vuodessa, shoppaan alusvaatteita siinä, missä muitakin vaatteita. Liivejä kaapissa n. 60.
2) Pidän alusvaatteita osana vaatetusta ja koska olen vaihtelunhaluinen yllä, olen sitä myös alla.
3) Laadukkaat materiaalit, jännät värit ja kuvioinnit, uskalias tyyli, toimivuus, istuvuus. Liivejä löytyy niin moneen lähtöön, että vaikeaa palauttaa muutamaan tekijään.
4) Tasokas ja selkeä esillepano, laaja kokovalikoima (olen 70d), rauhallinen ympäristö, mukava tuoli miehelle ja mahdollisuus käydä pukukopissa arvioimassa. Asiantuntevat myyjät. - meijerinainen
1. joo ostaisin useimmin kuin nyt n.5 vuodessa, mut on hankala saada kokoa 90G ,ja myös hinta merkkaa sillä prima donna liiveissä se on 80-100€ ja ne on mielestäni arkiliiveiksi liian kalliit ...vaikka ovatkin hyvät minulle parhaat
2.yleensä kuluvat käytössä kun pesu niin usein ..ja joskus tekee mieli uudenlaisia
3. hyvä istuvuus ja voivat olla myös nätin sexsyt.eli pisiä saa olla
4. paljon eri malleja ja hyvin esillä ja palvelu pelaa - a-kuppi:/
1)erittäin harvoin
2)uloskasvu
3)sopivat:D nätit olis kivat mut kun ei koskaan löydy mitään sopivaa
4)kokoja aa:sta eteempäin kaikille, erittäin asiallinen ja asiantunteva palvelu, kaunis ympäristö(kaikki edellämainitut jutut:D) - lingerie
1) Kerran tai kaks vuodessa.
2) Vaihtelun vuoksi ja jos entiset jo vähän kulahtaneet.
3) Tykkään sileistä kokopeittävistä malleista. Rintaliivien pitää olla istuvat ja napakat.
4) Kauppa jossa saa rauhassa katsella ja tietenkin valikoimaa pitää olla. sekä asiantuntevat myyjät.- Triumphf
Ostan Rintsikat, Melkein aina postimyynnistä. Viimeksi Triumph. oli kalliit, mummomalliset.Jotkut Dooreoon klassig. On tosi mahtavat ja tukevat. Niillä saa tissit tosi pystyyn. Ja kauniiksi. Kyllä mua miehet katseli toisella tavalla, ku oli isot rinnat, noussut pystyyn, mun itsetunto kohosi. Kiva kulkea ku mua pidetään: Naisena. Kiva olla iso pystyrinta.
- nuorinainen123
2-5 kertaa vuodessa, tarpeesta riippuen.
Jos vanhat ovat menneet rikki, ostan luultavasti uudet samantapaiset tilalle. Muuten ostan joskus vain jos siltä tuntuu (vaihtelu) tai jos tarvitsen jonkun vaatteen kanssa sopivat tai esim. urheiluliivit.
ISTUU PÄÄLLE. Laadukkaat. Ympärysmitta ei venähdä kauheasti. Eivät mene pesussa huonoksi. Olo on varma.
ASIANTUNTEVAT MYYJÄT! Se on kaiken a ja o. Sokoksella on mielestäni loistavat alusvaateosaston myyjät. Myyjän tarvitsee osata esitellä kaikki eri vaihtoehdot ja tulla sovituskoppiin asti kertomaan mielipiteensä, jos asiakas niin haluaa. Myyjän pitää myös osata kertoa, jos liivi ei istu päälle. Hyvässä rintaliivikaupassa on myös laajavalikoima eri kokoisille ja tyylisille ihmisille. - vastaustäältäkin
1. Noin 4 kertaa vuodessa
2. Vaihtelunhalu, tietynlaisten liivien tarve esim. olkaimettomat
3. Herkullisen väriset esim. pinkkiä, turkoosia.. kaarituetut ja topatut pienirintainen kun olen, hyvin istuvat
3. Edulliset hinnat ja laaja valikoima, yleensä ostan H&M:ltä tai Lindexiltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603