Nyt alkaa olla mitta täysi. En ole ihan nuorimmasta päästä täällä nettideittailussa - joten tapahtuneita ei voi edes nuoruuden piikkiin laittaa. Kohdallani on tapahtunut jo kaksi kertaa - molemmat miehet ovat itse ehdottaneet treffejä, joihin olen suostunut. Aika, paikka kaikki sovittuna. Meikäläinen panostaa ulkonäköönsä ja jälkimmäisessä tapauksessa vielä matkustinkin 50 km. Ja sitten ei ilmestytä paikalla, molemmat peruuttivat tylysti tekstarina. Menikö miehillä pupu pöksyyn vai mikä tuli. En yhtään enää ihmettele näitä kyllästyneiden kirjoitteluja - miksi pitää pyytää treffeille, se vaan on liian helppoa jättää tulematta kun ei ole tavattukaan aikaisemmin. Pitäisi aina muistaa, että omalle kohdalle saattaa sattua samanlainen tilanne kun teit toiselle.
Treffeille
10
2857
Vastaukset
- senkku
Missäpäin semmosia ketaleita on, että tietää olla varuillaan.
- Positivee
Paska juttu, mutta näit ainakin heti minkälaisia tyyppejä olivat.
- keteleitä
löytyy ihan kotipaikkanaan Helsinki. Molemmat ikäryhmässä 45, joten luulisi jo senikäisen tietävän, mitä on tekemässä. Harmittaa vain, että pilaavat myös toisten sellaisten miesten maineen, jotka ovat ihan asiallisesti liikkeellä. En tosiaankaan haluasi tuollaista kohtelua, eivät uskaltaneet edes soittaa vaan tekstari vaan liikkeelle. Väärin on tietty ajatella, mutta varokaa vain te kaksi, teille voi olla verkko viritettynä. Mutta eipä silti törmäsin vähän aikaan sitten tyyppiin, jolla oli kaksi ihan erilaista profiilia, toinen normaali sinkku ja toisen avulla etsittiin seksisuhdetta varattuun naiseen. Että silleen. Tosi tämä kommentti, että onneksi silmät ja jutut paljastuivat alussa. Mutta treffeille tulematta oli heidän ei minun tappio !
Pitäisikö naisilla olla vieraskirjassa joku yhteisesti sovittu merkki tällaisille tyypeille, että seuraavatkin osaisivat varoa ? - merkki
keteleitä kirjoitti:
löytyy ihan kotipaikkanaan Helsinki. Molemmat ikäryhmässä 45, joten luulisi jo senikäisen tietävän, mitä on tekemässä. Harmittaa vain, että pilaavat myös toisten sellaisten miesten maineen, jotka ovat ihan asiallisesti liikkeellä. En tosiaankaan haluasi tuollaista kohtelua, eivät uskaltaneet edes soittaa vaan tekstari vaan liikkeelle. Väärin on tietty ajatella, mutta varokaa vain te kaksi, teille voi olla verkko viritettynä. Mutta eipä silti törmäsin vähän aikaan sitten tyyppiin, jolla oli kaksi ihan erilaista profiilia, toinen normaali sinkku ja toisen avulla etsittiin seksisuhdetta varattuun naiseen. Että silleen. Tosi tämä kommentti, että onneksi silmät ja jutut paljastuivat alussa. Mutta treffeille tulematta oli heidän ei minun tappio !
Pitäisikö naisilla olla vieraskirjassa joku yhteisesti sovittu merkki tällaisille tyypeille, että seuraavatkin osaisivat varoa ?olis hyvä, pakittajille, sitoutumiskammoisille yms. omat merkit, tehdään tää!
- aletaan
merkki kirjoitti:
olis hyvä, pakittajille, sitoutumiskammoisille yms. omat merkit, tehdään tää!
vaan toteuttaa merkkikieltä.... Vieraskirjaan merkintä:
Hyvä tyyppi = ei ilmestynyt treffeille,
mukava profiili = varattu mies,
hyvä kuvaus itsestäsi = todellisuus iän ym suhteen ihan eri,
suosittelen = luotettava, kunnon mies.....
Pitäisi miehet vähän varpaillaan.
Mutta kyllä meitä tänne nettiin mahtuu vaikka minkälaista yrittäjää. Harmittaa vain tosissaan kaikkien sellaisten puolesta, jotka ovat ihan vilpittömällä mielellä liikkeellä....
- Pyrähdys
NAISET MYÖS OSAAVAT OLLA TULEMATTA :SOKKOSILLE:Heillä viellä pelaamatta HIIRI ¤ KISSA leikit.On sitä ajeltu pidempiäkin matkoja ,kun on löytynyt MIELENKIINTOINEN jutustelu kumppani:::::::::::::::::::::::..........?
- HUUrAA
Luulitko saavas.?
- Bianca
Itse kyllä vetäisin tuollaisen miehen palleista hirteen... Aika paksua ja raukkamaista toimintaa!
Eihän siinä mitään jos asutaan samalla paikkakunnalla ja sit perutaan (sekin pitää tapahtua hyvissä ajoin), niin asia on ok.
Pakko myöntää että itse en tohtisi lähteä treffien takia matkustamaan, sillä ainahan siinä on juuri tuo vaara ettei kaikki mene nappiin.
Eikö sun paikkakunnalla ole kivoja miehiä? :)
Muuta Ouluun.. ;)- ilmestyminen
No ei tuo reissaaminen vaivaa, olen tottunut liikkumaan. Mutta että raukkamaisesti lähettävät vain viestin....
Mutta voihan olla, että Oulun pojat ei ole tuollaisia - nämä kun olivat ihan Hesan suunnalta.
- Narutettu
Samalla tavalla Helsingissä. Oli sovittu aika ja paikka, olin panostanut ja mies ei sitten ilmestynytkään paikalle eikä ilmoittanut mitään. Tosin enhän voi tietää jos kävi vakoilemassa ensin nurkan takaa ja päätti olla tulematta. Treffit oli sovittu kauppakeskuksen kahvilaan.
Ystävättärelleni kävi myös kerran niin, että mies käveli kauempaa ohi, eikä tullutkaan ystvättäreni juttusille. Mies kyllä näki hänet ja hän miehen (tuntomerkit täsmäsivät täydellisesti, sekä aika ja paikka tietenkin). Vaan käveli muina miehinä muualle. Kyllä näitä törkimyksiä on.
Itselleni kävi kerran myös niin, että mies perui treffit tekstiviestillä muutamaan tuntia ennen, eipä sekään kovin kivalta tuntuntut. Miksi pitää treffejä tehdä ollenkaan ja lupailla sitä sun tätä jos kerran tehdään näin. Saako nämä tyypit tästä jotain perverssiä sadistista nautintoa? Ainakaan ei ole minkäänsortin alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593