Moro!
Nyt kaivattaisiin naisten mielipiteitä hitaiden tanssimisesta. Kävin eilen yhdessä baarissa, jossa hitaita soitetaan noin kerran tunnissa. Tietenkin kävin pyytämässä tyttöjä tanssiin, mutta menestys oli..ööö..ei aivan paras mahdollinen.
Taustatietoina mainittakoon, että olen 23 vuotias mies ja tytöt, joita hain tanssiin, olivat jotain 20-26 vuotiaita. Toinen ehkäpä merkittävä juttu on , että hain tyttöjä tanssiin ns. pystymetsästä eli en jutellut suuremmin ennen kuin pyysin hitaille.
Millä perusteella naiset päättävät lähtevätkö tanssimaan? Ulkonäkö, fiilis, jotain muuta?
Toinen mielenkiintoinen juttu on, että kuinka usein tytöt ylipäänsä lähtevät hitaille?
hitaiden tanssiminen
9
2355
Vastaukset
- hirveen usein
lähde... ei hitaille eikä nopeille.
- joskus niin
En tiedä minkä pituisia naisia hait eilen tanssimaan, mutta itse en lähde kovin usein tanssimaan pitkähköjen miesten kanssa, koska olen itse lyhyt. Varsinkin vieraan miehen kanssa on hankalaa kun miettii, pitäisikö sitä nojailla sen rinnuksiin vai yrittää roikkua kaulassa vai mitä. Eli ihan tekniikkakysymys :)
Tutun miehen kanssa onkin eri asia, varsinkin jos tietää että se osaa ottaa tuollaiset "ongelmat" huumorilla. - Hansku83
Itse en ainakaan kovin mielellään lähde tanssimaan hitaita tuntemattoman kanssa. Haluan saada häneen kontaktin jo ennen tanssimista, esim ollaan juteltu jne. Hitaat on minulle kuitenkiin aika intiimi juttu eikä tapoihini kuulu tanssia joka tyypin kanssa.
En oikein osaa sanoa miksi hakemasi naiset eivät lähteneet tanssimaan. Kaikkie ivät välttämättä tykää tanssia hitaita, biisi tuo ehkä muistoja jostain toisesta henkilöstä... Syitä voi olla monia - lähteä sun kans
tanssimaan, niin ei se välttämättä tarkoita että se olis susta kiinnostunut tai pitäis sua jotenkin hyvännäköisenä...tuo tanssiin pyytäminen...ei semmoisesta viiti kieltäytyä, tai eihän sitä edes saisi, pakkohan sitä on lähteä tanssimaan vaikka olis millainen vätys ja rumilus pyytämässä. Olen kyllä eikin sanonut, jos kyseessä on ollut joku ällötys, mut aika harvoin. Aidon kiinnostuksen usein vaistoaa toisesta kun juttelee tai tanssii, ellei kyseessä ole joku toope, joka ei ymmärrä vihjeitä!
- morsian.
Olen elämäni aikana tanssinut hitaita tasan kerran. Kokeilin sitä, mutta totesin jo siksi mitä olin luullutkin - ihan typerää ja tylsää tuntemattoman kanssa. Eli baareissa aina kieltäydyin hitaitten tanssimisesta, ihan vaan siksi, vaikka olisi ollut hyvännäköinenkin pyytäjä. Nyt sitten oman ukon kanssa voi niitä tanssiskella, silloin harvoin kun ollaan baareissa ja tappiin asti :D
- tylsempää (n)
hommaa olla kuin tanssia hitaita tuntemattomien kanssa, mitä iloa te ihmiset niistä saatte????Inhoon hitaita yli kaiken
- Dancing Queen
Ette oo ymmartany pointtia - sit kun hyvannakoinen namu osuu kohdalle, sita voi sopivasti puristella peffasta hitaan aikana.:)
- sanna.
Mulle merkkaa EHDOTTOMASTI eniten veressa olevan alkoholin maara, eli "huojuuko ukko vai ei"!!
Ei kukaan nainen sitten viitsi "tukipuuna" heilua, kun ukko uhkaa kaatua paalle...! - neito25
Ei tuntemattomien kanssa voi tanssia koska
a) on katsellut illan jotain miestä ja jos jonkun kanssa haluaa tanssia, se olisi tämä silmäpelin toinen osapuoli
b) tanssiessa tulee entinen menetetty rakkaus mieleen ja alkaa itkettämään
c) tanssiin pyytävä tuntematon horjuu ja on muuten ällö (tasan kerran olen lähtenyt pyynnöstä tuntemattoman kanssa tanssimaan ja heti oli käsi persiillä, tanssi loppui siihen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458