Jihaaaaaaaaaaaaaaaa

yhaaaaaaaa

meen hakee ruokakassia jihaaaaaaaaa ja huomenna
meen hakee ruokakasia yhaaaaaaaaaaaa
jip jip jip jip ja nälkä katoo.

13

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkua vailla

ja kuhan noi saappaat saa jalkoihin sit menoks
      jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(ruokakassi odottaa).
      Nähää jos tavataa.

• ...

mennä hakemaan ruokakassin jo tänään, niin ei tarvitse huomiseen saakka kärvistellä. Siwat auki 9:ään. Krapulako vaivaa sunnuntain ratoksi kun ei tänään maita:)

• oo rapula

vaan ihan kirkkoilen ja haen sieltä sen ruokakassin.Ja sitä käsitettä rapula en tunne,vain rahapula riivaa,et kirkoilua ja ruokakassien bongailua.

• sanoo mun hevonenkin

kun kevät koittaa...ja ******kun laitumelle pääsi:-)))) jihaa vaan eli ihaaaaaaaaa

• väärät lääkkeet

Mene päivystykseen, antavat varmaankin sopivammat lääkkeet......

• raksa duunari

Itse lähden hakemaan lottovoittoa veikkauksen toimistoon, töissäkin pitää käydä tyhjentämässä kaappi. tuleekohan paljon karenssia vai alkaako 7-päivän päästä myös työkkärirahat juosta kun veikkaus ei maksa heti, ehkä sossu auttaisi että pärjäisi siihen asti...

*näistä asioista on kiva unelmoida sängyssä

• mullakin heittää

tuo sarastava kevät saa minut huutamaan.

• Kivipäällikkö

Siispä aktivoidaan työelämävalmennukseen aikanaan japadapaduu..

Maanantai
      terv. Retu louhimolta

• koksi

Mä meen tänään hakeen pillerireseptin ja viinakassin. Sit nappei ja kosuu koneeseen ja raitille trallallaaaaaaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeee !!!

• Kivipäällikkö
        koksi kirjoitti:

Mä meen tänään hakeen pillerireseptin ja viinakassin. Sit nappei ja kosuu koneeseen ja raitille trallallaaaaaaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeee !!!

Aloitetaan raitistumisesta ja yksinkertaisista sisäsiivoustöistä työkuntoutus valvonnan alaisena.

T: Retu

• mitä siin oli

niin mitä se kassi sisälsi??anna arvaan..ko oon kuullu..
      pari makaroonipussii..neljän-viljanpuuroo 3, eu.näkkärii..kerro..kun vaikka mä työtön en saa kasseja, en tiä mitä täs paikka kunnal työttömät saa.Oon kuullu et eläkeläiset hakee työttömien ruokakassit, ku työttömät ei tiiä niitä saavansa.
      Missään ei ilmotella työttömien asioista tällä paikkakunnalla.

• upaaaaaaaaaaaaa

siellä oli ,ota rauhoittavia ja isu mukavasti,niin jauhelihaa,paistilihat,graavilohta,sinihomejuustoa ym....Ja huomenna ois kirkoilua ja lämmin ateria jälkkärit ja kahvit,viellä aamulla pitäs se EU pussukkakin hakea,et päniikki iskee lisäksi täl viikolla pari ruokakasia ja parit lämpimät ateriat
        ainii ois kirkkokahvitkin loppuviikosta auuuuuuuuuuuuuuu
        melkein iskee paniikki..........Suosittelen bongausta.No tosiaan ei niistä ilmoitella alat kyselee ite ja soittelee känny punasena(ja alat kirkkoilee).

• löydät kasseja

mut elä eti niitä nimikkellä "työttömien ruokakasit"aikas laihan tuloksen saat.Muista kirkkoile ja etsivä löytää.(ei oikein tarkkoja osoitteita voi antaa,kysele siellä misä asutkin).
        Löydät ihan oikeita ruokakasseja missä ihan hyvää
        ruokaa.(ei pelkkää näkkäriä tai makaroneja tai jauhoja toki nekin tärkeitä ruoka tavaroita).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe