meen hakee ruokakassia jihaaaaaaaaa ja huomenna
meen hakee ruokakasia yhaaaaaaaaaaaa
jip jip jip jip ja nälkä katoo.
Jihaaaaaaaaaaaaaaaa
13
957
Vastaukset
- itkua vailla
ja kuhan noi saappaat saa jalkoihin sit menoks
jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(ruokakassi odottaa).
Nähää jos tavataa. - ...
mennä hakemaan ruokakassin jo tänään, niin ei tarvitse huomiseen saakka kärvistellä. Siwat auki 9:ään. Krapulako vaivaa sunnuntain ratoksi kun ei tänään maita:)
- oo rapula
vaan ihan kirkkoilen ja haen sieltä sen ruokakassin.Ja sitä käsitettä rapula en tunne,vain rahapula riivaa,et kirkoilua ja ruokakassien bongailua.
- sanoo mun hevonenkin
kun kevät koittaa...ja ******kun laitumelle pääsi:-)))) jihaa vaan eli ihaaaaaaaaa
- väärät lääkkeet
Mene päivystykseen, antavat varmaankin sopivammat lääkkeet......
- raksa duunari
Itse lähden hakemaan lottovoittoa veikkauksen toimistoon, töissäkin pitää käydä tyhjentämässä kaappi. tuleekohan paljon karenssia vai alkaako 7-päivän päästä myös työkkärirahat juosta kun veikkaus ei maksa heti, ehkä sossu auttaisi että pärjäisi siihen asti...
*näistä asioista on kiva unelmoida sängyssä - mullakin heittää
tuo sarastava kevät saa minut huutamaan.
- Kivipäällikkö
Siispä aktivoidaan työelämävalmennukseen aikanaan japadapaduu..
Maanantai
terv. Retu louhimolta- koksi
Mä meen tänään hakeen pillerireseptin ja viinakassin. Sit nappei ja kosuu koneeseen ja raitille trallallaaaaaaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeee !!!
- Kivipäällikkö
koksi kirjoitti:
Mä meen tänään hakeen pillerireseptin ja viinakassin. Sit nappei ja kosuu koneeseen ja raitille trallallaaaaaaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeee !!!
Aloitetaan raitistumisesta ja yksinkertaisista sisäsiivoustöistä työkuntoutus valvonnan alaisena.
T: Retu
- mitä siin oli
niin mitä se kassi sisälsi??anna arvaan..ko oon kuullu..
pari makaroonipussii..neljän-viljanpuuroo 3, eu.näkkärii..kerro..kun vaikka mä työtön en saa kasseja, en tiä mitä täs paikka kunnal työttömät saa.Oon kuullu et eläkeläiset hakee työttömien ruokakassit, ku työttömät ei tiiä niitä saavansa.
Missään ei ilmotella työttömien asioista tällä paikkakunnalla.- upaaaaaaaaaaaaa
siellä oli ,ota rauhoittavia ja isu mukavasti,niin jauhelihaa,paistilihat,graavilohta,sinihomejuustoa ym....Ja huomenna ois kirkoilua ja lämmin ateria jälkkärit ja kahvit,viellä aamulla pitäs se EU pussukkakin hakea,et päniikki iskee lisäksi täl viikolla pari ruokakasia ja parit lämpimät ateriat
ainii ois kirkkokahvitkin loppuviikosta auuuuuuuuuuuuuuu
melkein iskee paniikki..........Suosittelen bongausta.No tosiaan ei niistä ilmoitella alat kyselee ite ja soittelee känny punasena(ja alat kirkkoilee). - löydät kasseja
mut elä eti niitä nimikkellä "työttömien ruokakasit"aikas laihan tuloksen saat.Muista kirkkoile ja etsivä löytää.(ei oikein tarkkoja osoitteita voi antaa,kysele siellä misä asutkin).
Löydät ihan oikeita ruokakasseja missä ihan hyvää
ruokaa.(ei pelkkää näkkäriä tai makaroneja tai jauhoja toki nekin tärkeitä ruoka tavaroita).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684