onko mut naiset ihastuneet mieheen, joka on satojen km päässä, mutta johon tuntee vetoa ja jota ajattelee paljon? Minulle kävi niin.
ovatko muut naiset ihastuneet?
13
2625
Vastaukset
- Moon
Minäkin menin tulisesti ihastumaan mieheen, joka asuu -ei satojen, vaan tuhansien kilometrien päässä. Ajattelen häntä joka hetki. Viimekin yönä näin hänestä eroottista unta... =o
Lähettelen myös aika tiheästi tekstiviestejä hänelle. Juttelemme messengerissä joka viikko... Tuntuu että olen rakastunut!! =) Hän on todella ihana ja oikeastaan vain hänet haluan...
Tätä "sekoilua" on kestänyt kohta vuoden verran... Eikä loppua näy! =9 Vaikka tällä hetkellä olemme kaukosuhteessa, niin tulevaisuudessa muutamme yhteen. Siihen kyllä on vielä aikaa. Mutta jännittää muuttaa sit ulkomaille! Mielelläni sinne menen. =)- simpnssi ;)
minun ihastukseni asuu helsigissä ja itse asun hämeenlinnassa. on noin 100 km matkaa. aika kivaa! :;=)
- vain 100 kmkö..??
simpnssi ;) kirjoitti:
minun ihastukseni asuu helsigissä ja itse asun hämeenlinnassa. on noin 100 km matkaa. aika kivaa! :;=)
onpa lyhyt matka...toi 100 km ei ole mitään kaukosuhteen kanssa tekemistä mun milest kun voitte nähdä tarpeeksi usein.
Sitten vasta alkaa tuntua pahalta jos välimatkaa on siinä alkaen 400 km ja enemmän..
ei sitä sitten aina voi läheteä matkustamaan toisen luo se maksaa rahaa niin perkeleesti! - olen@
vain 100 kmkö..?? kirjoitti:
onpa lyhyt matka...toi 100 km ei ole mitään kaukosuhteen kanssa tekemistä mun milest kun voitte nähdä tarpeeksi usein.
Sitten vasta alkaa tuntua pahalta jos välimatkaa on siinä alkaen 400 km ja enemmän..
ei sitä sitten aina voi läheteä matkustamaan toisen luo se maksaa rahaa niin perkeleesti!joo aivan,ja jos sitä rahaa ei ain ole..
- Anselmi 79
simpnssi ;) kirjoitti:
100 km on 2000 luvulla nykyisillä kulkuvälineilä ihan kulman takana..tehän pääsette näkeen toisenne melkein joka päivä jos on halua..
- just...
vain 100 kmkö..?? kirjoitti:
ei sitä sitten aina voi läheteä matkustamaan toisen luo se maksaa rahaa niin perkeleesti!Ei tuo 400 km:kään mikään mahdottomuus ole tänä päivänä... on sen verran joskus hävitetty välistä joka viikonloppu. Viikolla sitten puhelimessa puhuttu useita tunteja joka päivä. Jos kumpikin tuntee samoin niin kyllä sitä on myös halua järjestää asia niin, että näkee joka viikonloppu. Vaikka tyyristähän se on, mutta kyllä sitä rakkaansa eteen on valmis uhrauksiin. Käytännössä kaikki pakollisten menojen yli jäävä osuus menee kyllä matkoihin, mutta on ollut hintansa väärtti kun rakkaansa näkee.
- tiritomba
minullekin.olen rakastunut ja ajattelen paljon.välimatkaa on meillä yli 400km
- past life
Kyllä vaan on käynyt niin, että on tullut ihastuttua mieheen joka on satojen kilometrien päässä. Ensin ihastuttua, sitten vielä rakastuttua. Monen mutkan kautta ja asioita aktiivisesti järjestelemällä, pääsimme lopulta paitsi samaan kaupunkiin, niin myös saman katon alle. Eikä ole tarvinut hetkeäkään katua. Joten voimia ja tsemppiä suhteeseesi!! Kaikki järjestyy vielä tavalla tai toisella, ehkäpä yllättäinkin. :)
- pohjosen tyttö
ja olen sitten ollut yhdessä kohta kakskyt vuotta mainitun "ihastuksen" kanssa. se tosin edellytti muuttoa miehen perään mutta enpä ole katunut....
- ai niinkö?
Jos kumpikin tuntee samoin niin kyllä sitä on myös halua järjestää asia niin, että näkee joka viikonloppu."
Siis 400 kilometriä ei mielestäsi oooo mikään pitkä matkako?? siitä vaan matkustamaan kullan luokse siis"JOKA VIIKONLOPPU?? vaikka lompakko ei sttä salli??
elä unohda, että on niitäkin ihastuneita ja rakastuneita joilla EI OLE RAHAA matkustaa joka viikkoloppu kullan luokse,kun tulot ei sitä vaan salli matkustaa joka viikonloppu kullan luokse ja tai että VOI järjestää asiat niin, että voi nähdä JOKA VIIKONLOPPU!?
Kiva kun sä voit, sulla on hyvät tulot sitten ole iloinen! muttei jokaisella ole varaa matkustaa joka viikonloppu 400 kilsaa sinne ja sitten takaisin! vaikka KUMPIKIN TUNTEE SAMOIN!
Mielestäni annat sellaisen vaikutuksen että vaikka ei ole varaa matkustaa JOKA VIIKONLOPPU???? 800 kilsaa siis edes takaisin niin ei taida molemmilla olla tarpeeksi halua oikeasti olla kullan kanssa! kai sä tiedät mitä junaliput maksaa?? heh heh joka viikonloppu!
menisin konkurssiin! - Moon
ai niinkö? kirjoitti:
Jos kumpikin tuntee samoin niin kyllä sitä on myös halua järjestää asia niin, että näkee joka viikonloppu."
Siis 400 kilometriä ei mielestäsi oooo mikään pitkä matkako?? siitä vaan matkustamaan kullan luokse siis"JOKA VIIKONLOPPU?? vaikka lompakko ei sttä salli??
elä unohda, että on niitäkin ihastuneita ja rakastuneita joilla EI OLE RAHAA matkustaa joka viikkoloppu kullan luokse,kun tulot ei sitä vaan salli matkustaa joka viikonloppu kullan luokse ja tai että VOI järjestää asiat niin, että voi nähdä JOKA VIIKONLOPPU!?
Kiva kun sä voit, sulla on hyvät tulot sitten ole iloinen! muttei jokaisella ole varaa matkustaa joka viikonloppu 400 kilsaa sinne ja sitten takaisin! vaikka KUMPIKIN TUNTEE SAMOIN!
Mielestäni annat sellaisen vaikutuksen että vaikka ei ole varaa matkustaa JOKA VIIKONLOPPU???? 800 kilsaa siis edes takaisin niin ei taida molemmilla olla tarpeeksi halua oikeasti olla kullan kanssa! kai sä tiedät mitä junaliput maksaa?? heh heh joka viikonloppu!
menisin konkurssiin!Junaliput on todellakin aika kalliita. =( Pistetäänkö kampanja pystyyn niiden halpenemisen puolesta?!?!
Musta n.50€ n.500 km:n matkasta on aika kallista. =( Ihmiset matkustelisivat varmasti paljon useammin, jos hintoja tiputettaisiin! Myös bussiliput ovat musta kalliita. =( Inhottavaa... - Miina-Mari
ai niinkö? kirjoitti:
menisin konkurssiin!kun rahat voi laittaa turhempaankin, kuin kullan luo matkustamiseen..Höh..
Mull matkaa yli 450 kilsaa, ja varmana ajelisin uutta kotia laitteleen vaikka joka viikonloppu, JOS työ, tuo pahalainen välttämättömyys, ei haittais!
Asiat kun on suhteellisia..ja pitää osata suhteuttaa oikein. Eikä mun tulot todellakaan ole mainittavat.
Toisekseen,kyll se kultakin voi vuorollaan tulla tykö...miks toisen vaan pitääs mennä..ja jos niinkuin meillä realiteetti nyt, jott mä kuljen silloin kun pääsen...kustannukset voidaan laittaa puokkiin.
Onneksi kesään enää vähän (?) aikaa...sitt aina siellä missä sydän :) JIPII!!! - .....................
Moon kirjoitti:
Junaliput on todellakin aika kalliita. =( Pistetäänkö kampanja pystyyn niiden halpenemisen puolesta?!?!
Musta n.50€ n.500 km:n matkasta on aika kallista. =( Ihmiset matkustelisivat varmasti paljon useammin, jos hintoja tiputettaisiin! Myös bussiliput ovat musta kalliita. =( Inhottavaa...Voisinpa minäkin sanoa, että kurjaa kun on junaliput aika kalliita. Tosiaan 500 kilometrin matkaan 50 euroa yhteen suuntaan. Eli 100 euroa viikonlopusta. Ei oo mulle, tavalliselle työssäkäyvälle, vähän rahaa. Itse matkustan ton välin noin kaks kertaa kuussa ja tosiaan ihan kaikki menee siihen. Niin, onneksi toisinaan on maksalaatikko tarjouksessa ja kaurapuurokaan ei maksa paljon. Mutta mitä sitä ei tekis että pääsis oman kullan syliin. Joo, ja oon sitä mieltä että VR:llä liput maksaa sairaasti, ja mikä siinä maksaa työssäkäyvälle niin perhanasti kun opiskelijat ja muut menee puolella hinnalla? Painaakohan ne vähemmän vai viekö pienemmän tilan? Tiedän ettei oo opiskelijoilla rahaa, mutta ei sitä oo muillakaan. Nyt tosiaan kampanja pystyyn ja junalippujen hinnat alemmas. Ja jos ei muuten toimi ni laitetaan oma junayhtiöpystyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708