Mulla on todella herkkä iho. Hieman t-alue rasvoittuu ja pientä epäpuhtauttakin löytyy, mutta kysyisinkin kun joskus kun meikkaan niin ihohuokosista tulee pieniä veritippoja leuan ja nenänpielen alueella! kaverille näytin ja kysyin että näkeekö hän saman kun minä ja kaverini sanoi että tuli mieleen kuin mies olisi ajanut partaa ja on tullut sellaisia pieniä haavoja! tätä on sattunut jo kaksi kertaa kolmen kuukauden aikana. pesen naamani ACO:n hellävaraisella puhdistusvoiteella ja rasvana on aqualan L. Kummallakin kerralla minulla oli lumenen meikkipuuteria ja hieman näppyjä peittämässä joe blascon red neutralizer. ihoa en ole kuorinut ettei voisi ainakaan johtua että olisi iho "vaurioitunut".
outoa
3
340
Vastaukset
- käytät.
Olisin vaan kysynyt, miksi käytät Blascon punaisen neutralisoijaa kasvoilla, joka on tarkoitettu vain kasvoissa olevien vaikka couperosan peittämiseen.Toivottavasti et laita koko kasvoille ja sen päälle sitten vielä puuteri jos näin on, ompa kova sekoitus kasvoille. Suosittelisin siirtymään vähän kevyempiin peiteaineisiin. Noilla sitten tuki viimeisetkin huokoset ihossa.
- Janna
Käytän punaisen neutralisoijaa punaisten näppyjen esim finnien peittämiseen, couperosaan myös! enkä ole laittanut koko kasvoille vaan sitä tarvitseviin alueisiin.
- - - -
Janna kirjoitti:
Käytän punaisen neutralisoijaa punaisten näppyjen esim finnien peittämiseen, couperosaan myös! enkä ole laittanut koko kasvoille vaan sitä tarvitseviin alueisiin.
Suosittelen sinulle mineraalikosmetiikkaa. Se ei sisällä mitään tuoksuja,säilöntäaineita tai mineraaliöljyjäja peittää kaikki virheet tosi luonnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468