Nii eli oon ajatellut siirtyä noista markettituotteista vähän laadukkaampiin, jotta hiukset tulisi vähän paremman näköisiksi. Onko kellään kokemuksia sellasesta kampaamoissa ja mm. hairstoressa myytävästä sarjasta nimeltä
WWW Infinité. Ovat kotimaisia, ja kuulostivat ainakin ihan hyviltä, ja ovat ihan edullisia muihin kampaamotuotteisiin nähden??? Kokemuksia?
Hairstore
10
1270
Vastaukset
- surkeita
useimmat markettituotteetkin on parempia...
- infinite
Moikka. Mä kerran ostin hairstoresta www infiniten värjätyille hiuksille tarkoitetun shampoon, hoitoaineen, hiussuihkeen ja tarjousesta hajustamattoman tehohoidon. Ainut mistä vähän ees tykkäsin niin oli se hiussuihke. Tehohoidosta ei mun hiuksille mitään apua. Samoin shampoo ja hoitoaine ei selvittänyt mun hiuksia. Lisäksi mulla alkoi päänahka kutiamaan kun käytin shampoota.
- että ne
on niin edullisia? Ehkäpä johtuu siitä että niistä ei kannatakaan maksaa1 ne on aina "tajouksessa" ja kaikenlaisissa paketeissa, Hairstore yrittää nähtävästi päästä niistä eroon.
Ei ole hoitotehoa, ärsyttää päänahkaa, takuttaa hiuksia.. En oo tavannut ketään joka tykkää niistä. Ainoot tuotteet mitkä on yhtä hyviä kun jotku markettikamat on joku hiuslakka ja glitterspray.
Ne ei missään nimessä ole mitään markettituotetta laadukkaampaa.
Unohda www:t ja osta vaikka Goldwellia..- kiitos
No kannatti ainankin kysyä, että en erhdy sitten ostamaan niitä. Itekkin kyllä vähän ihmettelin kon sen sarjan tuotteet oli aina noissa tarjous ja tuotepakettijutuissa. No onko nää esim. bonacuret,wellat ja goldwellit sitten kannattavampia ostoksia?
- minä tykkään
kiitos kirjoitti:
No kannatti ainankin kysyä, että en erhdy sitten ostamaan niitä. Itekkin kyllä vähän ihmettelin kon sen sarjan tuotteet oli aina noissa tarjous ja tuotepakettijutuissa. No onko nää esim. bonacuret,wellat ja goldwellit sitten kannattavampia ostoksia?
Molemmat sarjat ovat hyviä, olen itse käyttänyt molempia.
- tyytyväinen..
minä tykkään kirjoitti:
Molemmat sarjat ovat hyviä, olen itse käyttänyt molempia.
Ostin Bonacuren shampoon ja hoitoaineen. Olen todella tyytyväinen! Pesee hiukset hyvin, kosteuttaa tarpeeksi ja tuoksuvat hyviltä. Olen tyytyväinen.
- vastaan
Niin tota voisitteko kertoa,että mitä tuotteita noista hairstoreista ja muista liikkeistä kannattaa ostaa?
Ja kannattaako niistä todella maksaa, kun aika hintavia ovat, että antavatko parempaa hoitoa kuin marketin tuotteet???
Suositelkaa jotain tuotemerkkejä, siis juuri noita kampaamotuotteita ei marketti-||-.
Onko tuo bonacure sarja hyvä?- tuotteet
Kampaamotuotteista ei kaikki sovi omille hiuksille, kun löytää sopivat aineet. ei voi sanoa että esim. bonacure on sinulle hyvä, sinulle voi käydä myös mikä tahansa muu. Itse olen tykännyt bonacuresta, mutta kyllä lorealin tuotteet omalle hiukselle on parhaita (kalliita mutta hyviä..) kannattaa kysellä kun käyt kampaamossa että olisiko mitään tuotenäytteitä niin voisit testata omiin hiuksiisi!
myös wellalla on todella hyviä tuotteita. - Lanza
tuotteet kirjoitti:
Kampaamotuotteista ei kaikki sovi omille hiuksille, kun löytää sopivat aineet. ei voi sanoa että esim. bonacure on sinulle hyvä, sinulle voi käydä myös mikä tahansa muu. Itse olen tykännyt bonacuresta, mutta kyllä lorealin tuotteet omalle hiukselle on parhaita (kalliita mutta hyviä..) kannattaa kysellä kun käyt kampaamossa että olisiko mitään tuotenäytteitä niin voisit testata omiin hiuksiisi!
myös wellalla on todella hyviä tuotteita.Mä ostan Hairstoresta Joicoo ja Lanzaa -ovat kalleimmasta päästä ja hinta-laatu suhde onkin "kohdallaan". Niitäkin saa tarjouksesta silloin tällöin kaksi yhden hinnalla. Oma kampaaja ei tykkää kun käyn ostamassa tuotteet sieltä, mutta kyllä kai sitä nyt ihmisellä on oikeus ostaa sieltä mistä halvimmalla saa. Kun kyseessä on kuitenkin sama tuote. Niin ja Matrix on kans hyvä.
- hs-kampaaja
WWW sarja on hairstoren `oma` sarja siksi niillä on mahdollisuus myydä sitä halvemmalla. kaikki tuotteet eivät sovi kaikkien hiuksille ja www sarja on ihan perus sarja eikä siinä ole kovin hoitavia tuotteita. varmasti on ihmisiä jotka ei käytä sitä mistään hinnasta ja on myös niitä jotka ei muuta käytäkään. se ei siis tarkoita että sarja olisi huono jos se on edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474