nyt se sitten tuli: eronhetki.
oltiin seurusteltu kaksi ja puoli vuotta. meillä oli aina tulinen, mutta rakastava suhde. kesän jälkeen kaikki muuttui. mieheni alkoi lääppiä muita naisia kun olimme baarissa. en osannut jättää häntä, vaan aina sovittiin. eilen se tapahtui niin, että istuin entisen poikaystäväni vieressä ja joku toinen tyttö hänen viressään. ja hän vielä viitsi katsoa minua silmiin, kun käsi oli jonkun muun haaroissa.
en tiedä selviänkö tästä. oikeastaan olen helpottunut eilisestä, saadaanpahan loppumaan tämä helvetti ja jahkailu. mutta en vaan tiedä minkalainen helvetti on edessä.? minulla ei ole yhtään ystävää, kelle voisin puhua. miten voisin purkaa tätä tilannetta ja päästä tästä yli? ymmärrän, että uudesta suhteesta ei ole mihinkään, ennen kuin vanha on käsitelty. toisaalta taas tuntuu, että uusi suhde olisi helpoin tapa unohtaa...
auttakaa!
ero edessä
4
1049
Vastaukset
- *Petra*
Minun mielestäni tuo mies ei ole lainkaan arvoisesi jos tuolla lailla käyttäytyy seurassasi. Erosta selviää ajan kanssa. Itse sanoisin että sure ja itke niin kauan kuin surettaa, sen jälkeen elämä alkaa hymyillä
- Pääsin eroon
Minulle kävi melkein samalla tavalla. Oltiin yhdessä oltu pari vuotta ja yhtenä yönä vakuutti minulle kuinka ihan minä olin ja oltiin muuttamassa yhteen hänen ehdotuksesta ja siitä tulisi aivan mahtavaa jne....
Seuraavana iltana mun silmieni edessä oli käpelöimässä toista naista mun silmieni edessä ja käski mun mennä hevon v.....n. Kehtasi vielä syyttää minua etten minä osannut käyttäytyä sen takia että suutin, mikä on aika normaali reaktio kun huomaa että mies on iskemässä toista.....
Onneksi se on taaksejäänyttä ja minulla on huomattavasti parempi olo kun pääsin koko paskasta.
- ninni
Olet ainakin saanu lopetettua tollasen helvetillisen suhteen.Mä elän siinä vieläkin, ei vaan osaa päästää irti. Kerrohan sitten miten oot selviytyny, tiedämpähän noin suunilleet mitä on tulossa...
- alkup.
kuule ninni, en päässytkään irti. itse anelin hänet taas takaisin ja nyt odotan mitä se poika päättää, että haluaako se enää mua vai ei. on sairasta haluta sellaista, joka tekee pahaa. mutta...en tiedä.
muakin sanottiin ninniksi, kun olin pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593