Paras W.A.S.P. biisi?

Loco-motive man

mikä on mielestänne waspin paras biisi tai parhaimpia biisejä??
Mielestäni parhaimpia biisejä ovat I wanna be
somebody, wild child, mean man, the invisible boy,
chainsaw charlie, idol (live), the horror, helldorado, locomotive man, charisma, shadow man,
my wicked heart jne.....

14

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ozzy

      Animal (Fuck Like A Beast, I Wanna Be Somebody, L.O.V.E. Machine, Wild Child, Mean Man, Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue)

      Siinäpä niitä parhaimpia..tosin en oo kuullu läheskään kaikkia biisejä..mutta tuosa niitä mitä oon kuullu..

    • spartak-man

      I'M ALIVE!!

      ...kuuntelepa niin muistuu mieleen, ja kovalla!!!

    • Hellion

      Minnekäs nytten The Headless Childrenin ootte unohtanut, biisihän on suoraan verrattavissa Metallican Master of Puppetsiin. Livetaltiointi Sleeping in the Fire kappaleesta levyn The Last Command uusiopainokselta, laulu jätetään alkuunsa ja Holmes venyttää kitarasoolon about 3 minuuttia?. I Wanna be Somebady on tietty legenda sekä the Idol The horror kanssa aika kovia. Uusimmalla levyllä on tämä mistä jotakin lauletaan hollowed ground tyyliin, ei vaan nytten biisin nimeä tule mieleen. Ei tässä muuta

    • Metabolica666

      I wanna be somebody,Wildchild ja Animal

    • OZZMAN

      ...on ehdottomasti Crimson!!!!

    • Lordi I.

      Sleeping in the fire, L.O.V.E machine, Wild child, Cries in the night, Mean man, Arena of pleasures..........

    • Boss

      Tosi cool ja HAUSKA se spiikattu osuus biisin puolivälissä

    • WWAASSPP

      The torture never stops, Wild Child, I wanna be somebody, Animal

    • SE.Duren

      Se joka sanoo että I Wanna Be Somebody on W.A.S.P.:n paras tai parhaita biisejä, ei ole kuunnellut bändiä riittävästi.

      Parhaat levykokonaisuudet ovat The Headless Children ja Crimson Idol. Yksittäisiä kappaleita on mahdoton valita. Myös Still Not Black Enough ja Dominator ovat bändin laadukkaimpia pitkäsoittoja.

      Ovathan ne 80-luvun ensimmäiset kolmekin kaikessa naurettavuudessaan ihan kivoja lättyjä, joskaan ei niitä voi verrata esim. Headless Childreniin ja Crimson Idoliin, ihan kuin eri bändi vetäisi. Niin paljon aikuisempaa materiaalia Blackielta on tullut 1989 vuodesta asti kuin ennen sitä.

      • WWAASSPP

        I wanna be somebody on yksi ensimmäisistä koskaan kuulemistani hevibiiseistä ja muutaman muun kappaleen ohella sai minut tykästymään kyseiseen genreen, joten sillä on ainakin minulle sellaista henkistä, tunnearvoa.

        Levykokonaisuutena diggailen itsekkin Crimson Idolia, mutta sitähän ei tässä kysytty, vaan juurikin nimenomaan yksittäisiä kappaleita.


      • 33v kakara

        Aikuisempaa materiaalia? Minä kun olen aina luullut, että hyvään musiikkiin riittää vain hyvä fiilis...

        Omistan Waspin koko tuotannon, pidän siitä ja pidän myös biisistä I Wanna Be Somebody, joka on YKSI suosikkEJANI kautta aikojen. Joitakin päiviä sitten tämä soi kotimatkalla radiossa, ja kyllä alko sormet naputtaa rattia välittömästi. Olen kuunnellut kyseistä bändiä kattavasti vuodesta -94. Kuinka paljon on riittävästi?

        Kasvakaa te muut ihan rauhassa aikuisiksi, minä aion nauttia elämästä ;)


    • gggggfgffgfg

      wasp tällä viikolla suomessa neljällä keikalla, menkää kattoon.

    • Just Another Psycho

      Eiköhän nuo I wanna be somebody ja Wild child oo tullu aika klassikoiks

    • Wasp-mimmi

      Mun mielestäni paras biisi, jos vain yhden saa sanoa, on The Idol.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe