Eikö naiset osaa tehdä minkäänlaista aloitetta,vai mikä on homman nimi.Pitääkö itse tehä aloite.Mul on varmaa 35 käyny kattoo profiilia mut yksikään oo ottanu yhteyttä.
kyllä ihmetyttää
10
1981
Vastaukset
- m-a-m-m-a
..se on silti miehentyö..:-D
- minä
Arvaan et ensimmäinen joka tähän kommentoi sanoo et mikset ota itse yhteyttä . Älä vaivaudu .Säästän aikaa ja sanon et olen niin ujo ja huono alottamaan mitään .
- mainiosti
Ujous voi olla tekosyy...anteeksi nyt vaan. Kerro vaan reippaasti itsestäsi, kyllä toinen vastaa, jos tuntuu, että olet hänen tyyppiään. Kun itse ottaa yhteyttä, voi ainakin valikoida, millaisen ihmisen kanssa haluaa tehdä tuttavuutta! Tuskin sinullekaan kaikki kelpaa. Ja toinen, jos profiilissasi on esim. nainen: 30-40 v., pituus 150-180 ja paino 50-70 niin liian on ympäripyöreätä. Naisena haluan, että juuri minä olen se, joka kiinnostaa, eikä 1000 muuta suomalaista naista. Jos kaikki kelpaa, kuulostaa TODELLA epätoivoiselta ja silloin varmaan sitä onkin.
PS. Minuun puree huumorilla kirjoitettu teksti, ei elämä niin vakavaa ole!
- rantsu25v
Laitoitko ilmoitukseesi kuvan?
..
Olen itse laittanut pari viestiä ja saanut pari viestiä, varsinaista pitempää viestittelyä ei ole ollut, mutta ajallisesti tosivähän viestejä pari kk ollut ilmoitus ja about 200kävijää.
olen kyllä hieman pinnallinen ihminen, en jaksa katsoa hirveän pitkälle ilmoitusta jos ei ole täytetty kaavaketta. Tai kuvan puuttuessa..
taidampa hommata naisen (postimyynnistä) www.anastaciaweb.com ..
suomessa kaikki** naiset tuntuu olevan tunnevammaisia tai muutenvain käyttävät hyväkseen tai eivät uskalla sitoutua. "yhtään yleistämättä"
ehkä se johtuu minusta... or.. etsin vääränlaisia naisia. - homman nimi
Et kai kuvittele olevasi niin ylivoimainen yksilö, että jokainen kuvasi tai ehkä vain ikäsi ja muutaman rivin mitäänsanomattoman ilmosi nähtyään haluaisi kuumeisesti tutustua juuri sinuun? 35 ilmosi vilkaissutta on vähän, niistä et ole vain kiinnostanut ketään. Täällä on paljon miehiä jotka saavat muutamassa päivässä tuon 35 innokasta yhteydenottoa naisilta, ei siis ole kyse naisten passiivisuudesta. Sori.
- kuokkavieras
Tarkoittaako tuolla treffissä se, että jonkun profiilia on katsonut, noin paljon? Mutta kuten sanottu; kuokkavierailen. Ehkä siinä on joku juju. :) Voisin kuvitella itseni katsovan moniakin profiileja silti olematta kiinnostunut.
Kyllä täytyy myöntää itsekin, että koska olen tätä ikäryhmää jolla limudiskoista asti aina mennyt niin, että tyttöjen pitää hakea ja tyttöjen tehdä se aloite, niin kyllä sitä arvostaa tai tekee enemmänkin vaikutuksen jos mies uskaltaa lähestyä. Outoa sinänsä "vaatia" tuollaista kun en itsekään niin tee, mutta hyvin mennyt silti. Ja jos jotain ongelmia asian kanssa tulisi niin empä siitä syyttäisi vastakkaista sukupuolta. - oikeassakin elämässä?
Just tyypillistä. Ei viitsitä edes nähdä vaivaa siihen, että otetaan yhteyttä! Saa siinä sitten kummastella, kun kukaan ei "soita". Itse naisena olen aktiivinen näissäkin asioissa, mutta jos profiilissa ei ole mitään kiinnostavaa, niin en sitten kirjoita. Miksi pitäisi? Henkilökohtaisesti: seksistiset vihjailut ällöttää mua.
- minä
Ensinäkin en oo sanallakaan sanonut seksi ja toisekseen oon lähettäny itse kyllä viestejä.No ilmeisesti en vaa oo kiinnostava tai sit täällä ei todellakaan oo ku täydellisyyden tavoittelijoita.
- peliin
minä kirjoitti:
Ensinäkin en oo sanallakaan sanonut seksi ja toisekseen oon lähettäny itse kyllä viestejä.No ilmeisesti en vaa oo kiinnostava tai sit täällä ei todellakaan oo ku täydellisyyden tavoittelijoita.
Jospa sitten yrittäisit jollain tavalla erottua massasta. Olet varmaan itsekin huomannut, että kaikki profiilit tuntuvat olevan samanlaisia, siksi joku todella mukava ihminen voi jäädä huomioimatta. Helppo sanoa, mutta yritä esittää itsestäsi ne persoonalliset mukavat puolet, joita sinulla on.
Mutta älä mainitse mitään niistä negatiivisista asioista, joihin ole törmännyt täällä. Esim. "juopot älköön vaivautuko"-ilmaisut kannattaa jättää sanomatta, vaikka raittiin ihmisen itselleen haluaakin. Ja sellaiset kommentit, että "kirjoitan kun kerkeän" tai "mä nyt oon vaan tällanen", ovat aika tappavia jo alkumetreillä. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, eli mukavia asioita vain esille.
Ja muista, netissä tapaaminen on ihan samalla tavalla sattuman kauppaa kuin "oikeassakin elämässä". Minusta tuntuu lisäksi, että miehiä on täällä kuitenkin lukumääräisesti enemmän profiileissa...
Kyllä se oikea tulee vastaan, kun sen on aika. Netissä tai sitten ihan oikeassa elämässä. - usko itseesi
minä kirjoitti:
ps. Ei se vastausten määrä, vaan laatu. Loppujen lopuksi, eihän tarvitse löytää kuin se yksi oikea, loput maatkoon mudassaan.;)
Mä piristän aina itseäni sillä, että jokaisen ihmissuhteen jälkeen olen aina lähempänä sitä minulle oikeaa. Jokaisesta ihmissuhteesta oppii jotain itsestään ja se kasvattaa ihmisenä, joten jokainen suhde on ainutlaatuinen, sen kestosta huolimatta. Jotkut suhteet kestävät viikon, toiset vuosia, mutta kaikki on eteenpäin. (Oho, taisi tulla vähän tällaista filosofista juttua...)
Masentua ei kannata. Olet varmasti ainutlaatuinen ihminen, eihän sinua ole kuin yksi maailmassa!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684