kuinka erosta selviää?vai selviääkö siitä?meillä lapsia ja oltu 5 vuotta yhdessä,mutta nyt suhde mennyt enemmän kaveruudeksi.kokemuksia..onko parempi luovuttaa.miten muilla lapset sopeutuneet uuteen tilanteeseen?
ero
5
2168
Vastaukset
- kuin huono aviopuoliso
Jos olette hyviä kavereita teillä on toivoa . Jossakin vaiheessa se menee kaveruudeksi sitten kumppanuudeksi jne.... Parempi jatkaa onhan teissä molemmissa hyviäkin puolia etskää niitä . Älkää luovuttako .
- Sen kokenut
Ota yhteyttä paikalliseen yksin- ja yhteishuoltajien yhdistykseen, siellä on tietoa ja kokemusta näistä eroista, varsinkin kun on yhteisiä lapsia vielä. Näitä yhdistyksiä löytyy ainakin suurimmista kaupungeista.
- wasted time.
Kokemuksesta voin sanoa että kannattaa harkita vakavasti eroa.
Tiedän monia tapauksia,ja on oma kokemus vielä pohjalla ettei kannata tuhlata molempien elämää pelkästään sen vuoksi että on lapsia.
Lapset vaistoaa ettei kaikki ole hyvin,ja lopulta se loppu tulee kumminkin suhteelle.
Olin itse naimisissa ja muutaman vuoden jälkeen suhteemme oli pelkkä siskon ja veljen kaveruus suhde joka piti kulisseja yllä.
Kaikki kuvittelivat että meillä menee upeasti,sitä oppi näyttelemään kaveri porukoissa tai sukulaisissa .
Olimme 14vuotta yhdessä,joista 11vuotta ihan velvollisuuden tunteesta.
Kaikki kurssit ym. toiminta antoi uutta perspektiiviä ja loi tavallaan aina muutaman valheellisen lisä vuoden..
Lasten takia jaksettiin,ja kumpikin ajatteli mielessään ettei voi jättää toista pulaan..
Sitä vuosi vuodelta kiintyi toiseen sisarmaisesti rakastaen,ja pelottavalta se tuntui ajatella jos toista ei olisi enää,ennen kaikkea turvattomalta..
Totuus on,jos suhde on viilennyt,eikä toinen enää sytytä millään tavalla ei pelkkä turvallisuus kanna liittoa pitkään vaikka mitä tekisitte.
Toisaalta erottuamme lopulta kadun vaan sitä ettei me uskallettu tehdä ero päätöstä aiemmin,sitä jälken päin huomasi kuinka oli tuhlannut omaa elämäänsä odottamalla ihmettä.
Nyt on kaikilla hyvä,lapsilla onnelliset vanhemmat ja elämä hymyilee.
- Miettinytkö?
Kannattaa miettiä tarkkaan ennen kuin eroaa, ei yksin niin kiva ole olla, pitemmän päälle ainaskaan. Mutta faktathan tiedät vain sinä itse.
- särkynyt sydän
En tiedä selviääkö erosta koskaan. Mutta toivon että aika parantaa haavat. Me oltiin 12vuotta yhdessä ja yksi lapsi. Mies halusi vapautta ja lähti. Tämä kaikki tuli täytenä yllätyksenä minulle ja lapselle. Olimme aivan sokissa. Lapsi ei halua tällä hetkellä nähdä isäänsä ollenkaan on niin pettynyt.Toivon että jonain päivänä voin unohtaa tämän kaiken ja jatkaa elämääni.Älkää antako periksi jos vain on pienikin mahdollisuun olla yhdessä.voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458