näitä

sivuja lueskellessani

Olen kyllä aika ihmeissäni, jos rupeaa oikein laskemaan kuinka monta sarjaa täällä on ns. myynnissä. Mistä ihmeestä matti meikäläinen voisi omansa löytää ja jos jokaista kokeilemaan alkaa taitaa rahat loppua. Eikös ole aika sekoittavaa touhua. Niin ja sitten Orifleimit ja Avonit älkää vaivautuko, eikä myöskään apteekkisarjat. Luonnonmukaista sen olla pitää, ilman mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita.

9

944

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se..

ole aivan päivän Selvä asia? Markkinat on ne jotka puhuu..=) Tarjontaa on ja kaikille varmasti löytyy omansa, mutta ei välttämättä täältä etsimällä =)

• järki käteen

sitten kaupasta tai suoramyyjältä niin aina joku hyötyy! Onko se silloin sinulta pois?

• tarjolla

Jokainen ilmeisesti haluaa tuoda oman suosikkituotteensa esille ja kehua sitä vaikka kuinka tai myydä edustamaansa tuotetta. Onhan se ymmärrettävää, onneksi kuluttaja/asiakas on kuitenkin se, joka päättää mitä ostaa.

Mutta itse olen superallergikko kosmetiikan käyttäjä ja koen tuskaisena sen, että niin vähän sarjoja joita voin käyttää. Haluan laatua, en osta kallista, arvostettua tuotetta vain sen nimen vuoksi, vaikka varaa olisikin. Tuo huomautuksesi "Orifleimit ja Avonit älkää vaivautuko" vähän särähti, sillä en ole löytänyt niistä AVONIN kasvovoiteista/-tuotteista mineraaliöljyä, ainakaan niissä ei ole mitä itse käytän. Olen jo pelkän uteliaisuuteni pakon vuoksi ottanut selvää monesta kosmetiikkatalosta ja heidän tuotteistaan. Yllätys, yllätys tällainen suoramyyntikosmetiikka kuin AVON, on kaiken alku ja juuri jo sadan vuoden takaa, kaikki muut ovat kopioineet tätä toimintaa!! Englantilaisista lehdistä olen löytänyt paljon tietoa AVONIN tutkimuksista ja tuloksista ja sen vuoksi sitä uskalsin kokeillakin. Siinä jos missä on laatu ja hinta kohdallaan ja on erittäin arvostettu tehdas/valmistaja kosmetiikkateollisuudessa ympäri maailmaa.

Tietoa: Mineraaliöly on fossiiliperäinen raakaöljyteollisuuden sivutuote, jota sitten myydään halvalla kosmetiikkateollisuudelle. Ja ne, jotka sitä käyttävät, tietävät käyttävänsä halpaa raaka-ainetta ja näin pettävänsä asiakkaitaan. Esimerkiksi Clarins käyttää mineraaliöljyjä ja oma pettymykseni oli suuri, kun kävi ilmi että myös Chanel on sortunut tähän :(.

Eli ollaan tarkkana, jos purkin raaka-aine luettelossa lukee "Paraffinum liquidum" mineraaliölyjä kaihtavat voivat jättää purkin hyllyyn tai edustajalle.

• kaikki ne

nimet jotka tarkoittavat mineraaliöljyjä? Ainankin petrolatum on mineraaliöljy.

Onko Dimethicone ja silicone aineista kosmetiikassa mitään haittaa iholle?

• "viherpeukalo"

Piti oikein tarkastella voiteden valmistusaineita ja todeta näin: Avonin ja Oriflamen purkeista ei löytynyt jossakin kohtaa mainitsemia mineraaliöljyjä (paraffium liquidum ja mikäs se toinen olikaan, josta täällä oli jo puhe). Mutta sitten otin käteeni Nivean creme rasvan (tuotetta valmistettu niin kauan kun itse muistan) niin jopas jotakin, ensiksi tuli aqua ja seuraavaksi tuo Paraffinum liquidum ja toisekseen purkin kannessa lukee ilman säilöntäaineita.

Itse olen ainakin kokeilemalla kaikkea testannut sopiiko vai ei, mutta ei mun iho mistään ainakaan pahaksi oo ottanu. Joten ihan sama mitä vetelen naamaani.

Suosittelisin aiheen aloittajallekin samaa, ei kukaan voi etenkään täällä palstalla tietää mikä sulle sopii, paas kysyen vaikka joltain asiantuntijalta! Ja jos haluat rasvoja sun muita ilman säilöntäaineita sun muita mineraaleja niin teehän voitees ihan itse! Tai osta body shopista.

• olen jo pitkään

Olen jo pitkään tehnyt nämä aineeni, ilman mineraaliöljyjä, käytän pohjaölynä jojoba-öljyä tai muuta vastaavaa, siihen muutama tippa, eteeristä öljyä ja rypyt lähtee, että sillänsä, ei ole mineraaliöljyjä eikä muitakaan lisäaineita.ja iho pysyy tosi hyvässä kunnossa.

• öljyistä.

Unohtui mainita, että sain jopa kaksoileuan pois Aromatican selluliittiöljyllä joka tosiaankin on aivan puhdas aine, ei tarvittu sen kummempia erikois voiteita.Hierontaa ja öljyä kuukauden verran ja niin vaan kaksoileuka pieneni.

• vieläkin
        öljyistä. kirjoitti:

Unohtui mainita, että sain jopa kaksoileuan pois Aromatican selluliittiöljyllä joka tosiaankin on aivan puhdas aine, ei tarvittu sen kummempia erikois voiteita.Hierontaa ja öljyä kuukauden verran ja niin vaan kaksoileuka pieneni.

edullisemmaks alaleuan pienentäminen. Laihdutin ja siinä samassa lähti alaleuka. ei öljyjä eikä ihmevoiteita eikä mitää turhaa jauhantaa ja rahaa vain säästyi ja ulkonäköä tuli. joo ja muuten paras voide iholle on kun tarkkailee et syö terveellisesti ja juo 1 1/2 litraa vettä vähintään päivässä.

• ongelmana
        vieläkin kirjoitti:

edullisemmaks alaleuan pienentäminen. Laihdutin ja siinä samassa lähti alaleuka. ei öljyjä eikä ihmevoiteita eikä mitää turhaa jauhantaa ja rahaa vain säästyi ja ulkonäköä tuli. joo ja muuten paras voide iholle on kun tarkkailee et syö terveellisesti ja juo 1 1/2 litraa vettä vähintään päivässä.

Ei liikaa painoa, mutta pienoista pyöreyttä ja ikääkin sen verran, että kun vähän laihduttaa ei iho palaudukkaan niin kuin nuoremmalla ihmisellä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe