Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ENE - dieetistä. Sehän toimii niin että syödään viikon ajan 3-4 annosta päivässä joko Dietta-mini-, nutrilett- tai nutrifast -tuotteita eikä juurikaan muuta. Toki saa juoda kalorittomia juomia ja syödä hiukan vihanneksia. Mutta monet ovat sanoneet että joskus noutittuna ateriankorvikkeena esimerkiksi nutrilett valmisteet eivät ole tehonneet halutulla tavalla, niin mietin vaan että tehoakohan ne tuossa ENE - dieetissäkään? ENE-diettiä ei saa jatkaa yli kahta viikkoa ilman lääkärin valvontaa, sanottiin yliopiston apteekin sivuilla. Mutta kiinnostuin dieetistä, koska haluaisin pudottaa 3 kiloa ennen tärkeitä kisoja. ENE-dieetin laihtumisnopeus on n.1,5-2,5 kiloa viikossa. Mutta dieettiä suositellaan jos painoindeksi on yli 25 ja itselläni on 19 eli en ole ylipainoinen. Mahtaako tehota minulla?
Kokemuksia ja ohjeita otetaan vastaan, koska olen ensikertalainen laihduttaja:)
ENE - dieetti?
5
5385
Vastaukset
- en voi
Suosittelen lääkäriin menoa. Syy: tarkistuta pääsi!
- ballet-dancer
Mikäli et vielä tiedä, normaali painoindeksi liikkuu välillä 18,5 - 24,9 eli en ole alipainoinen. Tietääkseni päässänikään ei ole vikaa, jos haluan hiukan vielä hoikistua ja näyttää hyvältä kuitenkin niin että painoindeksi pysyy normaalin rajoissa... Noin 2 kg alenema ei muuta minun kohdallani painoindeksiä mihinkään, tulee vain kevyempi olo. Harmi että näit aikaa ja vaivaa haukkuaksesi minua.
Jos jollakulla muulla on jotain asiallista tietoa, niin olisin kiinnostunut :) - painoindeksi.
ballet-dancer kirjoitti:
Mikäli et vielä tiedä, normaali painoindeksi liikkuu välillä 18,5 - 24,9 eli en ole alipainoinen. Tietääkseni päässänikään ei ole vikaa, jos haluan hiukan vielä hoikistua ja näyttää hyvältä kuitenkin niin että painoindeksi pysyy normaalin rajoissa... Noin 2 kg alenema ei muuta minun kohdallani painoindeksiä mihinkään, tulee vain kevyempi olo. Harmi että näit aikaa ja vaivaa haukkuaksesi minua.
Jos jollakulla muulla on jotain asiallista tietoa, niin olisin kiinnostunut :)on laskenut alle 20?
Ja mistä moinen taulukko löytyy? - Fujiwara
painoindeksi. kirjoitti:
on laskenut alle 20?
Ja mistä moinen taulukko löytyy?http://fi.wikipedia.org/wiki/Painoindeksi
Auts! Balettitanssija? o_O Etkö saa valmentajaltasi sitten kunnon ohjeita? Näin ene-dieettiä suositeltavan vain vaikeasti ylipainoisille.
- toimii mulla
Hei! En osaa sanoa sitä miten toimii normaalipainoisella, mut itsellä oli painoindeksi yli 30 ja olin ENEllä 12 vko paino tippu n. 20 kg. Söin Nutrilettia, koska parhaimman makuista.. Paino tippui alussa 2 kg/vko.. et mulla toimi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415