Anoppini perkele on yhtä pirua. Piti miestäni lapsena piilossa kellarissa koska häpesi tätä vieraiden nähden koska tämä ei ollut niin nätti ja älykäs. Käytti myös miestäni lapsena orjatyöläisenä mutta ei muita sisaruksia. Ei antanut mieheni aikoinaan seurustella tyttöjen kanssa vaan pelotteli tämän naisilla kauhun valtaan, eikä olisi antanut minunkaan kanssa ellei mieheni olisi laittaut kampoihin siinä asiassa. Ei antanut mieheni mennä kouluun koska se olisi tietänyt ilmaisesta orjatyövoimasta luopumista. Nyt aikuisena vaatii silti kaikkea palveluja itselleen pojaltaan. Suosii muita menestyviä lapsia enemmän kuin miestäni eli antaan näille kaikkia vaikka ovat muutenki rikkaita meille ei mitään. Kun nämä muut sisarukset tulevat lapsineen joskus kylään anoppi ajaa mieheni ulos kuin jonki pahaisen kulkukoiran. Anoppini oli laiska koska teetti kaikki työt hänellä eikä itse mitään. Ajatella laittaa jopa pikkulapsi raskaisiin töihin. Menneisyys kiukuttaa minua, toivottavasti anoppini saa vielä asionsa mukaan.
Anoppi
3
1008
Vastaukset
- että on nuorin
meinaan yleensä heillä on tuollainen kohtalo..............
- eräsN1
Minua ei nyt ihan kellariin laitettu. Mutta kun oli vieraita/sukulaisia kyläilemässä, niin äidin lempiaihe oli minun (nuorimmaisen) vähättely ja minusta ei koskaan tuntunut löytyvän mitään hyvää kerrottavaa. Vasenkätisenä lapsena koulun aloituskin oli hankalaa, koska jouduin opettelemaan "oikeakätisen" työskentelytavat.
Nyt olen jo aikuinen ja sama peli jatkuu. On se merkillinen juttu, vaikka ei ole kuin kaksi lasta, niin niitäkään ei pystytä pitämään saman arvoisina. Ja kuitenkin me olemme samoista eväistä valmistettu.- kielo
Yllättävän yleistä on tuollainen käytös. Luullakseni on kyse narsistisesta luonnehäiriöstä. Äitisi halusi nujertaa miehesi ja pitää häntä peräkamaripoikana ja omana palvelijanaan ja vanhuudenturvanaan.
Narsisti on peto, joka mielistelee menestyviä, luo hovin ympärilleen. Hän muokkaa ihmisiä mieleisekseen, ja jos ei onnistu, auta armias, sen saat kokea nahoissas.
Miniä varmaan joutuu kärsimään, kun meni narsistin suunnitelmat vähän pieleen. Ja voin kuvitella, etteivät teidän lapsennekaan ole mummun lemmikkejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249