Kummastuttaa...

Pettynyt

Tutustuin yhteen ihana tuntuiseen mieheen jo syksyllä tuolla 24:n treffi sivuilla. Hän on kuulemma sinkku,ainakin profiilin perusteella.
Ollaan soiteltu päivittäin mut vielä ei olla tavattu.
Aina on töitä tai muuta menoo,hänellä.
Sit kun hän sanoo että on vapaa päivä niin hän sanoo nukkuvansa ja ei tuu viestii eikä soita.
Musta alkaa tuntua että tää on pelkkää feikkiä koko juttu.
Alkaa epäilyttää että on herralla rouva kotona ja ei voi olla yhteydessä silloin ku rouva on kotosalla.
Onko muilla ollut samanlaisia tapauksia?

9

2730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollista.

jopa toden näköistä taas tuossakin tapauksessa.
      Mietin juuri tänään tuota kun mies hakee seksiä ulkoa salaa vaimoltaan. Se tuntuu jotenkin hyvin itsekkäältä. Kun on mies (ajattelee hän putkiaivoillaan) täytyy saada aina ja erilaista, vaihtelu virkistää. Mies ei tunne edes tunnonvaivoja kun se hänestä niin oikein. Tämä on hyvin yleistä. MINÄ tarvitsen nautintoa. MINÄ MINÄ MINÄ. Jätä se ukko, sen vaimo ei tiedä mitään, vielä. Mutta entäs jos SINÄ paljastut toiseksi naiseksi?

• Pettynyt

Mä vaan ihmettelen että minkä ihmeen nautinnon se tästä jutusta voi saada.
        Kun kerran ei olla edes tavattu niin ei ole ollut seksiäkään.
        Tykkää kyllä puhuu hempeitä ja ja kyl mut aina hyvälle päälle.
        Mut sit kun olis aika tavata niin aina joku mättää.
        Täytyy myöntää että hiukan olen ihastunut ihmiseen, tai ehkä sen puheisiin.
        Kun sanon epäilyksistäni hänelle niin hän vannoo ja vakuuttaa asioiden olevan niin kuin on sanonut.
        Ja aina mä tyhmä sit uskon sen puheet.
        Olisko oikeen jos laittaisin sen selkä seinää vasten ja sanoisin että tavataan nyt tai sit lopetetaan koko touhu?
        Mielelläni tapaisin ja haluisin nähdä onko hän se mitä on puhunut mut pelottaa että jos sit todellakin pettyy...

• Pettynyt

Kun sanon epäilyksistäni hänelle niin hän vannoo ja vakuuttaa asioiden olevan niin kuin on sanonut.
        Olisko oikeen jos laittaisin sen selkä seinää vasten ja sanoisin että tavataan nyt tai sit lopetetaan koko touhu?
        Mielelläni tapaisin ja haluisin nähdä onko hän se mitä on puhunut mut pelottaa että jos sit todellakin pettyy...

• selväks"
        Pettynyt kirjoitti:

EI tartte kolmattakertaa samaa toistaa.;))

• DormoR

eti jostakin tietoos osote (jos ei oo) ja ssenkun lampsit sanomatta mitään käymään paikan päällä, et ilmottele mitään tai muuta senkun meet... hehe saattaa siinä naama venähtää jommalla kummalla ellei kolmella ;)

• Pettynyt

On sellanenkin käynyt mielessä että vain menisin käymään yllättäen.Mut tää välimatka on aika iso, 600 km, Niin ei viitsis ihan noin vaan lähtee ajamaan.
        Mut ehkäpä joku päivä rohkaisen mieleni ja ajelen pikku visiitille.
        Kuitenkin pelottaa se että jos sit saa pettyä pahan kerran. Mut ehkä se olis parempi. Jos on rouva talossa niin saispahan ainakin hän tietää millasen miehen kanssa asuu.
        Mut toisaalta,olisiko hän uskaltanut antaa mulle kaikki tietonsa,nimen,puh.numeron,osoitteen, ym. Jos sillä on rouva talossa?

• Tytteli
        Pettynyt kirjoitti:

On sellanenkin käynyt mielessä että vain menisin käymään yllättäen.Mut tää välimatka on aika iso, 600 km, Niin ei viitsis ihan noin vaan lähtee ajamaan.
        Mut ehkäpä joku päivä rohkaisen mieleni ja ajelen pikku visiitille.
        Kuitenkin pelottaa se että jos sit saa pettyä pahan kerran. Mut ehkä se olis parempi. Jos on rouva talossa niin saispahan ainakin hän tietää millasen miehen kanssa asuu.
        Mut toisaalta,olisiko hän uskaltanut antaa mulle kaikki tietonsa,nimen,puh.numeron,osoitteen, ym. Jos sillä on rouva talossa?

Mun mielestä sun kannattaisi nyt miettiä mitä itse haluat. Kyseessähän on sun oma elämäsi - et kai halua haaskata kallisarvoista aikaa haikailemalla jonkun sellaisen perään mitä ei ehkä todellisuudessa edes ole? Jos haluat pitää tämän miehen ystävänäsi, näin on mahdollisesti hyvä jatkaa eteenpäin, jos hän niin vierastaa tapaamistanne. Mutta mainitsit, et olisit ihastunut kyseiseen hlöön? Silloin suosittelisin lämpimästi tekemään juuri niinkuin itse sanoitkin, eli sopia, että te joko näette tai sit se on adios amigo!

Itse tapasin vähän aikaa sitten täällä myös erään mukavan pojan. Mailailimme pitkät pätkät ja meillä tuntui synkkaavan. Aika pian sovimme tapaamisen. Ja se oli ahdistavaa. Huomasin ennenkuin hän sanoi sanaakaan, ettei hän ole mun tyyppiä - ei sitten ollenkaan. Ilmoitin asian nopeaan myös hänelle ja nyt molemmat voi lähteä tallustamaan omia polkujaan, eikä tarvi kuluttaa aikaansa ja energiaansa sellaisen suhteen kehittelemiseen, joka on jo tuomittu epäonnistumaan.

Onnea kevääseesi.:)

-tytteli-83

• näin minäkin teen

Ota selvää nimi ja soita numerotiedusteluun, (tai toisinpäin ota selvää puh.numero ja soita numerotiedusteluun saadaksesi selville nimen) sitten soita rekisterikeskukseen, saat sieltä selville osoitteen ja asuuko kyseisessä osoitteessa muita henkilöitä. laita nimi eniron hakuun ja ja katso jos sieltä näkyy osoite, ja sitten laita eniron hakuun pelkkä sukunimi ja katso löytyykö samaan osoitteeseen naisen nimellä numeroa.
      Luottamus ansaitaan sitä ei anneta lahjaksi, mutta jos kaikkea epäilet, silloin parempi lopettaa koko suhde, molemmille osapuolille parempi. Tsemppiä :), toivottavasti on sinun arvoisesi ihminen!!

• Ei enää pettynyt :)

Kiitos teille jotka rohkaisitte mua.
      Mä otin härkää sarvista ja sanoin hänelle että se on joko tai.
      Ja nyt sit jo pakkailen tavaroita ja lähden ajamaan hänen luoksensa.
      Moni varmaan ajattelee että miks ei mies tule.No,mä halusinkin näin päin että näen onko siellä rouvaa vai ei.Eipähän tarvi enää sit miettiä sellasia asioita.
      Ja hänellä on työt esteenä niin ei pääse tänne,mulla on sopivasti vapata niin miks en ajaisi sinne.
      Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin.
      Iso kiitos vielä teille ja aurinkoista kevättä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe