Autokoulun opettaja

Sinna

Mitä ihmettä on mielessä opettajallani? Flirttiä lentää ajotunneilla tai muuten kun ollaan kaksin koko ajan, mutta teoriaa pitäessä turhankin asiallinen kanssani, siellä sen sijaan teinien kanssa laskee leikkiä ja naureskelee (ilman mitään seksiin liittyvää kuitenkin, toisin kun meidän sessioissa).

Mies on ihan ok näköinen ja ihan mielettömän mukava, mielelläni kanssaan joskus istuisin iltaa ja tutustuisin paremmin, mutta vasta sitten kun on kortti taskussa, nyt pitäisin suhteen ihan opettaja-oppilas-tasolla.

Nuorempi on kyllä, tosin vain neljä vuotta, mutta jotenkin minun mielestäni miehen kuuluu olla vanhempi, typerää ennakkoluuloisuutta kai...

Pitäisikö lähteä mukaan leikkiin vai onko se vain jotain perusmukavuutta, asiakaspalvelutyössähän hän tavallaan on, ja aika helvetisti pyytää rahaakin palveluistaan (se on siis hänen oma koulunsa).

Eronneita ollaan molemmat, eli en tahtoisi antaa itsestäni mitään halpaa vaikutelmaa, vaan ihan vakavan suhteen. Ollaan puhuttu paljon näistä parisuhdeasioista ja siitä, että oltaisiin molemmat valmiita sen oikean tullessa vastaan.

Ärsyttävää, vaihtaisin mielelläni opettajaa niin pääsisin koko sotkusta eroon, mutta hän on ainoa siellä ja koulua en tämän takia ala vaihtamaan...

10

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfsdfds

mulla on huonoja kokemuksia autokoulunopettajista, joita oli monia ja kaikki oli miehiä. Mikseiköhän ole enempi naispuolisia opettajia, he olisivat paljon parempia opettajia meille naisille. Musta tuntuu että miespuoliset opettajat ylenkatsoo meitä naisia ja kokevat oikeudekseen jopa kosketella tms. Mielestäni sinun kannattaa ajatella opettajaasi sillä silmällä vasta kun olette tasaveroisessa asemassa eli autokoulun jälkeen.

• Sinna

No sitähän minäkin olen ajatellut, että tosiaan jos johonkin ryhdyn niin vasta sitten kun emme enää ole tässä asetelmassa. Nyt mietinkin lähinnä sitä, että uskaltautuisiko sitä mukaan sellaiseen kevyempään seksuaalisväritteiseen jutusteluun vai annanko sillä itsestäni jotenkin kevytkenkäisen kuvan ja pilaan mahdollisen tulevan suhteen?

Itselläni tosiaan ollut vain tämä yksi opettaja, enkä kyllä itse ainakaan näe hänessä mitään limaista, mukava ja hyväkäytöksinen mies mielestäni. Koskettelua meillä ei ole oikeastaan mitään, mitä nyt joskus kun olen selviytynyt oikein hyvin jostain tempusta mikä ei ennen ole onnistunut, saatan rutistaa Juskua okein kunnolla, johtuu tunteikkaasta luonteestani. Hänen aloitteestaan ei kuitenkaan mitään, alussa tietysti vähän ohjaili vaihdekepin kanssa kun oli vaihteet hukassa, mutta sen jälkeen kun ne opin, niin ei mitään.

Siinä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että naisopettajat olisivat meille naisille miljoona kertaa paempia. Pitäisikö meidän kahden ryhtyä alalle, kun muut eivät näytä uskaltavan;)?

• että...

autoa ei saa ajaa takin ja hyvin pitävien hanskojen kanssa. Minun opettajani vaati aina takkia ja hanskoja pois. Mietin, että mikähän konsti sekin oli nähdä naisten rintoja ja käsiä. Mies flirttaili ja lähenteli koko ajan. Muun muassa otti kädestä kiinni erikoisissa tilanteissa ja kosketteli, kyseli miessuhteista jne. Lopulta alkoi kyllästyttämään. Kakkosvaiheeseen vaihdoin koulua.

Eihän opettajasi ole Etelä-Espoossa eräässä autokoulussa? Voi kyllä olla ne ovat kaikki sellaisia perverssejä.

• huonoja kokemuksia

itselläni oli myös autokoulussa opettaja, joka oli hyvin asiallinen, mukava ja huumorintajuinen opettaja, viimeiset tunnit hänen kanssaan kuitenkin olivat tuskallisia sillä tunsin häntä kohtaan jo paljonkin ja hänkin tuntui tuntevan samoin. oli monesti lähellä ettemme koskeneet toisiimme. olin juuri saanut kortin, kun sattumalta tapasin hänet kauoungilla. sinä yönä sitten sekstailimme, eikä hänestä sen koommin ole kuulunut. itse olin ihastunut ja lankesin hänen ansaan. ties keiden kaikkien kanssa hän samaa harrastaa..

• kokemusta

Myös mun opettaja kosketteli ajettaessa. Yritti laittaa kättään reidelle ja muuta sellasta.
      Pyyteli elokuviin ja ravintolaan.
      Se sanoi, ettei opettajat saa niin tehdä. En saisi kertoa kellekään.

Se asui saman kadun varrella kuin minä ja joskus mentiin aamulla yhtä matkaa. Sillon se aina piilotteli, jos jokin hänelle tuttu ihminen näkyi lähettyvillä.

Ällöttävää.

• Kolli Kellinen

Ihmeellisiä fantasioita teillä naisilla onkin. Autokoulunopettaja, huh... Ettekö te naiset osaa tehdä mitään ilman, että seksi pyörii mielessä?

• Hahahaha

:DDDD Onneksi teillä miehillä ei seksi pyöri koskaan mielessä!!! :DDDD

• Laurelia

Entäpä kun opettaja iskee silmää, siitä on kokemusta mulla. Vähän on niinku pasmat sekasit sen jälkeen..;) Niin että mitä lie ollut mielessä opettajallani.

• ooppeli85

Minun autokouluopettaja ei juuri puhua pukahtanut ajon aikana, paitsi, jos tein virheitä. Kun inssiajo lähestyi, alkoi vielä hiostaa henkisesti sanomalla, jos teen sitä tai tätä, en saa korttia.
        Minua olisi auttanut silloin leppoisa puhe.

Sain kuitenkin kortin. hah!!

• nnnaine
        ooppeli85 kirjoitti:

Minun autokouluopettaja ei juuri puhua pukahtanut ajon aikana, paitsi, jos tein virheitä. Kun inssiajo lähestyi, alkoi vielä hiostaa henkisesti sanomalla, jos teen sitä tai tätä, en saa korttia.
        Minua olisi auttanut silloin leppoisa puhe.

Sain kuitenkin kortin. hah!!

korttini... ööh, semmoiset 11 vuotta sitten ja siihen aikaan en kyllä yhtään nuorta opettajaa tainnut edes nähdä - kyllä olisin ollut iloinen jos olisi ollut ... mun opettajani oli semmonen yli 50-vuotias isomahainen äijä ja yäk yäk yäk - kyllä, taisi olla toinen ajotuntini kun hän kertoi että vaihdekeppiä on käsiteltävä niinkuin miehen elintä... :/ ja laittoi kyllä kerran kädenkin reidelleni. ei onneksi muuta eikä useammin! olisin saanut hepulin, olinhan vasta 18-vuotta täyttämässä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27