olen siis kakkonen ja periaatteessa siis vapaa tekemään niinku tykkään, mutta nyt kun sitten toisen miehen kanssa puuhasin niin on niin paska fiilis ettei tosikaan..
morkkis
6
1473
Vastaukset
- Read.my.lips
nythän voisit olla sille toiselle miehelle se ykkönen, voisi vaikka parantaa elämänlaatua huomattavasti =)
- entä jos
ei satu haluamaan mitään toista miestä?
- Niina
entä jos kirjoitti:
ei satu haluamaan mitään toista miestä?
Et ainakaan niin kauan, kun jatkat nöyryyttävää kakkosena olemista. Ole yksin jonkin aikaa ja selvitä itsellesi mitä oikeasti haluat. Eihän kukaan halua olla kakkonen ! Jos tämä ei halua sinua ykköseksi, niin ihmessä etsi joku joka haluaa, jota myös itse siis haluat. Kyllä se löytyy, mutta ei niin kauan, kun roikut kakkosena tässä kuviossa.
- kakkosakka
Niina kirjoitti:
Et ainakaan niin kauan, kun jatkat nöyryyttävää kakkosena olemista. Ole yksin jonkin aikaa ja selvitä itsellesi mitä oikeasti haluat. Eihän kukaan halua olla kakkonen ! Jos tämä ei halua sinua ykköseksi, niin ihmessä etsi joku joka haluaa, jota myös itse siis haluat. Kyllä se löytyy, mutta ei niin kauan, kun roikut kakkosena tässä kuviossa.
että muuta en halua niin kauan kuin tässä varatussa olen kiinni, mutta irtikään ei pääse..ei edes halua.
Ja en tälle toiselle voi olla ykkönen enkä edes haluaisi..kyse oli vaan epämääräisestä sähläämisestä baari illan jälkeen. - ennen kakkonen
kakkosakka kirjoitti:
että muuta en halua niin kauan kuin tässä varatussa olen kiinni, mutta irtikään ei pääse..ei edes halua.
Ja en tälle toiselle voi olla ykkönen enkä edes haluaisi..kyse oli vaan epämääräisestä sähläämisestä baari illan jälkeen.Tiedän, että se tuntuu vaikealta mutta usko pois; elämä hymyilee paljon enemmän kun lähdet suhteesta. Itse niin tein. Aluksi oli vaikeaa. Varsinkin kun mies yritti kokoajan saada minut palaamaan siihen touhuun. Nyt en oikeastaan edes tiedä mitä hänessä näin silloin, suhtautuminen häneen on neutraali. Ystäväni oli myös salasuhteessa varatun kanssa. Kummatkin siis nykyään ihan ykkösiä toisessa suhteessa ja elämä vähemmän stressaavaa.
Kyllä irti pääsee; usko pois. Se on oma valintasi teetkö sen nyt vai miehen aloitteesta 10 vuoden päästä.
- Ykkösakka
Luin kakkosakan pettämistarinan, ja kolahti. Itse jouduin petetyksi juuri samana ajankohtana, ja mielessä kävi, että onkohan samasta tapauksesta kyse.
Meillä asian ilmitulo on aiheuttanut paljon harmia. Itse olen sairaslomalla rauhoittavien lääkkeiden kera. Pienintä lasta yritetään varjella tiedolta tapahtuneesta. Miettikää kakkosakat, ennenkuin ryhdytte ukkomiehen kanssa toimiin.
Tämäkin nainen oli ollut "hyvä keskustelukumppani", kun mieheni hänelle meidän asioista oli puhunut. Hän ei nähtävästi vaan osannut vetää rajaa missä auttaminen menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474