XXXXXXL hääpuku

pallero

nyyh auttakees.. mahdun pöydänalle seisomaan mutta en mahallee.. elikkä.. olen menossa vihille kesällä. mutta apua en löydä hääpukua. mistä löydän kokoa. 56-58 olevan hääpuvun????

9

11043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso tyttö;)

Mä tiedän itse kun iso olen että oli tosi vaikea löytää hääpukua ja hermothan siinä meni:)

No minä otin härkää sarvista ja otin luettelosta kaikkien ompelijoiden numerot ja kysyin tarjoukset:)

ja kävin valitsemassa itse kankaat ja värit ja mallin otin "hoikkien tyttöjen" hääpuku oppaasta ja avot sain maailmankauneimman puvun ja hinnaksi tuli n.500€ mikä ei loppupelissä ole paha kun puolet siitä vähintään pukuvuokrakin.

ja mikä parahinta sain sen myytyä yhelle isolle tytölle niin sain siitä jopa itellekkin jotain:)

MUTTA MUISTA VAIKKA OLET ISO NIIN ÄLÄ ANNA SEN PILATA SINUN HÄÄONNEASI..MONET AVIOMIEHET JOILLA ON LUIKKU AKAT KAIPAAVAT ISOA VIERELLE;)))))

• MInä kans

www.meslewi.com

Hääpukuja tehdään kokoon 60 asti.

• Meslewiä!
        MInä kans kirjoitti:

www.meslewi.com

Hääpukuja tehdään kokoon 60 asti.

Ovat paikanpäällä todella röyhkeitä, ja ylpeydessään pilkkaavat ja puhuvat todella halveksuvasti muista liikkeistä ja asiakkaista. Luulenoa että se pahin siellä oli vielä omistaja... :( En haluaisi kannattaa sellaista...

• ..............................

eestissä on isoja kokoja ja puvut tosi halpoja. siellä ne teettävät myös jos saavat mitat

• wildcat83

minä teetin hääpukuni ompelijalla ja maksoin vain 200e siis 100e kankaat, pitsit, tyllit ja ja 100e se teko sain maailman ihanimman puvun... Itse suunittelin mallin, otin vinkkiä pariisin suunittelijoilta häälehdestä... ja puku oli niin tehty että se hoikenti ja oli erittäin mahtava. sillä oikean näköinen puku ja leikkais näyttää hyvältä ihmisen kuin ihmisen päällä.. =) onnee kehii olen koko 46/48,mutta kyl ne ompelijat osaa...

• pallero

siis kiitos iha mielettömäst vinkeist.. tiettämistä aatellu mut ajatellu et tulee maksaa varmaa 1000€ =)
        ja kiitos tuosta linkistä.. siel on kyl kaikkee ihanaa...... =)

• rouva V
        pallero kirjoitti:

siis kiitos iha mielettömäst vinkeist.. tiettämistä aatellu mut ajatellu et tulee maksaa varmaa 1000€ =)
        ja kiitos tuosta linkistä.. siel on kyl kaikkee ihanaa...... =)

Netin kautta saa tilattua ison puvun esim jenkeistä tai saksasta ihan kohtuuhintaan (käy lukemassa vinkkejä esim www.naimisiin.info tai www.amoriini.com keskustelupalstoilta). Myös ebayn kautta voi saada puvun jopa halvalla.

Itse menin viime kesänä naimisiin ja tutkailin pukuja netissä (olen saman kokoinen kuin sinä), sattumalta löysin kuitenkin Helsingissä käydessäni Lorellasta ihanan pitkän sifonkimekon sadalla eurolla ja se oli mitä parhain hääpuku ja mikä parasta, sille voi olla käyttöä jatkossakin!

• XLLLLL ja ylpeä siitä
        rouva V kirjoitti:

Netin kautta saa tilattua ison puvun esim jenkeistä tai saksasta ihan kohtuuhintaan (käy lukemassa vinkkejä esim www.naimisiin.info tai www.amoriini.com keskustelupalstoilta). Myös ebayn kautta voi saada puvun jopa halvalla.

Itse menin viime kesänä naimisiin ja tutkailin pukuja netissä (olen saman kokoinen kuin sinä), sattumalta löysin kuitenkin Helsingissä käydessäni Lorellasta ihanan pitkän sifonkimekon sadalla eurolla ja se oli mitä parhain hääpuku ja mikä parasta, sille voi olla käyttöä jatkossakin!

Kävin ostamassa oman hääpukuni Niinattaresta. Heillä oli hyvä valikoima pukuja nimenomaan mallisto joka on tehty isoille tytöille. Henkilökunta oli todella hauskoja ja mukavia ja jäi tosi lämmin muisto ostosreissusta! Suosittelen todella lämpimästi Niinatarta kaikille.

Tässä linkki www.niinatar.fi liike Helsingissä ja numero 045-1205227.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe