Kouvolan Laakkosella korjaamopuolen palvelu ala-arvoista. Onko muilla kokemuksia? P.S. En kusekaan enää sinne suuntaan jos ei ole pakko!!
Laakkosen
16
3701
Vastaukset
- ysiviis
Olen tehnyt saman havainnon. Laita palautetta Laakkosen ylemmälle portaalle tai autosi maahantuojalle. Eivätköhän ala muuttaa tapojaan, kun useampi asiakas huomauttelee toimintatavoista ja pistää asian eteenpäin. Tavat muuttuvat viimeistään silloin, kun korjaamon miehet (mies) vaihtuu.
- kappas vaan
Taitaa sitten olla sama peli muissakin toimipisteissä kuin täällä Pohjois-Karjalassa, vaikka isot pomot täällä päin onkin.
- Pesoska72
palvelua ei voi moittia, siitä voi yksinkertaisesti todeta ettei sitä ole.
Tai ehkäpä olin liian köyhän näköinen vaihtoautopuolella pyöriessäni kun kukaan ei vaivautunut kysymään miten voi palvella:P
Ei tarvitse toiste ko. liikkeeseen jalallaan astua.- 525xiA
Minä ostin vähän aikaa sitten Espoon Laakkoselta BMW 525xiA kärryn. Palvelu oli parempaa kuin olen tähän mennessä autoliikkeissä kohdannut. Ei liian päällekäyvää, myyjä kuunteli minun ajatuksiani, ja näki vaivaa löytääkseen asiakastoimitukseen menevistä maassa olevista autoista sellaisen, jossa olisi haluamani sisäverhoilu. Halusin nähdä sellaisen luonnossa ennen tilausta. Esitteen kuvista ei saa hyvää käsitystä.
Myös tarvike/varaosapuolella palvelu tuntuu pelaavan. Vastasivat sähköpostiini alle puolessa tunnissa, kun kyselin tavaraverkkoa takakonttiin. Ja se odotti tiskillä minun nimelläni kun menin hakemaan. Ei siis valittamista toistaiseksi palvelun suhteen.... - Tampereella!
525xiA kirjoitti:
Minä ostin vähän aikaa sitten Espoon Laakkoselta BMW 525xiA kärryn. Palvelu oli parempaa kuin olen tähän mennessä autoliikkeissä kohdannut. Ei liian päällekäyvää, myyjä kuunteli minun ajatuksiani, ja näki vaivaa löytääkseen asiakastoimitukseen menevistä maassa olevista autoista sellaisen, jossa olisi haluamani sisäverhoilu. Halusin nähdä sellaisen luonnossa ennen tilausta. Esitteen kuvista ei saa hyvää käsitystä.
Myös tarvike/varaosapuolella palvelu tuntuu pelaavan. Vastasivat sähköpostiini alle puolessa tunnissa, kun kyselin tavaraverkkoa takakonttiin. Ja se odotti tiskillä minun nimelläni kun menin hakemaan. Ei siis valittamista toistaiseksi palvelun suhteen....Koko talossa saa täydellistä palvelua. Olen asioinut kuuden uutukaisen Audin, neljän Volkkarin ja kuuden tavara-auton verran kyseisessä talossa, ja aina saanut ensiluokkaisen palvelun niin automyynnistä, kuin huollostakin. Huollon extrana on ollut palauttaa autot meille puhtaina, sisältä ja ulkoa!
- juippi
Eipä lahdessakaan palvelua saanut kun myyjät istuivat kahvilla.
Puolisen tuntia odottelin jotta joku myyjä katsois edes vahingossa asiakkaaseen päin, mutta turhaan. - juippi
Tampereella! kirjoitti:
Koko talossa saa täydellistä palvelua. Olen asioinut kuuden uutukaisen Audin, neljän Volkkarin ja kuuden tavara-auton verran kyseisessä talossa, ja aina saanut ensiluokkaisen palvelun niin automyynnistä, kuin huollostakin. Huollon extrana on ollut palauttaa autot meille puhtaina, sisältä ja ulkoa!
Kyllähän palvelua pitää saadakkin noilla ostomäärillä.
- Espoossa...
Itse ostin aikoinaan 4-vuotiaan 3-bemarin Espoon Laakkoselta. Kun myöhemmin piti korjauttaa autoa ja ostaa varaosia, niin auta armias mikä myrtsi nihkeä palvelu. Muutama turvonnut pukumies-myyjä katsoi kuin ei olisikaan, edes päivää ei sanottu. Olisi vissiin pitänyt ostaa uusi 5- tai 7-sarjainen isolla ökykoneella, olisi pokkurointia ollut.
Noh, sama juttu Hesan Veholla nyt. Menin huollon lomassa jututtamaan ilman asiaksta ollutta myyjää jolta auton uutena ostin, ja olisin itäsuiomalais-tyyliin kysellyt hetken kuulumisia. Myyjä vaan nopeasti pomppasi tuolistaan, kätteli, kysyi miten menee, ja ennen kuin ehdin vastata, toivotteli hyvät jatkot ja katsoi siten että "parempi kuin lähdet". Mulle riitti siltä erää sosiaalisuus... - Laakkonen
nihkeä alennuksissaan. BMW:ta harkitessa kannattaa kysellä myös tarjouksia muilta jälleenmyyjiltä. Itselleni tarjottiin Laakkoselta alennusta uudesta 5-sarjalaisesta noin 3% kun taas paras tarjous Etelä-Suomessa sijaitsevalta jälleenmyyjältä oli lähes 9%. Siinä on huikea ero 70000 euron autosta.
Palvelussa en havainnut valittamista. - Ei aina huonoa
juippi kirjoitti:
Eipä lahdessakaan palvelua saanut kun myyjät istuivat kahvilla.
Puolisen tuntia odottelin jotta joku myyjä katsois edes vahingossa asiakkaaseen päin, mutta turhaan.Ostin Lahden Laakkoselta audin.
Palvelu oli mielestäni ensiluokkaista.
Myös huolto puolella homma toimi moitteettomasti.
- saa vaikuttaa
...palvelun laatuun. Kyllä itselläni tuo palvelu täällä Tampereen Laakkosella on ollut ensiluokkaista heti ekasta autokaupastani alkaen. Siksi kaupanteko onkin saanut jatkoa, kuten kerroin. Toisekseen, ei automyyjä voi turvautua yksittäisen asiakkaan ostoihin. Kyllä asiakkaita on oltava mahdollisimman monta. Itse reklamoisin huonosta palvelusta talon paikallisjohdolle. Älkää masentuko huonosta palvelusta, vaikuttakaa itse sen paranemiseen! Ja, huono ja haluton myyjä joutaa saada "monoa"!
- ollaan
palvelun taso! Käytänkin autoni nykyään lahdessa huollossa, koska aina kun olen asioinut kouvolan liikkeessä on ollut jotain negatiivista sanottavaa!
- Touran
Konalan VW-huolto ei osaa ainakaan Touranin vetoniveltä vaihtaa. Koko päivän kesti mokoma ja oli vielä käytävä uudelleen kun oli unohtunut kiinnittää mokoma suojakumi. Onneksi oli takuutyö muuten olis maksanut omaisuuden.
Niin että oli viimeinen kerta. - Foresteri mies
Kouvolan Subaru-huolto ja Subaru myyjä
Subaru Foresteri diesel on ollut korjattavana Laakkosella 3 kk aikana usein heidän
siinä kuitenkaan onnistumatta. Huollon ja automyyjän mukaan on normaalia että
auto kuluttaa 9l sadalla kilometrillä ja öljyn pinta nousee huimaa tahtia.
Päivityksiä tehdään ja öljytkin pitää vaihtaa muutaman tuhannen kilometrin jälkeen.
On kuulemma ajo ollut liian lyhyttä ja sen takia hiukkassuodatin tukkeutuu.
Hiukkassuodatin vaihdettiin vaan siinä ei ollut se vika......
muistakaa kun olette ostamassa Subaru Foresteri dieseliä Kouvolan liikkeestä Laakkoselta että on normaalia että auto kuluttaa 9-10 l sadalla. Tämä on Laakkosen automyyjän minulle vakuuttamaa ja huollossakin oltiin samaa
mieltä.......- toisenliikkeenmies
???
Mikä "yllätys" se nyt on, että boxer-moottori kuluttaa paljon?
Varmasti on täysin normaalia, että kaupunkiajossa sellainen dieselinäkin kuluttaa 8-10litraa/100km, ehkäpä mieluummin yli kymmenenkin litraa jos penkin ja ratin välissä on kaasua pumppaileva pölvästi.
Matka-ajossa 80-90km/h ajettaessa tuollaisella TODELLISTA KULUTUSTA mitattuna voi olla tyytyväinen, jos pääsee 6litraan/100km.
Hiukkassuodattimen voi itsekin "puhdistaa" ajamalla 15minuuttia "kaasu pohjassa" eli pykälää tai kahta normaalia pienemmällä vaihteella moottoritienopeuksia... polttaa karstat ja "puhdistaa" itse itsensä tuo hiukkasloukku.
Kaltaisiasi mainoksen uhreja riittää... uskotaan valmistajan ilmoittamiin päästö-ja kulutuslukemiin sokeasti ja on suurikin yllätys kun omassa normaalissa ajossa ei pääse lähellekään valmistajan laboratoriossa erityisesti testiin säädetyllä moottorilla saatuihin kulutuslukemiin.
Se ei silti ole myyjäliikkeen vika, että sinä olet yksinkertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573