Lontoo2

Anu

Jokohan sitä alkaisi oppia =)...

No niin tyttelit, uusi viikko taas, aika kuluu uskomattoman nopeasti, hui...

Jos viime viikolla oli pieni suru puserossa, niin nyt sekin on kuitattu ja läski saanut kyytiä, kohta on ensimmäinen kymppi rikki ja pitää iloita siitä ;)... Mutta ei se tähän jää, ei ollenkaan, eilen jo lenkillä kokeilein tällein interwalli-ajatuksella juosta/"pomppia" ylämäet mitä eteen tuli ja vähän tasaistakin, ja ilokseni huomasin, että ei satu, ei pyörrytä, ei tunnu TUSKAA =)!! Jos sitä joskus vielä tulevaisuudessa saisi juostua vaikka kilsankin putkeen. Olo on huomattavasti pirteämpi... Ja ruokatottumukset on tosiaan samat, ihan perusruokaa, kuituja, ja kyllä, HIILAREITA syön =) että ei mihinkään voin naposteluun mennä, saahan sitä oikeasti käyttää sitä päätänsä tässäkin asiassa...

Jeppistä, kertokaahan viikon tekemisistänne muutkin, ja iloista ystävänpäivää näin jo etukäteen!!

Anu

7

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maitotyttönen

Mitenhän musta alkaa tuntua siltä, että olen täällä joka ikinen maanantai valittamassa samaa asiaa?! "Kun taas meni viikonloppu syömiseksi." Ja perään liuta todella hyviä tekosyitä. ;)
      No, nyt sentään jotain positiivista. Vaikka tulikin syötyä enemmän kuin laissa sallitaan, tarjolla oli ns. kunnon ruokaa kaiken maailman roskaruokien sijaan (sitä yhtä hampurilaistahan ei lasketa, eihän?). =) Eli plussaa perjantaista, mutta viime viikon virallisesta punnituksesta huimat -0,5 kg. Pienestä sitä tuleekin ihminen onnelliseksi..

En saanut itseäni tänään kuritettua kuntopyörän kimppuun, se näyttää niin luotaantyöntävältä tuolla olohuoneen nurkassa. Ja huomenna on se kauhulla odotettu ystävänpäivä (jääkaapissa on muhimassa voileipäkakku, nam ja maiskis). Mutta jos siitä kunnialla selvitään, niin jatketaan taas tarmolla eteenpäin. =)

Oikein hyvää ystävänpäivää myös minun puolestani kaikille lontoolaisille!

• YSTÄVÄNPÄIVÄÄ

Kaikille tuleville lontoo-laiheliineille ... minulta tippunut - 2 kilooooooo :))))))))))

t. Sara

• Johanna

Hienoo et oot päässy taas pudottelun makuun :)... Ja muutkin joilla paino tippunu. Mulla hakuses edelleen, laiska minä hyi....

Kaikille Lontoolaisille mukavaa ystävänpäivää!

• Meiju

Joo, hyvää ystävänpäiväiltaa kaikille!
        Onhan meidän ryhmä nyt Lontoo 2, ettei kukaan turhaan niitä pikku bikineitä etsi..
        Onnittelut Sara, 2 kg on huima saavutus! Ja Anu,miten on mahdollista, että 10kg on hurahtanut ihan noin vain!
        Minä taidan nyt olla painavin, mutta en saa sellaista tsemppiä päälle, että voisin todella vaikka nutrata, että lähtis vähän enemmän. Mutta naiset... taulukoilla ei kovin monta nimeä ollut...joten hopihopi...

• Tuulikki
        Meiju kirjoitti:

Joo, hyvää ystävänpäiväiltaa kaikille!
        Onhan meidän ryhmä nyt Lontoo 2, ettei kukaan turhaan niitä pikku bikineitä etsi..
        Onnittelut Sara, 2 kg on huima saavutus! Ja Anu,miten on mahdollista, että 10kg on hurahtanut ihan noin vain!
        Minä taidan nyt olla painavin, mutta en saa sellaista tsemppiä päälle, että voisin todella vaikka nutrata, että lähtis vähän enemmän. Mutta naiset... taulukoilla ei kovin monta nimeä ollut...joten hopihopi...

Yritän kerätä tässä motivaatiota ja käyn lukemassa viestejänne päivittäin. Olen siis mukana mutta sanotaanko "horroksessa" :( . Kun sitten oikein tsemppaan, niin kirjoitan teille mahtavan rutistuksen... :)

• Sara
        Johanna kirjoitti:

Hienoo et oot päässy taas pudottelun makuun :)... Ja muutkin joilla paino tippunu. Mulla hakuses edelleen, laiska minä hyi....

Kaikille Lontoolaisille mukavaa ystävänpäivää!

Johanna!

Joo olen päässy vauhtiin taas, joten toivottavasti sinäkin pääset. Olet kyllä mua pitempi, joten ei sulla ole mitään hätää vielä ;)

Taas vaan jatketaan - tsemiä vaan plikat ja kiitos Meiju muistamisesta - selkä jo parempi mutta en vielä uskalla alkaa jumppaa, kun ei tiedä kestääkö...

• sorryyyy
        Sara kirjoitti:

Johanna!

Joo olen päässy vauhtiin taas, joten toivottavasti sinäkin pääset. Olet kyllä mua pitempi, joten ei sulla ole mitään hätää vielä ;)

Taas vaan jatketaan - tsemiä vaan plikat ja kiitos Meiju muistamisesta - selkä jo parempi mutta en vielä uskalla alkaa jumppaa, kun ei tiedä kestääkö...

se olikin joku vanha viesti, joten kiitos Meiju kilotiputusonnittelusta :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe