Miksi "maamme ystäväksi" itseään kuvaava yhdistys saattaa meidät kaikki vaaraan ja julkaisee kuvat? Miksi nämä paskakasat haluaa herättää vihaa muslimien keskuudessa provosoimalla?
Suomen sisu julkaisi pilakuvat
10
915
Vastaukset
- jatkuu näin
Lue!
Vilén vaatii Suomen Sisun pilakuvien poistoa
( 13.2. 10:28 )
Kansanedustaja ja eduskunnan suuren valiokunnan puheenjohtaja Jari Vilén (kok.) vaatii, että Suomen Sisu -järjestön julkaisemat Muhammad-pilakuvat pitää heti poistaa. Vilén haluaa, että viranomaiset puuttuvat suomalaisjärjestön toimintaan.
Vilén pitää pilakuvien julkaisemista vastuuttomana ja Suomen kansallista turvallisuutta vaarantavana. Suomen Sisu julkaisi Jyllands Posten -lehden kohua herättäneet pilakuvat eilen. Kansallismieliseksi itsensä nimeävä järjestö kertoi julkaisseensa kuvat kotisivuillaan vastalauseena Ruotsin valtiolle.
Ruotsissa suljettiin verkkosivuja kuvien julkaisemisen jälkeen.
Vilén painottaa, että kuvien julkaiseminen loukkaa syvästi muslimien uskonnollisia arvoja. Vilénin mukaan viranomaisten on käytettävä kaikki lain suomat keinot loukkaavien kuvien poistamiseksi ennen kuin ne tekevät korvaamatonta vahinkoa Suomelle. Myös hallituksen pitäisi Vilénin mielestä pohtia lainsäädännön hiomista niin, että voitaisiin estää taloudellisesti ja ihmishenkien kannalta arvaamaton toiminta. (STT)- eikä huomenna
JOs presidenttimmekin saa televisiossa pilkata Jeesusta vitseillään, niin mitä pahaa siinä on, jos jotku jotain profeettaa vähän vääntää vitsin tyngäksi.
Ei vaan ihan vakavissaan, ei ole reilua, että kenenkään uskontoa pilkataan. Sitä mieltä olen todella. - epicurist
Onkojan Jari nähnyt itse ne kuvat, vai Abu Labanin propagandalehtisen. Kumma juttu, etteivät kuvat loukanneet syvästi muslimeja silloin, kun ne julkaistiin Egyptissä lokakuun 17.
Kuvat on jukaistu jo yli sadalla eri saitilla. Michelle Malkinilla on lista:
http://michellemalkin.com/archives/004446.htm
Vain Suomessa ja Ruotsissa se on niin vaarallista, että suojelupoliisin pitää puuttua.
Suomettuminen II?
Jari Vilén, haista paska! Terroristienkö pitää nyt antaa voittaa? - tkr
mutta ei Suomen hallitus pysty asialle tekemään mitään. Suomen Sisun sivut loppuu .org joka tietääkseni tarkoittaa sitä että se on kansainvälinen domain. Palvelin ei välttämättä edes sijaitse Suomessa. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
- P.E.
tkr kirjoitti:
mutta ei Suomen hallitus pysty asialle tekemään mitään. Suomen Sisun sivut loppuu .org joka tietääkseni tarkoittaa sitä että se on kansainvälinen domain. Palvelin ei välttämättä edes sijaitse Suomessa. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
...domainin on rekisteröinyt ihan kotimainen kotisivupalvelujen tarjoaja Oulusta. Valitettavasti. Kyllä tällaiset sivut tosiaan kannattaisi hostata jossain ulkomailla.
- Ylen ohjelmissa
Ihan tasa-arvon nimissä saa pilkata kaikkia uskontoja. Saahan vaikka Uutisvuodossa laukoa Jeesus-vitsejä. Miksi pitäisi heti nostaa älämölö, jos jotain profeettaa pilkataan, kun kuitenkin toisten Jumalaa pilkataan samaan aikaan. Tasa-arvoon kuuluu, että kaikkien uskonnoista saa vääntää vitsiä TAI sitten ei väännetä vitsiä kenenkään uskonnosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000014096326- --------------
se ei oo mun juttu ketä pilkataan, mutta siitä välitän että mitä siitä seuraa. En usko että tv-ohjelmissa Jeesusta pilkattais, jos jostain pohjanmaan nurkilta tulis lestadiolaiset polttopullojen kanssa riehumaan. Siinä on se pointti.
- teida jesus
- Suomalainen
Sanoit aivan oikein, "paskakasat"
Itse olen erittäin syvästi suomalainen, mutta rauha on tärkeää, ja tuollaiset julkaisut voivat vaarantaa rauhan.
Olette hölmöjä "Suomen Sisun" edustajat, tuo ei kuvaa suomalaista sisua ollenkaan.
Muuttakaa järjestönne nimeksi "Suolen sisukset".- jukka
ei uskalleta edes seistä sanojen takana, teinien puuhastelua...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626