poikakaveri ja mä ollaan laihiksella

epätoivosta..

mutta kun se mun poikakaveri ei laihduta ollenkaan tosissaan! ei se yhtään hallitse syömistä, se vetää vaan lautaset täyteen ruokaa, eilen se osti kaks karkkipussia, maissilastuja, dippiä, kaks pulloo limua, sit vielä se pakotti mut tulemaan krillille. voi perkele oikeesti ei tuu mitään.sit se hangoittelee lenkille lähtöä ja lopulta valittaa kun nalkutan.se vetää pullaa kahvin kans ja vaaleeta leipää minkä kerkiää.ei se ollenkaan ymmärrä mitä se niinkun ajaa siitä suustaan alas.se ei ole laihtunut kiloakaan, mä olen 5kg 6 viikossa, mut ei se sitä haittaa eikä kiinnosta..se vaan ahtaa ruokaa sisäänsä... ai niin ja eilen vielä geishaakin!

6

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sekava tarina...

Hih!!!!

Meillä on ihan toisin päin.... Mun mies on laihduttanu yhteensä 30 kg sinä aikana kun ollaan oltu yhdessä ja mä oon yrittäny muka laihduttaa ihan yhtä kauan, mutta mä oon vaan lihonu.... Mua vituttaa niin suunnattomasti, että nyt se loppu. Siis se paskan syöminen!!!!!!

Musta tuntuu, että jos sun mies haluaa oikeesti laihtua, niin kyllä se siitä, mutta älä "nalkuta " ainakaan siitä koko ajan hänelle. Toki en voi tietää, oletko niin tehnytkään, mutta puhun vain omasta kokemuksesta, että se ei auta. Jotenkin tuntuu, että silloin vaan tekee enemmän mieli syödä kaikkea roskaa, vaikka sillä tietää itselleen´pahaa tekevänkin.
      Mä itse vielä lihon salakavalasti perseestä ja lantiosta, en mahasta, joten en olisi huomannut ees lihoneeni, jos ei vaatteet kiristäisi. Kukaan kaverikaan ei usko minun lihoneen, niin salakavalaa se on. Ja niin vaikea saada pois!!!

Olen vielä normaalipainossa, ylärajalla kuitenkin. Nyt lupaan laihduttaa 10 kg, noin. Siis terveellisesti syömällä, en kituuttamalla. Miten pystyn siihen????!!!??? Halu on kova!!! MIten voittaa mieliteot??? VAikka ei oikeasti ees tee mieli roskaa, siitä tulee paha olo ja mieli, niin silti jalat vie kauppaan joka päivä. Mä oon jo sairas!!!! Pientä masennustakin pukkaa ja sitä myöten noidankehää, jossa masennus ja ruoka ruokkivat toisiaan... :(
      Auttakaa!!!!!

Samalla voisin kysyä kasvissyöjiltä, että mistä tietäisin syönkö tarpeeksi monipuolisesti. Olen ollut yli vuoden lakto-ovo-vegetaristi, mutta musta tuntuu, että olen tyyliin vaan jättänyt lihan pois, mitään tilalle laittamatta... Joskus tosin syön soija-juttuja, mut liian harvoin...

• neuvo...

Kannattaa syödä proteiineja mieluiten joka aterialla! Itsekin söin pitkään liian kevyesti eikä paino laskenut, mutta heti kun lisäsin ruokavalioon enemmän kalaa, munia, raejuustoa ja manteleita, niin johan alkoi toimimaan! :) Soija on myös hyvä proteiininlähde.

• pulterix

jotenkin jäi sellainen kuva että sinä olisit se joka jätkän haluaa laihikselle? Kannettu vesi ei kaivossa pysy, jos ei sitä kiinnosta niin sun nalkutuksen jälkeen ei kiinnosta sitäkään vähää.

Toki auttaisi jos kertoisit onko jätkällä edes tarvetta laihduttaa vai kaipaatko itsellesi vaan kirittäjää.

• epätoivosta..

hän on n. vuoden hokenut että meidän molempien pitää laihduttaa,hänen 30 kiloa ja mun puolet siitä eli 15. nyt kun ite aloitin tositoimet, hän ei enää haluakaan tai no ei siltä näytä ainakaan

• tatti
        epätoivosta.. kirjoitti:

hän on n. vuoden hokenut että meidän molempien pitää laihduttaa,hänen 30 kiloa ja mun puolet siitä eli 15. nyt kun ite aloitin tositoimet, hän ei enää haluakaan tai no ei siltä näytä ainakaan

Tiedän kokemuksesta mitä on laihduttaa kun toinen ei ole samalla asialla.Mutta pakottaa häntä et voi, omasta päästä se on lähdettävä.
        Sanoisin että jätä nalkutus yms...se vain pahentaa asiaa.Syö sinä oman tyylisi mukaan ja toivotaan että mies myös saa itteään niskasta.

• ei pahal

mun jäbä 21v oli aluks vastahakoinen kun ehdotin et laihdutettais, mut kun alotettiin niin sehän on viel innokkaampi ku mä... Mut hyvä vaan.
      n19

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe