punainen liha/maitotuotteet pahasta??

you are what you eat..

ole tmitä syöt ohjelmassa sanottiin että pitää välttää punaista lihaa ja maitotuotteita! mä just jostain luin,että pitää saada paljon proteiiniä laihiksen aikana ja sitä sais just noista. mitä tässä pitäis uskoa?

8

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunen

Kyllähän sitä proteiinia saa muustakin kuin juuri punaisesta lihasta.
      Kannattaa korvata jauheliha soijarouheella. Tulee halvemmaksi. Soijarouhe on vielä erinomainen proteiininlähde ja sisältää paljon kalsiumia, rautaa ja sinkkiä :)

• you are what you eat..

sitä en ymmärrä??

• kasvissyöjä
        you are what you eat.. kirjoitti:

sitä en ymmärrä??

Sitä, että se on eläintä!!!! Ettekö te ihmiset oikeasti yhtään ajattele omaa napaanne pidemmälle???? KAikki lihansyöjät pitäisi laittaa ahtaisiin tiloihin lihotettaviksi ja sitten teurastaa. Oppiskohan kukaan siitä mitään???!!!???

• pulterix
        kasvissyöjä kirjoitti:

Sitä, että se on eläintä!!!! Ettekö te ihmiset oikeasti yhtään ajattele omaa napaanne pidemmälle???? KAikki lihansyöjät pitäisi laittaa ahtaisiin tiloihin lihotettaviksi ja sitten teurastaa. Oppiskohan kukaan siitä mitään???!!!???

Ihmiset on sekasyöjiä, katso vaikka kulmahampaitasi. Ei niitä porkkanan raateluun ole tarkoitettu.

Possuista tulee lounasta, niin se vaan on. Niin kauan kuin eläimiä tapetaan tarpeeseen, kuten luonto on tarkoittanut, omatuntoni on täysin puhdas. Poikkeuksena korkeintaan halal.

• piru.
        kasvissyöjä kirjoitti:

Minä olen lihansyöjä ja sillä siisti, siksi mulla on torahampaatkin suussani! Ei se punainen liha lihoita, mutta ei sitä tarve kärisyttää rasvassa ja suolassa kummiskaan....

• jokunen
        kasvissyöjä kirjoitti:

En oo muuten ikinä nähnyt sitä miten hirvi on laitettu ahtaaseen tilaan, lihotettu ja sitten teurastettu. Ootteko te? Tuli vaan mieleen.

• lihassa
        you are what you eat.. kirjoitti:

sitä en ymmärrä??

Eläinrasvassa on enemmän dioksiinia ja muita ympäristömyrkkyjä kuin kasvisrasvassa. Koulussa puhuttiin biologiassa ravintoketjuista ja siitä miten myrkyt kerääntyy ketjun huipulle. Taitaa olla KTL:n suosituksissakin lisätä papujen syöntiä vähintään kahteen kertaan viikossa. En usko että siitä on haittaakaan. Itse asiassa pavut on hyviä, niitä on helppo viljellä itsekin ja ne on myös halopja ja helppo valmistaa. Itse tykkään eniten Chickpavuista. Itsekasvatetut vihreät pavut on kans hyviä. Tuliset papuruuat maistuu. Tofu on herkullista. Linssit on helppo valmistaa. Vihreitä linssejä idätän jatkuvasti. Lihaa ja kalaa syön viikottain. Tutkimusten mukaan kasvissyöjät on pitkäikäisempiä ja solakampia kuin muut. Se saa miettimään asiaa.

• maitovasikka

Rasvaton maito on terveellistä ja hyvää, on tutkitusti totta että maidon kalsium auttaa painonhallinnassa. Kalkkitableteilla samaa vaikutusta ei ole havaittu.

Ihminen on sekasyöjä ja siksi täytyy tietää todella hyvin miten koostaa ateriat ennen kuin voi ryhtyä täysvegeteraristiksi. Lähipiiristä löytyy kokemusta kun eräs tuttu sai itselleen rehujen puputuksella pahan anemian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe