Hei kaikki,
mitä mieltä olette kehon arvista? Vaikuttavatko ne (intiimiin) parisuhteeseen?
Vaikuttaako suhtautumiseen syy, mistä ne ovat tulleet? Onko helpompi suhtautua kauneuskirurgian jättämiin arpiin esim. vatsa- tai rintaleikkaukset? Vai onko helpompi suhtautua esim. kolarissa tulleisiin/leikattuihin arpiin?
Tarkoitan, että onko helpompi suhtautua arpiin jotka ovat tulleet ns. 'tahattomasti', itse siihen vaikuttamatta. Esim. kolarin jälkeiset vammat tai palovammat ym?
Vaikuttavatko arvet seksuaalisuuteen, halukkuuteen tai haluttavuuteen?
Miehiä arvet usein vain charmistavat mutta entäpä naiset?
Arvet
5
1016
Vastaukset
- löytyy...
...arpia onnettomuuden seurauksena huomiotaherättävässä määrin, suhteeseemme ne eivät tietääkseni vaikuta, ei ainakaan pitäisi, joskus itseäni kyllä nolottaa kun ne näkyvät. Parempi kuitenkin että ne näkyvät arvet ovat niitä pahimpia.....tosi rakkaus ei arpiin katso.
- Mona-Henrika
Itselläni on neljä arpea. Sectio arpi (pystysuorassa) ja koko käsivarren mittainen arpi ovat ne pahimmat. Mutta eivätpä ne mitenkään ole vaikuttaneet "(intiimiin) parisuhteeseen" tai "seksuaalisuuteen, halukkuuteen tai haluttavuuteen?"
Luulen, että koska ne eivät itseäni liikuta millään tavalla. Enkä häpeä tai peittele niitä, niin niillä ei ole senkään takia niin suurta vaikutusta. Mutta varmaan riippuu ihan ihmisestä. - Angelica
Moi! Minun poikaystävälläni on paljon arpia, mutta ne kuuluvat häneen. En osaisi kuvitella häntä ilman niitä. Mielestäni ne ovat seksikkäitä. Niitä on kiva vedellä sormin ja pussailla.
Tosin ne ovat leikkausarpia, mutta ne kiehtovat minua. =)- Angelica
NE eivät vaikuta negatiivisesti intiimiin suhteeseen. Ehkä päin vastoin. Niitä on mukava kosketella.
- n-28-v
Itselläni on keskikehossa suuri alue palovamman arpeuttama, vahinko kävi lapsena, jäi ikuiset arvet. Nuorena oli heikkopaikka; en osallistunut koulun uimatunneille, en käynyt yhteissuihkuissa tai mitään vastaavaa. vanhemmaksi kun on tullut ja itsetunto on muutenkin noussut, niin eipä nuo ole enää tullut mieleenkään.
Ehkä vielä alle kaksikymppisenä vaikutti suhteissa; alastomuus ei ollut mitenkään luonnollista minulle, arvet heikensivät oman kehon kuvaani. Yhdenillan suhteissa tietenkin oli arpien takia vielä vaikeampi rentoutua, tutun kumppanin kanssa hiukan helpompaa.
Nyt itsekin välillä unohdan niiden olemassa olon. Mieheni ei ole arpia kommentoinut, tietenkin ensimmäisellä kerralla nähdessään kysyi mistä ovat tulleet. Mutta ei ole todellakaan niitä mitenkään seksikkääksi väittänyt tai muuta sellaista jonka tietäisin luonnollisestikin olevan valhetta. Ei ne haittaa kun olen tietoinen niistä ja mieskin ne tietää, niin ei tarvitse joka kerta niitä säikähtää. Tuntemuksiahan arvista ei tule, alue on tunnoton, joten ei haittaakaan ole, kuten kipuja tai vastaavaa. Se on vain esteettinen haitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468