Herbalife

Jppöölo

Tahtoisin kuulla kokemuksia herbalifen käyttäjiltä......

107

72925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palautetta

      Mulla on nyt rasvaprosentti pudonnut n.10%. Oon 21 -vuotias. Paino ei ole pudonnut kun noin 5 kiloa, ei ole tarvetta, mutta lihaksia tullut kun vähän urheileekin ja rasva lähtenyt...En ole kertaakaan ollut kipeä. Rahaa menee vähemmän, koska kaupassa käynti tulee kalliiksi.

    • Kokkikolmonen

      Että kertokaapas ihmiset kokemuksia?
      Kannattaako maksaa ne tuotteet?
      Tehoavatko ne?
      Kuinka orjallisesti pitää noudattaa sitten ruokavaliota?
      Saako syödä mitään muuta kuin tuotteita?
      Se on niin turkasen kallis???!!!
      Vastatkaa!!!!!!

      • palautetta

        En itse pidä kalliina, koska mulla ainakin meni ennen enemmän rahaa just ruokaan. Nyt on ruokakustannukset paljon pienemmät. Mä pidän sitä enemmän elämäntapa muutoksena, koska ei tunnu yhtään siltä, että olis dieetillä.

        Saa syodä muutakin kun tuotteita.


    • dieetti

      tää tämmönen on?

      • makkimarkkinoia

        Verkostomarkkinoijien huuhaa-dieetti. Myydään heikkolaatuisia proteiinijuomia tuplahintaan. Laadukkaampaa tavaraa saa edullisemmin urheiluliikkeistä, luontaistuotekaupoista ja suurista marketeista.


      • Rado
        makkimarkkinoia kirjoitti:

        Verkostomarkkinoijien huuhaa-dieetti. Myydään heikkolaatuisia proteiinijuomia tuplahintaan. Laadukkaampaa tavaraa saa edullisemmin urheiluliikkeistä, luontaistuotekaupoista ja suurista marketeista.

        Ole sinä hiljaa,kun et tiedä asiasta mitään!


      • Tuotteista vakuuttunut
        makkimarkkinoia kirjoitti:

        Verkostomarkkinoijien huuhaa-dieetti. Myydään heikkolaatuisia proteiinijuomia tuplahintaan. Laadukkaampaa tavaraa saa edullisemmin urheiluliikkeistä, luontaistuotekaupoista ja suurista marketeista.

        Mahtaakohan itselläsi olla kokemusta ko. tuotteista, kun voit noin rehvakkaasti niitä arvostella. Itse olen käyttänyt tuotteita jo tovin, ja käyttöä en aio lopettaa ikinä, jos ei jostain syystä ole pakko.


      • -15 kg
        makkimarkkinoia kirjoitti:

        Verkostomarkkinoijien huuhaa-dieetti. Myydään heikkolaatuisia proteiinijuomia tuplahintaan. Laadukkaampaa tavaraa saa edullisemmin urheiluliikkeistä, luontaistuotekaupoista ja suurista marketeista.

        Verkostomarkkinointi on hauskaa, saat ystäviä ja matkustat, autat itseäsi ja muita. Voi tehdä töitä kotoa käsin, hoitaa sivussa esim. omat lapsensa ja vaikkapa lastenlapsensa, sekä toimia vaikka omaishoitajana.
        Koulutukset ovat antoisia, tapaat iloisia energisiä ihmisiä, niitä yritysmaailmassa näkee liian vähän.
        Herbalifen avulla pysyt terveenä ja saat lisää elinvoimaa ja luultavasti myös elinvuosia.

        Kyllä tämäntyyppisessä markkinoinnissa kuplat katoaa nopeasti. Kun on kunnon tuotteet, yritys kasvaa ja kukoistaa ja voi käyttää rahaa esim. perustamalla tutkimuslaitoksia ja palkata maailman parhaat asiantuntijat 27 v ovat kaltaisesi yrittäneet firmaa kaataa, ei ole onnistunut.

        Harva tietää että Herbalifen oma hyväntekeväisyysosasto avustaa olemassa olevia hyväntekeväisyysjärjestöjä vuosittain suurilla summilla.

        Usassa valittiin taannoin naispuolinen myyjä vuoden yrittäjäksi ja pääjohtaja sai myös tunnustusta arvovaltaisen talouslehden taholta.


      • suomalaisia tuotteita
        -15 kg kirjoitti:

        Verkostomarkkinointi on hauskaa, saat ystäviä ja matkustat, autat itseäsi ja muita. Voi tehdä töitä kotoa käsin, hoitaa sivussa esim. omat lapsensa ja vaikkapa lastenlapsensa, sekä toimia vaikka omaishoitajana.
        Koulutukset ovat antoisia, tapaat iloisia energisiä ihmisiä, niitä yritysmaailmassa näkee liian vähän.
        Herbalifen avulla pysyt terveenä ja saat lisää elinvoimaa ja luultavasti myös elinvuosia.

        Kyllä tämäntyyppisessä markkinoinnissa kuplat katoaa nopeasti. Kun on kunnon tuotteet, yritys kasvaa ja kukoistaa ja voi käyttää rahaa esim. perustamalla tutkimuslaitoksia ja palkata maailman parhaat asiantuntijat 27 v ovat kaltaisesi yrittäneet firmaa kaataa, ei ole onnistunut.

        Harva tietää että Herbalifen oma hyväntekeväisyysosasto avustaa olemassa olevia hyväntekeväisyysjärjestöjä vuosittain suurilla summilla.

        Usassa valittiin taannoin naispuolinen myyjä vuoden yrittäjäksi ja pääjohtaja sai myös tunnustusta arvovaltaisen talouslehden taholta.

        turvallisempia ja jää rahat Suomen hyväksi.


      • suomalaista
        suomalaisia tuotteita kirjoitti:

        turvallisempia ja jää rahat Suomen hyväksi.

        Kyllähän näistäkin rahoista suurin osa jää Suomeen.

        Eihän edes vilja ole enää suomesta. Lihaa tuodaan, hedelmiä yms. jotka ovat täynnä säilöntäaineita ym.
        Siksi ne ovat niin halpojakin.
        Laatu ja luomu maksaa. Katsele kaupan luomuhyllyjä, siellä ne mätänee, ei ole kysyntää.
        Sitten ihmetellään, miksi lihotaan ja sairastellaan. Suomalaisia vaivaa ainakin talvisin vitamiinin puute, miksi se on niin vaikea myöntää.

        Luontaistuotteita mustamaalataan ja varsinkin suoramyyntituotteita.
        Joukkoon tietysti mahtuu kaikenlaisia P J....loita, jotka pilaavat kaikkien maineen, mutta niitä on onneksi todella vähän.


      • .......
        makkimarkkinoia kirjoitti:

        Verkostomarkkinoijien huuhaa-dieetti. Myydään heikkolaatuisia proteiinijuomia tuplahintaan. Laadukkaampaa tavaraa saa edullisemmin urheiluliikkeistä, luontaistuotekaupoista ja suurista marketeista.

        Oletko koskaan verrannut Herbalifen ja muun markkinoijan proteiinijauheita ym ravintolisäjauheita keskenään? Huomasin itse, että muut valmistajat myy ensinnäkin pienemmissä paketeissa ja niistä puuttuu paljon vitamiineja ja ravintoaineita..


    • tarina

      Ai että jälleenmyyjä tuli taas tyrkylle?

      • minätaas

        niin tuli, mutta mitenköhän on kun väittävät että ovat saaneet tuloksiakin. olen myös itse tehnyt omia proteiini juttuja urheiluliikkeen tuotteista!


      • Mirya
        minätaas kirjoitti:

        niin tuli, mutta mitenköhän on kun väittävät että ovat saaneet tuloksiakin. olen myös itse tehnyt omia proteiini juttuja urheiluliikkeen tuotteista!

        Itsellä menossa 3 viikko kun syön Herbalife proteiinijuomaa ja centtejä vyötäröltä lähtenyt 4 ja painoa vähän yli kaksi kiloa...Otan yhden proteiinijuoman aamulla ja lounaalla. Päivällisellä syön ruokaa,jossa on mukana salaattia.Välipaloja saa syödä hedelmiä,vihanneksia(porkkana,omena,jne)sitten juon illalla taas yhden proteiinijuoman. Maidon voi korvata maustamattomalla jugurtillakin johon tuo jauhe sekoitetaan.Ja alussa oli vähän nälän tynkää mutta syön hedelmän tai porkkanan välipalaksi niin helpotti.Vettä pitää juoda.Itselle on myös tullut virkeyttä ja pirteyttä, liikuntaa olen lisännyt myös.


      • hassu
        Mirya kirjoitti:

        Itsellä menossa 3 viikko kun syön Herbalife proteiinijuomaa ja centtejä vyötäröltä lähtenyt 4 ja painoa vähän yli kaksi kiloa...Otan yhden proteiinijuoman aamulla ja lounaalla. Päivällisellä syön ruokaa,jossa on mukana salaattia.Välipaloja saa syödä hedelmiä,vihanneksia(porkkana,omena,jne)sitten juon illalla taas yhden proteiinijuoman. Maidon voi korvata maustamattomalla jugurtillakin johon tuo jauhe sekoitetaan.Ja alussa oli vähän nälän tynkää mutta syön hedelmän tai porkkanan välipalaksi niin helpotti.Vettä pitää juoda.Itselle on myös tullut virkeyttä ja pirteyttä, liikuntaa olen lisännyt myös.

        Hyvä juttu; olet virkistynyt ja laihtunut. Olet lisännyt veden juontia ja liikuntaa. KÄytätä välipaloiksi hedelmää tai porkkanaa.

        Sitä vain mietin, että mihin yleensä tarvitsee elämäntapamuutoksen jälkeen jotain Herbalifeä. Kun paino noilla muutoksilla laskee muutenkin.


      • Oma kokemus
        hassu kirjoitti:

        Hyvä juttu; olet virkistynyt ja laihtunut. Olet lisännyt veden juontia ja liikuntaa. KÄytätä välipaloiksi hedelmää tai porkkanaa.

        Sitä vain mietin, että mihin yleensä tarvitsee elämäntapamuutoksen jälkeen jotain Herbalifeä. Kun paino noilla muutoksilla laskee muutenkin.

        Ihan vaan tiedoksi, että minulla 2,5 vuoden käytön jälkeen ei ole kuin POSITIIVISTA SANOTTAVAA ko. tuotteista.
        En ole varsinaisesti muuttanut ruokailutottumuksiani, minulla ei ole ollut tarvetta laihduttaa mutta piristystä, terveyttä ja lihaksia olen tarvinnut. Näitä "puuttuvia" asioita olenkin saanut elämääni.
        Elämääni on tullut tavoitteita, joita olen huomannut asettavani Herbalifen käytön myötä. Hyvinvointiohjelman hinta (n. 150 eur/kk) on pieni hinta siitä, että baareissa juokseminen on jäänyt, olen päässyt tupakasta eroon (em. johtuu asennemuutoksesta terveellisemmän elämän puolesta) ja jatkuva sairasteluni (joka ei ollut johtuva tupakoinnista eikä alkoholista, tiedoksi vaan)on loppunut. Olen saanut uusia ystäviäkin. Jokainen kokeillut/käyttäjä tietää omat tuloksensa. Tämäkin on vain minun kokemukseni. Mutta voin sanoa että löysin sen mitä olin etsinytkin ;)


    • Karl

      Älä laita rahojasi humpuukiin.

      Jos sinulla on ylimääräistä, niin anna se vaikka mieluummin Unicefille, SPR:lle tai Kirkon ulkomaanavulle. Silloin tiedät varmasti mihin rahasi menivät ja etkä pety niin pahasti.

      • puhelinkerääjä

        älkää vaan antako rahojanne mihinkään ns. hyväntekeväisyyteen. Itse oikeutaistelua käyn, koska olen ollut "huijari" yritykselle tekemässä töissä tietenkin tietämättä petoksesta. laittakaa vaan rahanne omiin laihdutusjuttuihinne. ohessa osoite jossa musta lista huijariyrityksistä jotka ovat kiinni jääneet avatkaa ja tutkikaa, ennekuin rahanne "hyväntekeväisyyteen" laitatte.
        http://www.muskrat.fi/lista.htm


    • anu

      söimme mieheni kanssa molemmat Herbalaifi 7 kk. ja ei tapahtunut mitään.ihan tosi.nyytki vielä jäljellä kaapissa 10 purkkia:))))lopetin koska oli turha syöda jos mitään ei tapahtu.

      • käyttäjä2

        Olen ollut Herbalife-eläjänä nyt noin kuukauden. Kiloja on lähtenyt 3, senttejä enemmänkin, vyötäröltä 4 cm ja lantiolta 4,5cm. Makean himo on välillä sietämätön, kun olen ollut karkkiaddikti. Katsotaans nyt miten käy. Olo on mukavampi, kun vaatteet ei enää niin paljon kiristä ja askelkin on keveämpi.

        Aion jatkaa dieettiä vielä muutaman viikon, kun on jauheitakin jäljellä, mutta tuskin enää kauempaa. Rahallisesti on mielestäni turhan kallista..


      • urheiluvalmentaja
        käyttäjä2 kirjoitti:

        Olen ollut Herbalife-eläjänä nyt noin kuukauden. Kiloja on lähtenyt 3, senttejä enemmänkin, vyötäröltä 4 cm ja lantiolta 4,5cm. Makean himo on välillä sietämätön, kun olen ollut karkkiaddikti. Katsotaans nyt miten käy. Olo on mukavampi, kun vaatteet ei enää niin paljon kiristä ja askelkin on keveämpi.

        Aion jatkaa dieettiä vielä muutaman viikon, kun on jauheitakin jäljellä, mutta tuskin enää kauempaa. Rahallisesti on mielestäni turhan kallista..

        MIELIPIDE:rahallista säästö oikeesti saa kun sekoittaa itse protskujuomat yms vitskut. katsokaa kauppojen urheiluhyllyjä ja vertailkaa tuotteita vaikka netissä tai siellä kaupassa.
        Toisaalta ihan sama jos rahaa on paljon niin ei ne herbukka valmisteetkaan huono vaihtoehto ole valmiiksi laskettuja.


      • Jaha

        Ei kyllä voi muuta kuin ihmetellä, ettei tuotteet mukamas ole tehonneet 7kk:n aikana. Silloin kannattaisi katsoa itseänsä peiliin, että missä on vika. Eihän mitkään tuotteet auta, jos niitä vaan kaapissa pitää. Eikä ne auta silloinkaan, jos samalla haluaa jatkaa makkaran ja muun rasvaisen syöntiä...


      • jompp

        ei mikään aine pysty suoraan laihduttamaan:) nää on vaan apuna siihen et jaksais edes yrittää lähtee laihduttaa, eikä kannata lähtee sille linjalle et kilot pois nopeesti tuotteiden avulla vaan niitä ois hyvä syödä vielä jonki aikaa eteenpäin että saadaan ns. elämäntapamuutos pysyväksi


      • minulle.

        Olen käyttänyt vuosia sitten ne juomat, pillereitä on vielä jäljellä.

        Itse en onnistunut laihduttamaan, mutta asenteessakin oli vikaa.

        Nyt haluaisin kokeilla uudestaan, mutta nytpä ei olekkaan varaa ostaa niin kalliita tuotteita.

        Aloin juuri vähä -"hilari" ruokailun, mutta tuolla taas tyrmättiin, että se poistaa vain nestettä!

        Ilmoitan tietoni, jos myisit, mutta kerro hinta.


    • yllätti

      -Enpä juuri haksahda ihmedieetteihin,mutta päätin kerrankin rohkeasti kokeilla Herbalifeä kuukauden ajan. (N.160 euroa!)
      -Nyt on viisi päivää takana ja ihmeekseni on kaikenlaista jo tapahtunut:Paino putosi heti kaksi kiloa ja kolmannen päivän jälkeen taas kilon lisää eli kolme kiloa yhteensä neljän päivän aikana.Otettuani vitamiinijauheen ensimmäisen kerran,katosi näläntunne!Se oli aika uskomatonta,koska olen heikko iltapaloille ja leivälle.Verenpaineeni oli normaalilukemissa heti vuorokauden jälkeen ja erikoisempaa on se,että olin unohtanut ottaa silloin verenpainelääkkeeni!Tavallisesti,jos jää vuorokausikin väliin ilman lääkkeitä,nousee verenpaine vähintään 150:een.Lukema oli tänä aamuna122/79! -Mittasin vyötäröni ennen herbalife-jakson aloittamista ja totesin kolme päivää myöhemmin,että senttejä oli kadonnut seitsemän! -Jätin oikeoppisesti leivän,perunan,riisin,makaronin ja pastan pois.Otan herbalifepirtelöni aamuisin ja iltaisin ja syön päivällä hedelmiä,kanaa,kalaa,kalkkunaa,vihanneksia,raejuustoa,maitorahkaa,luonnonjugurttia.Kaiken aikaa on täysi olo,mikä täytyy kunnialla vakuuttaa.Olen itsekin yllättynyt,sillä en helposti "usko ennenkuin näen".

      • Kuolo

        7 senttiä kolmen päivän aikana. No tuo nyt on todella agressiivista markkinointia.
        Kyllä, ilman muuta kannattaa ja seuraavaksi alkaa herua hyväkuntoisuutta ja kaueutta ovista ja ikkunoista. Ihan vaan sillä ihme pirtelöllä.
        Ovatko ihmiset niin mukavuuden haluisi,että ovat valmiita ostamaan 200€ kuukausi annoksen, koska siinä on kaikki mitä tarvitsee. Ei haluta nähdä sen vertaa vaivaa, että muutettaisiin niitä tottumuksia ilman Herbalifen vaikutuksia.
        Aika jännä noissa verkostomarkkinoinneissa on se, että elämä on elämää vasta kun alkaa sellaiseen. Milloin tulee rahaa, milloin terveyttä ym. Toki jokainen tekee rahoillaan mitä tahtoo, mutta kannattaisiko nyt kokeilla hieman halvemoia protskupirtelöitä ja vitamiineja, ihan vaan noin vertailun vuoksi?


      • Herttileijjaa
        Kuolo kirjoitti:

        7 senttiä kolmen päivän aikana. No tuo nyt on todella agressiivista markkinointia.
        Kyllä, ilman muuta kannattaa ja seuraavaksi alkaa herua hyväkuntoisuutta ja kaueutta ovista ja ikkunoista. Ihan vaan sillä ihme pirtelöllä.
        Ovatko ihmiset niin mukavuuden haluisi,että ovat valmiita ostamaan 200€ kuukausi annoksen, koska siinä on kaikki mitä tarvitsee. Ei haluta nähdä sen vertaa vaivaa, että muutettaisiin niitä tottumuksia ilman Herbalifen vaikutuksia.
        Aika jännä noissa verkostomarkkinoinneissa on se, että elämä on elämää vasta kun alkaa sellaiseen. Milloin tulee rahaa, milloin terveyttä ym. Toki jokainen tekee rahoillaan mitä tahtoo, mutta kannattaisiko nyt kokeilla hieman halvemoia protskupirtelöitä ja vitamiineja, ihan vaan noin vertailun vuoksi?

        Ystäväni oli viikonloppuvierailulla. Hän oli NIIN muuttunut puolen vuoden aikaan: -15 kiloa! Hän sai vauvan tammikuussa, aloitti hoikistumaan keväällä -8 kilolla. Kesän ajan hän mietti miten saisi pysähtyneen painonlaskun uudelleen käyntiin ja aloitti Herbalife -kuurin. Nyt on lähtenyt 10 viikossa 7 kiloa. Hän on kuin eri ihminen: pirteä, vatsa toimii ja tosi hoikka :) (aloitti keväällä myös juoksemisen ynnä muun liikunnan tukemaan dieettiä)

        Viikonlopun aikana mieheni kanssa innostuimme ajatuksesta alkaa Herbalife -kuurille. (ystäväni on jälleenmyyjä) Koska meillä molemmilla on jo vuosia ollut kymmenestä kahteenkymmeneen kiloon ylipainoa per naama, en usko että pääsemme "omin voimin" eroon niistä. (yrittäneet vaikka millä keinoin)

        Olemme kolmissa kymmenissä ja kun ruokaa syö, siihen tulee ns. himo eikä voi lopettaa tai "ottaa vain vähän". (kuten alkoholisti tai tupakanpolttaja --> pitää lopettaa täysin) Enkä nyt tarkoita sitä että lopettaisimme kokonaan syömisen, vaan että pirtelöillä pudottaisimme liikakilot samalla miettien strategiaa miten pidämme ne sitten poissa tavan ruoalla/ elämäntapamuutoksilla.

        Maanantaina sitten teimme citymarketissa viikon ruokaostoksia ja satuimme urheiluosaston proteiinijuomien eteen; mieheni halusi heti ottaa pussin mukaan: hinta oli melkein puolet Herbalifen vastaavasta! (ainoa estävä seikka aloittaa Herbalife -kuuri oli sen hinta)

        Nyt olemme siis toista päivää "kuurilla", olo on aivan mahtava, pirtelöt tosi hyviä ja välipaloiksi ostimme proteiinipatukoita samasta hyllystä á 1,00e/kp. (Herbalifella kuulemma saman hintaisia).

        SIIS JOS EI OLE VARAA HERBALIFEEN, kuten meillä, kannattaa kokeilla noita muiden valmistajien juomia :)

        Katsotaan sitten parin kuukauden päästä, miten meillä meni kuurit, nyt ainakin olemme innoissamme sekä kuurin hinnasta, mausta ja helppoudesta!


    • exmyyjä

      älkää vain ryhtykö jälleenmyyjäksi!! olette naimisissa asian kanssa lopun ikäänne. myyjät ovat epärehellisiä eikä rahoja saa takisin vaikka niin lupaavatkin. humpuukia koko juttu, sanoisinko amerikkalaisten liikemiehien kusetus juttu, muut köyhtyy ja he rikastuvat!! myyjät valehtelevat minkä kerkeevät, toiset jopa kokopäiväisesti. jutut näistä laihtumisista ja ihmeparantumisista ovat pelkkää sanahelinää!! tuotteet tehdään halvoista raaka-aineista. älkää vaan erehtykö ostamaan näitä tuotteita!!

      • Minä itte

        Miten olet jäänyt naimisiin Herbalifen kanssa loppuiäksi? Minkälainen tapauksesi oli, kun halusit rahasi takaisin ja mikset saanut? Kertoisitko tarkemmin, kun kaveri on houkutellut kokeilemaan Herbajuttuja ja tavallaan vähän kiinnostaisi, mutta haluaisin kuulla kokemuksia muiltakin.


      • kunhan ihmettelen
        Minä itte kirjoitti:

        Miten olet jäänyt naimisiin Herbalifen kanssa loppuiäksi? Minkälainen tapauksesi oli, kun halusit rahasi takaisin ja mikset saanut? Kertoisitko tarkemmin, kun kaveri on houkutellut kokeilemaan Herbajuttuja ja tavallaan vähän kiinnostaisi, mutta haluaisin kuulla kokemuksia muiltakin.

        Minua kiinnostaisi myös, koska itse olen miettinyt jälleenmyyyjäksi ryhtymistä. myyminenhän tapahtuu käteisellä eikä velaksi, joten minäkin ihmettelen, mistä ei saa rahojaan takaisin...Et kai ole mennyt myymään tuntemattomille tyypeille velaksi?

        Käyttäjäkokemuksista voin sanoa, että olen tyytyväinen. Laihtunut olen noin 4kiloa kuukauden aikana. On tullut virkeyttä lisää ja jaksan jopa juosta lenkillä jonkin matkaa. Iho on parantunut, ilmeisesti en ollut aiemmin syönyt riittävästi proteiineja. Nyt katson, että päivittäinen protskun tarve tulee tyydytetyksi.


      • Käyttäjä
        kunhan ihmettelen kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi myös, koska itse olen miettinyt jälleenmyyyjäksi ryhtymistä. myyminenhän tapahtuu käteisellä eikä velaksi, joten minäkin ihmettelen, mistä ei saa rahojaan takaisin...Et kai ole mennyt myymään tuntemattomille tyypeille velaksi?

        Käyttäjäkokemuksista voin sanoa, että olen tyytyväinen. Laihtunut olen noin 4kiloa kuukauden aikana. On tullut virkeyttä lisää ja jaksan jopa juosta lenkillä jonkin matkaa. Iho on parantunut, ilmeisesti en ollut aiemmin syönyt riittävästi proteiineja. Nyt katson, että päivittäinen protskun tarve tulee tyydytetyksi.

        Voin kertoa oman tarinani. Olen koko ikäni ollut ylipainoinen,ja olen nyt 14 vuotias. 12 vuotiaana laihdutin 22 kiloa ja ihoni jäi kamalan löysäksi,mutta laihdutin kuitenkin terveellisesti,painonvartijoilla. Painoi nousi taas ja nyt äitipuoleni päätti auttaa minua.. Olen ollut herbalifen kanssa kuukauden ja 1 viikon ja tulokset ovat seuraavat: Painoa lähtenyt 5 kiloa, VYÖTÄRÖLTÄ 10 senttiä, LANTIOLTA 10 senttiä, ja mahasta 15 senttiä,joka on aina ollut ongelma-alueeni. Olen todella iloinen ja perheeni on iloinen puolestani! Isäni asuu italiassa ja o´len täällä tämän kesän ja aion yllättää äitini kun pääsen suomeen. Olen ollut useissa kokouksissa,ja niitä ei pidettäisi,jos tämä olisi turhaa. Itse aion aloittaa myymisen heti kun voin, sillä tällä työllä saa rahaa. Minä uskon herbalifeen ja piste! Olen kuullut ja nähnyt niin paljon ennen ja jälkeen juttuja ja ei pelkästään laihdutusta,vaan mm.ihon paranemista ja aknen poistumista. Voiteet ovat uskomattomia! :)


      • Käyttäjä
        Käyttäjä kirjoitti:

        Voin kertoa oman tarinani. Olen koko ikäni ollut ylipainoinen,ja olen nyt 14 vuotias. 12 vuotiaana laihdutin 22 kiloa ja ihoni jäi kamalan löysäksi,mutta laihdutin kuitenkin terveellisesti,painonvartijoilla. Painoi nousi taas ja nyt äitipuoleni päätti auttaa minua.. Olen ollut herbalifen kanssa kuukauden ja 1 viikon ja tulokset ovat seuraavat: Painoa lähtenyt 5 kiloa, VYÖTÄRÖLTÄ 10 senttiä, LANTIOLTA 10 senttiä, ja mahasta 15 senttiä,joka on aina ollut ongelma-alueeni. Olen todella iloinen ja perheeni on iloinen puolestani! Isäni asuu italiassa ja o´len täällä tämän kesän ja aion yllättää äitini kun pääsen suomeen. Olen ollut useissa kokouksissa,ja niitä ei pidettäisi,jos tämä olisi turhaa. Itse aion aloittaa myymisen heti kun voin, sillä tällä työllä saa rahaa. Minä uskon herbalifeen ja piste! Olen kuullut ja nähnyt niin paljon ennen ja jälkeen juttuja ja ei pelkästään laihdutusta,vaan mm.ihon paranemista ja aknen poistumista. Voiteet ovat uskomattomia! :)

        JA vielä se,että herbalife EI OLE laihduttamista tai painon lisäämistä,vaan terveellistä syömistä. Ihminen tarvitsee 150 eri ravintoainetta päivässä ja syömme niistä vain 50 . Herbalife tuotteet (mm.pirtelöt) sisältävät tämän määrän,ja iho ei jää roikkuvaksi. JA tuote sopii kaikille. Lapsille,raskaana oleville,vanhuksille..Itse heti kun pääsen suomeen niin aion tarjota apuani mm.äidilleni ja ukilleni,jotka ovat aina olleet ylipainoisia! :)


      • vie kalatkin

        Laihduttu on ja parannuttu ja nähty samaa tapahtuvan monille muillekin.
        Elätkö omavaraistaloudessa, onnittelen jos näin on.
        Taitaapa päälläsi olla jotain muuta kuin oman pellon pellavaa ja ajelet tuontiautolla.
        Näin se maailma pyörii, viedään ja tuodaan. Toiset ostaa toiset myy.
        Raaka-aineen osuus on kaikissa tuotteissa se pienin osa tuotteen hinnasta. Siitä osansa ottaa mainosmies, duunari, rekkakuski ja myyjällekin vähän jää. Onko se sitten oikein vai väärin.


      • mie6
        Käyttäjä kirjoitti:

        JA vielä se,että herbalife EI OLE laihduttamista tai painon lisäämistä,vaan terveellistä syömistä. Ihminen tarvitsee 150 eri ravintoainetta päivässä ja syömme niistä vain 50 . Herbalife tuotteet (mm.pirtelöt) sisältävät tämän määrän,ja iho ei jää roikkuvaksi. JA tuote sopii kaikille. Lapsille,raskaana oleville,vanhuksille..Itse heti kun pääsen suomeen niin aion tarjota apuani mm.äidilleni ja ukilleni,jotka ovat aina olleet ylipainoisia! :)

        HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52
        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.


      • mie7
        Käyttäjä kirjoitti:

        Voin kertoa oman tarinani. Olen koko ikäni ollut ylipainoinen,ja olen nyt 14 vuotias. 12 vuotiaana laihdutin 22 kiloa ja ihoni jäi kamalan löysäksi,mutta laihdutin kuitenkin terveellisesti,painonvartijoilla. Painoi nousi taas ja nyt äitipuoleni päätti auttaa minua.. Olen ollut herbalifen kanssa kuukauden ja 1 viikon ja tulokset ovat seuraavat: Painoa lähtenyt 5 kiloa, VYÖTÄRÖLTÄ 10 senttiä, LANTIOLTA 10 senttiä, ja mahasta 15 senttiä,joka on aina ollut ongelma-alueeni. Olen todella iloinen ja perheeni on iloinen puolestani! Isäni asuu italiassa ja o´len täällä tämän kesän ja aion yllättää äitini kun pääsen suomeen. Olen ollut useissa kokouksissa,ja niitä ei pidettäisi,jos tämä olisi turhaa. Itse aion aloittaa myymisen heti kun voin, sillä tällä työllä saa rahaa. Minä uskon herbalifeen ja piste! Olen kuullut ja nähnyt niin paljon ennen ja jälkeen juttuja ja ei pelkästään laihdutusta,vaan mm.ihon paranemista ja aknen poistumista. Voiteet ovat uskomattomia! :)

        HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52
        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.


      • Voi aikoja oi tapoja
        mie6 kirjoitti:

        HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52
        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        Luepa myös Israelin terveysviranomaisten tiedote selvitystyön päätteeksi vuoden 2005 keväältä sekä Sveitsin vastaavan viranomaistahon tekemä selvitys.

        Tämä asia oli jostain kumman syystä jäänyt mm. HS:n toimittajalta unhon yöhön. Heikkoa toimittajan perustyötä.

        Urho Matti eli uusiksi meni, jos toimituksen esimiehillä selkärankaa löytyy ja toimittaja uudestaan koulun penkille. Tosiasiat olisivat myös kivoja.


      • Puhu oman asiasi puolesta...
        mie7 kirjoitti:

        HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52
        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        ...äläkä keskity haukkumaan toisia.

        Keskusteluissa ei saa:
        Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
        Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja

        Eikai myöskään haukkua asiattomasti tuotteita tai palveluja

        Herbalife ja sen asiantuntijat uskovat, että on olemassa useita tekijöitä, jotka voivat olla artikkeleissa mainittujen potilaiden epänormaalien maksa-arvojen syynä. Ensinnäkin, useilla potilailla oli jo todettu vakavia sairauksia, kuten rasvamaksa, metabolinen oireyhtymä ja hepatiitti, jotka erittäin todennäköisesti olivat maksaan liittyvien oireiden syy. Tämän lisäksi tiettyjen ruoka-aineiden, resepti- ja reseptivapaiden lääkkeiden ja alkoholin käyttö - joko yksin tai yhdessä käytettynä, ovat tunnettuja maksavaurioiden syitä. Ja lopuksi, johtuen Herbalifelle annetun informaation vähyydestä, on mahdotonta tietää, olivatko kyseiset henkilöt mahdollisesti käyttäneet ei- Herbalife -tuotteita, jotka sisälsivät maksaa vaurioittavia toksiineja tai muita maksalle vahingollisia tuotteita, jotka olisivat aiheuttaneet heidän epänormaalit maksa-arvonsa.

        Se siitä uutisankasta.


    • kokemusta yli vuosi

      Ihmisiä on erilaisia, toiset sitoutuvat avioliittoon ja ovat uskollisia puolisolleen. Toiset sitoutuvat hyvinvointiinsa ja noudattavat ohjelmaa tarkasti, tekemättä syrjähyppyjä. En ole mikään fani, vaan omakohtaisen kokemuksen myötä todennut, että 27 kilon painonpudotus vajaassa vuodessa ei olisi onnistunut muilla konstein. Kaikkea on kokeiltu ja vähäkalorisia diettejä painonvartijaohjelmaa myöten. Kysymys on ravinnosta ja sen tasapainosta. Keho saa kunnollista rakennusainetta joka hetki, eikä tarvitse jääkaapilla ravata. Luulin olevani luuseri, joka ei voi vastustaa hyvää ruokaa. Se olikin kehoni, joka vaati lisää ravinteita. Rakkaat lukijat, voin sydämenipohjasta suositella tuotteita. Jos et saa tuloksia, kysymys on ajasta, tuloksia tulee, kun annat kehollesi aikaa tehdä muutoksia ravinnolla, jossa on tiede takana. Olen ryhtynyt tekemään työtä asian parissa ja vakuuttunut yrityksen tekevän kaikkensa, jotta me saisimme parasta mahdollista ruokaa. Sinä päätät tulevaisuudestasi, minä voin koko ajan hyvin.

    • innu

      Ihan päivityksenä: herbalife aloituskuuri maksaa tällä hetkellä 100-117e.

      Minulla ei ole omakohtaista kokemusta kys. dieetistä, koska en taistele painoni kanssa. Pari ystävääni ovat nyt dieetillä. Toisella paino pudonnut kuukaudessa 6kg ja toisella 8kg. Kummallakin ruokavalio mennyt täysin uusiksi. Tottakai oikealla ruokaremontilla ja elämäntapojen muutoksella saa samat tulokset kuin herbalifilla, mutta onhan se hyvä tapa saada "uusi elämänmuutos" käyntiin. Sitä ei kai kukaan voi kieltää?

      Painonpudotushan koostuu ravinnon ja liikunnan oikeasta tasapainosta. Eihän monikaan elä montaa kuukautta 2pirtelöä/pv ja patukat päälle ja tottakai ruoka. Vähitellen moni käyttää enää 1pirtelö/pv ja silloin ruokavaliokin on jo muuttunut niin ettei paino tule takaisin.

      Ja niin kuin dieetti kuin dieetti. Jos dieetin jälkeen palaa entisiin tapoihin tulee painoa vielä enemmän lisää.

    • Syntymästä utelias

      "Kaikkea pitää kokeilla, paitsi insestiä ja kansantanhuja", sanoin kait Mato Valtonen aikoinaan. Ehkäpä tämä kuuluu siihen kokeiltavien kategoriaan.

      • T. =)

        Alkuun hinta hirvittää, mutta vastaavasti säästön huomaakin heti seuraavalla kauppakäynnillä. Ja varsinkin minulla, entisellä herkkujen suurkuluttajalla on kauppalaskun pudonneet huomattavasti! Jokainen tekee elämällään mitä haluaa, tämä ei varmastikkaan ole kaikkien juttu. Jokaisella ei ole halua tai ehkä mahdollisuuttakaan kokeilla mitä hyvää herbalife voisi ko. ihmiselle tuoda. Itse en kuitenkaan kadu hetkeäkään että skeptisenä ihmisenä lähdin kokeilemaan ja olinkin sillä mielellä että näytän kaikille että tämä on ihan huuhaa juttu. Toisin kävi, olen ihan koukussa ja varmasti lopun elämääni. Etsitpä sitten laihdutusapua, apua kolesteroliin tai verenpaineeseen, lisää lihaksia, "lääkettä" iho-ongelmiín, pirteyttä tms. Suosittelen koko sydämestäni kokeilemaan, itse nostin elämänlaatuni ja läheisteni elämänlaadun heti potenssiin kymmenen.


      • kysymyksen
        T. =) kirjoitti:

        Alkuun hinta hirvittää, mutta vastaavasti säästön huomaakin heti seuraavalla kauppakäynnillä. Ja varsinkin minulla, entisellä herkkujen suurkuluttajalla on kauppalaskun pudonneet huomattavasti! Jokainen tekee elämällään mitä haluaa, tämä ei varmastikkaan ole kaikkien juttu. Jokaisella ei ole halua tai ehkä mahdollisuuttakaan kokeilla mitä hyvää herbalife voisi ko. ihmiselle tuoda. Itse en kuitenkaan kadu hetkeäkään että skeptisenä ihmisenä lähdin kokeilemaan ja olinkin sillä mielellä että näytän kaikille että tämä on ihan huuhaa juttu. Toisin kävi, olen ihan koukussa ja varmasti lopun elämääni. Etsitpä sitten laihdutusapua, apua kolesteroliin tai verenpaineeseen, lisää lihaksia, "lääkettä" iho-ongelmiín, pirteyttä tms. Suosittelen koko sydämestäni kokeilemaan, itse nostin elämänlaatuni ja läheisteni elämänlaadun heti potenssiin kymmenen.

        Jos tämä Herbalife on niin erinomainen tuote laihdutukseen, niin miksi meillä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä. Jos tuote varmasti tehoaisi, niin sitä käyttäisi kaikki.
        Tuotteita ei tarvitsisi edes markkinoida, ne vietäs käsistä. Esitteessäkin todetaan, että maailmassa on noin 400 miljoona ylipainoista ihmistä. Herää kysymys, että miksi? Eikö tuotetta osata markkinoida? Varmaan osataan, mutta kun se ei tehoa.
        Toinen kysymys. Miksi tätä "erinomaista ravitsevaa" tuotetta ei viedä kehitysmaihin nälkää näkeville lapsille? Pirtelö päivässä voisi pelastaa monen lapsen hengen.
        Siellähän olisikin markkinat, MUTTA!

        Itse kokeilin tuotetta vuoden ja se riitti.
        Alussa olin innostunut ja lisäsin myös liikuntaa ja kyllähän se paino putosi. Sitten tuli loukkaantuminen ja kuntoilu piti lopettaa vähäksi aikaa ja paino nousi. Joten se paino putosi vain liikunnan ansiosta. Miksi siis maksaisin maltaita tuotteista, jos paino pysyy kurissa pelkällä liikunnalla.
        Tuotteista tuli myös muita ongelmia, koska niissä on aineita joille olen allerginen.
        Allergia oireet palasi.
        Vuoden kokemuksella sanon, että samanlaista huu haata, kuin muutkin laihdutus tuotteet.
        Terveellinen monipuolinen kotiruoka on parasta, eikä maksa maltaita. Sillähän sitä on eletty ennenkin.
        Miten voitiin ennen Herbalifea?


      • Herba antoi - Herba otti
        kysymyksen kirjoitti:

        Jos tämä Herbalife on niin erinomainen tuote laihdutukseen, niin miksi meillä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä. Jos tuote varmasti tehoaisi, niin sitä käyttäisi kaikki.
        Tuotteita ei tarvitsisi edes markkinoida, ne vietäs käsistä. Esitteessäkin todetaan, että maailmassa on noin 400 miljoona ylipainoista ihmistä. Herää kysymys, että miksi? Eikö tuotetta osata markkinoida? Varmaan osataan, mutta kun se ei tehoa.
        Toinen kysymys. Miksi tätä "erinomaista ravitsevaa" tuotetta ei viedä kehitysmaihin nälkää näkeville lapsille? Pirtelö päivässä voisi pelastaa monen lapsen hengen.
        Siellähän olisikin markkinat, MUTTA!

        Itse kokeilin tuotetta vuoden ja se riitti.
        Alussa olin innostunut ja lisäsin myös liikuntaa ja kyllähän se paino putosi. Sitten tuli loukkaantuminen ja kuntoilu piti lopettaa vähäksi aikaa ja paino nousi. Joten se paino putosi vain liikunnan ansiosta. Miksi siis maksaisin maltaita tuotteista, jos paino pysyy kurissa pelkällä liikunnalla.
        Tuotteista tuli myös muita ongelmia, koska niissä on aineita joille olen allerginen.
        Allergia oireet palasi.
        Vuoden kokemuksella sanon, että samanlaista huu haata, kuin muutkin laihdutus tuotteet.
        Terveellinen monipuolinen kotiruoka on parasta, eikä maksa maltaita. Sillähän sitä on eletty ennenkin.
        Miten voitiin ennen Herbalifea?

        Kokeilin Herbalife-tuotteita touko-heinäkuussa painonpudotustarkoituksessa ja paino putosi tuona aikana 1,5-2 kg, eikä ole tullut takaisin. Korvasin yhden aterian proteiinipirtelöllä, vähensin hieman rasvojen ja sokerien määrää ja lisäsin veden juontia. Liikuntaa en lisännyt Pilleripurkkeja oli hylly täynnä: cell activator, cell-u-loss, kuitu-&yrttipuriste ja monivitamiini. Paino siis putosi, senttejä ei niinkään, mutta olo oli koko kuurin ajan kuin entivanhaisella osuuskaupan omistajalla. Sen vuoksi olen entinen HL-käyttäjä. Maha oli yleensä turvoksissa ja tuntui kuin se olisi ollut puolillaan kiviä. Suoli toimi välillä moitteettomasti, välillä taas sai pukertaa pupun papanoita.
        Lopulta aloin katsella purkkien tuoteselosteita: kaikenlaista kivaa maan ja taivaan väliltä niihin pillereihin on sisään leivottu, mutta ylimmäisenä ravintosisältönä sekä pirtelössä, vitamiinipillerissä että cell activatorissa on rauta. Jos syöt yhden pirtelön maksimimäärän ko. pillereitä, saat 230% annoksen rautaa suosituksiin verrattuna - siis muun syömäsi ruoan sisältämän raudan lisäksi. Sopii varmaan urheilijoille, mutta ei tällaiselle istumatyötä tekevälle naiselle jonka hB on ilman pillereitäkin 158 eikä vapaa-ajan liikunta ole riittävällä tasolla. Mm. tässä lienee ollut syy vatsan oikutteluun, mutta eniten hirvittää ajatella miten paksuksi vereni olisi päässyt jos olisin vain sinnikkäästi jatkanut dieettiä.
        Ihmetellä täytyy tämän minun HL-välittäjäni huoletonta asennetta kun alussa kyselin tuotteiden sisällöstä ja vaikutuksista kun niistä ei kuulemma mitään haittaa ainakaan ole, hyvä olo vain kasvaa, unen tarve vähenee ja makean himo hiipuu. Englanninkielisessä promomateriaalissa kyllä patistetaan lekurille ennen kuurin aloitusta, mutta ei meillä Suomessa kuulemma tartte. Ja jotkut kilpailijoiden valmisteet ne kuulemma on aiheuttaneet jos jonkilaista komplikaatiota käyttäjilleen, mutta ei nämä. Ja niitä ihmeparantumistarinoita - niistä riitti kerrottavaa...
        Mikäli suuri osa minkä tahansa hoidon tehosta riippuu psyykestä kuten sanotaan, niin se suoramarkkinointisaarna jota HL-välittäjät tarjoavat alkumetreiltä saakka vetää kyllä maton alta tämän kalliin ja sitoutumista vaativan kuurin positiivisilta vaikutuksita. Jos tätä tuotetta saisi ostaa kaupan hyllyltä, niin saattaisin pitääkin pirtelö- ja proteiinijauhepurkkia kaapissa pahan päivän varalle (helppo aterian korvike), mutta niin kauan kuin HL-välittäjät käyttäytyvät kuin juuri heräysjuhlilta palanneet ei taida meikätytön 'välinedieetti' jatkua. Joka kokee tarvitsevansa apua painonpudotukseen voi toki kokeilla tätä(kin) tuoteperhettä, mutta mikään ainoa oikea se ei ole. Ihmisen elimistö reagoi aina yksilöllisellä tavalla eli se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle. Itse suosittelisin HL:ää vain (kunto)urheilijoille joilla on todella käyttöä näille extra määrille vitamiineja ja hivenaineita.


      • pesu
        Herba antoi - Herba otti kirjoitti:

        Kokeilin Herbalife-tuotteita touko-heinäkuussa painonpudotustarkoituksessa ja paino putosi tuona aikana 1,5-2 kg, eikä ole tullut takaisin. Korvasin yhden aterian proteiinipirtelöllä, vähensin hieman rasvojen ja sokerien määrää ja lisäsin veden juontia. Liikuntaa en lisännyt Pilleripurkkeja oli hylly täynnä: cell activator, cell-u-loss, kuitu-&yrttipuriste ja monivitamiini. Paino siis putosi, senttejä ei niinkään, mutta olo oli koko kuurin ajan kuin entivanhaisella osuuskaupan omistajalla. Sen vuoksi olen entinen HL-käyttäjä. Maha oli yleensä turvoksissa ja tuntui kuin se olisi ollut puolillaan kiviä. Suoli toimi välillä moitteettomasti, välillä taas sai pukertaa pupun papanoita.
        Lopulta aloin katsella purkkien tuoteselosteita: kaikenlaista kivaa maan ja taivaan väliltä niihin pillereihin on sisään leivottu, mutta ylimmäisenä ravintosisältönä sekä pirtelössä, vitamiinipillerissä että cell activatorissa on rauta. Jos syöt yhden pirtelön maksimimäärän ko. pillereitä, saat 230% annoksen rautaa suosituksiin verrattuna - siis muun syömäsi ruoan sisältämän raudan lisäksi. Sopii varmaan urheilijoille, mutta ei tällaiselle istumatyötä tekevälle naiselle jonka hB on ilman pillereitäkin 158 eikä vapaa-ajan liikunta ole riittävällä tasolla. Mm. tässä lienee ollut syy vatsan oikutteluun, mutta eniten hirvittää ajatella miten paksuksi vereni olisi päässyt jos olisin vain sinnikkäästi jatkanut dieettiä.
        Ihmetellä täytyy tämän minun HL-välittäjäni huoletonta asennetta kun alussa kyselin tuotteiden sisällöstä ja vaikutuksista kun niistä ei kuulemma mitään haittaa ainakaan ole, hyvä olo vain kasvaa, unen tarve vähenee ja makean himo hiipuu. Englanninkielisessä promomateriaalissa kyllä patistetaan lekurille ennen kuurin aloitusta, mutta ei meillä Suomessa kuulemma tartte. Ja jotkut kilpailijoiden valmisteet ne kuulemma on aiheuttaneet jos jonkilaista komplikaatiota käyttäjilleen, mutta ei nämä. Ja niitä ihmeparantumistarinoita - niistä riitti kerrottavaa...
        Mikäli suuri osa minkä tahansa hoidon tehosta riippuu psyykestä kuten sanotaan, niin se suoramarkkinointisaarna jota HL-välittäjät tarjoavat alkumetreiltä saakka vetää kyllä maton alta tämän kalliin ja sitoutumista vaativan kuurin positiivisilta vaikutuksita. Jos tätä tuotetta saisi ostaa kaupan hyllyltä, niin saattaisin pitääkin pirtelö- ja proteiinijauhepurkkia kaapissa pahan päivän varalle (helppo aterian korvike), mutta niin kauan kuin HL-välittäjät käyttäytyvät kuin juuri heräysjuhlilta palanneet ei taida meikätytön 'välinedieetti' jatkua. Joka kokee tarvitsevansa apua painonpudotukseen voi toki kokeilla tätä(kin) tuoteperhettä, mutta mikään ainoa oikea se ei ole. Ihmisen elimistö reagoi aina yksilöllisellä tavalla eli se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle. Itse suosittelisin HL:ää vain (kunto)urheilijoille joilla on todella käyttöä näille extra määrille vitamiineja ja hivenaineita.

        Kaikenlaisia lisäravinteita on tullu kokeiltua ja täytyy sanoa että mistään ei ole ollut merkittävää apua. Sen sijaan apua on ollut apäterveellisten ruokaaineiden vähentämisestä sekä hedekmien ja vihannesten syönnistä. Just vähän aikaa sitten tuli kakkoselta dokkari missä oli tutkimuksia vitamiineista ja lisäravinteista. Tutkimuksissa paljastui että vihannekset ja hedelmät voittavat kaikki pillerit 100-0! Lopettakaa ihmiset humpuuki hommat ja alkakaa syömään oikein ja liikkumaan, tulee hyvä olo ja kaikkea muuta mitä herbalife lupaa. Tosin joillekkin ihmiselle pitää luvata kuu taivaalta että uskovat ja alkavat noudattaa terveellisiä elämäntapoja.


      • Joginennn
        pesu kirjoitti:

        Kaikenlaisia lisäravinteita on tullu kokeiltua ja täytyy sanoa että mistään ei ole ollut merkittävää apua. Sen sijaan apua on ollut apäterveellisten ruokaaineiden vähentämisestä sekä hedekmien ja vihannesten syönnistä. Just vähän aikaa sitten tuli kakkoselta dokkari missä oli tutkimuksia vitamiineista ja lisäravinteista. Tutkimuksissa paljastui että vihannekset ja hedelmät voittavat kaikki pillerit 100-0! Lopettakaa ihmiset humpuuki hommat ja alkakaa syömään oikein ja liikkumaan, tulee hyvä olo ja kaikkea muuta mitä herbalife lupaa. Tosin joillekkin ihmiselle pitää luvata kuu taivaalta että uskovat ja alkavat noudattaa terveellisiä elämäntapoja.

        Ite aloin syömään hl:ää lähinnä lisäravinteena. Korvaan sillä yhden aterian päivässä ja toisen extrana. Suurin ongelmani on pieni vyötärö lihavuus joka johtuu täysin epäterveellisistä ruokatottumuksista, sekä diabeteksestä. Teen raskasta duunia joten myös protsku lisät on tervetullut. Pariviikkoa syöneenä voin sanoa että pirteyttä on tullut lisää paljon. Painosta en ole niin kiinnostunut että olisin mittaillut. Mutta jokatavalla parempi fiilis. Myös suklaapatukat mitä saa hl:in kautta ovat iltanälkään hyviä.


      • ja "humpuukia"
        pesu kirjoitti:

        Kaikenlaisia lisäravinteita on tullu kokeiltua ja täytyy sanoa että mistään ei ole ollut merkittävää apua. Sen sijaan apua on ollut apäterveellisten ruokaaineiden vähentämisestä sekä hedekmien ja vihannesten syönnistä. Just vähän aikaa sitten tuli kakkoselta dokkari missä oli tutkimuksia vitamiineista ja lisäravinteista. Tutkimuksissa paljastui että vihannekset ja hedelmät voittavat kaikki pillerit 100-0! Lopettakaa ihmiset humpuuki hommat ja alkakaa syömään oikein ja liikkumaan, tulee hyvä olo ja kaikkea muuta mitä herbalife lupaa. Tosin joillekkin ihmiselle pitää luvata kuu taivaalta että uskovat ja alkavat noudattaa terveellisiä elämäntapoja.

        Sitten lopetin lisäravinteiden ja laihdutustuotteiden käytön. 2v minäkin uskottelin itselleni, että kasviksista ja hedelmistä saan kaiken ja söin niitä varmaan kilon päivässä. En polta enkä juo, joten elin terveellisesti. Painon kanssa oli ongelmia, väsymys ja vaidevuosivaivat panivat hakemaan apua. Törmäsin ärsyttävän energiseen ystävääni, joka kutsui minut herbaluennolle. Menin, koska siellä oli tunnettu ja arvostettu lääkäri luennoimassa.
        Päätin ostaa vain proteiinijauheen, koska mielestäni söin niin terveellisesti, että en lisävitamiineja tarvitse.
        Kotona sitten kelasin luennon antia mielessäni ja tulin siihen tulokseen, että tarvitsen ne vitamiinit ja myös kuitupuristeet vatsantoimintaa ja imeytymistä parantamaan.
        Jotain oli kai vialla, koska kuntoni oli niin huono, ruokavaliostani huolimatta.
        Päätöstä helpotti kuukauden tyytyväisyystakuu, en menettäisi mitään
        Viikon kuluttua olin kuin uudestisyntynyt ja alle 2 kk kuluttua sen huomasi jokainen. Ei ollut naama kurjan näköinen niin kuin aikaisempien laihdutusten jälkeen.
        Kokemuksesta voin sanoa, että laihduttaja, odottava, imettävä ja ikääntynyt tarvitsee lisäravinteita, kuten jo monet suomalaisetkin lääkärit suosittelevat. Hyviä rasvoja, esim omega-3 tuskin kukaan saa riittävästi ruoasta.


      • vähäosaisia lapsia
        kysymyksen kirjoitti:

        Jos tämä Herbalife on niin erinomainen tuote laihdutukseen, niin miksi meillä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä. Jos tuote varmasti tehoaisi, niin sitä käyttäisi kaikki.
        Tuotteita ei tarvitsisi edes markkinoida, ne vietäs käsistä. Esitteessäkin todetaan, että maailmassa on noin 400 miljoona ylipainoista ihmistä. Herää kysymys, että miksi? Eikö tuotetta osata markkinoida? Varmaan osataan, mutta kun se ei tehoa.
        Toinen kysymys. Miksi tätä "erinomaista ravitsevaa" tuotetta ei viedä kehitysmaihin nälkää näkeville lapsille? Pirtelö päivässä voisi pelastaa monen lapsen hengen.
        Siellähän olisikin markkinat, MUTTA!

        Itse kokeilin tuotetta vuoden ja se riitti.
        Alussa olin innostunut ja lisäsin myös liikuntaa ja kyllähän se paino putosi. Sitten tuli loukkaantuminen ja kuntoilu piti lopettaa vähäksi aikaa ja paino nousi. Joten se paino putosi vain liikunnan ansiosta. Miksi siis maksaisin maltaita tuotteista, jos paino pysyy kurissa pelkällä liikunnalla.
        Tuotteista tuli myös muita ongelmia, koska niissä on aineita joille olen allerginen.
        Allergia oireet palasi.
        Vuoden kokemuksella sanon, että samanlaista huu haata, kuin muutkin laihdutus tuotteet.
        Terveellinen monipuolinen kotiruoka on parasta, eikä maksa maltaita. Sillähän sitä on eletty ennenkin.
        Miten voitiin ennen Herbalifea?

        Katso Herbalife Family Foundation sivuilta, kuinka paljon firma auttaa. Intialaiset katulapset ovat jo vuosia olleet avun saajia.

        Jos ruokamme olisi samanlaista kuin vaikka 100 v sitten, ei ylipaino vaivaisi. Ravinnon etsiminen jo kulutti paljon energiaa.
        Tuli kuituja, ei osattu kuoria jyviä, marjat ja sienet ym luomuruoka kuuluivat ruokavalioon.

        Nyt on sokerit, vehnäjauhot, ravinnossa on paljon energiaa, mutta vähän ravintoaineita.

        Kevyttuotteet - raskaat asiakkaat.

        Tuskin koskaan on syöty niin vähärasvaista kuin nyt, mummotkin laittaa kahviin rasvatonta maitoa ja sakkariinia.

        Mikä saa aikaan hillittömän ruoanhimon. No, kehon epätoivoinen halu saada puuttuvia ravintoaineita, sitä on tahdonvoiman mahdoton vastustaa.

        Mielelläni kyllä ostan tuotteet yritteliäältä naapurin kotirouvalta, kun omin silmin näin muutoksen hänessä, oli pakko kokeilla. Kyllä toimii.
        Allergiaa aina tietysti löytyy, joku voi olla allerginen jopa äidinmaidolle.

        Ps. Tyttäreni lapsesta saakka vaivannut atopia ja allergiset reaktiot hoidettiin menestyksellisesti antioksidanttihoidolla ja luomuruoalla ja kasvipohjaisilla vitamiineilla se on pysynyt aisoissa. Hoidon vaikutus oli nähtävissä vasta puolen vuoden kuluttua. Puhdistusreaktio aiheutti monen kuukauden hirvittävän rupisen ihottuman, jota oli jopa päänahassa(tällaisia oireita on ollut alussa myös joillakin herban käyttäjillä). Moni olisi varmasti jättänyt hoidon kesken, mutta onneksi lääkäri sai tytön vakuuttuneeksi onnistumisesta. Suomessa hoitona oli vain kortisoni, kukaan ei puhunut ruokavaliosta mitään. Antioksidanttihoito tapahtui USA:ssa 15 v sitten.


      • jälleenmyyjä
        kysymyksen kirjoitti:

        Jos tämä Herbalife on niin erinomainen tuote laihdutukseen, niin miksi meillä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä. Jos tuote varmasti tehoaisi, niin sitä käyttäisi kaikki.
        Tuotteita ei tarvitsisi edes markkinoida, ne vietäs käsistä. Esitteessäkin todetaan, että maailmassa on noin 400 miljoona ylipainoista ihmistä. Herää kysymys, että miksi? Eikö tuotetta osata markkinoida? Varmaan osataan, mutta kun se ei tehoa.
        Toinen kysymys. Miksi tätä "erinomaista ravitsevaa" tuotetta ei viedä kehitysmaihin nälkää näkeville lapsille? Pirtelö päivässä voisi pelastaa monen lapsen hengen.
        Siellähän olisikin markkinat, MUTTA!

        Itse kokeilin tuotetta vuoden ja se riitti.
        Alussa olin innostunut ja lisäsin myös liikuntaa ja kyllähän se paino putosi. Sitten tuli loukkaantuminen ja kuntoilu piti lopettaa vähäksi aikaa ja paino nousi. Joten se paino putosi vain liikunnan ansiosta. Miksi siis maksaisin maltaita tuotteista, jos paino pysyy kurissa pelkällä liikunnalla.
        Tuotteista tuli myös muita ongelmia, koska niissä on aineita joille olen allerginen.
        Allergia oireet palasi.
        Vuoden kokemuksella sanon, että samanlaista huu haata, kuin muutkin laihdutus tuotteet.
        Terveellinen monipuolinen kotiruoka on parasta, eikä maksa maltaita. Sillähän sitä on eletty ennenkin.
        Miten voitiin ennen Herbalifea?

        kerroppa nyt ihmeessä mille herpalife pirtelöissä olit allerginen... kiinnostaa varmasti niitä 70miljoonaa päivittäistä käyttäjää vajaassa 70 eri maassa. et taida ymmärtää ihmisen elimistön toiminnasta MITÄÄN. niin kun ei tiedä suurin osa muistakaan ihmisistä. Mutta se on pakko sanoa että harvinaisen tyhmä olit jos lopetit herban syönnin...


      • mie6
        jälleenmyyjä kirjoitti:

        kerroppa nyt ihmeessä mille herpalife pirtelöissä olit allerginen... kiinnostaa varmasti niitä 70miljoonaa päivittäistä käyttäjää vajaassa 70 eri maassa. et taida ymmärtää ihmisen elimistön toiminnasta MITÄÄN. niin kun ei tiedä suurin osa muistakaan ihmisistä. Mutta se on pakko sanoa että harvinaisen tyhmä olit jos lopetit herban syönnin...

        LOPETTAMINEN tuskin on tyhmää ALOITTAMINEN sen sijaan lienee jo HULLUUTTA:

        HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52
        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.


      • jälleenmyyjä
        jälleenmyyjä kirjoitti:

        kerroppa nyt ihmeessä mille herpalife pirtelöissä olit allerginen... kiinnostaa varmasti niitä 70miljoonaa päivittäistä käyttäjää vajaassa 70 eri maassa. et taida ymmärtää ihmisen elimistön toiminnasta MITÄÄN. niin kun ei tiedä suurin osa muistakaan ihmisistä. Mutta se on pakko sanoa että harvinaisen tyhmä olit jos lopetit herban syönnin...

        Miten puolustelet tutkimusten tuloksia?
        Jälleenmyyjät ei taida ymmärtää terveydestä ja terveyden ylläpidosta yhtään mitään.
        Myyjäksi kun kelpaa vaikka laitapuolen kulkija, joka opettelee puheet ulkoa ja osaa puhua sujuvasti potaskaa.
        Satun tuntemaan muutaman myyjän, jotka eivät todella ole ammattilaisia.
        Taitaapi mennä tienestit nollille uutisten jälkeen.


      • skepsi
        pesu kirjoitti:

        Kaikenlaisia lisäravinteita on tullu kokeiltua ja täytyy sanoa että mistään ei ole ollut merkittävää apua. Sen sijaan apua on ollut apäterveellisten ruokaaineiden vähentämisestä sekä hedekmien ja vihannesten syönnistä. Just vähän aikaa sitten tuli kakkoselta dokkari missä oli tutkimuksia vitamiineista ja lisäravinteista. Tutkimuksissa paljastui että vihannekset ja hedelmät voittavat kaikki pillerit 100-0! Lopettakaa ihmiset humpuuki hommat ja alkakaa syömään oikein ja liikkumaan, tulee hyvä olo ja kaikkea muuta mitä herbalife lupaa. Tosin joillekkin ihmiselle pitää luvata kuu taivaalta että uskovat ja alkavat noudattaa terveellisiä elämäntapoja.

        Mieti hei pari kertaa mitä sun vihannekset ja hedelmät tänä päivänä pitää sisällään? ruiskulannoitteita ja kasvinsuojeluaineita kasvitarhassa? ison kauppaketjun keskusvarastossa keinovalolla kypsytettyjä herkkuja? niillä se elimistö jaksaa ja elämänlaatu paranoo...


      • jälleenmyyjä
        mie6 kirjoitti:

        LOPETTAMINEN tuskin on tyhmää ALOITTAMINEN sen sijaan lienee jo HULLUUTTA:

        HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52
        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        Herbalife, lausunto
        JOULUKUU 2007
        Herbalife ravintolisiä käytetään turvallisesti ja myydään 1,6 miljoonan itsenäisen Herbalife –myyjän
        toimesta yli 65 maassa. Mitään todisteita ei ole siitä, että tuotteemme olisivat syy maksaongelmiin,
        joista kerrotaan Journal of Hepatologyn lokakuussa 2007 ilmestyneissä artikkeleissa.
        Olemme tietenkin tietoisia raporteista, jotka koskevat pientä määrää kuluttajia, joilla on ollut
        epänormaaleja maksan entsyymiarvoja. Tämän vuoksi Herbalife palkkasi ulkopuolisia tieteen ja
        lääketieteen asiantuntijoita, suoritti laajat puolueettomat tutkimukset ja toimi tiiviissä yhteistyössä
        niiden hallinnollisten elinten kanssa, jotka tutkivat näitä asioita. Nämä laajat tutkimukset eivät
        tuottaneet mitään tieteellistä tulosta, joka osoittaisi, että edes yksi tuotteistamme tuoteselostuksen
        ohjeiden mukaisesti käytettynä olisi luontaisesti myrkyllinen tai että edes yksi tuotteidemme
        ainesosa voisi aiheuttaa maksavaurioita.
        Herbalife tuotteet on valmistettu ja etiketöity täsmälleen jokaisen markkina-alueen määräysten
        mukaisesti. Ei Herbalife, eikä mikään hyväksynnöistä vastaava viranomainen sallisi sellaisen
        tuotteen myyntiä, josta olisi tietoa, että se voisi aiheuttaa toksisen reaktion. Kaikkialla maailmassa
        jokaisen tuotteen ”aktiiviset” ainesosat on lueteltu etiketissä. Lisäravinteittemme turvallisuus ja
        terveysväittämät perustuvat viimeisimpään tieteelliseen tietoon.
        Herbalifen laadunvalvontaosasto on tarkastanut ja vahvistanut kaikkien Herbalifen
        tuotantolaitosten laadun ja suorittaa säännöllisiä tarkastuksia laadun varmistamiseksi (QA/QC).
        Yrityksellä on oma valvontalaboratorio, jossa tuotteet tutkitaan säännöllisesti. Kaikki tuotteet
        tarkastetaan tuotannon jälkeen ja lähetetään turvallisissa, hyvin suojatuissa pakkauksissa.
        Kaikissa Herbalife –tuotteissa on selkeät etiketit, joissa annetaan käyttöohjeet. Tämän lisäksi
        Herbalife suosittaa lääkärissä käyntiä jokaiselle, jolla on terveysongelmia, ennen kuin aloittaa
        painonpudotuksen tai lisäravinneohjelman, etenkin raskaana oleville tai niille, joilla on olemassa
        oleva sairaus.
        Kaksi artikkelia, jotka julkaistiin Journal of Hepatology –lehdessä liittyvät tapauksiin, joita myös
        Israelin ja Sveitsin terveysviranomaiset tutkivat. Herbalife oli tietoinen näistä tapauksista ja oli
        tiiviissä yhteistyössä terveysviranomaisten kanssa. Herbalife on vakuuttunut, että tänä päivänä
        kummankin maan terveysviranomaiset, ovat täysin tyytyväisiä Herbalifen vastaukseen.
        Vastauksena Israelin Terveysministeriön kyselyyn Herbalife kokosi ryhmän omista ja ulkopuolisista
        tieteen ja lääketieteen tutkijoista. Omat ja ulkopuoliset tutkijat, tapasivat Israelin terveysministeriön
        viranomaiset ja heille annettiin laaja dokumentaatio tuotteistamme. Herbalife suoritti jokaisen
        terveysministeriön pyytämän testin tuotteistamme, mukaan lukien tunnetut maksatoksiinit,
        raskasmetallit ja tuholaistorjunta-aineet. Kaikista testeistä saatiin negatiiviset tulokset ja ne
        luovutettiin Israelin terveysministeriölle.
        On tärkeää huomata, että Israelissa ainoa kuolemantapaus, josta Israelin terveysministeriö
        raportoi, sisälsi useita samanaikaisia sairauksia.
        Kuten eräs Herbalifen palveluksessa oleva asiantuntija mainitsi ”Oli ilmoitettu, että tällä
        naishenkilöllä oli jo todettu hepatiitti B ja hepatiitti C, ja johtuen näistä kahdesta vakavasta
        kroonisesta maksainfektiosta on mahdotonta todeta, että maksan äkillinen pettäminen olisi voinut
        johtua Herbalifen käytöstä.”
        Kun asiaa oli tutkittu yli vuoden, Israelin terveysministeriö ei voinut esittää mitään tieteellistä
        todistetta Herbalife –tuotteiden ja maksan epänormaalin toiminnan välisestä yhteydestä näiden
        muutaman potilaan osalta. Itse asiassa Israelin terveysministeriö antoi 1 toukokuuta 2005
        lausunnon. ”Ei ole mitään todisteista syy-seuraussuhteesta tuotteiden ja epänormaalia
        maksantoimintaa kuvaavien testitulosten välillä”
        David Heber M.D.,Ph.D.,F.A.C.P.,F.A.C.N., on myös tutkinut nämä tiedot. Tohtori Heber on
        Herbalifen Ravitsemus- ja Tieteellisen neuvottelukunnan puheenjohtaja sekä Kalifornian yliopiston,
        Los Angeles, Ravitsemuskeskuksen johtaja. Hän toimii UCLA Lääketieteellisen koulun
        tiedekunnassa vuodesta 1978, on tällä hetkellä lääketieteen ja kansanterveyden professori sekä
        lääketieteen osastolla kliinisen ravitsemuksen osaston perustaja ja johtaja.
        Dr. Heber matkusti Sveitsiin tapaamaan Dr. Onetaa koskien tutkimusta ja tuotteitamme. Herbalife
        oli tiiviissä yhteistyössä Sveitsin terveysministeriön kanssa heidän kyselyynsä liittyen. Jälleen
        kerran Herbalife luovutti laajan dokumentaation tuotteistaan ja tarjosi apua sekä omilta että
        ulkopuolisilta tieteen ja lääketieteen asiantuntijoilta. Lopputuloksena oli, että Sveitsin
        terveysministeriön tutkinnasta vastaava virkailija ilmoitti suullisesti 2006, että mitään lisätietoja ei
        tarvita ja hänen mielestään asia on kunnossa.
        Herbalife ja sen asiantuntijat uskovat, että on olemassa useita tekijöitä, jotka voivat olla
        artikkeleissa mainittujen potilaiden epänormaalien maksa-arvojen syynä. Ensinnäkin, useilla
        potilailla oli jo todettu vakavia sairauksia, kuten rasvamaksa, metabolinen oireyhtymä ja hepatiitti,
        jotka erittäin todennäköisesti olivat maksaan liittyvien oireiden syy. Tämän lisäksi tiettyjen ruokaaineiden,
        resepti- ja reseptivapaiden lääkkeiden ja alkoholin käyttö - joko yksin tai yhdessä
        käytettynä, ovat tunnettuja maksavaurioiden syitä. Ja lopuksi, johtuen Herbalifelle annetun
        informaation vähyydestä, on mahdotonta tietää, olivatko kyseiset henkilöt mahdollisesti käyttäneet
        ei- Herbalife -tuotteita, jotka sisälsivät maksaa vaurioittavia toksiineja tai muita maksalle
        vahingollisia tuotteita, jotka olisivat aiheuttaneet heidän epänormaalit maksa-arvonsa.
        Me ymmärrämme huolen koskien positiivisia ”uusintatestien” tuloksia, sekä Israelissa että
        Sveitsissä. Joissain tapauksissa positiivinen uusintatestitulos tunnetulla allergeeneilla ja
        valvotuissa olosuhteissa suoritettuna on pätevä. Israelissa ja Sveitsissä uusintatestejä ei
        kuitenkaan valvottu. Oireet palautuivat itse ilmoitetun yhden tai useamman Herbalife –tuotteen
        uudelleenkäytön jälkeen, mutta sitäkään ei valvottu, käytettiinkö muita tuotteita ja/tai muita
        mahdollisia allergeeneja. Tällainen tulos ei ole vakuuttava, sillä Herbalife -tuotteiden ainesosissa ei
        ole tunnettuja maksatoksiineja. Sveitsin terveysministeriö tuli samaan tulokseen todeten tapauksen
        yksittäiseksi ja pitäen sitä vain ”mahdollisena” tekijänä.
        Herbalife –tuotteet ovat ja pysyvät turvallisina ja tehokkaina, kuten ovat olleet jo yli 27 vuotta.
        Herbalifen ja ulkopuolisten asiantuntijoiden laajoissa tutkimuksissa ja testauksissa ei ole löydetty
        mitään luotettavaa tieteellistä todistetta Sveitsin ja Israelin tapausten ja meidän tuotteittemme
        välisestä syy-seuraussuhteesta. Täten haluamme vakuuttaa useille sadoille tuhansille
        asiakkaillemme kaikkialla maailmassa, että tuotteemme ovat turvallisia ohjeiden mukaisesti
        käytettyinä.
        Y.Steve Henig, Ph.D.
        Tieteellinen johtaja, Herbalife
        David Heber, M.D.,Ph.D.,F.A.C.P.,F.A,C.N.
        Puheenjohtaja, Herbalifen, Ravitsemus- ja Tieteellinen neuvottelukunta


      • tehoa
        jälleenmyyjä kirjoitti:

        Herbalife, lausunto
        JOULUKUU 2007
        Herbalife ravintolisiä käytetään turvallisesti ja myydään 1,6 miljoonan itsenäisen Herbalife –myyjän
        toimesta yli 65 maassa. Mitään todisteita ei ole siitä, että tuotteemme olisivat syy maksaongelmiin,
        joista kerrotaan Journal of Hepatologyn lokakuussa 2007 ilmestyneissä artikkeleissa.
        Olemme tietenkin tietoisia raporteista, jotka koskevat pientä määrää kuluttajia, joilla on ollut
        epänormaaleja maksan entsyymiarvoja. Tämän vuoksi Herbalife palkkasi ulkopuolisia tieteen ja
        lääketieteen asiantuntijoita, suoritti laajat puolueettomat tutkimukset ja toimi tiiviissä yhteistyössä
        niiden hallinnollisten elinten kanssa, jotka tutkivat näitä asioita. Nämä laajat tutkimukset eivät
        tuottaneet mitään tieteellistä tulosta, joka osoittaisi, että edes yksi tuotteistamme tuoteselostuksen
        ohjeiden mukaisesti käytettynä olisi luontaisesti myrkyllinen tai että edes yksi tuotteidemme
        ainesosa voisi aiheuttaa maksavaurioita.
        Herbalife tuotteet on valmistettu ja etiketöity täsmälleen jokaisen markkina-alueen määräysten
        mukaisesti. Ei Herbalife, eikä mikään hyväksynnöistä vastaava viranomainen sallisi sellaisen
        tuotteen myyntiä, josta olisi tietoa, että se voisi aiheuttaa toksisen reaktion. Kaikkialla maailmassa
        jokaisen tuotteen ”aktiiviset” ainesosat on lueteltu etiketissä. Lisäravinteittemme turvallisuus ja
        terveysväittämät perustuvat viimeisimpään tieteelliseen tietoon.
        Herbalifen laadunvalvontaosasto on tarkastanut ja vahvistanut kaikkien Herbalifen
        tuotantolaitosten laadun ja suorittaa säännöllisiä tarkastuksia laadun varmistamiseksi (QA/QC).
        Yrityksellä on oma valvontalaboratorio, jossa tuotteet tutkitaan säännöllisesti. Kaikki tuotteet
        tarkastetaan tuotannon jälkeen ja lähetetään turvallisissa, hyvin suojatuissa pakkauksissa.
        Kaikissa Herbalife –tuotteissa on selkeät etiketit, joissa annetaan käyttöohjeet. Tämän lisäksi
        Herbalife suosittaa lääkärissä käyntiä jokaiselle, jolla on terveysongelmia, ennen kuin aloittaa
        painonpudotuksen tai lisäravinneohjelman, etenkin raskaana oleville tai niille, joilla on olemassa
        oleva sairaus.
        Kaksi artikkelia, jotka julkaistiin Journal of Hepatology –lehdessä liittyvät tapauksiin, joita myös
        Israelin ja Sveitsin terveysviranomaiset tutkivat. Herbalife oli tietoinen näistä tapauksista ja oli
        tiiviissä yhteistyössä terveysviranomaisten kanssa. Herbalife on vakuuttunut, että tänä päivänä
        kummankin maan terveysviranomaiset, ovat täysin tyytyväisiä Herbalifen vastaukseen.
        Vastauksena Israelin Terveysministeriön kyselyyn Herbalife kokosi ryhmän omista ja ulkopuolisista
        tieteen ja lääketieteen tutkijoista. Omat ja ulkopuoliset tutkijat, tapasivat Israelin terveysministeriön
        viranomaiset ja heille annettiin laaja dokumentaatio tuotteistamme. Herbalife suoritti jokaisen
        terveysministeriön pyytämän testin tuotteistamme, mukaan lukien tunnetut maksatoksiinit,
        raskasmetallit ja tuholaistorjunta-aineet. Kaikista testeistä saatiin negatiiviset tulokset ja ne
        luovutettiin Israelin terveysministeriölle.
        On tärkeää huomata, että Israelissa ainoa kuolemantapaus, josta Israelin terveysministeriö
        raportoi, sisälsi useita samanaikaisia sairauksia.
        Kuten eräs Herbalifen palveluksessa oleva asiantuntija mainitsi ”Oli ilmoitettu, että tällä
        naishenkilöllä oli jo todettu hepatiitti B ja hepatiitti C, ja johtuen näistä kahdesta vakavasta
        kroonisesta maksainfektiosta on mahdotonta todeta, että maksan äkillinen pettäminen olisi voinut
        johtua Herbalifen käytöstä.”
        Kun asiaa oli tutkittu yli vuoden, Israelin terveysministeriö ei voinut esittää mitään tieteellistä
        todistetta Herbalife –tuotteiden ja maksan epänormaalin toiminnan välisestä yhteydestä näiden
        muutaman potilaan osalta. Itse asiassa Israelin terveysministeriö antoi 1 toukokuuta 2005
        lausunnon. ”Ei ole mitään todisteista syy-seuraussuhteesta tuotteiden ja epänormaalia
        maksantoimintaa kuvaavien testitulosten välillä”
        David Heber M.D.,Ph.D.,F.A.C.P.,F.A.C.N., on myös tutkinut nämä tiedot. Tohtori Heber on
        Herbalifen Ravitsemus- ja Tieteellisen neuvottelukunnan puheenjohtaja sekä Kalifornian yliopiston,
        Los Angeles, Ravitsemuskeskuksen johtaja. Hän toimii UCLA Lääketieteellisen koulun
        tiedekunnassa vuodesta 1978, on tällä hetkellä lääketieteen ja kansanterveyden professori sekä
        lääketieteen osastolla kliinisen ravitsemuksen osaston perustaja ja johtaja.
        Dr. Heber matkusti Sveitsiin tapaamaan Dr. Onetaa koskien tutkimusta ja tuotteitamme. Herbalife
        oli tiiviissä yhteistyössä Sveitsin terveysministeriön kanssa heidän kyselyynsä liittyen. Jälleen
        kerran Herbalife luovutti laajan dokumentaation tuotteistaan ja tarjosi apua sekä omilta että
        ulkopuolisilta tieteen ja lääketieteen asiantuntijoilta. Lopputuloksena oli, että Sveitsin
        terveysministeriön tutkinnasta vastaava virkailija ilmoitti suullisesti 2006, että mitään lisätietoja ei
        tarvita ja hänen mielestään asia on kunnossa.
        Herbalife ja sen asiantuntijat uskovat, että on olemassa useita tekijöitä, jotka voivat olla
        artikkeleissa mainittujen potilaiden epänormaalien maksa-arvojen syynä. Ensinnäkin, useilla
        potilailla oli jo todettu vakavia sairauksia, kuten rasvamaksa, metabolinen oireyhtymä ja hepatiitti,
        jotka erittäin todennäköisesti olivat maksaan liittyvien oireiden syy. Tämän lisäksi tiettyjen ruokaaineiden,
        resepti- ja reseptivapaiden lääkkeiden ja alkoholin käyttö - joko yksin tai yhdessä
        käytettynä, ovat tunnettuja maksavaurioiden syitä. Ja lopuksi, johtuen Herbalifelle annetun
        informaation vähyydestä, on mahdotonta tietää, olivatko kyseiset henkilöt mahdollisesti käyttäneet
        ei- Herbalife -tuotteita, jotka sisälsivät maksaa vaurioittavia toksiineja tai muita maksalle
        vahingollisia tuotteita, jotka olisivat aiheuttaneet heidän epänormaalit maksa-arvonsa.
        Me ymmärrämme huolen koskien positiivisia ”uusintatestien” tuloksia, sekä Israelissa että
        Sveitsissä. Joissain tapauksissa positiivinen uusintatestitulos tunnetulla allergeeneilla ja
        valvotuissa olosuhteissa suoritettuna on pätevä. Israelissa ja Sveitsissä uusintatestejä ei
        kuitenkaan valvottu. Oireet palautuivat itse ilmoitetun yhden tai useamman Herbalife –tuotteen
        uudelleenkäytön jälkeen, mutta sitäkään ei valvottu, käytettiinkö muita tuotteita ja/tai muita
        mahdollisia allergeeneja. Tällainen tulos ei ole vakuuttava, sillä Herbalife -tuotteiden ainesosissa ei
        ole tunnettuja maksatoksiineja. Sveitsin terveysministeriö tuli samaan tulokseen todeten tapauksen
        yksittäiseksi ja pitäen sitä vain ”mahdollisena” tekijänä.
        Herbalife –tuotteet ovat ja pysyvät turvallisina ja tehokkaina, kuten ovat olleet jo yli 27 vuotta.
        Herbalifen ja ulkopuolisten asiantuntijoiden laajoissa tutkimuksissa ja testauksissa ei ole löydetty
        mitään luotettavaa tieteellistä todistetta Sveitsin ja Israelin tapausten ja meidän tuotteittemme
        välisestä syy-seuraussuhteesta. Täten haluamme vakuuttaa useille sadoille tuhansille
        asiakkaillemme kaikkialla maailmassa, että tuotteemme ovat turvallisia ohjeiden mukaisesti
        käytettyinä.
        Y.Steve Henig, Ph.D.
        Tieteellinen johtaja, Herbalife
        David Heber, M.D.,Ph.D.,F.A.C.P.,F.A,C.N.
        Puheenjohtaja, Herbalifen, Ravitsemus- ja Tieteellinen neuvottelukunta

        Aivan sama mitä lausutaan ja puolustellaan. Herban käyttö loppui just heti alkuunsa.
        Miksi pistäisin rahani sellaiseen moskaan.


    • jauhonaama

      Minulla laihtui vain lompakko. Aloitin vähitellen lisäämään käyttöä. Oli monimutkaista tehdä maukas ja kevyt pirtelö ja kylmäkuljettaa sitä repussa mukana tuntikausia. Lisäksi oli monimutkaista muistaa ottaa milloin mitäkin pilleriä milloin mistäkin purkista. paljon järkevämpää ja vähemmällä vaivalla tein ruisleivän ja tempaisin hedelmän reppuun. Kun olin ostanut ison kasan tuotteita, pakkohan ne oli syödä, mutta mitään muutosta eikä makeanhimon hyytymistä tapahtunut.

      • enemmän

        Ei minusta kyllä ole vaikeaa, jos osaa laskea kolmeen, siis 1 normaali, mielellään värikäs ateria, 2 helppoa pirtelöä ja 3 kertaa puristeet aterian yhteydessä.
        Minulla jauhe kulkee mukana muutaman annoksen purkissa, sekoitan sen milloin mihinkin, joskus jopa veteen ja sekoitan sen hätätilassa vaikka kynällä. Siis varsinaista pikaruokaa.

        No sait ainakin hetken parempaa ravintoa kehollesi, herba on ruokaa, siis ei toimi kuten lääke, vaan pikkuhiljaa. Itselläni lähti kyllä väsymys viikossa ja 15 kg 6:ssa viikossa. Kyllä toimii.


      • T: =)
        enemmän kirjoitti:

        Ei minusta kyllä ole vaikeaa, jos osaa laskea kolmeen, siis 1 normaali, mielellään värikäs ateria, 2 helppoa pirtelöä ja 3 kertaa puristeet aterian yhteydessä.
        Minulla jauhe kulkee mukana muutaman annoksen purkissa, sekoitan sen milloin mihinkin, joskus jopa veteen ja sekoitan sen hätätilassa vaikka kynällä. Siis varsinaista pikaruokaa.

        No sait ainakin hetken parempaa ravintoa kehollesi, herba on ruokaa, siis ei toimi kuten lääke, vaan pikkuhiljaa. Itselläni lähti kyllä väsymys viikossa ja 15 kg 6:ssa viikossa. Kyllä toimii.

        Moikka taas!

        Edelleen suosittelen kokeilemaan! Itse tiputin alkuun painoa viitisen kiloa ja nyt kutistun pikkuhiljaa yksi pirtelö päivässä taktiikalla. Joskun otan kaksi jos ei huvita laittaa ruokaa. Makean himo on kurissa, tarkemmin ajateltuna siitä on jäljellä enää rippeet...pikku pala suklaata tai herban sitruspatukka ja kiintiö on täynnä, ennen meni koko suklaalevy ja helposti. Aloitan aamun aina pirtelöllä ja 2v. tytär ottaa siitä myös oman pienen osansa. Pirtelöt ovat siis ihan tavallista mutta ravinto rikasta RUOKAA! Vitamíinilisissä vitaamit ovat esiasteina ja keho valmistaa ja käyttää niistä vain sen osan jonka tarvitsee, liiat tulee toisesta päästä ulos.
        Oma ihoni paremmassa kunnossa kun yleensä talvisin ja reuman tyyppinen käsivarsien särky on poissa. Lisäksi olen nyt pari kertaa maistanut lasten omenoista eikä kurkku ole enää kutissut, ennen ei tarvinnut kun nuolaista omenaa ja kurkun / suun kutina alkoi heti. Syksykin meni ohi ilman mitään syysväsymyksiä ja masennuksia, liekö siihenkin tullut apua.
        Paino tosiaan ei ole vaa´an mukaan juurikaan enää pudonnut, puolisen kiloa kuussa ehkä. Tutut kuitenkin jaksavat aina hehkuttaa kuinka olen taas kutistunut. Itse tein jälleenmyynti sopimuksen vain saadakseni tuotteet itselleni halvemmalla, ystävä piiristä on kuitenkin tulosteni seurauksena ilmoittautunut kaksi tuotteiden tyytyväistä käyttäjää.


      • paljastui
        T: =) kirjoitti:

        Moikka taas!

        Edelleen suosittelen kokeilemaan! Itse tiputin alkuun painoa viitisen kiloa ja nyt kutistun pikkuhiljaa yksi pirtelö päivässä taktiikalla. Joskun otan kaksi jos ei huvita laittaa ruokaa. Makean himo on kurissa, tarkemmin ajateltuna siitä on jäljellä enää rippeet...pikku pala suklaata tai herban sitruspatukka ja kiintiö on täynnä, ennen meni koko suklaalevy ja helposti. Aloitan aamun aina pirtelöllä ja 2v. tytär ottaa siitä myös oman pienen osansa. Pirtelöt ovat siis ihan tavallista mutta ravinto rikasta RUOKAA! Vitamíinilisissä vitaamit ovat esiasteina ja keho valmistaa ja käyttää niistä vain sen osan jonka tarvitsee, liiat tulee toisesta päästä ulos.
        Oma ihoni paremmassa kunnossa kun yleensä talvisin ja reuman tyyppinen käsivarsien särky on poissa. Lisäksi olen nyt pari kertaa maistanut lasten omenoista eikä kurkku ole enää kutissut, ennen ei tarvinnut kun nuolaista omenaa ja kurkun / suun kutina alkoi heti. Syksykin meni ohi ilman mitään syysväsymyksiä ja masennuksia, liekö siihenkin tullut apua.
        Paino tosiaan ei ole vaa´an mukaan juurikaan enää pudonnut, puolisen kiloa kuussa ehkä. Tutut kuitenkin jaksavat aina hehkuttaa kuinka olen taas kutistunut. Itse tein jälleenmyynti sopimuksen vain saadakseni tuotteet itselleni halvemmalla, ystävä piiristä on kuitenkin tulosteni seurauksena ilmoittautunut kaksi tuotteiden tyytyväistä käyttäjää.

        Älä ihmeessä syötä lapsellesi tällaista myrkkyä ja pilaa lapsesi terveyttä. Hän kun ei itse osaa päättää mitä suuhunsa laittaa.
        Luepa uutisia.


      • ei maksaa
        enemmän kirjoitti:

        Ei minusta kyllä ole vaikeaa, jos osaa laskea kolmeen, siis 1 normaali, mielellään värikäs ateria, 2 helppoa pirtelöä ja 3 kertaa puristeet aterian yhteydessä.
        Minulla jauhe kulkee mukana muutaman annoksen purkissa, sekoitan sen milloin mihinkin, joskus jopa veteen ja sekoitan sen hätätilassa vaikka kynällä. Siis varsinaista pikaruokaa.

        No sait ainakin hetken parempaa ravintoa kehollesi, herba on ruokaa, siis ei toimi kuten lääke, vaan pikkuhiljaa. Itselläni lähti kyllä väsymys viikossa ja 15 kg 6:ssa viikossa. Kyllä toimii.

        Miksi maksaa hirveitä summia jostain höpöhöpö tuotteista, kun samaan tulokseen pääsee muuttamalla ruokavaliota ja lähtemällä lenkille raittiiseen ilmaan.


    • mie6

      HS: Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
      26.12.2007 22:52
      Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

      Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

      Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

      Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

      Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

      • omr

        Kuka tai mitkä firmat myy tälläisiä tuotteita, ois kiva tietää? Ei kai apteekit?


      • omr
        omr kirjoitti:

        Kuka tai mitkä firmat myy tälläisiä tuotteita, ois kiva tietää? Ei kai apteekit?

        selasin tätä sivua ja huomasin että vanha "jenkki" meininki tätä hommaa vetää. eli mikä hyvää siellä on hyvää täällä.


      • haata
        omr kirjoitti:

        Kuka tai mitkä firmat myy tälläisiä tuotteita, ois kiva tietää? Ei kai apteekit?

        Ei apteekit myy tällaisia huuhaa tuotteita.
        Myyjinä ovat nämä itsenäiset jälleenmyyjät, jotka mainostavat ja etsivät kotimyyjiä luvaten suuria lisä ansioita.


      • enmennyt halpaan mutta moni...
        omr kirjoitti:

        Kuka tai mitkä firmat myy tälläisiä tuotteita, ois kiva tietää? Ei kai apteekit?

        ton kun gogleen laitat niin nakkilasta löytyy länsisuomen myyjä kotisivut jo oli ehtinyt sulkea mutta osote ym tiedot löytyy samoin puhelin numero


      • tympääntynyt
        enmennyt halpaan mutta moni... kirjoitti:

        ton kun gogleen laitat niin nakkilasta löytyy länsisuomen myyjä kotisivut jo oli ehtinyt sulkea mutta osote ym tiedot löytyy samoin puhelin numero

        Itse menin halpaan. Hurmoksessa olevat myyjät myivät euron kuvat silmillä tuotteita innolla ja vielä aloituspaketin päälle. Minä sain kaapit täyteen purkkeja jotka lopuksi jouduin laittamaan roskiin kun niitä ei kuitenkaan kukaan ostanut. Itse söin tuotteita uskollisesti vuoden verran, luullen onnistuvani painon pudotuksessa. Mutta höpöhöpö, paino ei pudonnut grammaakaan. Päinvastoin, se rupesi nousemaan. Lopputulos oli se, että paino oli noussut ja kukkaro tyhjentynyt, mutta saipa edes myyjä hyvän tilin. Olen rehellisesti sitä mieltä, että tällainen ihmisten pettäminen pitäisi lopettaa. Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan ja älkää antako rahanahneiden myyjien sählätä elämässänne.


      • jälleenmyyjä
        tympääntynyt kirjoitti:

        Itse menin halpaan. Hurmoksessa olevat myyjät myivät euron kuvat silmillä tuotteita innolla ja vielä aloituspaketin päälle. Minä sain kaapit täyteen purkkeja jotka lopuksi jouduin laittamaan roskiin kun niitä ei kuitenkaan kukaan ostanut. Itse söin tuotteita uskollisesti vuoden verran, luullen onnistuvani painon pudotuksessa. Mutta höpöhöpö, paino ei pudonnut grammaakaan. Päinvastoin, se rupesi nousemaan. Lopputulos oli se, että paino oli noussut ja kukkaro tyhjentynyt, mutta saipa edes myyjä hyvän tilin. Olen rehellisesti sitä mieltä, että tällainen ihmisten pettäminen pitäisi lopettaa. Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan ja älkää antako rahanahneiden myyjien sählätä elämässänne.

        Käytitkö tuotteita oikeasti vai ostitko kaappiin? Jos sinulla vielä on vuoden päästä roskiin heitettävää niin oletan että et ole käyttänyt ja oletko kuunnellut jälleenyyjäsi ohjeita? Epäilen. Minulla on asiakas, joka osti ainoastaan (onneksi) proteiinia, mutta ei suostu vastaamaan puhelimeen vaikka sanoin, että soittelen ja ohjaan käytössä. Ei vastaa viesteihin. Tämäkin henkilö todennäköisesti kirjoittelee täällä sivuilla että ei ne auttaneet vaikka olen käyttänyt tuotteita.
        Käyttää ja käyttää on kaksi eri asiaa. Jos otat joka toinen päivä pirtelön ja joka kolmas päivä puristeet ja unohdat ohjeet veden juonnista niin voin taata että eivät toimi. Ei antibioottikuurikaan toimi jos otat milloin huvittaa tai muistat. Jos otat joka päivä ohjeiden mukaan niin varmasti toimii ja noudatat jälleenmyyjän ohjeita. Jos taas Herbalifen lisäksi syöt munkkeja, sipsejä, lihapiirakoita, pizzaa, paketin leipää päivässä, et taatusti laihdu. Muuta elämäntapasi ja lopeta valitusvirsi, silloin voit ottaa myös positiivisia asioita itseesi ja samalla antaa niitä myös toisille.


      • tuotteisiin tyytyväinen
        jälleenmyyjä kirjoitti:

        Käytitkö tuotteita oikeasti vai ostitko kaappiin? Jos sinulla vielä on vuoden päästä roskiin heitettävää niin oletan että et ole käyttänyt ja oletko kuunnellut jälleenyyjäsi ohjeita? Epäilen. Minulla on asiakas, joka osti ainoastaan (onneksi) proteiinia, mutta ei suostu vastaamaan puhelimeen vaikka sanoin, että soittelen ja ohjaan käytössä. Ei vastaa viesteihin. Tämäkin henkilö todennäköisesti kirjoittelee täällä sivuilla että ei ne auttaneet vaikka olen käyttänyt tuotteita.
        Käyttää ja käyttää on kaksi eri asiaa. Jos otat joka toinen päivä pirtelön ja joka kolmas päivä puristeet ja unohdat ohjeet veden juonnista niin voin taata että eivät toimi. Ei antibioottikuurikaan toimi jos otat milloin huvittaa tai muistat. Jos otat joka päivä ohjeiden mukaan niin varmasti toimii ja noudatat jälleenmyyjän ohjeita. Jos taas Herbalifen lisäksi syöt munkkeja, sipsejä, lihapiirakoita, pizzaa, paketin leipää päivässä, et taatusti laihdu. Muuta elämäntapasi ja lopeta valitusvirsi, silloin voit ottaa myös positiivisia asioita itseesi ja samalla antaa niitä myös toisille.

        Kyllä täytyy sinulle sanoa että olet pätevä
        ja tiedät mistä puhut =)
        Kerrankin järkevää puhetta näillä sivuilla!
        Tsemppiä sinulle paljon!


      • myrkkyjä
        haata kirjoitti:

        Ei apteekit myy tällaisia huuhaa tuotteita.
        Myyjinä ovat nämä itsenäiset jälleenmyyjät, jotka mainostavat ja etsivät kotimyyjiä luvaten suuria lisä ansioita.

        Esim. lääkärin määräämiin, ohjeen mukaisesti otettujen tulehduskipulääkkeiden käyttäjistä joutuu sairaalahoitoon Suomessakin n.2000 henkilöä vuodessa. Muista lääkkeistä puhumattakaan. Kolesterolilääkkeiden käyttäjistä joka sadas saa vakavia seuraamuksia. Itselläni kolesterolitaso laski 2 kk:ssa Herbalifeline nimisellä omega-3 valmisteella, hyvä kolesteroli nousi vastaavasti huomattavasti. Otin sitä 9 kpl/pv, koska suvussani on paljon sydän- ja verisuonisairauksia ja kuolemia. Sain juuri maksa- ja munuaisarvot ja nekin olivat kiitettävät, 10 v Herbalife-käytön jälkeen.


    • ei kannata

      Maksavaurioita luontaistuotteista
      27.12.2007 10:40
      Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

      Asiasta kertoi Helsingin Sanomat.

      Yhteyttä maksavaurion ja tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

      Herbalife on Suomen jääkiekkoliiton sponsori.


      IL

      • Parastuote

        näytät uskovan kaiken mitä media kirjoittaa! Mistähän mahtaa johtua että yhtään ainutta Herbalifen tuotetta ei ole koskaan vedetty markkinoilta Suomessa, eikä missään muussakaan maassa. Kaikissahan on Eviran kaltaiset virastot. Tällä hetkellä Herbalife toimii yli 80 maassa. Käyttäjiä on miljoonia, esim. David Beckman, Leo Messi FC Barcelona, Hanno Möttölä, Antti Ruuskanen, Else Lautala käyttävät ko tuotteita. Luulis heilläkin olevan jonkunlaisia testejä urheilukilpailuissa, mutta mitään hälyttävää ei ole kuulunut.


    • Natasha

      Herbalife nosti maksa-arvojani!

      Nautin Herbalifen peruspakettia kolme kuukautta.

      Kävin otattamassa maksakokeet aivan vaan varmuuden vuoksi ennen kuuriani sekä sen jälkeen.

      Painoa lähti seitsemän kiloa, mutta maksa-arvot kohosivat hälyttävän korkeiksi.

      Otin yhteyttä sisätauti lääkäriin ja hän käski minun lopettaa Herbojen nauttimisen välittömästi.

      Nyt olen jatkanut kevennettyä ruokavaliota parin kuukauden ajan ilman Herba-aineita. Paino on pudonnut samaa tahtia ja maksa-arvot ovat normalisoituneet.

      Älkää siis kukaan ikinä sortuko maksamaan mistään maksaa ym. elimiä tuhoavista myrkyistä.

      Ruisleipä, maustamaton jugurtti, appelsiinit ja kala sekä raejuusto ovat paljon parempi idea painon tiputtamiseen.

      Suomenneito

      • Pelottaa

        En kyllä itse uskaltaisi kokeilla moista tuotetta, ainakaan luettuani, että siitä on tullut maksavaurioita, ja yli nelikymppisenä, reilusti ylipainoisena ja monta laihdutusyritystä läpikäyneenä tiedän ettei muuta keinoa ole, kuin vähentää syömistä, niin vaikeaa kuin se onkin.

        Muutaman kilon varmasti saa pois tällaisilla pirtelöillä sun muilla vippaskonsteilla, mutta ei loppuelämää voi sellaisia käyttää, varsinkaan, kun ei tiedä mitä maksa-tms. vaurioita tai sairauksia käyttö aiheuttaa.

        Tuotteiden myyjät vain hierovat karvaisia käsiään ja hykertelevät, kun tyhmä kansa (tai kansat)ostaa. Saman asian ajaa kun lisää kasviksia reilusti ruokavalioon ja monenlaista muutakin voi syödä kun syö vähän. Vaikeus on vain siinä tietty, että erilaisia kiusauksia (suklaata, sipsejä, voileipiä, pizzaa, makkaroita, juustoa, jnejnejne) on vaikeaa vastustaa! Mutta kiusaukset ovat samat silti, vaikka ottaisi sen pirtelön tai patukankin. Helpompaa ja halvempaa ottaa vaikka hedelmä tai vähärasvainen jukurtti sen tilalle.


      • omr

        Eikö tälläisten tuotteiden myyjillä tarvitsisi olla hirveen hyvä koulutus.viitaten näihin maksa-arvo juttuihin.


      • vetäkää vaan laihduttavia
        omr kirjoitti:

        Eikö tälläisten tuotteiden myyjillä tarvitsisi olla hirveen hyvä koulutus.viitaten näihin maksa-arvo juttuihin.

        miten joku voi edes ajatella antavansa aamupalaksi 2vuotiaalle lapselle LAIHDUTUS PIRTELÖÄ!?!? Kannattaisi miettiä hieman mitä tuollaiset voivat tehdä ja näköjään jo muillekkin tehnyt!!Laihduttakaa hyvät ihmiset normaalisti ja jättäkää liika makea pois ja liikkumaan.Itsellä kanssa painon kanssa ongelmia mutta koskaan en suuhuni pistäisi minkäännäköisiä pillereitä,vaikka mainoksissa niin näytetään hoikkaa naista joka on niin timmi juuri syötyään kuukauden pikku pikku pillereitä ja vähän imeskellyt pirtelöä.No tässä tää nyt sitten nähtiin taas.Tottahan noi voi laihduttaa mutta riskit on tottakai ihan kivat.Toiset on jopa kuurin jälkeen lihonnut tuplasti


      • tarvitse
        omr kirjoitti:

        Eikö tälläisten tuotteiden myyjillä tarvitsisi olla hirveen hyvä koulutus.viitaten näihin maksa-arvo juttuihin.

        Myyjäksi kelpaa kuka tahansa. Itseäni yritettiin "aivopestä" ja houkutella myyjäksi luvaten suuria ansioita. Ei onnistunut. En todellakaan voi ottaa kenenkään terveyttä ja hyvinvointia omalle vastuulleni ja luvata sellaista mikä ei pidä paikkaansa.
        Näillä jälleenmyyjillä kiiluu vain eurot silmissä, ihmisten terveys on sivu seikka.


      • Oi aikoja oi tapoja
        omr kirjoitti:

        Eikö tälläisten tuotteiden myyjillä tarvitsisi olla hirveen hyvä koulutus.viitaten näihin maksa-arvo juttuihin.

        Luepa myös Israelin terveysviranomaisten tiedote selvitystyön päätteeksi vuoden 2005 keväältä sekä Sveitsin vastaavan viranomaistahon tekemä selvitys. Olivat eilen englanniksi HS:n keskustelupalstalla noin klo 19.40 aikaan.

        Tämä asia oli jostain kumman syystä jäänyt mm. HS:n toimittajalta unhon yöhön. Heikkoa toimittajan perustyötä.

        Urho Matti eli uusiksi meni, jos toimituksen esimiehillä selkärankaa löytyy ja toimittaja uudestaan koulun penkille. Tosiasiat olisivat myös kivoja.

        Ai niin, eipä löydy enää kyseistä artikkelia HS:n sivuilta - olisivatkohan huomanneet mokansa? Onkohan tutkimustuloksetkin oikeasti tulossa mediaan esille - ihan hienoa.


      • tossukka

        Olin käyttänyt 3 vuotta Herbalifea kun maksa-arvoni olivat koholla. Lääkäri käski lopettaa Herbalifen käytön. en lopettanut Herbalifen käyttöä ja maksa-arvot laskivat ja ovat olleet normaalit jo kolme vuotta.


      • kysymys?
        tossukka kirjoitti:

        Olin käyttänyt 3 vuotta Herbalifea kun maksa-arvoni olivat koholla. Lääkäri käski lopettaa Herbalifen käytön. en lopettanut Herbalifen käyttöä ja maksa-arvot laskivat ja ovat olleet normaalit jo kolme vuotta.

        Miksi jenkeissä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä? Eikös Herba ole sieltä lähtöisin?
        Tästä voisi päätellä, että Herba ei tehoa ainakaan painonpudotuksessa.
        Voihan sitä sekoitella pirtelöitä vaikka vehnäjauhosta ja uskotella, että nyt kilot lähtee.
        Herätkää jo!


      • tossukka
        vetäkää vaan laihduttavia kirjoitti:

        miten joku voi edes ajatella antavansa aamupalaksi 2vuotiaalle lapselle LAIHDUTUS PIRTELÖÄ!?!? Kannattaisi miettiä hieman mitä tuollaiset voivat tehdä ja näköjään jo muillekkin tehnyt!!Laihduttakaa hyvät ihmiset normaalisti ja jättäkää liika makea pois ja liikkumaan.Itsellä kanssa painon kanssa ongelmia mutta koskaan en suuhuni pistäisi minkäännäköisiä pillereitä,vaikka mainoksissa niin näytetään hoikkaa naista joka on niin timmi juuri syötyään kuukauden pikku pikku pillereitä ja vähän imeskellyt pirtelöä.No tässä tää nyt sitten nähtiin taas.Tottahan noi voi laihduttaa mutta riskit on tottakai ihan kivat.Toiset on jopa kuurin jälkeen lihonnut tuplasti

        Eihän Herbalife ole pelkästään laihdutukseen käytetty vaan myös hyvinvointiin, urheiluun ym. Omat lapseni eivät ole 5 vuoteen sairastaneet yhtään korvatulehdusta kun syövät joka päivä Herbalife pirtelön. Sitä ennen päiväkodissa aina kun tuli yskä tai nuha, tuli myös korvatulehdus. Ja vain siksi että saa kaikki ravintoaineet edes yhdeltä aterialta. Ihmisen keho on niin ihmeellinen, että korjaa itse itsensä saatuaan oikeaa ravintoa. Ei kaikkeen tarvita lääkkeitä, jotka minun mielestäni eivät myöskään ole aina terveellisiä. Kuinka paljon syötetään turhia antibioottikuureja niin lapsille kuin aikuisillekin. Sitten kun niitä todella tarvittaisiin niin eivät edes tehoa.


      • marggi
        tarvitse kirjoitti:

        Myyjäksi kelpaa kuka tahansa. Itseäni yritettiin "aivopestä" ja houkutella myyjäksi luvaten suuria ansioita. Ei onnistunut. En todellakaan voi ottaa kenenkään terveyttä ja hyvinvointia omalle vastuulleni ja luvata sellaista mikä ei pidä paikkaansa.
        Näillä jälleenmyyjillä kiiluu vain eurot silmissä, ihmisten terveys on sivu seikka.

        Ei onnistunut minunkaan kohdalla aivopesu. Nyt olen tytyväinen itseeni etten lähtenyt omalla enkä toisten terveydellä leikkimään. Paras tapa laihtua on muuttaa ruokavaliotaan. Syöt sen minkä kulutat. Et tarvitse mitään keinotekoisia lisäaineita joista saattaa vielä terveydellekin olla haittaa. Mieti kaksi kertaa minkä tavan valitset ruokaremontissasi. Miksi maksat turhaan kalliista tuotteista ja pikalaihduttamisesta.


      • skepsi

        En millään haluaisi rikkoa illuusiota terveellisestä ruoasta - ruisleipä, maustamaton jugurtti, appelsiinit, kala ja raejuusto - mutta arvaatkapa vain mitä ainesosia nämä tuotteet pitävät sisällään nykyisten ympäristömyrkkyjen maailmassa. Viljanviljelyä tehdään tehomaatalouden ehdoilla väkilannoitteita käyttäen. Kasvinsuoja-ainein valmistetut kotieläinrehut ovat hyvä lähtökohta terveelliselle juustolle, appelsiinit ruiskutellaan suoja-aineilla, kala - puhtaista vesistä raskasmetalleilla höystettynä. Ja kaikki tämä meidän kuluttajien parhaaksi, tai ainakin pitääksemme ruoan hinnan alhaisena ja kaupan katteet korkealla. Ei kun syömään ja lenkille. Ja jos sitten sairastut, niin ei hätää, lääketeollisuus kyllä pitää huolen elimistösi tasapainoon pääsystä tuotteilla, jotka tehoavat yhteen vaivaan, mutta lisäävät toista. Nostan hattua niille yrityksille, jotka haluavat kehittää ihmisravinnoksi tuotteita, jotka sisältävät puhtaita ainesosia. Kenenkään ei ole niitä pakko käyttää, mutta taitaa olla kohtalaisen merkittäviä tuotetuloksiakin olemassa...


      • Dieetti 3

        Siinäkö on ruokavaliosi nykyään? Ruisleipää, maustamatonta jugurttia, appelsiinit, kalat ja raejuusto? Syö niitä puolisen vuotta ja käy mittaamassa arvosi... Voisin uskoa että eivät ole parhaimillaan.
        Itse olen käynyt läpi jos minkälaista diettiä kun olen luotu hitaalla aineen vaihdunnalla niin pakko on kokeilla kaikenlaista.

        Dieetti 1: Oma aloitteisesti söin kevyesti... Paino tippui mukavasti noin 0-5kg/kk n. 5kk ajan, alussa enemmän lopussa paljon paljon vähemmän, joka on ymmärrettävää, sillä nesteet sun muut poistuu alkuvaiheessa. Pudotus kuitenkin tyssäsi melko nopeasti, kalorimäärää en voinut enää laskea sillä kuntoilen 3-6 kertaa viikossa tunnin verran. Mielenkiinto lopahti. Paino pysyi samana kunnes tuli loukkaantuminen, painoi alkoi nousemaan...

        alkoi dieetti 2: Herbalife käytin 3kk tuotteita(proteiinijauheita) vitamiinit ostin apteekista. Painoni tippui hurjasti tuona aikana(12kg), tunsin olevani teräkunnossa ja se näkyi. Vuodenkin myöhemmin painoni oli pysynyt hyvin samassa jota ylläpidin ihan normaalilla ruoalla. Taas tuli loukkaantuminen... meni kuukausia ennen kuin pääsin kilpailemaan... Paino nousi(vaikka en mielestäni syönyt mitään "ylimääräistä")

        alkoi dietti 3: Atkins, 2 viikossa painoni laski n. 5-6kg, mutta kyllästyin välittömästi siihen diettiin... Suussa maistui todella pahalta joka päivä olokaan ei ollut niin virkeä...
        painoni pysyi kuitenkin samassa jälleen tavallisella ruoalla kunnes jälleen tuli loukkaantuminen 5.12.07. Painoni on noussut tällä kertaa aivan liian ylös... Joulu/uusivuosi teki tehtävänsä...
        Vieläkin kipsi jalassa ja odotan jotta saisin sen pois ja pääsisin jälleen liikkumaan. Aikomuksenani aloittaa uusi dieetti, todennäköisesti Herban tuotteilla, niitä jo tilasinkin, huolimatta "uutisista"...

        Joka dieetin aikana arvoni ovat heitelleet, mutta ei missään välissä hälyyttäviin mittoihin! Kuitenkin kokemus kertoo että herba oli toimivin... En kerro tätä uutisten tai kenenkään myyjän perusteella, enkä myöskään itse ole minkään alan myyjä, kerron vain kokemukseni. Totta kai ihmiset reagoivat eri lailla, olemmehan yksilöitä. Mutta mistään dieetistä ei kannata ottaa elämän tapaa vaan ehkä saada nopeasti tuloksia ja sen jälkeen alkaa ylläpitoon tavallisella ruoalla.

        Tämä on siis oma mielipiteeni edelleen!


      • ajattelija ja kokija
        kysymys? kirjoitti:

        Miksi jenkeissä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä? Eikös Herba ole sieltä lähtöisin?
        Tästä voisi päätellä, että Herba ei tehoa ainakaan painonpudotuksessa.
        Voihan sitä sekoitella pirtelöitä vaikka vehnäjauhosta ja uskotella, että nyt kilot lähtee.
        Herätkää jo!

        Vehnäjauhopirtelöllä ei laihdu. Tutustupa Herbalifen koostumukseen. Se on aivan muuta kuin hiilihydraattipitoista vehnäjauhoa.

        Tutki, kuuntele ja ajattele. Onkohan kaikki USA:ssa käyttäneet tuotetta?

        Yleistätkö Suomessa kossun suomalaiseksi tavaramerkiksi ja sitten ajattelet, että kaikki sitä käyttävät tms...


      • ei ole oikein
        tarvitse kirjoitti:

        Myyjäksi kelpaa kuka tahansa. Itseäni yritettiin "aivopestä" ja houkutella myyjäksi luvaten suuria ansioita. Ei onnistunut. En todellakaan voi ottaa kenenkään terveyttä ja hyvinvointia omalle vastuulleni ja luvata sellaista mikä ei pidä paikkaansa.
        Näillä jälleenmyyjillä kiiluu vain eurot silmissä, ihmisten terveys on sivu seikka.

        Myyjät toimivat sellaisessa hurmoksessa, (se on vähän sama kuin uskovaisilla) seuraavan kuukauden tilistä ja palkintomatkoista on kysymys.


      • paras olo
        tossukka kirjoitti:

        Olin käyttänyt 3 vuotta Herbalifea kun maksa-arvoni olivat koholla. Lääkäri käski lopettaa Herbalifen käytön. en lopettanut Herbalifen käyttöä ja maksa-arvot laskivat ja ovat olleet normaalit jo kolme vuotta.

        Hyvä tossukka.itse voin todeta reilun kolmen vuoden kokemuksella että jos en olisi löytänyt herbalifen tuotteita niin en tiedä missä olisin.
        Ainaiset poskiontelotulehdukset nuhat, flunssat ja ainainen köhä kurkussa. nyt olo on todella energinen ja jaksan aamusta iltaan.eikä ole paino-ongelmia enään.tuotteista en luovu koskaan.
        ps.
        maksa-arvot voivat heitellä myös siitä syystä että se puhdistuu tai syöt jotain lääkkeitä


      • tutkitaan ja hutkitaan
        ajattelija ja kokija kirjoitti:

        Vehnäjauhopirtelöllä ei laihdu. Tutustupa Herbalifen koostumukseen. Se on aivan muuta kuin hiilihydraattipitoista vehnäjauhoa.

        Tutki, kuuntele ja ajattele. Onkohan kaikki USA:ssa käyttäneet tuotetta?

        Yleistätkö Suomessa kossun suomalaiseksi tavaramerkiksi ja sitten ajattelet, että kaikki sitä käyttävät tms...

        Miten voi tutustua Herban koostumukseen, kun valmistajakaan ei ole suostunut antamaan tarkkaa selitystä käytetyistä aineista. Onneksi Evira puuttui asiaan ja vaatii selvitystä.
        Menin itsekin halpaan ja uskoin niitä huuhaa juttuja, mutta onneksi järki voitti ja lopetin.
        Minä ainakin ajattelin omaa parastani ja terveyttäni.
        Kerropa yksikin pätevä syy miksi käyttäisin Herbaa ja maksaisin niistä itseni "kipeeksi".


      • tavaton

        kun taas hyperventiloidaan.. Lause " älkää siis kukaan ikinä sortuko maksamaan mistään maksaa ym. elimiä tuhoavista aineista" HALOO mitä on ALKOHOLI, KIPULÄÄKKEET ja LISÄAINEET Ruoassa ym.. Yllätys, yllätys mm. maksaa tuhoavia aineita pullollaan.
        Ymmärtäkää, että kohtuus kaikessa ja ohjeita noudattaen ei ole vaaraa terveelle ihmiselle lisäravinteista.
        Tuskin Suomen lätkämaajoukkue olisi lähtenyt mannekiiniksi herbalifelle ellei tuotetta olisi tutkittu.
        Itse pudotin painoani "herballa" 25kg ja voin hyvin koko ajan, maksa toimii ja arvot normaalit. Järki käteen..niin hyvin menee..


      • ??????
        tavaton kirjoitti:

        kun taas hyperventiloidaan.. Lause " älkää siis kukaan ikinä sortuko maksamaan mistään maksaa ym. elimiä tuhoavista aineista" HALOO mitä on ALKOHOLI, KIPULÄÄKKEET ja LISÄAINEET Ruoassa ym.. Yllätys, yllätys mm. maksaa tuhoavia aineita pullollaan.
        Ymmärtäkää, että kohtuus kaikessa ja ohjeita noudattaen ei ole vaaraa terveelle ihmiselle lisäravinteista.
        Tuskin Suomen lätkämaajoukkue olisi lähtenyt mannekiiniksi herbalifelle ellei tuotetta olisi tutkittu.
        Itse pudotin painoani "herballa" 25kg ja voin hyvin koko ajan, maksa toimii ja arvot normaalit. Järki käteen..niin hyvin menee..

        Onko lätkänpelaaja "puhtaan" ja terveellisen elämän perikuva ja paras mannekiini?
        Ei ole!


      • varmaan
        ?????? kirjoitti:

        Onko lätkänpelaaja "puhtaan" ja terveellisen elämän perikuva ja paras mannekiini?
        Ei ole!

        Käyttäähän Jerekin jotain. Ainakin lehtikuvassa tuo nuorisomme esikuva istuskelee päydän vierellä jossa on pari viivaa jotain valkoista jauhetta. Oisko sitä Formula2 proteiinijauhetta?


      • pommitettu
        skepsi kirjoitti:

        En millään haluaisi rikkoa illuusiota terveellisestä ruoasta - ruisleipä, maustamaton jugurtti, appelsiinit, kala ja raejuusto - mutta arvaatkapa vain mitä ainesosia nämä tuotteet pitävät sisällään nykyisten ympäristömyrkkyjen maailmassa. Viljanviljelyä tehdään tehomaatalouden ehdoilla väkilannoitteita käyttäen. Kasvinsuoja-ainein valmistetut kotieläinrehut ovat hyvä lähtökohta terveelliselle juustolle, appelsiinit ruiskutellaan suoja-aineilla, kala - puhtaista vesistä raskasmetalleilla höystettynä. Ja kaikki tämä meidän kuluttajien parhaaksi, tai ainakin pitääksemme ruoan hinnan alhaisena ja kaupan katteet korkealla. Ei kun syömään ja lenkille. Ja jos sitten sairastut, niin ei hätää, lääketeollisuus kyllä pitää huolen elimistösi tasapainoon pääsystä tuotteilla, jotka tehoavat yhteen vaivaan, mutta lisäävät toista. Nostan hattua niille yrityksille, jotka haluavat kehittää ihmisravinnoksi tuotteita, jotka sisältävät puhtaita ainesosia. Kenenkään ei ole niitä pakko käyttää, mutta taitaa olla kohtalaisen merkittäviä tuotetuloksiakin olemassa...

        mitäköhän varten ruokakauppojen varsinkin "tarjoustuotteet" ovat vatsaatäyttämättömiä ylikalorisia?

        mitäköhän varten vatsaatäyttäviä kohtuukalorisia ravinnerikkaita on aika vähän?

        (valikoi ruokasi, osta askelmittari ja huolehdi kymmenen tuhannen askelmäärästä per päivä)


      • Juupasjoopas
        omr kirjoitti:

        Eikö tälläisten tuotteiden myyjillä tarvitsisi olla hirveen hyvä koulutus.viitaten näihin maksa-arvo juttuihin.

        Ei tarvitse, sillä tuotteiden takana on tiedemiehet, jotka vastaavat pirtelöiden ja puristeiden koostumuksesta. Jälleenmyyjän ei tarvitse olla ravintoterapeutti, eikä hänen pidä puuttua muuhun syömiseen, korkeintaan voi katsoa ruokapäiväkirjasta, onko siinä pysytty yhdessä ateriassa. Jos haluaa laihtua, niin syö yhden lämpimän ruuan normaalisti ja sitten korvaa muut neljä ateriaa pirtelöllä tai välipalapatukoilla. Ja juo vettä riittävästi, lepää ja liikkuu, niin varmasti laihtuu. Jos on kyseessä vain hyvinvointia itselleen haluava henkilö, niin voi ottaa yhden pirtelön päivässä ja puristeet kolme kertaa päivässä. Urheilija taas voi syödä normisti, mutta ottaa palautuakseen pirtelön. Ei tämä vaikeata ole!


    • Mariyaya

      Ostimme kahden ystäväni kanssa kyseisiä tuotteita ja kenellekkään ei mitenkään tehonnut!! Kaikki olemme täysin erilaisia, joten olisi luullut vaikuttavan edes jotenkin. Joku tutkijahan oli myös osoittanut, että tämä nk.herbalifen laihduttava vaikutus perustuu ainoastaan siihen, että muutat siinä samalla sitä muuta ruokailua ja se laihduttaa! yleensä myös liikunnan määrä lisääntyy kun aloittaa jonkin tällaisen nk.ihmetuote laihdutuksen. Lisäksi käynnissä tutkimus herbalifen vaarallisesta vaikutuksesta ,munuaisten ja maksan toimintaan joten kannattaa miettiä mitä suuhunsa laittaa.

    • sekret46

      Käytän herbalife-tuotteita yli 2 vuotta,ja olen hyvin tyytyväinen.....
      voisin kertoa siitä tarkemmin
      0451352648

    • Satunainen kulkija

      Täällä niin monta fiksua ja filmaattista. Niin kertokaapa jos tiedätte keneltä tätä ihmeainetta nimeltä HERBALIFE täällä jyväskylän seudulta saapi?

      • Herbailija-74

        Itse aloitin Herban käytön (vihdoinkin) keskiviikkona.
        Ja siihenkin on mielestäni hyvät syyt. Olen monta vuotta sairastellut ja ystäväni joka on myös nykyisin jälleenmyyjänä, kertoi tuotteesta jossa on Kaikki tarvittavat vitamiinit, mineraalit ym. Ja hän on nykyisin elinvoimainen, energinen ja normaalipainoinen. (Ei hän aikasemminkaan mikään norsu ollut =) ..) Ja ystävä piiriissäni on muutama muukin niin nais- kuin mieshenkilökin saanut elämäänsä iloa ja eloa ja mielekkyyttä ja siinä sivussa terveyden tilansa pysymään kunnossa. Jo pelkästään ihmisten kokemukset ja se että Omin silmin olen nähnyt mihin tämä tuote pystyy, niin mun on nyt ihan pakko kokeilla. Tulen kertomaan tällä sivustolla jatkosta. Itse olen ollut aina skeptinen näiden "humpuuki-tuotteiden" vaikutuksesta. Joten nyt ilman paineita, ilman myyntipuheita ; Katsotaan mitä tapahtuu.. Jos tuossa vaikka parin viikon päästä kirjoittelen kokemuksia lisää. Ainakin nyt olen syönyt 2 pirtelöä päivässä ja vitamiinit kolmesti. Yhden normaalin lämpimän ruoan ja välipalana hedelmiä. (appelsiinia, banaania, omenoita...) Olen yöllä töissä käyvä ja olen töihin ottanut yhden pirtelön mukaan. Tosin sen olen sekoittanut ihan vaan veteen..Ja ei ole muuten yhtään hassumman makuista, tuo trooppinen hedelmä ja vanilja pelkkään veteen sekoitettunakaan..) Maitoon sekoittelen tuotteet kotona.. Nälkä ei ole vaivannut, vaikka alkuun ajattelin, että varmaan tässä joutuu kärvistelemään, vaan ihme ja kumma. Olen yllättynyt. Vettäkin tulee paljon juotua, ja tottahan sekin pitää nälkää poissa kun vatsa höllyy vedestä. Vaan nyt sitten katsellaan mitä tapahtuu.. Painoa on keskiviikosta tippunut, 700 grammaa =) hahaa. No, viides päivä vasta menossa, joten en odota ihmeitä. Hiljaa hyvä tulee. Haluan vain että olisin energisempi, terveempi ja itseeni tyytyväinen. Ja sen verran vielä, että mitä niihin maksa-arvo juttuihin, niin omalle lääkärilleni kerroin tästä herbasta perjantaina, sanoi, ettei maksa arvojen kuuluisi herballa nousta jos syö OHJEIDEN mukaan. Mistä vaan maksa arvot voivat nousta jos syöt/juot liikaa yli äyräiden. Eikös sen hepunkin maksa arvot nousseet, joka veti kuukauden McDonaldsin hamppareita vaan... Aamusta-iltaan.. Että.. Katsotaan nyt.. Miten mulle "koe-kaniinille" käy.
        Ja mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle..


      • Sissy1_
        Herbailija-74 kirjoitti:

        Itse aloitin Herban käytön (vihdoinkin) keskiviikkona.
        Ja siihenkin on mielestäni hyvät syyt. Olen monta vuotta sairastellut ja ystäväni joka on myös nykyisin jälleenmyyjänä, kertoi tuotteesta jossa on Kaikki tarvittavat vitamiinit, mineraalit ym. Ja hän on nykyisin elinvoimainen, energinen ja normaalipainoinen. (Ei hän aikasemminkaan mikään norsu ollut =) ..) Ja ystävä piiriissäni on muutama muukin niin nais- kuin mieshenkilökin saanut elämäänsä iloa ja eloa ja mielekkyyttä ja siinä sivussa terveyden tilansa pysymään kunnossa. Jo pelkästään ihmisten kokemukset ja se että Omin silmin olen nähnyt mihin tämä tuote pystyy, niin mun on nyt ihan pakko kokeilla. Tulen kertomaan tällä sivustolla jatkosta. Itse olen ollut aina skeptinen näiden "humpuuki-tuotteiden" vaikutuksesta. Joten nyt ilman paineita, ilman myyntipuheita ; Katsotaan mitä tapahtuu.. Jos tuossa vaikka parin viikon päästä kirjoittelen kokemuksia lisää. Ainakin nyt olen syönyt 2 pirtelöä päivässä ja vitamiinit kolmesti. Yhden normaalin lämpimän ruoan ja välipalana hedelmiä. (appelsiinia, banaania, omenoita...) Olen yöllä töissä käyvä ja olen töihin ottanut yhden pirtelön mukaan. Tosin sen olen sekoittanut ihan vaan veteen..Ja ei ole muuten yhtään hassumman makuista, tuo trooppinen hedelmä ja vanilja pelkkään veteen sekoitettunakaan..) Maitoon sekoittelen tuotteet kotona.. Nälkä ei ole vaivannut, vaikka alkuun ajattelin, että varmaan tässä joutuu kärvistelemään, vaan ihme ja kumma. Olen yllättynyt. Vettäkin tulee paljon juotua, ja tottahan sekin pitää nälkää poissa kun vatsa höllyy vedestä. Vaan nyt sitten katsellaan mitä tapahtuu.. Painoa on keskiviikosta tippunut, 700 grammaa =) hahaa. No, viides päivä vasta menossa, joten en odota ihmeitä. Hiljaa hyvä tulee. Haluan vain että olisin energisempi, terveempi ja itseeni tyytyväinen. Ja sen verran vielä, että mitä niihin maksa-arvo juttuihin, niin omalle lääkärilleni kerroin tästä herbasta perjantaina, sanoi, ettei maksa arvojen kuuluisi herballa nousta jos syö OHJEIDEN mukaan. Mistä vaan maksa arvot voivat nousta jos syöt/juot liikaa yli äyräiden. Eikös sen hepunkin maksa arvot nousseet, joka veti kuukauden McDonaldsin hamppareita vaan... Aamusta-iltaan.. Että.. Katsotaan nyt.. Miten mulle "koe-kaniinille" käy.
        Ja mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle..

        Hei sinä juuri herban aloittanut? Haluaisin kysellä et miten on mennyt? Näkyykö tuloksia? Mielenkiinnolla odottelen vastaustasi. Itsellä tuotteet toistamiseen käytössä ja nyt kolmatta päivää mennään. :) Katellaan kuukauden päästä miten on lähtenyt käyntiin. :)Edellisellä kerralla käytin herbaa vain hyvinvointiin ja kyllähän se virkisti ja painoakin tippui vaikka vain yhden pirtelön päivässä joinki. Ystävä taas laihtui 15 kiloa ja on paremmassa kunnossa kuin koskaan ja onhan hän mut ja siskonki saanut houkuteltua tiimiinsä. Jälleenmyyjiksi. :)


    • naapuriX

      Hyvin näkyy toimivan Herbalife. Entinen naapuri sitä mainostaa ja kehui kuinka se toimii.
      Niin toimii olen hänestä sen huomannut...
      Kehuu aina kuinka se toimii, parantaa jopa rakenteelliset sairaudet (?)(?)(?) hänen mukaan jopa sydänsairaudet....
      Heti kun hän alkoi sitä syömään ja syöttää lapselleenkin, niin molemmat ovat sairastaneet ihan jatkuvasti... Nyt flunssakin kestää entisen 3-4 päivän sijaan samanverran viikkoja.....

      • ...

        Tässä voisi miettiä sitä, että ovatko he vähentäneet muita ruokia sitten? itse ainakin syön lähes samoin kuin ennen, mutta vain yhden lämpimän päivässä. lisäksi saan näistä enemmän vitamiineja kuin aiemmin sain enkä silloinkaan sairastellut kuin kerran vuodessa. ps tuskin tämä tuote on sama asia kuin maitohappobakteerit ja käsien pesu!! kummallista, että ihmisten liittävät kaiken tunneittuihin asioihin. "tulin sairaaksi, kun katsoin sen yhden elokuvan, joka aiheutti suuren kohun ja josta joku muukin oli tullut sairaaksi" huh.. moni luontaistuote on 1000 kertaa vaarallisempi kun niitä ei ole tutkittu yhtä tarkkaan kuin Herbalifean tuotteita sen kohun aikaan, joka osoittautuikin turhaksi..


      • Google tietää
        ... kirjoitti:

        Tässä voisi miettiä sitä, että ovatko he vähentäneet muita ruokia sitten? itse ainakin syön lähes samoin kuin ennen, mutta vain yhden lämpimän päivässä. lisäksi saan näistä enemmän vitamiineja kuin aiemmin sain enkä silloinkaan sairastellut kuin kerran vuodessa. ps tuskin tämä tuote on sama asia kuin maitohappobakteerit ja käsien pesu!! kummallista, että ihmisten liittävät kaiken tunneittuihin asioihin. "tulin sairaaksi, kun katsoin sen yhden elokuvan, joka aiheutti suuren kohun ja josta joku muukin oli tullut sairaaksi" huh.. moni luontaistuote on 1000 kertaa vaarallisempi kun niitä ei ole tutkittu yhtä tarkkaan kuin Herbalifean tuotteita sen kohun aikaan, joka osoittautuikin turhaksi..

        Itse en käyttäisi Herbalife tuotteita, vaan pyrin syömään terveellisesti oikeaa ruokaa. Muutama ongelma herbelife tuotteista:
        -Miksi Herbalife ei julkaise ravintolisien sisältöä nettisivuillaan? Peitelläänkö jotain?
        -Ravintolisästä jopa 30% on pelkkää sokeria. katso Herbalife purkin etiketistä, jos et usko.(yleesä fruktoosia eli hedelmäsokeria)
        -Fruktoosista voi lukea lisää wikipediasta (Rasittaa maksaa, nostaa ldl kolesterolia, nostaa triglyseroli arvoja, altistaa liikalihavuudelle)
        Linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Fructose osasta 6 löytyy terveysvaikutukset.
        -Tuotteita ei testata tieteellisesti, tarkoitan kaksoissokkotutkimusta vai vastaavaa tieteellisesti pätevää tutkimusta. Myyjät viittaavat huippututkijoihin ja solutesteihin mutta näitä tuloksia ei löydy mistään.
        -Monet lisäravinteet sisältää lukemattomia lisäaineita ja aromeita
        -Verrattuna hyviin lisäravinteisiin herbalife tuotteet ovat kalliita ja koostumukseltaan heikkoja. Urheilukaupasta ja apteekista löytyy kohtuu laadukkaita lisäravinteita.
        -Lue tuoteseloste purkin kyljestä ja ota selvää mitä tuote sisältää! Tämä pätee kaikkiin lisäravinteisiin. Vertaile eri lisäravinteita keskenään.


      • irmeli555
        Google tietää kirjoitti:

        Itse en käyttäisi Herbalife tuotteita, vaan pyrin syömään terveellisesti oikeaa ruokaa. Muutama ongelma herbelife tuotteista:
        -Miksi Herbalife ei julkaise ravintolisien sisältöä nettisivuillaan? Peitelläänkö jotain?
        -Ravintolisästä jopa 30% on pelkkää sokeria. katso Herbalife purkin etiketistä, jos et usko.(yleesä fruktoosia eli hedelmäsokeria)
        -Fruktoosista voi lukea lisää wikipediasta (Rasittaa maksaa, nostaa ldl kolesterolia, nostaa triglyseroli arvoja, altistaa liikalihavuudelle)
        Linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Fructose osasta 6 löytyy terveysvaikutukset.
        -Tuotteita ei testata tieteellisesti, tarkoitan kaksoissokkotutkimusta vai vastaavaa tieteellisesti pätevää tutkimusta. Myyjät viittaavat huippututkijoihin ja solutesteihin mutta näitä tuloksia ei löydy mistään.
        -Monet lisäravinteet sisältää lukemattomia lisäaineita ja aromeita
        -Verrattuna hyviin lisäravinteisiin herbalife tuotteet ovat kalliita ja koostumukseltaan heikkoja. Urheilukaupasta ja apteekista löytyy kohtuu laadukkaita lisäravinteita.
        -Lue tuoteseloste purkin kyljestä ja ota selvää mitä tuote sisältää! Tämä pätee kaikkiin lisäravinteisiin. Vertaile eri lisäravinteita keskenään.

        Herbalifen tuotteisiin EI ole lisätty fruktoosia vaan fruktoosi on tuotteissa olevista hedelmistä ja vihanneksista.

        Yksi annos on 26 g, jossa on fruktoosia, jossa on n 8 g raaka-aineina käytettyjen vihannesten, hedelmien ja kasvisten fruktoosia.

        Tuo 30 % on 100 gramman sisällys ja siitä tulee jo reippaasti yli 3 annosta. Jopa laihduttaja ottaa vain kaksi annsota päivä.

        Tutkimuksia on paljonkin, viimeisin kliininen tutkimus Saksassa Ulmin yliopistossa, jonka liitän tähän tekstin perään.

        Herbalifen periaateena on mahdollisimman puhtaat ja lisäaineettomat tuotteet. Raaka-aineet tulevat luomuviljelmiltä ja säilöntä yms aineet ovat luonnosta ja niihin valitaan ne kaikkein terveellisimmät vaihtoehdot.

        Science
        KLIININEN TUTKIMUS: ATERIANKORVIKEVALMISTEET
        “Lisäproteiinin saanti käytettäessä ateriankorvikevalmisteita, joihin
        on lisätty proteiinia, verrattuna normaaliin proteiinin saantiin ja
        ateriankorvikevalmisteiden käyttöön ylipainoisilla henkilöillä"
        Marion Flechtner-Mors, Ph.D. ja Herwig Ditschuneit, M.D.
        Ulmin ylipisto, Saksa
        Tutkimuksen aihe: Tutkimukseen osallistui 110 ylipainoista
        henkilöä, joita seurattiin 12 kuukauden ajan, tavoitteena selvittää
        ravinnon sisältämän proteiinin määrän vaikutus painonhallintaan.
        Tutkimuksen toteutus: Tutkimuksen ensimmäinen vaihe kesti
        kolme kuukautta. Yksi tutkimusryhmä sai lisäproteiinia, ja sen
        jäsenet noudattivat painonhallintaohjelmaa, jossa korvattiin kaksi
        ateriaa maitoon valmistetulla Formula 1 -pirtelöllä (Euroopassa
        käytetty koostumus). Pirtelöihin lisättiin Euroopassa myytävää
        yksilöllistä proteiinijauhetta. Toisen ryhmän ruokavalio sisälsi
        tavallisen määrän proteiinia. Ryhmään kuuluneet henkilöt eivät
        käyttäneet ateriankorvikevalmistetta, ja heitä ohjeistettiin
        nauttimaan tavallinen määrä proteiinia osana vähäenergistä
        sekaruokavaliota.
        Tutkimusjakson viimeisten yhdeksän kuukauden aikana molemmat
        ryhmät korvasivat yhden aterian päivässä pirtelöllä ja nauttivat
        saman määrän proteiinia kuin tutkimuksen ensimmäisten kolmen
        kuukauden aikana.
        Tutkimustulokset: Tutkimus vahvisti, että proteiinilisän sisältävien
        ateriankorvikevalmisteiden nauttiminen tukee painonhallintaa
        tehokkaammin kuin pelkkä ravinnon energiamäärän rajoittaminen.
        Tutkimus osoitti, että kahden aterian korvaaminen Formula 1 -
        pirtelöllä on tehokkaampi tapa hallita painoa kuin perinteinen
        aterioiden energiamäärän rajoittaminen.
        Lisäksi tehtiin se merkittävä havainto, että ylipainoon normaalisti
        liittyvien terveysongelmien riski aleni 64 prosentilla lisäproteiinia
        nauttineista, kun tavallisen määrän proteiinia nauttineilla vastaava
        luku oli vain 41 prosenttia.
        Tutkimustulosten julkaiseminen: Tutkimuksen tiivistelmä eli lyhyt
        yhteenveto esiteltiin tämän vuoden Euroopan lihavuustutkijoiden
        ECO-kongressissa (European Congress of Obesity) Genevessä,
        Sveitsissä, sekä lihavuustutkimukseen keskittyvän The Obesity
        Science
        Societyn maailmankonferenssissa Phoenixissa, Yhdysvalloissa.
        Tutkimusta on tarjottu julkaistavaksi arvostetussa tieteellisessä
        julkaisussa, ja tutkimuksen laatijat odottavat saavansa myönteisen
        julkaisupäätöksen.
        HUOM! Kliininen tutkimus on koehenkilöillä tehty tutkimus, jolla
        vastataan tiettyyn tutkimuskysymykseen tai -oletukseen.
        Marion Flechtner-Mors, Ph.D., on Herbalifen
        ravitsemusneuvottelukunnan jäsen.
        Tässä esitetyt tulokset eivät ole tae vastaavanlaisista tuloksista.
        Herbalife-tuotteiden avulla saavutetuissa tuloksissa voi olla
        yksilöllisiä eroja.


      • gdgds
        Google tietää kirjoitti:

        Itse en käyttäisi Herbalife tuotteita, vaan pyrin syömään terveellisesti oikeaa ruokaa. Muutama ongelma herbelife tuotteista:
        -Miksi Herbalife ei julkaise ravintolisien sisältöä nettisivuillaan? Peitelläänkö jotain?
        -Ravintolisästä jopa 30% on pelkkää sokeria. katso Herbalife purkin etiketistä, jos et usko.(yleesä fruktoosia eli hedelmäsokeria)
        -Fruktoosista voi lukea lisää wikipediasta (Rasittaa maksaa, nostaa ldl kolesterolia, nostaa triglyseroli arvoja, altistaa liikalihavuudelle)
        Linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Fructose osasta 6 löytyy terveysvaikutukset.
        -Tuotteita ei testata tieteellisesti, tarkoitan kaksoissokkotutkimusta vai vastaavaa tieteellisesti pätevää tutkimusta. Myyjät viittaavat huippututkijoihin ja solutesteihin mutta näitä tuloksia ei löydy mistään.
        -Monet lisäravinteet sisältää lukemattomia lisäaineita ja aromeita
        -Verrattuna hyviin lisäravinteisiin herbalife tuotteet ovat kalliita ja koostumukseltaan heikkoja. Urheilukaupasta ja apteekista löytyy kohtuu laadukkaita lisäravinteita.
        -Lue tuoteseloste purkin kyljestä ja ota selvää mitä tuote sisältää! Tämä pätee kaikkiin lisäravinteisiin. Vertaile eri lisäravinteita keskenään.

        Kaikki väittämäsi on väärin, ota selvää ensin asioista ja kirjoita vasta sitten. Tai kokeile tuotteita ja kerro vasta sitten omat mielipiteesi.


      • jerik22
        irmeli555 kirjoitti:

        Herbalifen tuotteisiin EI ole lisätty fruktoosia vaan fruktoosi on tuotteissa olevista hedelmistä ja vihanneksista.

        Yksi annos on 26 g, jossa on fruktoosia, jossa on n 8 g raaka-aineina käytettyjen vihannesten, hedelmien ja kasvisten fruktoosia.

        Tuo 30 % on 100 gramman sisällys ja siitä tulee jo reippaasti yli 3 annosta. Jopa laihduttaja ottaa vain kaksi annsota päivä.

        Tutkimuksia on paljonkin, viimeisin kliininen tutkimus Saksassa Ulmin yliopistossa, jonka liitän tähän tekstin perään.

        Herbalifen periaateena on mahdollisimman puhtaat ja lisäaineettomat tuotteet. Raaka-aineet tulevat luomuviljelmiltä ja säilöntä yms aineet ovat luonnosta ja niihin valitaan ne kaikkein terveellisimmät vaihtoehdot.

        Science
        KLIININEN TUTKIMUS: ATERIANKORVIKEVALMISTEET
        “Lisäproteiinin saanti käytettäessä ateriankorvikevalmisteita, joihin
        on lisätty proteiinia, verrattuna normaaliin proteiinin saantiin ja
        ateriankorvikevalmisteiden käyttöön ylipainoisilla henkilöillä"
        Marion Flechtner-Mors, Ph.D. ja Herwig Ditschuneit, M.D.
        Ulmin ylipisto, Saksa
        Tutkimuksen aihe: Tutkimukseen osallistui 110 ylipainoista
        henkilöä, joita seurattiin 12 kuukauden ajan, tavoitteena selvittää
        ravinnon sisältämän proteiinin määrän vaikutus painonhallintaan.
        Tutkimuksen toteutus: Tutkimuksen ensimmäinen vaihe kesti
        kolme kuukautta. Yksi tutkimusryhmä sai lisäproteiinia, ja sen
        jäsenet noudattivat painonhallintaohjelmaa, jossa korvattiin kaksi
        ateriaa maitoon valmistetulla Formula 1 -pirtelöllä (Euroopassa
        käytetty koostumus). Pirtelöihin lisättiin Euroopassa myytävää
        yksilöllistä proteiinijauhetta. Toisen ryhmän ruokavalio sisälsi
        tavallisen määrän proteiinia. Ryhmään kuuluneet henkilöt eivät
        käyttäneet ateriankorvikevalmistetta, ja heitä ohjeistettiin
        nauttimaan tavallinen määrä proteiinia osana vähäenergistä
        sekaruokavaliota.
        Tutkimusjakson viimeisten yhdeksän kuukauden aikana molemmat
        ryhmät korvasivat yhden aterian päivässä pirtelöllä ja nauttivat
        saman määrän proteiinia kuin tutkimuksen ensimmäisten kolmen
        kuukauden aikana.
        Tutkimustulokset: Tutkimus vahvisti, että proteiinilisän sisältävien
        ateriankorvikevalmisteiden nauttiminen tukee painonhallintaa
        tehokkaammin kuin pelkkä ravinnon energiamäärän rajoittaminen.
        Tutkimus osoitti, että kahden aterian korvaaminen Formula 1 -
        pirtelöllä on tehokkaampi tapa hallita painoa kuin perinteinen
        aterioiden energiamäärän rajoittaminen.
        Lisäksi tehtiin se merkittävä havainto, että ylipainoon normaalisti
        liittyvien terveysongelmien riski aleni 64 prosentilla lisäproteiinia
        nauttineista, kun tavallisen määrän proteiinia nauttineilla vastaava
        luku oli vain 41 prosenttia.
        Tutkimustulosten julkaiseminen: Tutkimuksen tiivistelmä eli lyhyt
        yhteenveto esiteltiin tämän vuoden Euroopan lihavuustutkijoiden
        ECO-kongressissa (European Congress of Obesity) Genevessä,
        Sveitsissä, sekä lihavuustutkimukseen keskittyvän The Obesity
        Science
        Societyn maailmankonferenssissa Phoenixissa, Yhdysvalloissa.
        Tutkimusta on tarjottu julkaistavaksi arvostetussa tieteellisessä
        julkaisussa, ja tutkimuksen laatijat odottavat saavansa myönteisen
        julkaisupäätöksen.
        HUOM! Kliininen tutkimus on koehenkilöillä tehty tutkimus, jolla
        vastataan tiettyyn tutkimuskysymykseen tai -oletukseen.
        Marion Flechtner-Mors, Ph.D., on Herbalifen
        ravitsemusneuvottelukunnan jäsen.
        Tässä esitetyt tulokset eivät ole tae vastaavanlaisista tuloksista.
        Herbalife-tuotteiden avulla saavutetuissa tuloksissa voi olla
        yksilöllisiä eroja.

        näinhän se on :-)


      • Juupasjoopas
        Google tietää kirjoitti:

        Itse en käyttäisi Herbalife tuotteita, vaan pyrin syömään terveellisesti oikeaa ruokaa. Muutama ongelma herbelife tuotteista:
        -Miksi Herbalife ei julkaise ravintolisien sisältöä nettisivuillaan? Peitelläänkö jotain?
        -Ravintolisästä jopa 30% on pelkkää sokeria. katso Herbalife purkin etiketistä, jos et usko.(yleesä fruktoosia eli hedelmäsokeria)
        -Fruktoosista voi lukea lisää wikipediasta (Rasittaa maksaa, nostaa ldl kolesterolia, nostaa triglyseroli arvoja, altistaa liikalihavuudelle)
        Linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Fructose osasta 6 löytyy terveysvaikutukset.
        -Tuotteita ei testata tieteellisesti, tarkoitan kaksoissokkotutkimusta vai vastaavaa tieteellisesti pätevää tutkimusta. Myyjät viittaavat huippututkijoihin ja solutesteihin mutta näitä tuloksia ei löydy mistään.
        -Monet lisäravinteet sisältää lukemattomia lisäaineita ja aromeita
        -Verrattuna hyviin lisäravinteisiin herbalife tuotteet ovat kalliita ja koostumukseltaan heikkoja. Urheilukaupasta ja apteekista löytyy kohtuu laadukkaita lisäravinteita.
        -Lue tuoteseloste purkin kyljestä ja ota selvää mitä tuote sisältää! Tämä pätee kaikkiin lisäravinteisiin. Vertaile eri lisäravinteita keskenään.

        Vuoden 2008 maksakohu oli tasan tarkkaan järjestetty harkitusti vuoden loppuun, jolloin Herbalifen tiedemiehet olivat joululomilla. Kohu perustui 1990-luvun tapahtumiin, jotka oli jo selvitetty silloin. Sitäpaitsi evira oikaisi tiedot, mutta ei tehnyt sitä julkisesti, valitettavasti. Nyt Herbalifellä on jo yli 84 maata, joissa tuotteiden käyttäjiä, ja jokaisen maan eviraa vastaava laitos on hyväksynyt ko tuotteet. Herbalife on myös pörssissä, mitä ei voi sanoa näistä muista laihdutustuotteita myyvistä yrityksistä, kuntosalituotteista tai kaupan hyllyllä olevista protskuista.

        Ottakaa selvää ja hutkikaa sitten. Ei kannata uskoa kaikkea mitä mediassa kirjoitetaan, eiköhän lääketeollisuus kärsisi aikamoisen inflaation, jos ihmiset tervehtyisivät ihan vaan terveellisen ravinnon kautta.
        http://www.herbalifetutkimus.fi/content/tutkimus


    • kososka

      Olen nyt käyttänyt herbalife-pirtelöitä kuusi viikkoa ja paino tippunut 10kg...kallis mutta toimii...lisätietoja saat osoitteesta [email protected]

      • Kalso

        Toimiiko maksasi? En voinut käyttää enkä pitänyt tuotteista.


      • Jerik
        Kalso kirjoitti:

        Toimiiko maksasi? En voinut käyttää enkä pitänyt tuotteista.

        3 vuotta kesti Eviran todeta tuotteet turvallisiksi
        Most recently, on 22 December 2010, Evira, the food safety authority in Finland, closed its multi-year inquiry involving Herbalife case reports, with the agency stating that all requirements were satisfied, and indicating Herbalife ‘acted properly’ and in ‘a thorough manner’ to ‘demonstrate its commitments to food safety’.
        Kristy Appelhans1 and Leonard Goldstein2
        1 Herbalife International of America Inc., Torrance, CA, USA 2 UCLA Medical Center Department of Hepatology, UCLA Medical Center Suite, Los Angeles, USA


    • eihaukkujille

      Herbalife on ollut elämässäni n.16 vuotta. Meillä sairastettiin korvatulehduksia, äiti alkoi syömään herbaa minun ollessani 4 vuotta. Sain TERVEEN pikkusiskon vaikka äitini oli jo 47 vuotias. Lisäksi serkuillani on ollut herblife käytössä ja ennen sitä heillä on ollut monenlaisia terveyteen liittyviä ongelmia. Kuten astma, paniikkihäiriö, keliakia,epilepsia.. Ja nyt ei mitään ongelmaa.

      Itselläni herbalife on ollut loistava! Ei ole tullut mieleenkään heittää herbalifeä pois! Siitä saa voimaa, ja pysyy terveempänä. Ja mikä parasta, luontaistuote.

      Mulla on periaate, etten käytä mitään lääkärin määräämiä lääkkeitä.. en antibiootteja, en särkylääkkeitä. Koska ne vain tukkii kaikki paikat. Herbalifellä olen pärjännyt tähänki asti.. Ja siitä kiitos Mark Hughes:lle !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1656
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe