Kuinka nopeesti olette edenneet alkaneissa suhteissanne? Itse pelkään että meillä liian kova vauhti, mikä koituu vielä kohtaloksemme vaikka eihän sitä etukäteen voi mitenkään tietää eikä tunteitaan voi etukäteen ennustaa. Olemme tunteneet pari viikkoa ja tuona aika nähnyt noin viisi kertaa. Olemme nukkuneet yhdessä jo useampia öitä, mutta tapaamisemmekin ovat venyneet niin että esim. viime viikonlopun vietimme todella tiiviisti yhdessä. Pitäisikö alussa toppuutella ja nähä vaan harvemmin vai antaa mennä vaan niin kuin hyvältä tuntuu? Pelkään kyllästymistä, mutta niin kuin jo alussa totesin niin eihän sitä voi etukäteen tietää. Jos kemiat toimii niin kai ne toimii sitten siitä huolimatta, vaikka alkutaival onkin aika kiivas. Tää on vaan niin outoo monen sinkkuvuoden jälkeen, mut mukavalta tuntuu :)
Miten alkanut?
8
898
Vastaukset
- antavaa
mulla oli edellisessä pitkässä suhteessa niin, että treffiemme jälkene olimmekin sitten reilut 3 vuotta erottamattomia. näinkin voi käydä.
tietty kannattaa 'liian' tiiviissä suhteessa..jos tältä tuntuu ottaa pientä happihyppyä ja tavata niitä muitakin kavereita! päätät etukäteen, että vietät vaikkapa väh. 2 pv kavereittesi kanssa.. ihana nähdä sitten, kun on vähän erossa..
omaa aikaa ei pidä unohtaa missään suhteessa. juttele tän sun naisesi kanssa asiasta.. jottei hän kuvittele että et haluakkaan häntä enään, kun pidät välipäiviä! naiset on naisia nääs!
T: nainen myös =)- alkuperä
Mistäs kuvittelit minun olevan mies? Olen kyllä nainen, joka ihan normaalissa heterosuhteessa :) Mut kiitti kuitenki viestistä.
- toppuutella :)
Tavattiin pari kuukautta sitten ja koettiin molemmat jotain sellasta mitä ei osaa sanoin kuvailla. Yhdessä jokainen yö siitä lähtien.. noh, onkohan 3 yötä oltu olosuhteiden pakosta eri paikoissa :)
Molemmilla silti omat asunnot, mutta kun ensimmäistä kertaa tuntuu oikealta niin miksi kiduttaa itseään olemalla tarkoituksella erossa? Tuleehan sitä oman tilan kaipuuta sitten väkisinkin myöhemmin..
Ikävöin rakasta miestäni jo pelkästään työpäivän aikana valtavasti :)
Anna mennä vaan jos siltä tuntuu!!!! - taasen...
...on ollu aika hidas tahti, johtuen ihan mun edellisestä, huonosta suhteesta, joilloin menetin täysin luottamuksen miehiin.
Nyt tapailtu noin 2,5 kuukautta ja alan pikku hiljaa oppii luottamaan:). Hän ei painosta mua millään tavalla vaan mennään niinkuin hyvältä tuntuu. Kerran ollaan nukuttu yhessä! Kyllä se tästä:) - minätäällävaan
Olemme seurustelleet 3 vuotta... nyt avoliitossa
Seksi: 8kk jälkeen seurustelun aloittamisesta
Yhteen muutto: Vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta - Ihan onnellineN
Vaikka avioliitoksi muuttunut suhteemme alkoi kuin salama kirkkaalta taivaalta ja hurjaa kyytiä edettiinkin! Meistä tuli 24tunnissa "pari".
- viuhti
Moi! Me oltiin keretty seukata 2 vk, kun mieheni roudas kamansa kaksiooni, 3 kk yhteiseloa, kun avokkini alkoi puhumaan lapsen hankinnasta, 14 kuukauden päästä ensi tapaamisestamme meille syntyi ihana tyttäremme ja nyt 4,5 vuotta yhdessä ja toista ootellaan pian maailmaan.. ja onni kukoistaa, niinkuin seksielämäkin. Päivääkään en ole katunut nopeaa tahtiamme, kyllä se vaan niin on, että sen huomaa, kun se oikea tulee, ei tartte miettiä.. näin ainakin meillä!!!
- zzz
Me aloitimme mieheni kanssa myös tosi tiiviisti. Olemme olleet reilun neljä kk yhdessä ja erossa ollaan oltu vain viikko, kun olin etelässä. Mua arveluttaa myös että se koituu ns tuhoksi. Mutta kun ei millään haluaisi olla toisesta erossa. Itseasiassa just muutan hänen luokseen. Tosin emme kamalasti näe kun hän tekee pitkää päivää töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249