T*****le

Petetty_M

En ois ikinä uskonut, että tässä käy näin. Kuvittelin asioiden olevan hyvin ja että voimme olla edes ystäviä, mutta ei. Sinulla kun oli jo toinen mies varalla, ollut ilmeisesti jo pidempäänkin. Ihmettelen todella paljon, miten niin kiltti ihminen kuin sinä voi muuttua yhtäkkiä. Oot kyllä aika hyvä antamaan itsestäsi kaikille ihan muunlaisen käsityksen kuin mitä oikeasti olet.

Ikävää tässä on se, että et edes halua hoitaa asioita kuntoon niinkuin aikuiset ihmiset tekee. Viimeisimmän sovintoesityksenikin hylkäsit samantien.

Taidat olla niin rakastunut M*****n, ettet itsekkään tiedä mitä teet. Toivottavasti olet nyt onnellinen, kun teit tämän näin. M****la varmaan on voittajan olo, kun tuhoaa jotain niin kaunista kuin mitä meillä oli. Toivottavasti tämä on nyt sitä mitä haluat, minuakin vielä nuoremman miehen.

Toivottavasti et käytä myös häntä hyväksesi, niinkuin olet käyttänyt minua ja parin edellisenkin suhteesi miehiä.

Ja voit olla varma, että kaikki asiat tulevat vielä julki.

8

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on muitakin

Eli aina tuntuu pahalta nuo kirjaimien heitot ja miettii, onko voisiko tämä muunnellusti olla minulle.. Ja ennen kuin raivoat lisää, niin mieti myös omaa käytöstäsi.. Omalta kohdalta ei nyt aivan samankaltainen tilanne päättyi miehen epävarmuuteen.. Tämä on tulkintani.. Pidetään varalla, estetään eteenpäin meno, mutta ei annetta mahdollisuutta.. Toinen hypytteli vielä epämääräisen suhteen jälkeen monia kuukausia..

• tayna

olet ilmeisesti mun (miksiköhän sua sanoisin) ex-seksikumppani. mietippä omaa käyttäytymistäsi vuosien takaa,olit todella kusipäisin jätkä mihin oon ikinä törmänny mieti sanojas (tuo mulle 2 chikii pantavaks jne.) pidän sua psykopaattina,tunnekylmänä omissa unissas eläväks. sulla riittää mimmejä ympärilläsi ja naurat mulle selän takana ja olet homo, ja meillä on ikäerookin paljon,sä 31 ja mä 22. ja sä käytät huumeita. se huumeidenkäyttö ei kuulu mun elämään enää. ja kaipaan ihan erilaista miestä kuin sinä vaikka sellaista ei olisi olemassakaan. meidän välil on vaan tapahtunut vaan niin paljon paskaa ja en voi luottaa suhun,en koskaan. enkä oo valmis mihinkään suhteisiin. ja blossinpoltto tekee maailmamme liian erilaiseksi. kaipaan tulikuumaa miestä,en sua kylmä kala. tätä vissiin ajoit takaa.heips.ja homoutes on asia minkätakia en ikinä tuu enää sun sänkyyn.

• Petetty_M

Nyt meni kyllä sun arvaus ihan harhaan.

Ja olen pahoillani, jos joku muukin tuntee omakseen vastaavanlaisen tilanteen. Ei ole tarkoitus loukata ketään. Toki, jos oikeat asianosaiset tuntevat piston sydämessään, niin hyvä. Tämä ei jää tähän.

• mä vaan taas

????????

• on muitakin
        Petetty_M kirjoitti:

Nyt meni kyllä sun arvaus ihan harhaan.

Ja olen pahoillani, jos joku muukin tuntee omakseen vastaavanlaisen tilanteen. Ei ole tarkoitus loukata ketään. Toki, jos oikeat asianosaiset tuntevat piston sydämessään, niin hyvä. Tämä ei jää tähän.

sinulta jää siihen, vaikka muuta uhosit. Toinen on mennyt jo eteenpäin ja niin sinunkin pitäisi mennä.

• Piina-Miina

Sulla on vaikeeta, mutta anna naisen mennä. Sovinto ei ole mahdollista silloin, kun toinen haluaa jatkaa ja toinen ei. Pitäkää välimatkaa.

Kosto ei kannata. Katkeruutta ei voi välttää, mutta ylpeydestään voi pitää kiinni. Älä takerru.

Koita jaksaa luovia läpi tämän ajanjakson, kyllä se aurinko alkaa sullekin paistaa.

• Ice_n_Fire

Noita nimikirjaimia myöten sama homma. Ainut ero, että mun tapauksessa ex-akan uus ukko on mua vanhempi vähäsen.

No, ollaan me olevinaan pysymässä ystävinä, mutta...

• oppilas

Ikääväähän se on, että suhteet muttuu. Oletko ilmaissut kiintymyksesi todella hänelle, että hänestä voi taas tuntua siltä juuri,että hänestä välität ja olet tärkein ihminen.
      Tunteista pitää puhua niin, että se tulee toiselle selväksi, mitä toinen hänelle tarkoittaa, eikä siihen jää tulkinnan varaa. Muuttumaan-muututaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe