Haluaisin mielipiteitä siitä, mitä tämä nykyään niin yleisesti käytössä oleva käsite "tapailu" oikein tarkoittaa???
Oma tilanteeni on raastava, vaikea ja ahdistava, sillä olen jo vuoden(!) tapaillut miestä, joka kammoksuu suuresti sanoja "seurustelu" ja "parisuhde". Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta samaan hengenvetoon toteaa, että hänelle rakkaus ei välttämättä tarkoita perinteistä parisuhdetta. Haluaako hän vain hyvällä omalla tunnolla jatkaa poikamieselämää ja toisaalta täyttää yksinäiset hetket ja mahdollisen seksinnälän minulla?? Vai onko minun käsitykseni rakkaudesta jotenkin kaavoihin kangistunut??
Käytännössä emme ikinä sovi tapaamisiamme etukäteen, vaan sovimme aina soittelevamme. Minua on alkanut raastaa, koska en koskaan tiedä, näenkö miestä enää ikinä.. vai mahdollisesti jo seuraavana päivänä.. tämä epävarmuus on todella raskasta. Kuitenkin kaikesta huolimatta rakastan miestä yli kaiken ja haluan viettää aikaani hänen kanssaan.. Jotenkin olen tilanteeseen kuin kahlittu, sillä en pääse pois, vaikka minua ahdistaa päivä päivältä enemmän. Hetket hänen kanssaan ovat fantastisia, mutta heti hänen lähdettyään olen onneton ja epävarma.
tapailu
mallay
2
509
Vastaukset
- Ei sopinut minulle
Noin vuosi sitten tapailin erästä miestä samalla tavalla kuin sinä. Yritin uskotella itselleni, että hänen ehtonsa sopivat minullekin, ja hän oli tyytyväinen minuun, että oli löytänyt kaltaiseni naisen. Hän ei ollut lainkaan kiinnostunut siitä, mitä minulla oli kaulan yläpuolella.
Yht´äkkiä minun oli kuitenkin pakko repäistä itseni siitä suhteesta, sillä aloin voida tosi huonosti. Mies soitteli perääni ja ihmetteli, mistä on kysymys.- alkaa jo ahdistaa
Sulla on epävarma olo ja sua alkaa jo ahdistaa koska elät täysin tuon tyypin EHDOILLA ei kannata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415