Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 10kk. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen miehen asuntoon. Mies alkoi käyttäytyä todella oudosti, oli kuin toinen ihminen. Välillä meni omia menoja kertomatta mihin menee ja välillä oli paljon kotona. Yhtäkkiä mies kertoi, että hänestä tuntuu siltä että välillä on päästävä pois. Ei kuulemma johdu minusta. Rakastaa minua niin kuin ennenkin.
Mieheni erosi vaimostaan juuri kun aloimme seurustelemaan, joten itse ajattelen että rupesimme seurustelemaan liian ennen. Varsinkin muutto tuli liian pian.
Sovimme mieheni kanssa että muutan pois ja katsotaan sitten kuinka suhde etenee. Tällä viikolla kumminkin hän sanoi että haluaa asua kanssani eikä halua minua menettää. Luottamusta minulla ei enää ole häntä kohtaan useiden valheiden takia.
Mies sanoo, että ei halua satuttaa minua tahallaan, mutta vaikka tietää jollain asioilla satuttavansa tekee/sanoo ne kumminkin.
Rakastan häntä todella paljon ja kaiken jälkeenkin tuntuu, että hän on se oikea. Enkä halua häntä menettää. En vain tiedä kuinka tästä eteenpäin. Kuinka mieheni pääsee ahdistuneisuudestaan eroon, jos se ei minusta johdu? Omia menoja on kummallakin enkä hänen menojaan ole koskaan rajoittanut.Myös mies toivoo, että tunne katoaa, koska haluaa olla kanssani. Onko muita samoin kokeneita?
Kuinka parantaa...
2
604
Vastaukset
- antavaa...
Noo on niin tuttuja juttuja.. jotkut ihmiset kaipaa enemmän sitä omaa aikaa.. haluavat nähdä ystäviää, tehdä omia juttujaan.. luultavasti hän on aina ollut sellainen. ei ehkä ole ajatellut asiaa vain ennen. mennyt edellisessä suhteessa ehkä naisensa uomassa.
annat nyt hänelle aikaa, anna aikaa niin teidän suhteenne kukoistaa. jos olet varma ettei hän vieraisiin pöytiin kurki.. niin laita ukko vaikka viikoksi lappiin piilopirtille tms. =)
..ole pois alta.. tee mahdollisimman paljon omia juttuja, mene jopa ystäville yöksi, reissaa kaverin luo toisella paikkakunnalle..
jos haluat asua yhdessä.. kunnioitat toisen toiveita ja otat itsellesikin tämän ajan.
aika vaan voi näyttää kuinka käy.
turhaan te nyt alatte muuttamaan erillenne.
jos niin käy että eroatte, niin sitten niin käy, sille asialle kun ei mahda mitään.
muista rakastaa! - Päkä
Tuntui todella pelottavalta lukea sun viestiä, ihan kuin itse olisin kirjoittanut, kaikki täsmää! Mekin olemme seurustelleet 10 kk, ja aloimme seurustella juuri kuin mies erosi vaimostaan.. reilun puolen vuoden jälkeen muutimme yhteen. sitten alkoivat samat ongelmat.... luulen että kaikki viittaa siihen että erosta ei ollut tarpeeksi aikaa! ja sitten meillä kävi vielä niin että mies petti minua. ja tässä nyt sitten tallataan ja ihmetellään että mitä oikein tehdään ... siis mieheni puhuu aivan samalla tavalla kuin sinun miehesi... haluaa jatkaa kanssani ym!! Ennen kuin hän petti minua, jossakin vaiheessa myös ehdotti että minun pitäisi sittenkin muuttaa omaan asuntoon..mutta sitten se ei ollutkaan hyvä idea.. ts. hän ei tiebbyt/tiedä itsekään mitä haluaa, oikeasti. neuvon sinua olemaan silmät auki ja rehellinen itsellesi, ole varovainen, että sinua ei satu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458