kilpakumppani, joka roikkuu miehen toisessa lahkeessa ja minä toisessa? Mies itse tuntuu vielä toistaiseksi olevan tyytyväinen tilanteeseen, mutta hänen pahaksi onnekseen me molemmat naiset satumme olemaan aika mustasukkaista sorttia ja ennen pitkää olemme takuulla toistemme kurkuissa kiinni.toki mies valitsee, jos niin haluaa, mutta ennen sitä olisin valmis tekemään kaikkeni, että saisin tämän toisen naisen keploteltua omatahtoisesti pois kuvioista.mitkä keinot voisivat edesauttaa sitä?raskaaksi en aio hankkiutua.:)
miten deletoida
3
559
Vastaukset
- ei kannata
äärimmäisen paska juttu sulle. Ensinnäkin, jos yrität mitenkään deletoida sitä toista, käännät miehen vain sua vastaan, koska se ilmeisesti haluaa pompotella molempia. Toisaalta mies ei ehkä ole mikään Mies, jos tekee niin. Jos päästät irti, se ajattelee, ettet ole kiinnostunut siitä ja kun sillä roikkuu toinen lahkeessa, niin se ottaa siitä kun saa helposti. Et kuitenkaan voi ikuisesti roikkua siinä lahkeessakaan, pahimmassa tapauksessa toinen nainen vielä lynkkaa sut sen silmissä kuitenkin, sehän ei ole yhtään iloinen sun olemassaolostasi. Mies kun ei satu tajuamaan sitä kuviota, vaikka rautalangasta vääntäisi. Sille ei kannata sanoa mitään vaikka toinen yrittäisi murhata sut. Se ymmärtäisi sen kuitenkin niin väärin kuin vain voi, miehet on jossakin asioissa käsittämättömän idiootteja ja sokeita.
Tuo on ikuisuusongelma. Teki niin tai näin, niin aina väärin. Mutta jos sulla on isommat tissit, niin sitten ei tarvitse tehdä yhtään mitään. - Farfiale
Ennen kuin tulee itku.
- -miesvaan-
"Mies itse tuntuu vielä toistaiseksi olevan tyytyväinen tilanteeseen."
Voi olla että mies on tyytyväinen tilanteeseen vielä pitkään. Kukapa ei haluaisi olla haluttu ja saada monesta suunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754