Mielestäni on tyhmää kysellä että "onko tää normaalia jne.", mutta onkohan kellään muulla tällaista ongelmaa. Itselläni nuo alapään karvat ovat melko laajalle levittyneet, eli niitä kasvaa jopa viiden sentin päähän kun laskee mitan haaranivusista reisiin. Myös napaan päin niitä kasvaa aika pitkälle..Nyppimisellä ne saa pidettyä suht siistinä, mutta haluisinkin tietää miten te muut joilla samoja ongelmia on pidätte nuo rajat siistinä? Karvat kasvaa myös aikas nopeasti uudestaan eli nyppimistäkin siis riittää..
bikiniraja
3
1669
Vastaukset
- Kosmetologi opiskelija
kosmetologilla poistamassa karvat. Pysyy kauemmin poissa ja eikä tarvitse nyppiä ite...
- sama juttu!
Mulla pn sama juttu.
Oon erittäin karvannen tyttö, mutta hoito keinotkin on niihin riesoihin.
Itse käy kosmetologilla sokeroinnissa ja valohoidossa myös.
Sokeroinnilla pysyvät kauemmin kuin nyppimällä.
Eikä iho edes ärry sen jälkeen eikä sinä aikana kun sitä tehdään. - Kara
Mulla ihan samat ongelmat kun sulla. Kysyisinkin että miten ajelet ne sisäreisille päin kasvavat karvat, vai nypitkö nekin? Aattelin kun ite sheivaan ja en tykkää siitä ollenkaan, jo seuraavana päivänä on ihan hirvee sänki. Ostin epilaattorin ja kokeilin ajella niitä karvoja sieltä, mut ei onnistunu alkuunsakaan, on se sen verran herkkää aluetta. Eikös oo jotain puudutus voidetta olemassa.... uskaltaako sellasta kokeilla niille reisiin päin kasvaville karvoille? Tietääköhän kukaan.
Sori että tää meni tällaseks kyselemiseks multa, mut olisin kiitollinen jos kirjottelisitte kommentteja, on aika tuskasta olla näin KARVANEN intiimialueilta.
Ja viel sellasta että te jotka käytte poistattamassa karvojanne kosmetologilla niin miten se tapahtuu? Ilkeekö sinne mennä ja sanoo et poistatko mun sisä(sisä)reisiltä karvoja.... onhan se aika nolooooo....vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351738
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458