Olen 19-v. opiskelijatyttö ja etsin YKSINÄISIÄ ja
OIKEASTI UJOJA samanikäisiä tai vanhempia mailikavereita/ystäviä TAMPEREELTA. Kaikilla tuntuu olevan enemmän tai vähemmän kavereita ja monet itseään ujoiksi sanovat ovat todellisuudessa kaikkea muuta kuin ujoja. Siksi etsin nimenomaan sellaisia ystäviä, joille ujous
on ns. hallitseva luonteenpiirre ja jotka ymmärtävät mistä ujoudessa on kyse. Olisi kiva, jos voisi keskustella toisten, samanlaisten ihmisten kanssa. Osoite on [email protected]
Rohkeat ja wannabe-ujot älkööt vaivautuko.
Olenko Tampereen ainoa OIKEASTI ujo ja yksinäinen?
4
801
Vastaukset
- valmistautua
nollaan vastaukseen postissa jos asetat ehtoja ystävyydelle. Sinä et etsi ystävää, etsit ns. tukihenkilöä tai tukipiiriä.
- Margarita
En etsi tukihenkilöä, vaan ainoastaan KALTAISTANI
ihmistä. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä, jos ujo etsii kaltaistaan seuraa täältä. Tosielämässä ihmisiin tutustuminen on meille ujoille vaikeaa. Etsiväthän ihmiset esim.
rockhenkisiä, yksinhuoltajia ja masennuksesta kärsiviä henkilöitä. Kukaan ei ole niin täydellinen ihmisenä, ettei asettaisi mitään toivomuksia ystävyyden suhteen, vaan tulisi toimeen aivan kaikkien kanssa.
Juuri sinunlaisesi ihmiset ovat niitä, jotka kokevat ilmeisesti jotain sairasta tyydytystä vastaamalla kyynisesti ihmiselle, jolla ei muutenkaan ole helppoa. Oletko tyytyväinen, kun saat pahoitettua jonkun mielen? Ja sitäpaitsi,
mitä se sinua edes liikuttaa, vaikka joku etsisi ystävää tukihenkilökseen, tarjoamalla myös itse tukeaan toiselle? Onko se jotain sinulta pois? Et varmaan edes halua, että yksinäiset ja ujot auttaisivat toisiaan, sellaisen käsityksen viestistäsi saa.
Sinä et ole mikään minua neuvomaan, enkä ole neuvoja pyytänytkään. Ilkeydellä ja toisia loukkaamalla osoitat oman kypsymättömyytesi ja ymmärtämättömyytesi. Toisia tahallaan loukkaava ihminen ei todellakaan voi ymmärtää mistä
ystävyydessä on kyse. - ujo
Margarita kirjoitti:
En etsi tukihenkilöä, vaan ainoastaan KALTAISTANI
ihmistä. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä, jos ujo etsii kaltaistaan seuraa täältä. Tosielämässä ihmisiin tutustuminen on meille ujoille vaikeaa. Etsiväthän ihmiset esim.
rockhenkisiä, yksinhuoltajia ja masennuksesta kärsiviä henkilöitä. Kukaan ei ole niin täydellinen ihmisenä, ettei asettaisi mitään toivomuksia ystävyyden suhteen, vaan tulisi toimeen aivan kaikkien kanssa.
Juuri sinunlaisesi ihmiset ovat niitä, jotka kokevat ilmeisesti jotain sairasta tyydytystä vastaamalla kyynisesti ihmiselle, jolla ei muutenkaan ole helppoa. Oletko tyytyväinen, kun saat pahoitettua jonkun mielen? Ja sitäpaitsi,
mitä se sinua edes liikuttaa, vaikka joku etsisi ystävää tukihenkilökseen, tarjoamalla myös itse tukeaan toiselle? Onko se jotain sinulta pois? Et varmaan edes halua, että yksinäiset ja ujot auttaisivat toisiaan, sellaisen käsityksen viestistäsi saa.
Sinä et ole mikään minua neuvomaan, enkä ole neuvoja pyytänytkään. Ilkeydellä ja toisia loukkaamalla osoitat oman kypsymättömyytesi ja ymmärtämättömyytesi. Toisia tahallaan loukkaava ihminen ei todellakaan voi ymmärtää mistä
ystävyydessä on kyse....tommosia täälä pyörii kaiket päivät. Ikävää sellane.. :/
Mä ymmärrän sua. Minä oon ite tällanen ujo ihminen, hirveen vaikea saada kavereita ujouden takia. Tai en mä mikään hirveen ujo ole, mut hiljainen oudossa tai puolitutussa seurassa. Vaikea ottaa kontaktia ihmisiin, ku sitä jännittää niin älyttömästi eikä tiedä mitä sanoisi. Tavallaan kuvittelee, että ne syö minut. :D - Margarita
ujo kirjoitti:
...tommosia täälä pyörii kaiket päivät. Ikävää sellane.. :/
Mä ymmärrän sua. Minä oon ite tällanen ujo ihminen, hirveen vaikea saada kavereita ujouden takia. Tai en mä mikään hirveen ujo ole, mut hiljainen oudossa tai puolitutussa seurassa. Vaikea ottaa kontaktia ihmisiin, ku sitä jännittää niin älyttömästi eikä tiedä mitä sanoisi. Tavallaan kuvittelee, että ne syö minut. :DKiitos kannustuksesta. Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Hyvää jatkoa sinulle. Toivottavasti
ujoutesi hellittää kun aikaa kuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974