Eli onkos mitään konstia, että sais vähän lisää tehoa tohon myllyyn? Tuntuu tuo 1.9 td olevan pikkusen laiska painavassa asuntoautossa!
niin ja auto on vuosimallia -97
Fiat Ducato 10 1.9td
9
3162
Vastaukset
- MB-320s
Moottorin vaihto auttaisi .Tähän ei taida saada ns. viritys mahd. vert. JTD - moottoreiden tapaan - vaatii sähköisesti ohjatut ruiskusuuttimet .
- mä vaan
helposti ja koti konstein. Lisäät vain syöttöjä ja nostat ahtoja niin rupeaa liikkumaan mut muista rajansa kaikella
- Ryk
Itselläni on samalla koneella ja alustalla oleva kapistus, vm. -98. Vaihdoin siihen uudet hehkutulpat (edellisten ikä ei tiedossa) ja jotenkin jäi se tunne, että tehot paranivat. Saattahan se olla kuvittelua, kun en näistä moottoriasioista juuri mitään ymmärrä. Hehkuthan on kuitenkin joskus uusittava!
- mä vaan
hehkut ei vaikuta tehoon milläänlailla. Käynnistettäessä hehkut ainoastaan vaikuttaa jos hehkut rikki niin ei lähde käyntiin pakkasella
- Anonyymi
Hahhahah
- Anonyymi
mä vaan kirjoitti:
hehkut ei vaikuta tehoon milläänlailla. Käynnistettäessä hehkut ainoastaan vaikuttaa jos hehkut rikki niin ei lähde käyntiin pakkasella
Kyllä se lähtee käyntiin..mulla kaikki hehkut mykkänä mutta kun miinus 2 asteen pakkasella sahaa akun melkein tyhjäksi nii. Lähtee pyörimään.
- Anonyymi
Laita rumatikki puhaltamaan ajonaika, niin potkua tulee Fiattiin rajattomasti.
Palstavahdin niksinurkka Kuopiosta - Anonyymi
Tuon konstin keksin kun oli minulla se 3.0L ropottivaihteinen Fiatti 2.8 turbo dieseli rumatikki lämmittäjällä
Palstavahti vielä - Anonyymi
Kyllä sinulla Palstavahti välähtää . Keksijä kun olet ollut jo pitkää.
Joskus näyttää olevan viinasta apua sinulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955