Haluan tietää vain yhden asia: Miksi et soita mulle? Eikä tarvi tulla vastaileen ettei kiinnosta, haluun tietää MIKSI ei kiinnosta.
Haluun tietää
7
984
Vastaukset
- lllllllll
Lähetään vaikka tästä liikkeelle: ET OLE KERTONUT NUMEROASI!
vittu mitä ruudinkeksijöitä nämä palstat kerää - pöhkö
Sen takia.
- minua.
Mutta kyllä sun pitäis tietää kuinka ujo olen ja juuri siksi en ole sulle saanut soitettua. Soita sä ensin mulle niin vastaan varmasiti ja ehkä sitten jo seuraavan kerran mä uskallan soittaa sulle.
- taavi
on ollut puhelinlasku jo vuoden maksamatta ja se suljettiin! Sä et edes huomaa höpöttäneesi itseksesi!
- J......
jos sinä olet todella minusta kiinnostunut, niin sinun tulisi aluksi ottaa minuun yhteyttä. Minua kyllä kiinnostaa, mutta ilmeisesti sinua ei.
- aewar
Aivan oikein. Jätä haihattelut ja yleistykset, hanki elämä. Nykyään helppoa.
- p......
No kiinnostaisi kyllä, mutta eihän mulla sun numeroa ole ja olen niin ujokin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603