Luin tuossa edellisiä keskusteluja ja Yrmio -nimimerkkinen mies oli saanut kunnon haukut niskaansa. Pakko kyllä puolustaa Yrmiota, sillä hän on kunnon sovinistisika mutta hyvä tyyppi siitä huolimatta, on kahdenlaisia sovinisteja, hyviä ja huonoja. Tällä palstalla kyllä näkee pahempiakin sovakoita kuin Yrmio, jääkööt nimeltä mainitsematta.
Yrmion puolustus
24
1943
Vastaukset
- pikku.nainen
Yrmiö hyvä jätkä on, hänet vain ymmärrettiin väärin ja jo alkoi tappouhkauksia satelemaan juuri niiltä "peace-love-and-understanding"-kirjoittajilta...
- Ulla_S
Luinpa minäkin pitkiä pätkiä viestiketjuista mutta huh, että tappouhkauksia? Tuliko vähän lapin lisää? Kakka siellä roiskui niin että rutina kävi, mutta mitäs uutta siinä on? Eiköhän täältä ko. viestit poistettaisi aika nopeasti.
Mikä mahtaakaan olla seuraavan kalabakiikin aihe?Naisten paino... hiusten väri... mies ei siivoa... niin, tämähän tosiaan olikin Miesten Logiikka -palsta. Nyt vasta huomasin ;) - pikku.nainen
Ulla_S kirjoitti:
Luinpa minäkin pitkiä pätkiä viestiketjuista mutta huh, että tappouhkauksia? Tuliko vähän lapin lisää? Kakka siellä roiskui niin että rutina kävi, mutta mitäs uutta siinä on? Eiköhän täältä ko. viestit poistettaisi aika nopeasti.
Mikä mahtaakaan olla seuraavan kalabakiikin aihe?Naisten paino... hiusten väri... mies ei siivoa... niin, tämähän tosiaan olikin Miesten Logiikka -palsta. Nyt vasta huomasin ;)jaksanut lukea kaikkia läpi, mutta kyllä siellä aivan roimalla väkivallalla uhattiin. Siksi Yrmiö ilmeisesti poisti profiilistaan kuvankin...
- vihjailtiin
Ulla_S kirjoitti:
Mikä mahtaakaan olla seuraavan kalabakiikin aihe?Naisten paino... hiusten väri... mies ei siivoa... niin, tämähän tosiaan olikin Miesten Logiikka -palsta. Nyt vasta huomasin ;)että ei paljoa kannata naamaansa näyttää siellä ja siellä ja mitä lie.. En nyt jaksa enää lukea sitä kaikkea sontaa läpi, mutta kyllä siellä oli jos minkämoista uhkailua. Pikkasen riistäyty käsistä ja meni överiksi koko touhu.
Yrmiolla on oma tyylinsä ja tapansa, sekä viljelee tietyntyyppistä huumoria, eikä se näytä avautuvan ihan kaikille. Varsinkin joku "ensikertalainen", joka palstalle eksyy, saattaa pultata herkästi, kun ei tiedä pelin henkeä.
Täältä suunnalta 100% tuki ja kannatus Yrmiolle, mutta myös sille, että tän asian jauhamisen vois jo pikkuhiljaa lopettaa. pikku.nainen kirjoitti:
jaksanut lukea kaikkia läpi, mutta kyllä siellä aivan roimalla väkivallalla uhattiin. Siksi Yrmiö ilmeisesti poisti profiilistaan kuvankin...
ei se nyt ihan noinkaan menny,kuva lähti vittuun siks että kun joka toinen saatanan keskustelu tuntu koskevan jollain tavoin meikäläistä niin alko oleen jo kohtuu suuri mahdollisuus siihen et joku tuttu tunnistaa,ei sen vuoksi että mä oisin tärissyt kakat housuissa jonkun pikkunilkin tai feministi-bimbon virtuaali-uhkailujen vuoksi.Ja nyt prrrkele soikoon lopetat sen meikäläisen naruista nykimisen,mähän lupasin vähentää tätä skygge-böö hommaa:-)
- lapanen
Yrmio ansaitsi juuri sen kohtelun, jonka sai. Ei Yrmio ole hauska tyyppi. Vittuilu ei kuulu hauskuuteen. Vaikea uskoa, että Yrmiolla olisi oikeassa elämässä käytöstapoja, kun täällä kirjoitukset olivat kirosanoja täynnä ja pelkkää solvausta, jos joku oli eri mieltä. Sitä kutsutaan huonoksi itsetunnoksi, jos aina pitää pilkata toisia ja keksiä toisista syitä, kun itse on väärässä. Jotkut joutuvat oppimaan asioita vähän rankemmin kuin toiset. Yrmio on kuitenkin vaikka kuinka kauan kirjoitellut typeriä viestejään, eli ei se mikään hetkellinen mielenhäiriö ollut. Jos vanhemmat olisivat tässä tapauksessa kasvattaneet lastaan, niin ihmisestä olisi voinut tasapainoisempi ihminen. Jos ei osaa alkeellisia käytöstapoja, niin kasvatuksessa mättää ja pahasti.
- dayum
nämä yrmion kritisoijat muuten tekikään??
-Vittuilivat
-Solvasivat
-Pilkkasivat (joojoo, samoja asioita tavallaan)
-Haukkuivat ajatusmaailmaa
-Haukkuivat ulkonäköä (hetkinen, monikos muuten uskaltautui kommentoimaan kuvansa kanssa...)
Ovatko nämä yrmion vastustajat huonon itsetunnon omaavia? Ovatko he saaneet huonon kasvatuksen, koska menivät henkilökohtaisuuksiin? En muuten lukenut kuin osan niistä raiskauskeskusteluihin tulleista viesteistä.
PS. Kovin harva pystyy sanomaan yhtään mitään täällä kirjoittelevien ihmisten taustoista ja esimerkiksi heidän lapsuudestaan. sit ois pitäny tehdä,pyörtää kaikki sanomiseni, mielipiteeni ja ajatukseni sen vuoksi että kaikki muut eivät sattuneet olemaan samaa mieltä.Sun mielestä mä olin väärässä ja omasta mielestäni oikeassa,kyllä kultapieni nyt on pakko vetää sen verran kotiin päin et kannatan ennemmin itseäni kuin ihmistä josta tiedän pelkän niminmerkin.Eiks niin et sun mielestä mun pitäis vastata tähänkin viestiin jotenkin alentuvasti ja itseään / olemasssa oloaan anteeksi pyydellen,sekö on sit hyvää ja kultaista käytöstä.Normaali ihminen vastaa vittuilluun ja syytöksiin yleensä vittuilulla ja vasta-aegumenteilla,ei pyytämällä anteeksi.Vai säkö oot niin hyvä ihminen et käännät aina vain toisen posken vitun tekopyhä no-life netti-pätijä :-)
- Annina_____
yrmio kirjoitti:
sit ois pitäny tehdä,pyörtää kaikki sanomiseni, mielipiteeni ja ajatukseni sen vuoksi että kaikki muut eivät sattuneet olemaan samaa mieltä.Sun mielestä mä olin väärässä ja omasta mielestäni oikeassa,kyllä kultapieni nyt on pakko vetää sen verran kotiin päin et kannatan ennemmin itseäni kuin ihmistä josta tiedän pelkän niminmerkin.Eiks niin et sun mielestä mun pitäis vastata tähänkin viestiin jotenkin alentuvasti ja itseään / olemasssa oloaan anteeksi pyydellen,sekö on sit hyvää ja kultaista käytöstä.Normaali ihminen vastaa vittuilluun ja syytöksiin yleensä vittuilulla ja vasta-aegumenteilla,ei pyytämällä anteeksi.Vai säkö oot niin hyvä ihminen et käännät aina vain toisen posken vitun tekopyhä no-life netti-pätijä :-)
No life vitun nettipätijä.. Juu tuollaisella "argumentilla" minäkin yleensä ystävien kanssa riidat selvitän. ;D
- no name
Annina_____ kirjoitti:
No life vitun nettipätijä.. Juu tuollaisella "argumentilla" minäkin yleensä ystävien kanssa riidat selvitän. ;D
kaikkia tänne kirjoittelevia ystävinäs? Siinä tapauksessa olet todellinen no-life-looser.
Mä kyllä voin just tässä näin haistattaa sulle vitut, mutta tuskinpa sitä oikeassa elämässä yhtä helposti tekisin. Siltikin sä olet mulle tasan nobody, niin täällä netissä kuin oikeassakin elämässä. Miks vitussa sit täällä pitäis kohdella ihmisiä kuin ystäviään?
Joillain sitten vaan ei mene mikään jakeluun. - satakieli_
no name kirjoitti:
kaikkia tänne kirjoittelevia ystävinäs? Siinä tapauksessa olet todellinen no-life-looser.
Mä kyllä voin just tässä näin haistattaa sulle vitut, mutta tuskinpa sitä oikeassa elämässä yhtä helposti tekisin. Siltikin sä olet mulle tasan nobody, niin täällä netissä kuin oikeassakin elämässä. Miks vitussa sit täällä pitäis kohdella ihmisiä kuin ystäviään?
Joillain sitten vaan ei mene mikään jakeluun.Itse ajattelen, että jokaisen tekstin takana on kuitenkin aina ihminen. Kone ei tee kirjoituksia yksinään, vaikka kasvottomana netissä keskustellaankin. Ihminen kirjoittaa, ihminen ottaa vastaan -ihminen tulkitsee.
Se, ettei tiedä vastaanottajan henkilöä, ei tee vastaanottajasta vähemmän tuntevaa ja toimivaa yksilöä. Se ei tee hänestä vähemmän ihmistä.
Kasvottomuus ei anna -ainakaan minulle- lupaa olla törkeä, tökerö, sivistymätön moukka. Ja/ tai loukkaava. Miksi edes haluaisin olla? Mitä ihmeen tarkoitusta se palvelee? Miksi haluaisin tahallani tuottaa pahaa mieltä niille ihmisille, jotka näitä viestejä lukevat; en ylipäätään halua tuottaa pahaa mieltä, vaan aikaansaada keskustelua. - nyt ja aina
yrmio kirjoitti:
sit ois pitäny tehdä,pyörtää kaikki sanomiseni, mielipiteeni ja ajatukseni sen vuoksi että kaikki muut eivät sattuneet olemaan samaa mieltä.Sun mielestä mä olin väärässä ja omasta mielestäni oikeassa,kyllä kultapieni nyt on pakko vetää sen verran kotiin päin et kannatan ennemmin itseäni kuin ihmistä josta tiedän pelkän niminmerkin.Eiks niin et sun mielestä mun pitäis vastata tähänkin viestiin jotenkin alentuvasti ja itseään / olemasssa oloaan anteeksi pyydellen,sekö on sit hyvää ja kultaista käytöstä.Normaali ihminen vastaa vittuilluun ja syytöksiin yleensä vittuilulla ja vasta-aegumenteilla,ei pyytämällä anteeksi.Vai säkö oot niin hyvä ihminen et käännät aina vain toisen posken vitun tekopyhä no-life netti-pätijä :-)
Sinähän vähättelit raiskausta rikoksena. Se on väärin. Siihen ei voi olla muita mielipiteitä. Rikos on rikos ja siitä tuomitaan Suomen lain mukaan. Lait perustuvat yleisille moraalikäsityksille. Yrmiolla ei ole pään sisällä ihan kaikki kunnossa, jos ei ymmärrä, mikä on vittuilua. Huonolla itsetunnolla varustetuille ihmisille kaikki näyttää olevan vittuilua. Normaali ihminen ei muuten vastaa vittuiluunkaan vittuilulla. Ainoastaan huonotapainen juntti on sellainen.
- JudgeLii
Sillä ei ole mitään väliä, minkälainen Yrmio on pohjimmiltaan tai "oikeassa" elämässä. Tällä palstalla Yrmio on sovinistinen, provosoiva paskiainen. Hän on itse myöntänyt liioittelevansa kirjoituksiaan ja haluavansa ärsyttää omaksi huvikseen ja saadakseen huomiota. Kun tavoite on saavutettu ja kyyti menee liian kovaksi, aletaan Yrmion kritisoijia haukkua huumorintajuttomiksi hirviöiksi, jotka menevät henkilökohtaisuuksiin. Totuus on, että henkilönähän Yrmio täällä kirjoittelee, niin kuin kaikki muutkin. Mielipiteet ja näkemykset ovat henkilökohtaisia.
Oman vittuuntumisena taustalla eivät ole niinkään Yrmion mielipiteet kuin vittumainen ilmaisutyyli; oman huumorintajuni rajat tulevat vastaan siinä, kun aletaan provosoida ja leikitellä vakavilla aiheilla. Jos Yrmio onkin todellisuudessa aivan erilainen (muistaakseni hän on itsekin maininnut asiasta), niin ihmettelen vain, että miksi pitää tulla tänne purkamaan agressioita ja vetämään jotain vittu-roolia. Miksei voi keskustella asiallisesti, vaan on pakko tuoda vittumainen sävy jokaiseen keskusteluun? Ai niin, eihän se olisi puoliksikaan niin hauskaa :) Halvat on eräiden huvit. Yrmio on itse asettunut valitsemallaan tyylillä tulilinjalle ja ottanut riidankylväjän roolin, joten ihmettelen tätä marttyyriksi heittäytymistä...
Tosiaan, miksi sitten pitäisi olla ystävällinen kasvottomille kirjoittajille? Miksi pitäisi olla ystävällinen kasvotustenkaan? Miksi pitäisi ylipäätään välittää yhtään mistään muusta kuin itsestään? Ei tarvitsekaan. Aina voi toimia lakien puitteissa juuri niin kuin itse haluaa. Sehän on sitä SANANVAPAUTTA, jota täälläkin on hehkutettu paljon. Sananvapaus on sama kaikille, myös Yrmion kritisoijille, joten turha puolustella sillä ensin omia sanomisiaan ja sen jälkeen yrittää kieltää se muilta (olkoonkin miten henkilökohtaista tahansa).
No mutta loppupeleissä Yrmio saa hupinsa ja muut voivat tuntea ylemmyyttä, joko Yrmiota tai sitten Yrmion haukkujia kohtaan :)musta alkaa kohta tuntuun et tässä on jo jonku sortin säpinää ilmassa kun meikäläinen jaksaa näin paljon kiinnostaa sua,etkai nää vaan halaja mun pöksyihin :-)
- JudgeLii
yrmio kirjoitti:
musta alkaa kohta tuntuun et tässä on jo jonku sortin säpinää ilmassa kun meikäläinen jaksaa näin paljon kiinnostaa sua,etkai nää vaan halaja mun pöksyihin :-)
Ohhoh, osaat unelmoidakin..? Ei ehkä kuitenkaan kannata täällä huudella noita päiväunia; saattaa muuten sun fanityttöset heittäytyä mustasukkaisiksi ja kukas sinua sen jälkeen puolustaa pahoja kiusaajia vastaan? Sulle taitaa kuitenkin istua luonnostaan paremmin se vittumaisen provosoijan-rooli, ei tuo lipevä don juan-esitys nyt oikein vakuuttanut. Mutta täydet pisteet yrityksestä, monipuolisuus on valttia! :)
- SamSing
JudgeLii kirjoitti:
Ohhoh, osaat unelmoidakin..? Ei ehkä kuitenkaan kannata täällä huudella noita päiväunia; saattaa muuten sun fanityttöset heittäytyä mustasukkaisiksi ja kukas sinua sen jälkeen puolustaa pahoja kiusaajia vastaan? Sulle taitaa kuitenkin istua luonnostaan paremmin se vittumaisen provosoijan-rooli, ei tuo lipevä don juan-esitys nyt oikein vakuuttanut. Mutta täydet pisteet yrityksestä, monipuolisuus on valttia! :)
Että miten sä jaksat vaahdota tosta yhdestä ja samasta asiasta? Jospa keksisit jotain muuta? Niin tai... onko sulla mitään muuta...?
- JudgeLii
SamSing kirjoitti:
Että miten sä jaksat vaahdota tosta yhdestä ja samasta asiasta? Jospa keksisit jotain muuta? Niin tai... onko sulla mitään muuta...?
Ei mulla ole mitää muuta, oot oikeassa :) Kauan kyllä vastustin kiusausta summata lopullisen mielipiteeni, mutta lopulta ei "suu" enää kertakaikkiaan pysynyt kiinni. Yrmiota lainatakseni: ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta :)
- SamSing
JudgeLii kirjoitti:
Ei mulla ole mitää muuta, oot oikeassa :) Kauan kyllä vastustin kiusausta summata lopullisen mielipiteeni, mutta lopulta ei "suu" enää kertakaikkiaan pysynyt kiinni. Yrmiota lainatakseni: ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta :)
Älä kuumenna vihollisesi uunia niin kuumaksi, että itse kärvennyt. - William Shakespeare
JudgeLii kirjoitti:
fantasioida,what ever...Eipä sitä kieltäminen et mä voisin olla pikkasen kurinpalautuksen tarpeessa,sultahan vissin tulee sekä tuomio että täytäntöönpano samaan syssyyn :-)
ps.voit ite päätellä onk o tää piruilua :-)- JudgeLii
SamSing kirjoitti:
Älä kuumenna vihollisesi uunia niin kuumaksi, että itse kärvennyt. - William Shakespeare
Muista hyödyntää jälkilämpö. - JudgeLii
- JudgeLii
yrmio kirjoitti:
fantasioida,what ever...Eipä sitä kieltäminen et mä voisin olla pikkasen kurinpalautuksen tarpeessa,sultahan vissin tulee sekä tuomio että täytäntöönpano samaan syssyyn :-)
ps.voit ite päätellä onk o tää piruilua :-)Päättelin, että kyseessä on piruiluksi naamioitu herutusyritys. Rautoihin vaan, en ihan noin halvalla lähde, kultapieni ;)
PS. Voit ite päätellä tästä ihan mitä haluat. JudgeLii kirjoitti:
Päättelin, että kyseessä on piruiluksi naamioitu herutusyritys. Rautoihin vaan, en ihan noin halvalla lähde, kultapieni ;)
PS. Voit ite päätellä tästä ihan mitä haluat.voi voittaa :-( Toisaalta jos kokeilis kerrankin sitä surullisen kuuluisaa positiivista ja optimismista ajattelua,toi 'rautoihin vaan' tarkotti luonnollisesti jtn. todella tuhmaa ja positiivisessa mielessä arveluttavaa mitä haluasit tehdä mulle,eikö niin kultapieni :-)
- ja_
rapatessa roiskuu.. Olkaa hiljaa jo.
- hossi
lopettaa tuo molemminpuolinen loan heitto. Ettekö te jo huomaa et toi tyyppi tekee noi jutut ihan tahallaan vain saadakseen huomiota ja jatkuvaa löpinää. Hänen vastauksiaan kun lukee niin ne sisältää aina sellaista tekstiä mikä suorastaan provosoi jatkamaan ketjua loputtomiin. Hänen suunnaltaan ei asiallista viestiä taida edes tullakkaan ja toisaalta miksi tulis koska häntä haukutaan ja manataan yhtenään.
Asiallisinta olis lopettaa nää höpinät tähän ja jatkaa mielipiteiden vaihtoa ihan niin kuin ennenkin :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633