ei kannate alkaa nettisuhteisiin

kokenut

Kyl se niin on, että ihmisiä pitää tavata livenä. Nettisuhteilusta seuraa vaan pettymys kun tavataan. Jos tyyppi on oikeesti ihana ja kaunis, hän saa seuraa muualtakin niin ei tarvi netistä hakea. Livenä kun tapaa niin tietää heti mitä saa, ei tarvi kärvistellä. Rohkeutta, ihmiset!

21

4690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnn

muualta

• GoldenRose

..kun savuisessa baarissa ei viihdy (keskustele siell sitt henkeviä humalaisten ukkojen kanssa!!),kotona on lauma muksuja(joten harrastukset enempi niitä lasten harrastuksia!)..eikä kotoakaan minua kukaan miespuolinen löydä.Siispä nettideittailut ovat sopiva lisä tähän nykypäivään.

• Toomie
        GoldenRose kirjoitti:

..kun savuisessa baarissa ei viihdy (keskustele siell sitt henkeviä humalaisten ukkojen kanssa!!),kotona on lauma muksuja(joten harrastukset enempi niitä lasten harrastuksia!)..eikä kotoakaan minua kukaan miespuolinen löydä.Siispä nettideittailut ovat sopiva lisä tähän nykypäivään.

Sitä se on. Tiivistit hyvin. Kyllä netti on muuttanut tämänkin jätkän elämää!

• Kauniiksi haukuttu

En todellakaan ole kanssasi samaa mieltä. Oon tästä itse hyvä esimerkki. Kaltaiseni nainen saa livenä helposti seuraa,mutta vastapuolessa täytyy olla muutakin kuin kaunis ulkokuori. Baareissa yms iskumestoissa on vaikea arvioida millainen mies on ja vaikea siirtyä sellaiselle keskustelutasolle, että voisi alkaa jotain vakavampaa toisesta kehittelemään. Siksi paljon helpommalla pääsee netissä. Saa valkata heti parhaat päältä. Voihan sitä alussa vaihtaa niitä kuviakin, jos se ulkonäkö nyt niin kamalan merkittävä juttu toiselle on.
      Mulla kävi mahtava flaksi. Voisinkin sanoa, täydellinen pari. Suosittelen lämpimästi kaikille vakavaa suhdettä etsiville nettitreffien järjestämistä.Kyllä se pian selviää, millä älyllisellä tasolla vastapuoli liikuskelee.Ja vaihtkaa puhelinnumeroita pian!!

• Nimetön

Olen pitänyt netin välityksellä yhteyttä todella sopivaan mieheen. Emme ole vieläkään tavanneet, mutta kirjoittelun ja puheluiden perusteella voisimme olla täydellinen pari. Monien harmittavienkin tapausten takia emme ole vielä tavanneet, vaikka olemmekin "seurustelleet" kolme kuukautta. Välillämme on paljon kilometrejä.

Mies on aika innostunut viljelemään viesteissään lepertelyä. Olemme aika paljon kertoneet pitkissäkin viesteissä itsestämme. Olemme päivittäin jonkinlaisessa kontaktissa.

Uskon, ettei ulkonäöllä voi olla suurtakaan merkitystä enää tässä. Toivon todella, että kaikki onnistuu.

Olemme molemmat ulospäinsuuntautuneita niin työ- kuin yksityiselämässäkin. Ei olisi vaikeaa saada kontaktia toiseen sukupuoleen livenäkään. Kuitenkin kapakoissa asiaan liittyy alkoholi enkä ole kovinkaan innostunut jakamaan yhteystietojani satunnaiselle tuttavuudelle.

• Nimetön kirjoitti:

Olen pitänyt netin välityksellä yhteyttä todella sopivaan mieheen. Emme ole vieläkään tavanneet, mutta kirjoittelun ja puheluiden perusteella voisimme olla täydellinen pari. Monien harmittavienkin tapausten takia emme ole vielä tavanneet, vaikka olemmekin "seurustelleet" kolme kuukautta. Välillämme on paljon kilometrejä.

Mies on aika innostunut viljelemään viesteissään lepertelyä. Olemme aika paljon kertoneet pitkissäkin viesteissä itsestämme. Olemme päivittäin jonkinlaisessa kontaktissa.

Uskon, ettei ulkonäöllä voi olla suurtakaan merkitystä enää tässä. Toivon todella, että kaikki onnistuu.

Olemme molemmat ulospäinsuuntautuneita niin työ- kuin yksityiselämässäkin. Ei olisi vaikeaa saada kontaktia toiseen sukupuoleen livenäkään. Kuitenkin kapakoissa asiaan liittyy alkoholi enkä ole kovinkaan innostunut jakamaan yhteystietojani satunnaiselle tuttavuudelle.

Kuitenkin kolmessa kuukaudesa on jo melkoinen kuva muodostunut toisesta. Oletteko vaihtaneet kuvia?? Saattaa olla että livenä tilanne muuttuu, kuitenkin valitettavan moni katsoo toisen ulkoista olemusta. Olen kuullut tapauksista, kuinka hyvin juttu kulkee ja puhe luistaa, mutta live juttu muuttaa kaiken, se loppuu kuin seinään

Toivon että olette toisillenne sopivat:)))))

• niihiin
        airfoil kirjoitti:

Kuitenkin kolmessa kuukaudesa on jo melkoinen kuva muodostunut toisesta. Oletteko vaihtaneet kuvia?? Saattaa olla että livenä tilanne muuttuu, kuitenkin valitettavan moni katsoo toisen ulkoista olemusta. Olen kuullut tapauksista, kuinka hyvin juttu kulkee ja puhe luistaa, mutta live juttu muuttaa kaiken, se loppuu kuin seinään

Toivon että olette toisillenne sopivat:)))))

paikalle hinautuukin huonoryhtinen, sisävästikävelevä,
        pahalle haiseva, nenän kaivaja huonoine hampaineen,
        siinä unohtuu het kaikki södet puheet.
        Kyllä kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa!

• äSSä
        Nimetön kirjoitti:

Voi kantaa hyvinkin. Joillekin (entä se toinen?) ei olemus tai ihmisen "haju" merkitse, mutta niillä, jotka tietävät omalla kohdallaan tai toisen (sitä ei tosiaan tiedä) kohdalla live-kemian äärimmäisen tärkeäksi osaksi toimivaa suhdetta, jokainen päivä on liikaa..

..jokainen päivä lepertelyä vieraalle ihmiselle, ne ovat vain sanoja, joilla rakentuu korkeita odotuksia ja mielikuvien prinssejä ja prinsessoja.

Minä olen tavannut netissä törmäilyjen seurauksena paljonkin ihmisiä vuosikymmenen aikana, joitakin ääritärkeitäkin. Ja nimenomaan niiden kohtaamisten opettamana vältän maratontutustumisia ennen tapaamista.

Kivaahan se romanttinen piehtarointi omissa kickseissään on, mutta riski huomisesta :-/

Nopeesti näkemään..hushus :D

t. äSSä

• Kokemusta on....
        Nimetön kirjoitti:

Onko se syy aina siinä toisessa osapuolessa että ette ole tavanneet ? Jo 3 kk kirjoittelua eikä tapaamista, syystä että... ? Itse alkaisin jo terveellä tavalla epäilemään että miksiköhän sitä tapaamista ei tule. Itselläni oli juurikin vastaavanlainen tapaus.....

• tiedetään

Taas joku lihava lehmä täällä itseään kauniiksi kehumassa:P

• nettireffailia

Täytyy myöntää, että itse löysin kyllä aikoinaan naiseni netistä. Sitä suhdessa kesti useamman vuoden. Toivottavasti vieläkin löytyy.

• jena__

Mukavan ja fiksun vaikutelman oon saanu meileistä, mutta suhteeseen hypätessä livenä, alta on paljastunut vaikka mitä kauheuksia.

Ulkonäkö sen sijaan ei ole koskaan ollut pettymys-päinvastoin ;) kerran tapasin yhden kenen kuvaa en ollut nähnyt, mutta aikamoinen komistus treffeille saapui. Suhteessa selvisi sitten mm. hänen liiankin kiivas luonne jne..

enää en jaksa aloittaa sitä rumbaa,että selittää jollekin itsestään kaiken maan ja taivaan väliltä, sitten jännittää treffejä polvet tutisten, tutustuu lisää livenä, hyppää suhteeseen, kaikki menee jotenkin myöhemmin pieleen...ja taas sama alusta. huoh, en jaksa tutustua enää netin kautta.

• esimerkki

Kun itsellä ei onnistu, niin sitten nämä tällaiset suuret ja viisaat elämän asiantuntijat tulee tänne kertomaan, ettei nettitreffailu sovi kenellekään muullekaan. =)))

Livenä alkaneisiin suhteisiinko ei pety? Miksi sitten jo ennen netin keksimistä naiset rakastuivat kilttiin hurmuriin mutta piakkoin huomasivat olevansa naimisissa hakkaavan alkoholistin kanssa?

• Netissä tehdään ensi kontakti, aivan kuin live-elämässä.. Ravintoloissa ihminen saattaa tehdä illassa kymmenen tuttavuutta, mutta siihen jää, ei niitä kukaan puhu. Sitten netissä yksi epäonnistunut pikkuisen pidemmälle mennyt juttu ja silloin ollaan valmiit teilaamaan koko netti.

Kun ihminen saa viestin uudelta henkilöltä, taitaa odotukset kasvaa kattoon samantien, vaikka toinen sanoisi pelkän "hein"
        realiteetteja pitää olla, ja sitten treffeille mennessä sitä vasta odotuksia onkin... Siellä ei pety toiseen, vaan OMIIN odotuksiin...

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE

• jep jep
        airfoil kirjoitti:

Netissä tehdään ensi kontakti, aivan kuin live-elämässä.. Ravintoloissa ihminen saattaa tehdä illassa kymmenen tuttavuutta, mutta siihen jää, ei niitä kukaan puhu. Sitten netissä yksi epäonnistunut pikkuisen pidemmälle mennyt juttu ja silloin ollaan valmiit teilaamaan koko netti.

Kun ihminen saa viestin uudelta henkilöltä, taitaa odotukset kasvaa kattoon samantien, vaikka toinen sanoisi pelkän "hein"
        realiteetteja pitää olla, ja sitten treffeille mennessä sitä vasta odotuksia onkin... Siellä ei pety toiseen, vaan OMIIN odotuksiin...

ei ihmiset pety toisiin ihmisiin,vaan just niihin omiin ylisuuriin odotuksiin.

jotkut luulee,että jo pelkkä hein sanominen tarkoittaa=olemme ikuisesti yhdessä,darling.
        vain sinä ja minä,aatu

• tipu
        airfoil kirjoitti:

Netissä tehdään ensi kontakti, aivan kuin live-elämässä.. Ravintoloissa ihminen saattaa tehdä illassa kymmenen tuttavuutta, mutta siihen jää, ei niitä kukaan puhu. Sitten netissä yksi epäonnistunut pikkuisen pidemmälle mennyt juttu ja silloin ollaan valmiit teilaamaan koko netti.

Toi oli tosi hienosti oivallettu! Nimenomaan sehän se ongelma on, että sitä ei ihmissuhteen kaipuussaan millään malta pitää odotuksiaan maan tasalla. Jos hatara ensitapaaminen on onnistunut, niin sittenhän sitä jo kirkkohäitä suunnitellaan, kun unelmien poikamies vihdoin löytyi!
        Kunnes seuraavalla tapaamiskerralla huomaa, että mikään ei pitänytkään paikkaansa: ei ollut mies niin komea, ei niin fiksu, ei niin vilpitön ja pilke silmäkulmassakin paljastui elohiireksi!
        Ja onko se nyt sitten sen prinssin vika, että katsoin ensimmäisellä kerralla niin pirun väärin?

• tipu kirjoitti:

Toi oli tosi hienosti oivallettu! Nimenomaan sehän se ongelma on, että sitä ei ihmissuhteen kaipuussaan millään malta pitää odotuksiaan maan tasalla. Jos hatara ensitapaaminen on onnistunut, niin sittenhän sitä jo kirkkohäitä suunnitellaan, kun unelmien poikamies vihdoin löytyi!
        Kunnes seuraavalla tapaamiskerralla huomaa, että mikään ei pitänytkään paikkaansa: ei ollut mies niin komea, ei niin fiksu, ei niin vilpitön ja pilke silmäkulmassakin paljastui elohiireksi!
        Ja onko se nyt sitten sen prinssin vika, että katsoin ensimmäisellä kerralla niin pirun väärin?

Hyvä juttu "pilke silmäkulmassakin paljastui elohiireksi!" :)))

• samaa mieltä

en ole!!!!
      Tapasin aivan ihanan ihmisen netissä,
      chatissa, onnellisten sattumusten sarjaa,
      elämä!!! :)

• minä tapasin

kolme ihanaa ihmistä netin kautta. Valitettavasti en ole löytänyt "sitä oikeaa", mutta hienoja ihmisiä ja ystäviä kyllä. Pisin tuttavuus on kestänyt jo 3 vuotta ja uusin reilun 3 kuukautta. Uudesta tosin voisi syntyä ajan kanssa muutakin... merkit viittaavat hitaasti syttyvään tyyppiin ;-). Me kaikki vapaat ihmiset emme suinkaan istu baareissa ja ravintoloissa, joten netin kautta voi tutustua uusiin ihmisiin ja jos hyvin käy sitten voidaankin tavata yhteisten harrastusten, matkojen ym. parissa silloin kun huvittaa.

• Pettynyt, mutta toiveikas k...

Niin, puolesta ja vastaan kommentteja olet saanut aikalailla..

Ja onhan meitä ihmisiä moneen junaan..valitettavasti osa on täälläkin epärehellisin ajatuksin ja miettein liikkeelä. Olkoon se kuitenkin heidän probleemansa ja loppupeleissä he kuitenkin häviävät ja paljon..

Olen jonkin aikaa seikkaillut nettiviidakossa. Tutustunut moneen eri mieheen. Hyviä ja huonoja kokemuksia on.. Mutta hyviä ystäviäkin olen saanut ja varmasti kokemuksia, joita on hauska vanhempana muistella.

Treffit ja kirjoittelut ja soittelut pitää ottaa aluksi ilman sitoumuksia ja paineita, eihän ravintolan eka tanssistakaan sitouduta mihinkään..eikö?

Ja vapaaehtoistahan tämä on ja vaatii kärsivällisyyttä..

Eli malttia, avointa mieltä ja iloa ihmisten väliseen kommunikointiin..

Terveisin vielä "sitä oikeaa" odottava viehättävä nainen:)

• Liisukka

Miksi aina ajatellaan, että ihana, kaunis tai rikas löytää seuraa paremmin kuin muut.

Vaikka olisit kuinka kaunis, saatat olla toivottoman ujo. Vaikka olisit kuonka rikas, saatat olla vaatimaton ja arka. Vaikka olisit kuinka ihana, voi olla ettei oikeanlainen ihminen vaan näe sitä, ei tavoita.

Täytyy myös muistaa, että kun kaksi ihmistä kohtaa, pitää molempien ihastua toisiinsa. Ei riitä yksipuolinen ihastuminen asian onnelliseen lopputulokseen.

Jokaiselle on varattu joku, jos ei useampia. Pitää olla avoimin mielin liikkeellä eikä lokeroida toisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe